quote:Een nieuw screenshot in de Amerikaanse PC Gamer.
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:15 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
waar hebben ze het precies over ?
quote:Dat snap ik wel, maar waar praten ze precies nou over ?
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:19 schreef Disorder het volgende:[..]
Een nieuw screenshot in de Amerikaanse PC Gamer.
quote:Dat staat er toch?
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:31 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Dat snap ik wel, maar waar praten ze precies nou over ?
Dat vind ik wel een beetje vaag om te lezen :S
quote:Nouja, met andere woorden. De metalen muren zijn als het ware door bloedig vlees omgeven waar punten uit komen. Daar komt weer een rode gloed vanaf. Dat is alles
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:17 schreef Vassili_Z het volgende:
''Their surroundings are organic. Flesh and spikes seem to be ingulfing this section of the uac base, bloodied and casting a red glow on everything near''Dat vind ik wel een beetje vaag om te lezen :S
quote:Was dan gewoon ook aanwezig op school
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:17 schreef Vassili_Z het volgende:
''Their surroundings are organic. Flesh and spikes seem to be ingulfing this section of the uac base, bloodied and casting a red glow on everything near''Dat vind ik wel een beetje vaag om te lezen :S
quote:Even ter verduidelijking: De architectuur van de basis waar je aanwezig bent veranderd op een gegeven moment. Op die plekken waar je omgeven bent door vlees, lichamen in de muur, bloed, en afgerukte ledematen neemt de Hel als het ware de basis over.
Op zaterdag 16 augustus 2003 08:46 schreef Disorder het volgende:[..]
Nouja, met andere woorden. De metalen muren zijn als het ware door bloedig vlees omgeven waar punten uit komen. Daar komt weer een rode gloed vanaf. Dat is alles
quote:lol
Op zaterdag 16 augustus 2003 09:02 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Was dan gewoon ook aanwezig op school
Wel op 10fps, maar het is IMO te doen
quote:Bron: http://www.homelanfed.com/index.php?id=16400
"We dont need other games to suck for ours to be good."
Ik heb de .rar versie gedownload, en dit keer heb ik em met succes geinstalleert, heb de Alpha fix geinstalleert en de readme opgevolg, en heb de tweaker ook geinstalleert.
Als ik hem nu opstart krijg je wel die start-up console, schiet daarna op helemaal wit, en blijft daarin steken.... HELP
quote:Heb ik ook last van, terwijl ik de alpha eerst wel kon spelen. Maar aangezien ik niet veel meer dan 5 frames per seconde kon halen vind ik het niet zo'n ramp.
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:35 schreef Vassili_Z het volgende:
Als ik hem nu opstart krijg je wel die start-up console, schiet daarna op helemaal wit, en blijft daarin steken.... HELP
quote:Ik heb hem eindelijk aan de praat gekregen :
Op zaterdag 16 augustus 2003 14:44 schreef Disorder het volgende:[..]
Heb ik ook last van, terwijl ik de alpha eerst wel kon spelen. Maar aangezien ik niet veel meer dan 5 frames per seconde kon halen vind ik het niet zo'n ramp.
Gewoon de nieuwste detonator driver gedownload en een emulator geinstalleert. Hij doet het, maar ontzettend sloom... zal ik daar weer iets aan moeten gaan doen. Stomme leaks zijn zo buggy als wat
quote:Tsja, het is een alpha. Meer verwachtte ik er ook niet van.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:09 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Stomme leaks zijn zo buggy als wat
quote:Ik denk, dat, als ik moet kiezen tussen Doom III en Half life 2 ik gewoon voor half life 2 zou kiezen...
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:26 schreef Hakkert het volgende:
Hmm doom 3 trekt me ook niet echt... Denk dat er tegenwoordig vele malen betere games zijn
Quake III Arena was ook zo overgehypt..... terwijl Unreal Tournament, de Underdog 10 keer beter bleek te zijn.
quote:Smaken verschillen, ikzelf vond Quake III leuker.
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:09 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Quake III Arena was ook zo overgehypt..... terwijl Unreal Tournament, de Underdog 10 keer beter bleek te zijn.
"is de release verschoven?"
Ik had namenlijk in de veronica (
) gelezen dat de release verschoven was... (naar 2004)
quote:Ik eigenlijk ook.......... concreet he ?
Op zaterdag 16 augustus 2003 21:00 schreef Disorder het volgende:[..]
Smaken verschillen, ikzelf vond Quake III leuker.
quote:Ik ben bang dat DoomIII niet zo eng wordt als men zegt hoor... het wordt altijd overgehypt. Denk dat als je ervaring hebt met de monsters het stukken minder eng zal zijn.
Op zondag 17 augustus 2003 02:22 schreef MPmad het volgende:
Ziet er schitterend uit, maar het is geen spel voor mij.
Ik ben nogal een scheiterd, dus ik speel nooit horrorgames.
quote:Zoiets las ik laatst ook al op het internet.
Op zondag 17 augustus 2003 00:45 schreef Dragonetti het volgende:
Ik zit al een weekje met deze vraag:"is de release verschoven?"
Ik had namenlijk in de veronica (
) gelezen dat de release verschoven was... (naar 2004)
quote:Ik houd zowieso niet zo van donker. Deux Ex vond ik ook behoorlijk spannend
Op zondag 17 augustus 2003 02:28 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Ik ben bang dat DoomIII niet zo eng wordt als men zegt hoor... het wordt altijd overgehypt. Denk dat als je ervaring hebt met de monsters het stukken minder eng zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |