quote:Lijkt me idd erg vet ja. Stel je voor hoe moeilijk 't dan moet zijn om vriend van vijand te onderscheiden
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:24 schreef Disorder het volgende:
Ik was nog het meest enthousiast toen ik las dat je alle lichten uit kan doen/uit kan schieten. Dan ben je aangewezen op je flashlight. Dat moet er heel spectaculair uit gaan zien! Ik hoop op een map die een beetje doet denken aan een labyrinth, zodat je jezelf helemaal lam schrikt bij het zien van je tegenstander.
quote:landschappen a la HL2 of Deus Ex2 is onmogelijk, de engine kan et wel aan maar de pc's gewoon niet
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Introfilmpje van de E3 dus niet gezien dit jaar
stel je een HL2 landschap voor met bumpmapping en die schaduwen
quote:Over niet ál te lange tijd is dat mogelijk. Dat opent de deuren voor de modcommunity om een Doom II remake te maken. Stel je eens voor: kapotgeschoten gebouwen, overal brandhaarden, lichamen door de straten en in de verte achter een groep uitgebrande auto's hoor je het gebrul van de Cyberdemon. En dat in co-op
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:32 schreef Hymn het volgende:[..]
quote:mwah, over een jaar/2 jaar zou et misschien kunnen, de eerste tijd nog niet
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:33 schreef Disorder het volgende:[..]
Over niet ál te lange tijd is dat mogelijk. Dat opent de deuren voor de modcommunity om een Doom II remake te maken.
quote:
Stel je eens voor: kapotgeschoten gebouwen, overal brandhaarden, lichamen door de straten en in de verte achter een groep uitgebrande auto's hoor je het gebrul van de Cyberdemon. En dat in co-op
quote:Deus Ex2 draait momenteel zo mogelijk nog slechter dan Doom3's alpha, om maar te zwijgen over grote uitgestrekte vlaktes...
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:32 schreef Hymn het volgende:[..]
landschappen a la HL2 of Deus Ex2 is onmogelijk, de engine kan et wel aan maar de pc's gewoon niet
Maar in dat filmpje zie je dus een vlucht over een afstand zo de research facility in.
Mag ik nog wel even toevoegen dat de cloak uit de eerdere Doom spellen in mijn ogen nog steeds 1 van de betere is? Alleen Metal Gear 1 had in mijn ogen een knappere techniek (deel 2 nooit de cloak in actie gezien)
quote:met r_mode kan je waarschijnlijk de resolutie wel veranderen..
Op donderdag 14 augustus 2003 21:52 schreef Skull-splitter het volgende:
textures kun je handmatig opgooien naar high, maar resolutie heb ik nog niet gevonden...
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:16 schreef Vassili_Z het volgende:
ik zou graag wat screenshots zien van lage instellingen... kan ze nergens vinden
Net gemaakt. Op 640x480 en op 800x600 met vrijwel de aller laagste instellingen.
(Sorry voor layout)
Denk je dat t zal draaien op een AMD Athlon 2000+ (gelijk aan een 1600MHZ), 256 DDR RAM en een Geforce 4 MMX videokaart ? (ik weet t, ik moet m 'upgraden')
quote:Met de uiteindelijk versie zou dat toch wel moeten lukken. Alleen wordt het inderdaad wat lastig met die videokaart.
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:18 schreef Vassili_Z het volgende:
Dat ziet er nog steeds erg gelikt uit
Ben de Alpha demo nu aan t downloaden via K*Z**Denk je dat t zal draaien op een AMD Athlon 2000+ (gelijk aan een 1600MHZ), 256 DDR RAM en een Geforce 4 MMX videokaart ? (ik weet t, ik moet m 'upgraden')
quote:Zijn ze trouwens op 16 of op 32 bit gemaakt ?
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:51 schreef Frasier het volgende:[..]
Net gemaakt. Op 640x480 en op 800x600 met vrijwel de aller laagste instellingen.
(Sorry voor layout)
quote:32 bit. Maar dat draait tegenwoordig iedereen wel.
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:24 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Zijn ze trouwens op 16 of op 32 bit gemaakt ?
quote:Kan DoomIII wel op 16 bit ?
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:31 schreef Frasier het volgende:[..]
32 bit. Maar dat draait tegenwoordig iedereen wel.
quote:Jazeker.
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:27 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Kan DoomIII wel op 16 bit ?
Hmmm zie net dat bovenstaande foto's toch bij 16 bit zijn gemaakt
quote:Mijn dank is groot
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:33 schreef Frasier het volgende:
Gebruik dit programma om alles in te stellen als je hem binnen hebt.
quote:Bron: http://www.forumplanet.com/planetdoom/topic.asp?fid=2308&tid=1131711&p=1
Today I got my next issue of pc gamer with a sweet new screenshot!!!!!! . Inside they had a cool screenshot of a pinky eating a scientist. This is the vague description I can provide In the picture, a zombie stands up to the left of the pinky. the zombie is up close to the player. Their surroundings are organic. Flesh and spikes seem to be ingulfing this section of the uac base, bloodied and casting a red glow on everything near. Visible are small portions of metal not covered by hellsih skin. It is a neat screenshot that is quite scary. I cant wait until teh demo comes out!!!! Or the game.
quote:Doom3_Alpha.rar 372.834kb groot.
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:03 schreef Vassili_Z het volgende:
Hij is nu binnengehaald, maar doen doet ie t niet....
Wat is de filenaam onder jullie eigenschappen van jullie Doom III Alpha ?
quote:Bij mij is het gewoon Doom3.exe......
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:08 schreef Frasier het volgende:[..]
Doom3_Alpha.rar 372.834kb groot.
P.S. Het wordt dan gerunt in een MSDOS Prompt, waarna hij een melding geeft dat hij geen directory kan maken in de temp.
[Dit bericht is gewijzigd door Vassili_Z op 15-08-2003 21:16]
quote:waar hebben ze het precies over ?
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:08 schreef Disorder het volgende:
Heeft iemand toevallig de nieuwste PC Gamer (waarschijnlijk US versie)?
[..]Bron: http://www.forumplanet.com/planetdoom/topic.asp?fid=2308&tid=1131711&p=1
Dat wil ik zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |