quote:Ik heb eens gezocht en de Limited Edition (en waarschijnlijk ook gewoon nieuwe Xboxen) zijn 1.2. Kernel versie 5101 (zie System Info van je Xbox) betekent Xbox 1.2. Geen idee wat er nieuw/beter aan is, maar toch..
Op zondag 11 mei 2003 19:39 schreef Neejoh het volgende:
XboX 1.2 is in europa nog niet in de maak, en dan zal nog wel even duren ook. De eerste XboXen waren 1.0 (duh), en vanof aug-2002 waren de 1.1 XboXen in de winkels te vinden. Hier waren een paar hardwarematige veranderingen aan. Andere hdd, andere DVD-rom enz.
quote:andere indeling van moederbord, andere hardeschijf, andere fan. maar gelukkig kan je er nog steeds op spelen
Op dinsdag 20 mei 2003 22:23 schreef TripleM het volgende:
Oh, trouwens om nog even hierop terug te komen:
[..]Ik heb eens gezocht en de Limited Edition (en waarschijnlijk ook gewoon nieuwe Xboxen) zijn 1.2. Kernel versie 5101 (zie System Info van je Xbox) betekent Xbox 1.2. Geen idee wat er nieuw/beter aan is, maar toch..
quote:vinnut altijd zo Nederlands om voor 2 euro het helemaal te laten inporteren uit Engeland
Op dinsdag 20 mei 2003 19:52 schreef TripleM het volgende:[..]
Wat heb je ervoor betaald? Ik zag dat ie op play.com 40 euro kostte, ik zal es kijken of ik screenies kan vinden..
quote:wie die nog niet gezien heeft is niet xbox waaridg
Op dinsdag 20 mei 2003 22:40 schreef FluxC5 het volgende:![]()
Halo2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Post ze dan!
Op dinsdag 20 mei 2003 22:45 schreef donald_dick het volgende:[..]
wie die nog niet gezien heeft is niet xbox waaridg
quote:Mag ik heilschennis plegen en zeggen dat ik ze niet ZO indrukwekkend vind? OK, beter dan HALO zelf, maar verder zijn er hier en daar een paar extra polygoontjes bijgestopt (niet eens veel) en verder moet het spel het echt hebben van simpele bumpmapping en dikke gameplay.
Op dinsdag 20 mei 2003 22:40 schreef FluxC5 het volgende:![]()
Halo2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet dat het er slecht uit ziet, maar toch...
quote:
Draadloze controller: Lazer
20-05-2003 | Robert-Jon Eckhardt
Langzaam maar zeker krijg de Xbox een flinke collectie hardware van 3rd party developers. Voor elk wat wils, bijvoorbeeld deze controller.
Intec gaat een nieuwe controller op de markt brengen, onder de naam 'Lazer'. Het gaat hier om een draadloze controller. Hij heeft ongeveer de lay-out van de controller-S, en komt in twee kleuren: zwart en transparant groen.
Naast alle standaard knoppen heeft de Lazer nog twee extra knoppen, welke een turbo en een programmeer-functie hebben. Wanneer de controller op de markt komt is nog niet duidelijk.
Maar wireless is wel handig opzich voor de "zitvrijheid", alleen moet je iedere keer batterijen verwisselen. Dan liever 2 AA batterijen, dan kan je van die oplaadbare NiMH batterijen gebruiken.
quote:Denk het wel ja, of anders MNC II.
Op woensdag 21 mei 2003 08:56 schreef Chocobo het volgende:
Wat wordt nou de eerste online racer (met auto's dan) ? Is dat MM3 ?
Heb nu Custom Championship unlocked+de Supercar
quote:Jeeeej, ik had hem in 2 dagen uitgespeeld. Game is goed, maar ik vind dat je die dingen veel en vé''eé''eé''eel te snel uitspeeld... Moeten ze toch eens wat aan gaan doen
Op woensdag 21 mei 2003 09:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteravond sinds een tijdje Burnout 2 maar weer es in de X-doos geknaldHeb nu Custom Championship unlocked+de
Supercar
![]()
quote:05/27/03
Op woensdag 21 mei 2003 23:17 schreef FluxC5 het volgende:
Wanneer komt brute force uit? Ik hoop dat die er toch snel zit aan te komen..
quote:Was die noou ook live?
Op woensdag 21 mei 2003 23:27 schreef apengek het volgende:[..]
05/27/03
quote:volgens mij alleen content...
Op woensdag 21 mei 2003 23:30 schreef Bastard het volgende:[..]
Was die noou ook live?
Voor nog geen 20 euro (ex. verzendkosten) . .
.
VET! Met m'n XBOX controller op m'n PC gamen. .
quote:Goedkoper dan een goeie joystick aanschaffen, goeie deal dus
Op woensdag 21 mei 2003 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:.
.
Vandaag besteld op www.lik-sang.com
[afbeelding]Connect four Xbox Joypas to your PC at the same time Easy Installation, works with all available drivers Compatible with Wi ndows 98, Windows 98SE, Windows Me, Windows 2000 and Windows XP
Supports all buttons and analogue as well as digital controls Supports DirectX force feedback Voor nog geen 20 euro (ex. verzendkosten) .
.
.
VET! Met m'n XBOX controller op m'n PC gamen..
quote:En alles doet het gewoon..
Op woensdag 21 mei 2003 23:44 schreef Bastard het volgende:[..]
Goedkoper dan een goeie joystick aanschaffen, goeie deal dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |