quote:Ik ben nou bij dat toren level met die egyptische gedoetjes, ben ik al ver?
Op zondag 18 mei 2003 21:38 schreef donald_dick het volgende:[..]
ikke!!!
ik wil een stillere ventilator in m'n xbox zetten, maar weet iemand een site waar er een duidelijke how-to staat?
quote:Je begrijpt natuurlijk dat je dan je garantie kwijt bent?
Op maandag 19 mei 2003 10:24 schreef Ceased2Be het volgende:
Ff ander vraagje tussendoor:ik wil een stillere ventilator in m'n xbox zetten, maar weet iemand een site waar er een duidelijke how-to staat?
quote:garantie is toch maar een jaar? daarbij maakt dat ding behoorlijk wat herrie, met een dvd kijken hoor ik continue dat gezoem ertussendoor.
Op maandag 19 mei 2003 10:33 schreef Fliepke het volgende:[..]
Je begrijpt natuurlijk dat je dan je garantie kwijt bent?
quote:Moet je mn pc eens horen
Op maandag 19 mei 2003 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
garantie is toch maar een jaar? daarbij maakt dat ding behoorlijk wat herrie, met een dvd kijken hoor ik continue dat gezoem ertussendoor.
quote:2 jaar, europese wetgeving, geloof ik zo... blablabla
garantie is toch maar een jaar? daarbij maakt dat ding behoorlijk wat herrie, met een dvd kijken hoor ik continue dat gezoem ertussendoor.
quote:check xbox-scene ff
verder heeft iemand al Vexx gespeeld? vind het nog al eenvaag spel. maar de vrijheid die je hebt
Asjeblief, je how-to
quote:Ik ben dol op spellen met veel vrijheid, vertel eens wat meer?
Op maandag 19 mei 2003 12:39 schreef donald_dick het volgende:
verder heeft iemand al Vexx gespeeld? vind het nog al eenvaag spel. maar de vrijheid die je hebt
quote:Die hoor ik niet door m'n xbox
Op maandag 19 mei 2003 11:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Moet je mn pc eens horen
quote:nou ik heb net een leveltje gespeelt e je kan echt bijna overal naartoe
Op maandag 19 mei 2003 12:47 schreef TripleM het volgende:[..]
Ik ben dol op spellen met veel vrijheid, vertel eens wat meer?
quote:Nee, jij moet eerst je XboX ombouwen
Op dinsdag 20 mei 2003 11:24 schreef TripleM het volgende:
Vandaag is mijn Limited Edition Xbox eindelijk gearriveerd. Mij zien jullie vandaag niet meer op FOK!
quote:Oh dat komt later wel. De modchip ligt hier al wel maar ik doe alles op m'n gemakkie. Ik wil er ook een andere ventilator inzetten, es kijken op wat voor manieren ik em nog meer stiller kan maken. En natuurlijk games spelen.
Op dinsdag 20 mei 2003 19:32 schreef FluxC5 het volgende:
Nee, jij moet eerst je XboX ombouwen
Koel spelletje trouwens, Project Gotham Racing, leuk om mee te beginnen. Ik zag hier al wat leuke games langskomen die de komende tijd gaan verschijnen, weet ik wat ik op m'n verlanglijstje kan zetten.
quote:Wat heb je ervoor betaald? Ik zag dat ie op play.com 40 euro kostte, ik zal es kijken of ik screenies kan vinden..
Op dinsdag 20 mei 2003 10:02 schreef donald_dick het volgende:
heb nu eindelijk Kung Fu Chaos gekocht..wat een heerlijk spel zegalleen die achterlijke minigames
quote:We hebben al screens gezien van dat spel en we weten allemaal al dat vaak de spellen via internet goedkoper zijn
Op dinsdag 20 mei 2003 19:52 schreef TripleM het volgende:
Wat heb je ervoor betaald? Ik zag dat ie op play.com 40 euro kostte, ik zal es kijken of ik screenies kan vinden..
quote:Tijd/zin? Om te checken of FOK! review exemplaren krijgt?
Op dinsdag 20 mei 2003 21:31 schreef Skull-splitter het volgende:
M&M&M, since when krijgt een gamesreviewe van Fok testversies cadeau? Laatste keer dat ik gecheckt heb of ik er tijd/zin/weet-ik-het voor had las ik namelijk dat het nul,0 opleverde, dus ook geen testschijven...
Wij krijgen al een hele tijd materiaal om te reviewen, da's toch niet zo heel vreemd lijkt mij.
En jah, ik vind het redelijk verbazend dat ineens logisch is dat Fok! review exemplaren krijgt, aangezien het promo-praatje negen van de tien keer, zo ook voor games de laatste keer, inhoudt dat je er niks nada noppes bobkiss njente aan overhoudt. Maar sorry als ik gewoon vraagtekens zet...
quote:Ik snapte niet wat je bedoelde, ik vond het gewoon een vreemde zin. Kijken of FOK! reviewexemplaren krijgt wanneer je tijd/zin hebt. Maar ik snap nu wat je bedoelt.
Op dinsdag 20 mei 2003 21:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Pardon? Ik werk momenteel 52 uur per week, waarvan 40 zwaar physiek, dus jah, ik kijk of ik tijd/zin heb, aangezien ik in die 3 uur vrije tijd per dag ook nog dingen moet/wil doen...
quote:Welk promo-praatje? En 'zo ook voor games', ik weet niet wat je daarmee bedoelt, maar: op dit moment reviewen we heel wat dingen bij FOK!. DVD's, CD's, games, affijn je ziet het zelf in de tracker staan. Je kunt je voorstellen dat duurdere apparaten niet mogen worden gehouden na deze gereviewd te hebben, maar bij relatief goedkopere producten is het meer gezeur om ze heen en weer te sturen en dus mag je die gewoon houden. Dat geldt eigenlijk voor alle hierboven genoemde categorieen.
En jah, ik vind het redelijk verbazend dat ineens logisch is dat Fok! review exemplaren krijgt, aangezien het promo-praatje negen van de tien keer, zo ook voor games de laatste keer, inhoudt dat je er niks nada noppes bobkiss njente aan overhoudt. Maar sorry als ik gewoon vraagtekens zet...
Nu wel.
In simple and understandable terms: Fok! goes commercial.
quote:ik heb hier wat beta spul liggen van microsoft zoals Toa Feng om te revieuwen, grote bedrijven sturen meestal gewoon een disk op die je OF later weer moet terug sturen OF het is gewoo een vergrootte demo. het enige watik moest doen was een papiertje ondertekenen dat ik geen kopieen ervan zou maken
Op dinsdag 20 mei 2003 21:41 schreef TripleM het volgende:[..]
Tijd/zin? Om te checken of FOK! review exemplaren krijgt?
Wij krijgen al een hele tijd materiaal om te reviewen, da's toch niet zo heel vreemd lijkt mij.
quote:ennu?
Op dinsdag 20 mei 2003 21:53 schreef Skull-splitter het volgende:In simple and understandable terms: Fok! goes commercial.
quote:Da's niet simpel en begrijpelijk, ik heb geen flauw idee wat je probeert te zeggen. Toen er game reviewers werden gezocht was er geen sprake van ofwel review exemplaren ofwel dat je review exemplaren mocht houden, dat bedoel je toch? Waarom vat jij dat samen met "FOK! goes commercial"?
Op dinsdag 20 mei 2003 21:53 schreef Skull-splitter het volgende:
You're missing the point: toen de baan beschikbaar was was er geen sprake van.Nu wel.
In simple and understandable terms: Fok! goes commercial.
quote:Ik weet natuurlijk niet waar jij voor reviewt, maar het is gebruikelijk dat je spellen gewoon mag houden als je ze hebt gereviewd, bij de wat grotere media althans en afhankelijk waar je contact loopt uiteraard. Voor beta's gelden weer hele andere regels, maar FOK! is geen games-site dus op zich zijn beta's voor ons ook minder interessant lijkt me.
Op dinsdag 20 mei 2003 21:54 schreef donald_dick het volgende:
ik heb hier wat beta spul liggen van microsoft zoals Toa Feng om te revieuwen, grote bedrijven sturen meestal gewoon een disk op die je OF later weer moet terug sturen OF het is gewoo een vergrootte demo. het enige watik moest doen was een papiertje ondertekenen dat ik geen kopieen ervan zou maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |