Jij bent Ben, een motorrijder die, als hij met zijn motor homies een stad binnenkomt, een groot complot ontdekt. Jij zult er wat aan moeten doen, doe mee aan motorraces, beuk personen tot moes en drink veel bier. bladiebladiebla.
quote:standaard vraag:
Op zaterdag 17 mei 2003 12:30 schreef Zooi het volgende:
Nieuwe Midnight Club II screens:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Jup, live enabled.
Op zaterdag 17 mei 2003 12:32 schreef Fliepke het volgende:[..]
standaard vraag:
live?
quote:Hmmm, er zijn gewoon teveel spelletjes
Op zaterdag 17 mei 2003 12:35 schreef Zooi het volgende:[..]
Jup, live enabled.
Zowel voor xbox, PS, PS2, GC en PC
Tja. .
Wordt ook weer op alle platforms uitgebracht
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:53 schreef FluxC5 het volgende:
Flashback!Wie heeft JSRF, en wie heeft hem al uitgespeeld?
quote:same for me
Op zaterdag 17 mei 2003 12:42 schreef Zooi het volgende:[..]
.,
.
He een tijdje geleden kwam ik een game voor de XboX tegen, waar je een klein vliegtuigje (papier oid?) kon zijn. Game alla Micro Machines (je weet wel, bedoeld voor 10jarigen, maar gewoon ernorm gaaf met wat maten en een kratje bier ). Iemand enig idee hoe die heet? Ik kan hem niet meer vinden
Midnight club 2 is trouwens een baggerspel. Het lijkt niet eens op een streetrace spel, en de besturing zuigt kont, evenals de graphics.
Het wordt een mix van Tony vs. GTA Je kan ook van je board af, om op plaatsen te komen waar je normaal niet kan komen. Je kan lopen, klimmen, aan dakranden hangen, in auto's stappen and so on.
Ik ben blij dat ze wéér vooruit gaan. Deel 2 was erg goed, maar deel 3 was meer van hetzelfde. 4 was weer een goede verbetering, en ook nu doen ze weer hard hun best! * Neejoh heeft er zin in *
Je kan dus ook je eigen Tricks maken enzo Je eigen SuperSpecials
Verder is het ook wel grappig dat je een foto van jezelf kan maken, en dat in de game zetten Je ziet dan dus werkelijk jezelf skaten! Erg grappige functie. Onnodig, maar grappig
quote:Dat is toch niet leuk
Op zaterdag 17 mei 2003 19:48 schreef CloudStrife het volgende:
Leuke is dat Tony Hawk Underground alleen online speelbaar is op de PS2
quote:En voor een spelletje moet je dan helemaal apart een adapter halen.........
Op zaterdag 17 mei 2003 19:48 schreef CloudStrife het volgende:
Leuke is dat Tony Hawk Underground alleen online speelbaar is op de PS2
quote:Ze kunnen geen andere vinden, wacht ik zal daar even verandering in brengen...
Op zondag 18 mei 2003 12:59 schreef FluxC5 het volgende:
Waarom worden hier alleen XBW-sreens geplaatst
Hidden and Dangerous: Fight for Freedom
Judge Dredd
Kreed
Mysterious Journey: Chameleon
Alle spellen PC-screenshots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |