pfff...de teller staat inmiddels op 1.9 gb
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 23:58 schreef Chocobo het volgende:Godver wat een lelijke screens
quote:Hm alleen Kameo lijkt me een beetje interessant. Grabbed by the Ghoulies ook van Rare spreekt me wat meer aan.
Op vrijdag 16 mei 2003 00:32 schreef Skull het volgende:
Oeh nog 3 titels die ik nog niet bekeken heb.
Kameo, Alias en Top Spin.pfff...de teller staat inmiddels op 1.9 gb
quote:Ja, ziet er erg vermakelijk uit ja..
Op vrijdag 16 mei 2003 00:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kameo leek me eerst ook niet zo intressant totdat ik vandaag een trailer zag. Wat had ik me vergist
quote:Ghoulies lijkt me niks voor mij..
Op vrijdag 16 mei 2003 00:48 schreef Skull het volgende:[..]
Hm alleen Kameo lijkt me een beetje interessant. Grabbed by the Ghoulies ook van Rare spreekt me wat meer aan.
ff allemaal duimen voor mij!
quote:En anders ga je er een kopen, na het zien van al dat moois
Op vrijdag 16 mei 2003 02:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jongens, ik ga een limited edition Xbox winnen ok?ff allemaal duimen voor mij!
quote:Ziet er leuk uit ja
Op donderdag 15 mei 2003 23:17 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Idd. een Halo hoort erbij
Misschien is onderstaande wat voor urbanmike.
![]()
[..]
quote:*duimt*
Op vrijdag 16 mei 2003 02:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jongens, ik ga een limited edition Xbox winnen ok?ff allemaal duimen voor mij!
Top Spin daarintegen :
quote:
A - Return shot
B - Topspin
Y - Lob
R trigger - Hold down and press a face button for a risk shot with power meter included
L trigger - Hold down and press face button for various drop shots
White button - After a point: Pump fist, nod to your success, and try and get the crowd on your side
Black button - After a point: Argue with umpire, slam racket down, look around in disgust"For those wanting lots of dives, shots between the legs, and fast-paced open tennis, this is it. There's a lot of movement, a lot net play, and some cool baseline rallies to be had. And all 16 licensed pros have their own animations and are intended to play and look just like the real deal. The close-up cut-scenes do show off at least Lleyton Hewitt's mannerisms"
"The single-player career mode sounds promising. Rather than playing as one of the pro players, you create your own character. With what promises to be one of the most extensive character customization interface's out there, Top Spin will allow gamers to create completely unique and distinct looking characters.
"Top Spin is looking like it may be king of the court this holiday season. If the career mode is as deep as it sounds and the Live functionality as good as it should be, then this one will be a surefire hit. Unfortunately, the build I played didn't have any of the women players in it. So, we'll just have to see if Top Spin is accurate enough to make Anna Kournikova as hot as she is bad at tennis. "
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Top Spin daarintegen :
quote:Eindelijk!!
White button - After a point: Pump fist, nod to your success, and try and get the crowd on your side
Black button - After a point: Argue with umpire, slam racket down, look around in disgust
-edit- Ik zie dat Engelse games alleen op een UK XBOX draaien. Naja, daar heb ik dan dus binnenkort ook geen last meer van.
[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 16-05-2003 14:48]
quote:DimensionPlus.nl
Op vrijdag 16 mei 2003 14:44 schreef TripleM het volgende:
Is er eigenlijk een goede online shop om Xbox games te kopen? Ik weet bv. wel dat play.com een hoop Xbox games heeft, maar ik weet niet of dat allemaal compatible is enzo?
quote:UK Xbox = PAL Xbox = NL Xbox
Is er eigenlijk een goede online shop om Xbox games te kopen? Ik weet bv. wel dat play.com een hoop Xbox games heeft, maar ik weet niet of dat allemaal compatible is enzo?
-edit- Ik zie dat Engelse games alleen op een UK XBOX draaien. Naja, daar heb ik dan dus binnenkort ook geen last meer van.
En play.com is altijd erg goedkoop....
quote:Niet zo slim dan om erbij te zetten dat de games alleen op een UK Xbox draaien toch? Ik wist wel dat het daar en hier gewoon PAL was, maar ik dacht dat er met een soort regiocodes werd gewerkt..
Op vrijdag 16 mei 2003 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
UK Xbox = PAL Xbox = NL XboxEn play.com is altijd erg goedkoop....
quote:Uhm ff aftellen totdat die spammert weer voorbijkomt.
Op vrijdag 16 mei 2003 14:44 schreef TripleM het volgende:
Is er eigenlijk een goede online shop om Xbox games te kopen?
quote:GMTA..
Op vrijdag 16 mei 2003 15:40 schreef Skull het volgende:[..]
Uhm ff aftellen totdat die spammert weer voorbijkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |