quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:23 schreef FluxC5 het volgende:
Dit Halo 2 filmpje roeleert toch wel zo ongelooflijk de wok uit!
quote:Gegild.
Op donderdag 15 mei 2003 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kameo (high-res trailer) 20mbDit gaat helemaal nergens meer over..
.
.
quote:Mulder is terug
Op donderdag 15 mei 2003 19:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
X-Files: Resist or Serve
quote:En ben er niet kapot van
Op donderdag 15 mei 2003 19:50 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Mulder is terug
quote:Lijkt me zo'n echte 13 in 1 dozijn, james bond alike, titel.
X-Files: Resist or Serve...
Gezien ik het vrij druk heb met school en me meer wil gaan focussen op computers wat relatief toch goedkoper is dan consoles, heb ik besloten om gedeeltelijk uit de 'scene' te stappen. Het werd veelste duur om me xbox, gc en ps2 te voorzien van de coolste games. Ik ga er daarom ook 2 consoles uit gooien. Dat worden waarschijnlijk toch de gc en de xbox. Heb de meeste pret gehad met de ps2 (FFX, GTA, MGS etc...)
Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest hier op fok maar nu stop ik er dus eigenlijk defenitief mee. Dit houd niet in dat ik niet meer op fok actief ben, het betekend wel dat ik minder op fok kom . Misschien verschijn ik over een tijdje wat meer in DIG
.
Hierbij wens ik me oude game m8ts (Ker plunk, chocobo, bastard, smots, robhimself, gieling, ketel1, dontcare, solidslayer, Ponem en alle andere) en andere gamers en newbies nog veel game plezier.
Ik verschijn vast nog wel eens voor wat PS2-gelul aangezien ik me ps2 houw. Het waren leuke en dure game tijden . * The.PhantoM wordt emotioneel
quote:Vond het ook een zwak excuus... En te duur? Gelul, je hoeft toch ook niet alle spellen te kopen?
Op donderdag 15 mei 2003 22:07 schreef Skull het volgende:
En dan hou je de PS2WTF
Nou sterkte dan maar.
Als ik dat zou moeten met al mijn interesses dan was Nederland bankroet man...
quote:zwak excuus? Het is helemaal geen excuus. Te duur ja. Nee ik hoef niet alle spellen. Maar ik wel wel eens wat leuke games. Als ik voor elke console 1 leuke game wil ben in 200 euro kwijt. Vind ik niet echt goedkoop... En waarom zou ik juist mijn ps2 moeten verkopen en mijn gc of xbox houden. Lineup van GC begint wat beter te worden maar stelt ook niet zoveel voor. Het is wel een moeilijke keus tussen xbox en ps2, maar aangezien ps2 toch exclusief gta heeft en FF serie.
Op donderdag 15 mei 2003 22:15 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Vond het ook een zwak excuus... En te duur? Gelul, je hoeft toch ook niet alle spellen te kopen?
Als ik dat zou moeten met al mijn interesses dan was Nederland bankroet man...
Maar ik heb mijn consoles nog niet verkocht, dus overtuig mij maar waarom ik de xbox of gc zou moeten houden.
Oh ja en nog o.a. Halo2, Fable en KOTOR
quote:en?! Live!
Op donderdag 15 mei 2003 23:04 schreef Skull het volgende:
Xbox: Half Life 2, Doom III klaar iedereen overtuigd.Oh ja en nog o.a. Halo2, Fable en KOTOR
![]()
![]()
mijn eerste game: NBA Street Volume 2
Zeer coole game om mee te beginnen
quote:Niet halo
Op donderdag 15 mei 2003 23:05 schreef UrbanMike het volgende:
* UrbanMike is sinds 2 uur vanmiddag ook de trotse bezitter van een XBOX (limited edition)mijn eerste game: NBA Street Volume 2
Zeer coole game om mee te beginnen
quote:Idd. een Halo hoort erbij
Op donderdag 15 mei 2003 23:06 schreef Fliepke het volgende:[..]
Niet halo
quote:
Halo, DoA3 en Quantum Redshift samen 59,99 bij de Media Markt (DH). Wel intressant pakketje voor de mensen die nog een Xbox willen kopen.
quote:Cool,.... nostalgische PSone games
X-Files: Resist or Serve
Godver wat een lelijke screens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |