quote:Van AA hebben ze daar zeker nog nooit gehoord, wat een kartels op dat plaatje, niet normaal.
Op woensdag 14 mei 2003 19:31 schreef TC03 het volgende:
Colin Mcrae Rally 4(Xbox screens, uiteraard).
quote:Dat komt waarschijnlijk doordat ze verkleind zijn
Op donderdag 15 mei 2003 11:15 schreef mvt het volgende:[..]
Van AA hebben ze daar zeker nog nooit gehoord, wat een kartels op dat plaatje, niet normaal.
quote:Tis een plaatje van 640*480, dus ongeveer wat je op je tv te zien zal krijgen.
Op donderdag 15 mei 2003 11:17 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Dat komt waarschijnlijk doordat ze verkleind zijn
quote:Als het toch eerst een plaatje van 1024-768 was en ze hebben hem verkleind naar 640-480?!
Op donderdag 15 mei 2003 11:21 schreef mvt het volgende:[..]
Tis een plaatje van 640*480, dus ongeveer wat je op je tv te zien zal krijgen.
quote:Nee dat is juist een manier om jaggies te vermijden.
Op donderdag 15 mei 2003 11:17 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Dat komt waarschijnlijk doordat ze verkleind zijn
quote:Helemaal niet!
Op donderdag 15 mei 2003 12:35 schreef Skull het volgende:[..]
Nee dat is juist een manier om jaggies te vermijden.
En ook een X-ecuter 2 Lite komt vanuit Engeland mijn kant op
Hoe zit het trouwens met modden, wordt daar hier ook over gepraat? Of mag dat niet, is het te saai?
quote:Bedoel je mod-chips of kerstversiering in je x-doos doen?
Op donderdag 15 mei 2003 14:18 schreef TripleM het volgende:
Over een paar dagen ben ik de gelukkige eigenaar van een Xbox Limited Edition:En ook een X-ecuter 2 Lite komt vanuit Engeland mijn kant op
Hoe zit het trouwens met modden, wordt daar hier ook over gepraat? Of mag dat niet, is het te saai?
Mag ik 1 van je 2 controllers overkopen?
quote:Het eerste. De verkoop van mod-chips op zich is niet illegaal, maar ik weet niet in hoeverre het ombouwen van je Xbox illegaal is en of er hier dus over mag worden gepraat.
Op donderdag 15 mei 2003 14:32 schreef FluxC5 het volgende:
Bedoel je mod-chips of kerstversiering in je x-doos doen?
Ik zou in ieder geval graag ervaringen horen van mensen die hun Xbox hebben gemod / laten modden.
quote:Nee.
Mag ik 1 van je 2 controllers overkopen?
Halo, DoA3 en Quantum Redshift samen 59,99 bij de Media Markt (DH). Wel intressant pakketje voor de mensen die nog een Xbox willen kopen.
quote:Wij praten hier niet over Mod-chips, wij houden niet van mod-chips, wij hebben zelfs een afkeer tegen mod-chips.
Op donderdag 15 mei 2003 14:55 schreef TripleM het volgende:[..]
Het eerste. De verkoop van mod-chips op zich is niet illegaal, maar ik weet niet in hoeverre het ombouwen van je Xbox illegaal is en of er hier dus over mag worden gepraat.
Ik zou in ieder geval graag ervaringen horen van mensen die hun Xbox hebben gemod / laten modden.
Dat doe je dus maar ergens anders..
quote:lul
Op donderdag 15 mei 2003 14:55 schreef TripleM het volgende:Nee.
quote:In vergelijking met het originele plaatje ja.
Op donderdag 15 mei 2003 13:41 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Helemaal niet!
Vaak als plaatjes verkleind worden wordt het een stuk lelijker!
Maar om minder jaggies te krijgen op 640x480 wordt vaak op een hogere resolutie gerenderd en het plaatjes op 640x480 getoond. Wat op zeker er mooier uitziet als eerst op 640x480 renderen.
quote:Hoezo dat dan?
Op donderdag 15 mei 2003 15:16 schreef FluxC5 het volgende:
Wij praten hier niet over Mod-chips, wij houden niet van mod-chips, wij hebben zelfs een afkeer tegen mod-chips.
[Dit bericht is gewijzigd door Sharkdoggie op 15-05-2003 16:34]
quote:Omdat:
Op donderdag 15 mei 2003 15:48 schreef TripleM het volgende:[..]
Hoezo dat dan?
- Modden zuigt
- Modden zielig is
- Modden de industrie verpest
- Modden de fun van gamen verpest
Wil je nog meer voorbeelden?
Modden is gewoon not done, en wordt hier zeer zeker niet op prijs gesteld. Je hebt wel geld over voor een onwijs coole console en niet voor games? Think again.....
quote:Geil!
Op donderdag 15 mei 2003 16:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nieuwe Sudeki screens... Argh!!
quote:Alleen daarom zou je het al moeten laten..
Op donderdag 15 mei 2003 16:42 schreef Zooi het volgende:Omdat:
quote:Eindelijk een plaatje waar dat juist wél gedaan is! Normaal zijn ze door 20 filters gehaald, zodat je geen goed beeld hebt hoe de game er in het echt uit ziet. Die kartels zie je lang niet zo erg als je het beeld ziet bewegen, maar ik ben blijer met deze pix, dan de rest die hier gepost is.
Op donderdag 15 mei 2003 11:15 schreef mvt het volgende:[..]
Van AA hebben ze daar zeker nog nooit gehoord, wat een kartels op dat plaatje, niet normaal.
Stuk dichter bij wat je werkelijk op beeld krijgt, en niet die filter-pix-meuk.
Just my 2 cents
quote:Mooi, maar vind ze zo nietszeggend eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2003 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
De eerste screenshots van Trinity zijn binnen..
En die zijn niet verkeerd..
quote:Afgezien van het verpesten van de industrie (overdreven, het is wel zo dat als je door modden gekopieerde games wil spelen je de industrie dan omzet ontneemt, maar zelfs daarover valt te discussieren net zoals bij mp3's/games enz.) staan daar gewoon bijna alleen maar non-argumenten. Waarom zuigt het? Waarom is het zielig? Waarom zou het de fun van het gamen verpesten?
Op donderdag 15 mei 2003 16:42 schreef Zooi het volgende:
Omdat:- Modden zuigt
- Modden zielig is
- Modden de fun van gamen verpestWil je nog meer voorbeelden?
Je wil krachtiger overkomen door meer argumenten te noemen maar zo komt het uiteindelijk alleen maar over als "ik wil iets zeggen maar weet niks dus zeg ik maar een hoop van hetzelfde". Bovendien is modden lang niet alleen maar gericht op het spelen van gekopieerde spellen (dat is waar jij je waarschijnlijk op richt).
quote:En daarom denk ik dus dat jij het alleen hebt over gekopieerde spellen draaien. Die discussie ga ik graag met je aan want ik denk dat het de industrie helemaal niet verpest, maar die discussie gaat niemand winnen en is eigenlijk ook helemaal niet nodig.
Modden is gewoon not done, en wordt hier zeer zeker niet op prijs gesteld. Je hebt wel geld over voor een onwijs coole console en niet voor games? Think again.....
Los daarvan ga jij er meteen van uit dat ik niet voor games betaal, da's meteen je tweede fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |