quote:ja dat klopt, leuke auto, reed ook super (!) heb ik nog 2 jaar in rond gereden eigenlijk zonder er ooit kosten aan te hebben gehad... helaas kwam ie niet meer door de keuring heen, moest ontzettend veel aan gelast worden (bodem was hardstikke rot) Dus heb ik hem maar weg gedaan voor een goedkoop a naar b auto'tje, ook omdat ik nu nogal veel kilometers moet rijden.. Maar zo'n Guilia rijdt als een moderne auto en is een auto die ik later (alleen dan een compleet gereviseerde) zeker wel weer wil hebben... Ik hou namelijk van oldtimers
Op woensdag 28 mei 2003 23:16 schreef Wolve000 het volgende:
Is dat even grappig.. Ben ik even aan het rondkijken, zie ik ineens een post waarin BHFH laat zien wat zijn vorige auto was:
Ontopic > heb ik daarvoor ook 3 alfa 33' s gehad.. (van het oude type) Ik vind de oude 33's van voor 1990 ook mooier dan de nieuwe overigens.. De 33's van 1986 en ouder zijn het mooist, want die hebben het mooiste dashboard..
Ik vind echter wel dat je onder een 33 geen driespaaksvelgen etc.. moet doen, mooie rondjesvelgen eronder en voor de rest moet ie helemaal kaal zijn (vind ik persoonlijk het mooist)
Alfa 90 2.5 iniezione, 2.5 V6 - 165 pk!!!
Zilvergrijs superweinig kms en hij staat nu in een stal. In opslag. Nul-komma-nul roest. Zal es een plaatje zoeken...
Ben zelf al bijna een jaar in het bezit van een Alfa 33 1.7
heerlijke auto. Weinig onderhoud aan. Van de week een CSC Einddemper erop.
En ik ga er ook niet veel meer aan doen, alleen ff de brandstog leiding nakijken, en de velgen spuiten. Dan gaat PeuRac em in December gewoon ff door de keuring slepen en in januari heel goed verkopen.
Als je meer info+foto'tje over die 90 hebt zou dat heel fijn zijnquote:Op donderdag 29 mei 2003 11:09 schreef DaMaster het volgende:
Ik rij dan 33 maar mijn pa heeft een Alfa 90_O_
Zeldzame wagen, errug strak maar hij gaat als de brandweer:Y
Alfa 90 2.5 iniezione, 2.5 V6 - 165 pk!!!
Zilvergrijs superweinig kms en hij staat nu in een stal. In opslag. Nul-komma-nul roest. Zal es een plaatje zoeken...
Ik dacht dat de Evoluta een doorontwikkeling van de Brera is, maar ik geloof dat Sam van Lingen ook al advertenties heeft gehad waarin hij de mogelijkheid gaf een 8c competizione te bestellen. Iemand?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:23 schreef HansvanOchten het volgende:
166 zijn echt super mooi.
Trouwens weet iemand iets over de evoluta die dit jaar waarschijnlijk naar de showroom gaat. Het ene bericht meldt dat het de productie versie van de brera is terwijl de ander over een 8c comptetizione spreekt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |