Anybody?
Maar even serieus. Volgens mij zijn er maar weinig officiele open SMTP-servers te vinden. Mail relay's worden namelijk allemaal geregistreerd bij ORBS.org. Het is namelijk nooit verstandig om onbeveiligd een SMTP-server te draaien ivm de mogelijkheid tot email spammen via een relay.
Toevoegen in Outlook wel ff je normale reply adres opgeven en wachtwoord hebbie niet nodig want dat is alleen voor ontvangen van mail... SMTP servers zijn gewoon open... Let op: dit kan alleen voor verzenden.. Voor POP3 is wel een account + PSW nodig.
Geloof me ik doe dit nl. al jaren op vele verschillende providers...
Had gisteren hetzelfde probleem bij een vriend van me (smtp.nl.packardbell.org) en heb ook nog geen oplossing weten te vinden.
Geef bij smtp-server aan dat 'authorisation allowed' aangevinkt is. Daar lag het bij mij in ieder geval aan.
Succes!
quote:Denk dat je niet kan relayen via die servers. Zo gek zullen niet zijn daar
Op 31 januari 2001 17:20 schreef X-Fire het volgende:
Geen probleem hoor. Gebruik gewoon een willekeurige SMTP server voor uitgaande mail..
bv:
smtp.wanadoo.nl
of
smtp.casema.netToevoegen in Outlook wel ff je normale reply adres opgeven en wachtwoord hebbie niet nodig want dat is alleen voor ontvangen van mail... SMTP servers zijn gewoon open... Let op: dit kan alleen voor verzenden.. Voor POP3 is wel een account + PSW nodig.
Geloof me ik doe dit nl. al jaren op vele verschillende providers...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |