Hail holy warriors of Rhapsody!
quote:Is dat omdat ze geen heel Black Metal-album mochten maken van hun platenmaatschappij? En wat moet ik me erbij voorstelllen? Een Fabio Lione die grunt
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:51 schreef Summoner het volgende:
Op het volgende album komt waarschijnlijk een vernietigend Black Metal nummer te staan.Hail holy warriors of Rhapsody!
quote:Zal wel wat lijken op dat black-achtige nummer van Power of The Dragonflame.
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:54 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Is dat omdat ze geen heel Black Metal-album mochten maken van hun platenmaatschappij? En wat moet ik me erbij voorstelllen? Een Fabio Lione die grunt
![]()
quote:Black metal met zo'n mooie cleane zang? YEAH
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:50 schreef Seborik het volgende:[..]
Zal wel wat lijken op dat black-achtige nummer van Power of The Dragonflame.
quote:Denk je nu echt dat Rhapsody het blacker kan dan dat?
Op zondag 6 oktober 2002 14:16 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Black metal met zo'n mooie cleane zang? YEAH
Fabio heeft er gewoon geen stem voor.
En het gaat over het nummer "When demons awake" dat is nu niet echt 'clean' te noemen, maar jij zal het wel weer beter weten.
quote:Dat hij er geen stem voor heeft ben ik met je eens, maar dat zei ik ook. Dus wat zou ik beter moeten weten
maar jij zal het wel weer beter weten.
edit: Hopelijk komen er niet teveel nummers als Lamento Eroico op dat solo album. Leuk voor 1 nummer, maar de hele tijd dat lijkt me nix.
quote:Hoe zit het trouwens met hun drummer? Ik wil hem weleens horen blastbeaten, haha.
Op het volgende album komt waarschijnlijk een vernietigend Black Metal nummer te staan.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 06-10-2002 17:07]
quote:van die cd heb ik al een nrtje
Op vrijdag 4 oktober 2002 15:47 schreef Yokozuna het volgende:
check ook ff http://www.lturilli.com/ Zo nieuw dat...EP Demonheart te koop vanaf 30 september 2002, Album Prophet of the last eclipse vanaf 28 oktober. Trouwens SUPERmooie Demonheart cover (hoesje).
quote:langzaam ja. niet te snel. 1 album per jaar ofzo, das snel genoeg. begin bij Dawn of Victory of Power of the Dragonflame.
Op maandag 7 oktober 2002 00:59 schreef Tackleberry het volgende:
En ook Rhapsody kan ik langzaamaan toevoegen aan mijn collectie...
quote:Zeker. Erg 'feelgood'
Op zondag 6 oktober 2002 22:40 schreef Summoner het volgende:
Wat maakt Rhapsody toch gezellige muziek!
quote:Ik vraag me af waarom je hierboven zegt dat Symphony of Enchanted Lands goed is, en hier weer het tegenovergestelde? Of begrijp ik dat verkeerd? (NoFi, vroeg het me gewoon af)
Op maandag 7 oktober 2002 01:09 schreef Tokus het volgende:[..]
langzaam ja. niet te snel. 1 album per jaar ofzo, das snel genoeg. begin bij Dawn of Victory of Power of the Dragonflame.
Of eigenlijk niet daar beginnen, want als je die eenmaal hebt wordt het alleen maar slechter.
Tsja, ikzelf vind Power of the Dragonflame ook het beste album tot nu toe, maar de andere zijn zeker niet slecht en er staan ook zeker goeie nummers op de andere albums. Helaas staan er dus ook kut nummers tussen, maar dat heeft elke band wel eigenlijk...
quote:Nee, daar is nog niets over bekend.
Op maandag 7 oktober 2002 02:07 schreef MetalMaupio het volgende:
Is nu al eens bekend wanneer de DVD uit komt?
Daar sta ik ook op met een beetje geluk.In Tilburg waren er opnames voor.
quote:goed naar de datums kijken...
Op maandag 7 oktober 2002 08:31 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Ik vraag me af waarom je hierboven zegt dat Symphony of Enchanted Lands goed is, en hier weer het tegenovergestelde? Of begrijp ik dat verkeerd? (NoFi, vroeg het me gewoon af)
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 11:01 schreef Tokus het volgende:[..]
goed naar de datums kijken...
data
quote:Volgens de 'dikke van Dale' (11e druk) kan het meervoud van datum, zowel datums als data zijn.
Op donderdag 10 oktober 2002 15:21 schreef Witchfynder het volgende:[..]
data
Bij de uitleg van data wordt echter gesproken over: gegevens, feiten, e.d. Hier wordt niet gesproken over dagen of zo.
dus, volgende keer dat je iemand verbetert, doe het dan goed.
Rhapsody is zo true.
quote:Brothers of true metal
Op donderdag 10 oktober 2002 21:54 schreef Seborik het volgende:
En hier moet natuurlijk ook nog even gezegd worden dat Joey DeMai de nieuwe manager van Rhapsody is.Rhapsody is zo true.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |