quote:Zag er wel grappig uit
Op zaterdag 24 mei 2003 20:11 schreef Wolve000 het volgende:
Als ik het geblaat van Jack Spijkerman goed heb begrepen zal er zodadelijk wel iemand met een gespleten tong in kopspijkers komen (nu op Nederland 3 dus).
quote:De persoon die ze hadden uitgenodigd had het alleen niet zo erg extreem. Ik heb al genoeg foto's hier gezien van veel extremere splitsingen...
Op zaterdag 24 mei 2003 20:38 schreef Kwark het volgende:[..]
Zag er wel grappig uit
.
"Dat doe je toch alleen om op te vallen? Dan heb ik nog een tip, Ga midden in de stad staan met je snikkel in je hand en zwaai er mee rond terwijl je 'kukeleku' roept."
quote:Waaronder de foto die aan het begin van het onderwerp getoond werd. Die gast had gewoon echt twee tongen volgens mij...
Op zaterdag 24 mei 2003 20:44 schreef Wolve000 het volgende:
De persoon die ze hadden uitgenodigd had het alleen niet zo erg extreem. Ik heb al genoeg foto's hier gezien van veel extremere splitsingen...
quote:Hoe stel je je dat voor, dat lastigvallen?
Op zondag 25 mei 2003 01:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ach, als je je zelf wil martelen moet je dat vooral zelf weten. Maar val mij er niet mee lastig!
quote:zo'n tong in mijn oor stoppen... lijkt me niet prettig
Op zondag 25 mei 2003 01:06 schreef Kwark het volgende:[..]
Hoe stel je je dat voor, dat lastigvallen?
quote:ja dat moet je
Op zondag 25 mei 2003 19:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die zich afvraagt of je dan niet bijna helemaal opnieuw moet leren praten?
quote:Als er voor de splitsing al niks zinnigs uit kwam is er natuurlijk geen man overboord.
Op zondag 25 mei 2003 19:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die zich afvraagt of je dan niet bijna helemaal opnieuw moet leren praten?
quote:Op die site staan serieus de ergste dingen die je met je lichaam kan doen en dat gaat nog veeeel verder dan tongklieven... *shivers*
Op vrijdag 23 mei 2003 19:30 schreef Fixxxer het volgende:
voor de liefhebbers:
even hier kijken
quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=29891
Trend in New York: tong in tweeën splijten
Gepost door Gerson (M4stermind) - zaterdag 21 juni 2003 @ 19:27 - Bron: Reuters
In New York is een nieuwe trend onder tieners en twintigers. Ze laten hun tong in tweeën splijten, zodat het op een slangentong lijkt. "Het is een kunstvorm", zegt T.J. McGillis, die de dienst aanbiedt voor 250 dollar. Het aantal mensen dat de tong heeft laten splijten wordt geschat op 1500 tot 2000.Het proces is erg luguber. De tong wordt in een klem gezet, verdoofd en tot 5cm vanaf de voorkant ingesneden. Het bloed gulpt er vervolgens uit, wat schoongemaakt wordt met mondspoelmiddel. De twee delen van de tong moeten apart gehouden worden, totdat ze dichtgegroeid zijn. Veel mensen vinden het eng. Maar volgens velen is dit nog maar het begin: Doormidden gespleten pennissen zijn reeds in opkomst.
Klik hier voor een foto (Foto: Reuters)

op die eerste foto mag hij z'n tong wel eens schrapen
wat een bacterien
quote:nah iig beter dan dit:
Op zaterdag 21 juni 2003 19:41 schreef Blaze85 het volgende:
lekker vroeg is FOK er weer bij![]()
![]()
[..]http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=29891
op die eerste foto mag hij z'n tong wel eens schrapen
wat een bacterien
![]()
Ik vond de tongpiercing laten zetten al doodeng(alhoewel het reuze meeviel) dit is echt doodsangsten uitstaan en mooi vinden doe ik het niet.
Zou denk ik niet eens durven zoenen met iemand met zo'n tong...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |