quote:Kom op zeg, een oorbel is wel totaal iets anders dan je tong of je leuter doormidden zagen!
Op dinsdag 20 mei 2003 14:05 schreef paddosprd het volgende:
Ik snap de "dan ben je gek"reacties niet. Loop je ook te kotsen bij de eerste beste persoon met oorbellen of een piercing op straat?tis gewoon een sneetje.....

quote:Dat heet nou topicverpesten. Het ging over iets heel anders.
Op dinsdag 20 mei 2003 13:55 schreef Dezz het volgende:Je bedoelt deze [sub4.jpg]

quote:Aight... helemaal mee eens! ik vind t owk SUPER kewl.. alleen zelf doen.. nou nee!
Op dinsdag 20 mei 2003 14:09 schreef NemesisDivina het volgende:
Ben ik nou een van de weinige mensen die dit supergaaf vind?? Ik vind het zooooooooooow cool gewoon. Zelf zou ik het nooit laten doen, omdat ik het doodeng vind. Ik heb het filmpje gezien, ik hoef dat zegmaar niethehe. En het is zo permanent. Een piercing kan je er nog uithalen ofzo, maar een gespleten tong heelt nog meer.
Wel respect voor de mensen die het durven
Niet dat ik het niet durf.. maar de permanentie ervan zie ik niet echt zitten.. je bent jong en je wilt wat.. maar strax ben ik oud en wil ik het niet meer.. dus.. K hou t maar ff bij mn tongpiercing.. en maybe nog ns n tattootje  

. Die filmpjes ben ik nog maar niet aan begonnen
. Die filmpjes ben ik nog maar niet aan begonnen  .
.

quote:Wat nou topic verpesten? Ik laat tenminste zien dat er ook andere dingen gekliefd worden dan alleen een tong.
Op dinsdag 20 mei 2003 16:50 schreef Stonehead het volgende:[..]
Dat heet nou topicverpesten. Het ging over iets heel anders.
Sommige mensen hebben gewoon van zichzelf een gekloven tong hoor.

quote:Wat, je gaat je nog verdedigen ook? Plaatjes van geslachtsdelen posten mag al niet, en het gedrocht dat jij postte was echt afzichtelijk. Fok is geen rotten.com en ik ben dit topic ook bepaald niet begonnen voor de bloederige plaatjes en filmpjes waar iemand mee aankwam. Van mij hoef je zulke vunzigheid niet te posten.
Op dinsdag 20 mei 2003 23:25 schreef Dezz het volgende:Wat nou topic verpesten? Ik laat tenminste zien dat er ook andere dingen gekliefd worden dan alleen een tong.

Komt dit omdat Harry Potter een Sisseltong is?!!

quote:Dit werd 40 jaar geleden ook nog over piercings gezegd...
Op woensdag 21 mei 2003 03:40 schreef Priscella het volgende:
Wat een ongelooflijke smerige vieze absurde hype is dit zeg, na piercings.. dit?! Piercings? Oké. Maar om nou als een Dragonslisser door het leven te gaan uh... nee.Komt dit omdat Harry Potter een Sisseltong is?!!

quote:Ja, daar zit wel een kern van waarheid in...
Op donderdag 22 mei 2003 00:41 schreef NemesisDivina het volgende:Dit werd 40 jaar geleden ook nog over piercings gezegd...
alles word normaal...
maarja, een piercing... je haalt 'm eruit.. klein gaatje blijft over..
zelfs een tattoo valt nog te verwijderen eventueel
maar dit is toch eigenlijk voorbij de grens van verminking? of krijg je dan op den duur mensen die de boel aan elkaar laten hechten?

quote:post ff een foto als je je tong hebt laten klieven...
Op woensdag 14 mei 2003 12:09 schreef Stranger het volgende:
Het lijkt me eigenlijk ook wel wat!

Straks zul je zien dat er ook figuren zijn die hun lippen willen klieven.

quote:Leg s uit?
Op donderdag 22 mei 2003 00:43 schreef schatje het volgende:
Oortunnels vind ik ook best wel eng.

quote:Dat ziet er gewoon dom uit
Op donderdag 22 mei 2003 01:05 schreef schatje het volgende:[..]

quote:amuteren is ook hip
Op dinsdag 20 mei 2003 14:07 schreef Cynic het volgende:
Maar dat is toch helemaal niet zo heel nieuw? Heb al genoeg tv programma's hierover gezien iig.Brandmerken lijkt me overigens ook niet alles

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |