quote:
Op woensdag 14 mei 2003 12:08 schreef the_predator het volgende:[..]
the lizzard sayssssssssssssssssss:
ssssssssssssssssnaky!
U zei?
quote:Is een beetje afhankelijk van je aanleg... Als je een goede spier-controle hebt zal je 't wel kunnen leren. Maar lang niet altijd. Net zoals sommige mensen hun tong rond kunnen trekken (gootje), en anderen niet. Of dat sommige mensen al hun tenen afzonderlijk kunnen bewegen. Of hun oren. Noem maar op. Er is maar 1 manier om erachter te komen - proberen :-)
Op woensdag 14 mei 2003 12:06 schreef Stranger het volgende:
kan je daarna de 2 stukken afzonderlijk van elkaar bewegen?Hiermee bedoel ik het ene stuk naar bove en het andere naar beneden bijvoorbeeld..
quote:Eh, ik zei niets, ben met stomheid geslagen
Op woensdag 14 mei 2003 12:22 schreef Herne_the_Hunter het volgende:[..]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]U zei?
Hoe eet je trouwens met zulke stompjes? Volgens mij werken je voortanden (snijtanden!) dan niet meer zoals 't hoort?
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 12:35 schreef JF_ het volgende:[..]
*knip*
Hoe eet je trouwens met zulke stompjes? Volgens mij werken je voortanden (snijtanden!) dan niet meer zoals 't hoort?
maar ontopic: dit bestaat al heel lang hoor, kijk maar op www.bmezine.com (ook goed voor allerlei andere 'alternatieve' body modifications). lijkt me sterk dat het een 'rage' gaat worden maar goed...
Maar toch maar niet doen.
Ik heb het wel eens gezien...petje af voor degenen die dit aandurven, aangezien ik al krom lig van de pijn als ik eens in mijn tong heb gebeten.
Maar niet aan mij besteedt.
Later misschien penisklieven...
Het dubbele luldiertje is weer springlevend.
Ik vind het maar ziek en het ziet er nog zieker uit.
Als ik die plaatjes hierboven zie denk ik dat ik afzie om het wat meer te accentueren,.,., wat een creeps zeg, zo is er ook een catman ofzow, helemaal leip die lui....
quote:sommige dingen daar zijn echt wazig.. En je hebt wel een redelijk sterke maag nodig
Op woensdag 14 mei 2003 12:46 schreef mel723 het volgende:[..]
maar ontopic: dit bestaat al heel lang hoor, kijk maar op www.bmezine.com (ook goed voor allerlei andere 'alternatieve' body modifications). lijkt me sterk dat het een 'rage' gaat worden maar goed...
quote:Ìk zou over m'n nek gaan, maar dat is ook sensatie natuurlijk...
Op woensdag 14 mei 2003 11:59 schreef Stonehead het volgende:
In het artikel wordt gezegd dat kussen met zo'n tong een sensatie is.
Ik vind het niks iig...
quote:indeed...
Op woensdag 14 mei 2003 15:11 schreef tec het volgende:
Fucked up, goed gek die gasten
quote:haha kzie t al voor me
Op woensdag 14 mei 2003 16:19 schreef tec het volgende:
What's next? Oogbal tattoos?
quote:Indeed, ik vindt bv de vrijwillige amputatie's nog een stuk waziger dan een gespleten tong
Op woensdag 14 mei 2003 16:10 schreef Phydomir het volgende:[..]
sommige dingen daar zijn echt wazig.. En je hebt wel een redelijk sterke maag nodig
quote:Je kan je eikel laten splijten... tijdje geleden plaatjes gezien ervan op bmezine.
Op woensdag 14 mei 2003 14:16 schreef Ashram het volgende:
Later misschien penisklieven...
Het dubbele luldiertje is weer springlevend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |