abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2004 @ 11:30:45 #251
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_16843035
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 10:35 schreef Michel het volgende:
*schopje omhoog*

Gisteren besteld, vanmorgen binnen gekregen.
Heb een aantal uren research gedaan om zeker te weten wat ik in huis krijg en in neem en wat ik ook reeel mag verwachten.

Momenteel 1.75 m, 85 kilo dus er mag wel een aantal kilo af, wat voornamelijk vet is, veroorzaakt door te weinig beweging in combinatie met een zittend beroep.

Ik ben van plan gewoon rustig aan te beginnen, en netjes de spelregels te volgen en we zien wel of het uiteindelijk effect zal hebben.
Volgende week zal ik nog eens op de weegschaal klimmen, en het resultaat posten.

Ga jer er ook nog bij sporten of blijf je lekker zitten op de bank hopend dat de stackers het werk voor je doen?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_16843202
Sporten deed ik al, en zal ik ook blijven doen.
Helaas is het door drukte zowel prive als zakelijk niet mogelijk om echt fanatiek hiermee bezig te zijn, maar ik kruip zoals altijd toch zeker 2 tot 3 keer per week op de hometrainer om 3 kwartier de pendalen rond te draaien. Stiekem zou ik ook weer willen starten met hardlopen, maar dat zal er de komende weken nog niet van komen.

Ik ben zelfstandig ondernemer en heb een kleine van 3.5 maanden, je kan je voorstellen dat er dan niet altijd tijd overblijft. .

dinsdag 3 februari 2004 @ 12:11:00 #253
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_16844011
Je moet er echt bij gaan sporten anders werkt het voor geen meter.

Ik ben namelijk toch weer begonnen met een kuurtje. Zonder kan ik ook wel afvallen hoor, maar met maakt het wat makkelijker omdat ik geen trek meer heb en wat meer zin heb in sporten.

Maar niet alleen gewichtheffen, cardio fitness verbrand en met gewichtsheffen zorg je dat je lichaam mooi in vorm komt.

Succes iig

dinsdag 3 februari 2004 @ 12:25:36 #254
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_16844389
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:38 schreef Michel het volgende:
Sporten deed ik al, en zal ik ook blijven doen.
Helaas is het door drukte zowel prive als zakelijk niet mogelijk om echt fanatiek hiermee bezig te zijn, maar ik kruip zoals altijd toch zeker 2 tot 3 keer per week op de hometrainer om 3 kwartier de pendalen rond te draaien. Stiekem zou ik ook weer willen starten met hardlopen, maar dat zal er de komende weken nog niet van komen.

Ik ben zelfstandig ondernemer en heb een kleine van 3.5 maanden, je kan je voorstellen dat er dan niet altijd tijd overblijft. .

Dan is 't goed.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_16914668
Nou ik heb er goede ervaringen mee.

Ben net weer twee weken begonnen en heb er snel weer ff 6 kilootjes af.

Als je verstandig ermee omgaat en er gezond bij eet is het totaal niet schadelijk.

Mensen die schikken van de MOGELIJKE bijwerkingen moeten gewoon eens een bijsluiter lezen van Asparinen ofzo .. staan ook dingen in die walgelijk zijn.

En klopt in Herbalife zit ook gewoon ephedrine en dat vinden mensen wel ok terwijl t veel duurder is .

X

pi_16925118
En verder in deel 4.
Ik heb een ander topic over stackers betiteld als deel 4.
Daar staan dus al wat reacties.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')