quote:nee, in elke smartshop ...
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:17 schreef lily het volgende:
vraagje:Kun je Stackers alleen via internet kopen?
quote:`
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:18 schreef realist_ik het volgende:[..]
nee, in elke smartshop ...
en waarschijnlijk ook bij fitnesscentra, maar dat weet ik niet zeker want daar kom ik nooit ...
Je kunt eens sportwinkels proberen die voedingssuplementen verkopen. en zowiezo op het internet: www.sportief.nl
maar de voorgangers hebben al meerdere ander adressen vermeld.
Nu doe ik het zonder stackers. Heel veel water drinken en veel fruit, en gezonder eten.....en wat denk je? Het helpt..........
quote:Na ongeveer een maand moet je ook een pauze inlassen, omdat je lichaam dan aan de stoffen gewend is.
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben gestopt met stackers. In het begin werkte het wel, maar nu niet meer.Nu doe ik het zonder stackers. Heel veel water drinken en veel fruit, en gezonder eten.....en wat denk je? Het helpt..........
quote:Heb ik ook gedaan een pauze inlassen. Maar op een gegeven moment hielp het niet meer. Zelfs na een pauze van 2 maanden....lukt ehet niet emeer
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:47 schreef aldostuta het volgende:[..]
Na ongeveer een maand moet je ook een pauze inlassen, omdat je lichaam dan aan de stoffen gewend is.
Ik begon met 79 Kg, en zit nu op 73 Kg, -6 Kg dus. Hoewel ik graag onder de 70 Kg was gekomen, zat het er niet in, jammer. Ik ben eigenlijk een paar dagen eerder gestopt dan een volle maand, omdat ik nu in een hevige
periode zit/zat en me nogal opgefokt voel, en Stacker die versterken dat gevoel 100x waardoor ik me ronduit rot ging voelen, vandaar.
Ik heb ook denk ik lang niet zoveel bewogen als ik zou moeten hebben tijdens mijn kuur, misschien was ik dan wel onder die 70 Kg gegaan. Ik heb echter wel goed op mijn voeding gelet, en moest voor mijn werk sowieso elke dag minstens een halfuurtje fietsen.
Anyway. Stackers helpen. Misschien dat ik tijdens kerst nog een keertje een kuur doe, maar voorlopig de eerste paar maanden niet. Stacker 4, bedankt!
Maar goed even wat cijfers. Vandaag 24 augustus 2003 weeg ik 86,7 kilo bij 1.81m (gisteren een kilo meer)
En is mijn heup omvang 114,5cm mijn buik 99cm en mijn borst 107cm.
Ik hoop op een wonder
en na 1 dag al een kilo kwijt dat kan volgens mij dan weer niet, zal wel komen door het vele zweten wat je hebt gedaan tijdens het dansen, maar zonder dat, zou je echt niet zomaar na een dag een kilo minder kunnen wegen.
succes ermee, mij heeft het ook geholpen, ben tussendoor nog van 4 naar 3 gegaan en hoefde minder vaak naar het toilet, nu doe ik iets rustiger aan, even een weekje rust met trainen, maar volgende week ga ik weer vollop trainen zoals ik deze zomer heb gedaan en dan helpt het ook wel, vet vebrande en spieren kwamen eraan, dus mijn gewicht ik maar een klein beetje omlaag gegaan, maar het verschil zie ik wel
Ik denk ook wel dat het kwam door het vele zweten want 1 kilo per dag is wel heel erg veel. (ps dat meer naar de wc gaan merk ik nu al wel lol. best irritant voor op je werk maar goed)
Ik merk wel dat ik me iets minder moe voel, en als ik niet heel veel drink dan krijg ik last van een droge mond. 's morgens ook wel een extra vieze smaak in mijn mond trouwens.
Ook geen last van slapeloosheid. In tegendeel ik kan een uur nadat ik zo''n capsule stacker 4 heb ingenomen in slaap vallen. En ik lees hier voor het eerst dat je vaker naar de WC gaat ? Heb ik ook al niet
Laat ik eens wat fabels uit de wereld helpen: Stacker is geen wondermiddel; van alleen stacker slikken val je niet af. Waar het echter wel verdomde handig voor is, is het versoepelen van je dieet. Als je dus al op dieet bent, zal Stacker dat versnellen. Zo ben ik onlangs in 2 maanden tijd 7 kilo afgevallen, een hoeveelheid waar een ander langer over doet. Jawel, ik heb 2 maanden achtereen Stacker geslikt. Dat KAN dus ook gewoon, ondanks de verhalen dat je lichaam er genoeg van heeft na een maand. De stacker heeft serieus 2 maanden lang zijn werk gedaan. Mijn pot is nu dan ook leeg en ik ben niet van plan nog een nieuwe te bestellen, omdat ik niet meer aankom, nu ik alweer langer dan 2 maanden geen stacker meer slik. Ik ben zelfs nog 2 kilo extra afgevallen. Maar de enige manier waarop dat gebeurd is, is geweest dat ik definitief mijn eetpatroon heb aangepast. En dat is ook gewoon nodig wil je blijvend afvallen. Bovendien ben ik gaan fitnessen en zwemmen.
Kortom: Stacker werkt wel degelijk, als je het op de juiste manier gebruikt. DWZ: gebruik het als je fitnesst en wat minder vet wilt of gebruik het naast je dieet als je je eetpatroon blijvend wilt veranderen. Op andere manieren zal het niet echt werken of zul je na het stoppen met de stacker gewoon weer aankomen.
Ik ben overigens van maat 42 naar maat 36 gegaan
Maar het is belangrijk om de lichaamsprocessen die verhoogd worden door Stack ook weer even rust te geven.
1 maand gebruiken en dan weer een maand 'off' staat dus niet voor niets op het etiket.
quote:Ik leef nog, toch?
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:33 schreef Mr.J het volgende:
Tuurlijk doet het 2 maanden z'n werk, 6 maanden ook wel als je continu doorslikt.Maar het is belangrijk om de lichaamsprocessen die verhoogd worden door Stack ook weer even rust te geven.
1 maand gebruiken en dan weer een maand 'off' staat dus niet voor niets op het etiket.
quote:Tuurlijk zal het wel meevallen maar je zelf in prima conditie voelen is toch wat anders dan het ook daadwerkelijk zijn (in dit geval wel hoor).
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:41 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik leef nog, toch?
Mijn lichaam is ook nog steeds in prima conditie. je hoeft je dus niet per se aan die ene maand te houden, het is echt niet zo dat je ziek of beroerd worden van een maand extra.
Wat ik probeer duidelijk te maken dat het er niet voor niets opstaat en eventuele ontstane schade niet 1,2,3 merkbaar hoeft te zijn.
Nogmaal, bij een eenvoudige stacker zal het wel meevallen, maar andere producten kunnen wel voor problemen zorgen indien je het langer gebruikt dan aanbevolen.
quote:Wat voor andere producten heb jij 't dan over? ik heb 't alleen over Stackers hoor
Op zaterdag 30 augustus 2003 09:44 schreef Mr.J het volgende:[..]
Tuurlijk zal het wel meevallen maar je zelf in prima conditie voelen is toch wat anders dan het ook daadwerkelijk zijn (in dit geval wel hoor).
Wat ik probeer duidelijk te maken dat het er niet voor niets opstaat en eventuele ontstane schade niet 1,2,3 merkbaar hoeft te zijn.
Nogmaal, bij een eenvoudige stacker zal het wel meevallen, maar andere producten kunnen wel voor problemen zorgen indien je het langer gebruikt dan aanbevolen.
quote:Niet specifieks hoor, was puur in z'n algemeenheid bedoeld.
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Wat voor andere producten heb jij 't dan over? ik heb 't alleen over Stackers hoor
quote:Daar geld het natuurlijk zeker voor, maar ik vind dat je met stackers best kunt experimenteren. Je merkt vanzelf of het niet goed gaat, dan protesteert je lichaam nl. wel.
Op zondag 31 augustus 2003 20:52 schreef Mr.J het volgende:[..]
Niet specifieks hoor, was puur in z'n algemeenheid bedoeld.
quote:En waarom denk dat het volstrekt ongevaarlijk zal zijn te experimenteren met Stacker en op welke manier dan? Kijk de duur van gebruik verlengen is 1, maar bijv. de dosis verdrievoudigen is imho weer een stapje te ver. Dus rustig aan met je experimenten!
Op zondag 31 augustus 2003 20:55 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Daar geld het natuurlijk zeker voor, maar ik vind dat je met stackers best kunt experimenteren. Je merkt vanzelf of het niet goed gaat, dan protesteert je lichaam nl. wel.
En voor hetzelfde geld protesteerd je lichaam pas als het al redelijk wat schade heeft opgelopen.
quote:Dosis verhogen kan ook, maar let daarbij wel op wat je lichaam doet. Als je opeens stuitert van de energie, niet meer kunt slapen omdat je 1 grote zenuwpees bent, dan weet je dat je teveel hebt genomen. Maar zolang je je redelijk ok voelt, moet het kunnen
Op zondag 31 augustus 2003 21:26 schreef Mr.J het volgende:[..]
En waarom denk dat het volstrekt ongevaarlijk zal zijn te experimenteren met Stacker en op welke manier dan? Kijk de duur van gebruik verlengen is 1, maar bijv. de dosis verdrievoudigen is imho weer een stapje te ver. Dus rustig aan met je experimenten!
En voor hetzelfde geld protesteerd je lichaam pas als het al redelijk wat schade heeft opgelopen.
quote:Ja en je bent niet de enige gek die dat dacht
Op zondag 31 augustus 2003 23:07 schreef ThE_ED het volgende:
OMG, ben ik een geek als ik dacht dat het om het computerprogramma 'stacker' ging en me afvroeg waarom dit topic niet in DIG stond?
quote:Vandaag las ik een quote op bash.org die ook al sloeg op mij en geek zijn. Ik heb nu al 2 geekpoints verdiend vandaag
Op zondag 31 augustus 2003 23:13 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ja en je bent niet de enige gek die dat dacht
quote:En dat hoeft dus niet alles te zeggen he!
Op zondag 31 augustus 2003 23:04 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dosis verhogen kan ook, maar let daarbij wel op wat je lichaam doet. Als je opeens stuitert van de energie, niet meer kunt slapen omdat je 1 grote zenuwpees bent, dan weet je dat je teveel hebt genomen. Maar zolang je je redelijk ok voelt, moet het kunnen
Ephedra is gewoon een gevaarlijke stof als er niet goed mee omgegaan wordt, en risico's moeten tot een minimum beperkt worden. Dat het voor SEMTEX goed ging hoeft niet te betekenen dat het voor iemand anders ook goed zal gaan. Er zijn genoeg voorbeelden te bedenken in andere medicinale situaties waarbij een persoon dacht dat hij/zij tiptop in orde was, maar plots onwel wordt.
quote:Hmm, was jij het niet die zelfs boos op mij werd toen ik het langer dan een maand slikte
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:01 schreef SEMTEX het volgende:
Nou, dan mijn definitieve ervaring dan maar.Laat ik eens wat fabels uit de wereld helpen: Stacker is geen wondermiddel; van alleen stacker slikken val je niet af. Waar het echter wel verdomde handig voor is, is het versoepelen van je dieet. Als je dus al op dieet bent, zal Stacker dat versnellen. Zo ben ik onlangs in 2 maanden tijd 7 kilo afgevallen, een hoeveelheid waar een ander langer over doet. Jawel, ik heb 2 maanden achtereen Stacker geslikt. Dat KAN dus ook gewoon, ondanks de verhalen dat je lichaam er genoeg van heeft na een maand. De stacker heeft serieus 2 maanden lang zijn werk gedaan. Mijn pot is nu dan ook leeg en ik ben niet van plan nog een nieuwe te bestellen, omdat ik niet meer aankom, nu ik alweer langer dan 2 maanden geen stacker meer slik. Ik ben zelfs nog 2 kilo extra afgevallen. Maar de enige manier waarop dat gebeurd is, is geweest dat ik definitief mijn eetpatroon heb aangepast. En dat is ook gewoon nodig wil je blijvend afvallen. Bovendien ben ik gaan fitnessen en zwemmen.
Kortom: Stacker werkt wel degelijk, als je het op de juiste manier gebruikt. DWZ: gebruik het als je fitnesst en wat minder vet wilt of gebruik het naast je dieet als je je eetpatroon blijvend wilt veranderen. Op andere manieren zal het niet echt werken of zul je na het stoppen met de stacker gewoon weer aankomen.Ik ben overigens van maat 42 naar maat 36 gegaan
quote:Nee, ik vond het on-wijs
Op maandag 1 september 2003 08:56 schreef heaven7 het volgende:[..]
Hmm, was jij het niet die zelfs boos op mij werd toen ik het langer dan een maand slikte
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 01-09-2003 12:51]
quote:Tja, ik ben nog steeds van mening dat je alleen raar gaat doen van een hogere dosis per dag dan van de duur.
Op maandag 1 september 2003 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Hoewel ik SEMTEX haar gewichtsverlies gun, ben ik van mening dat de waarschuwing van niet meer dan 1 maand achtereen gebruiken zeker in acht moet worden genomen. Ik hoop niet dat mensen die zich aan het inlezen zijn in deze topic door SEMTEX' ervaringen op andere gedachten worden gebracht.Ephedra is gewoon een gevaarlijke stof als er niet goed mee omgegaan wordt, en risico's moeten tot een minimum beperkt worden. Dat het voor SEMTEX goed ging hoeft niet te betekenen dat het voor iemand anders ook goed zal gaan. Er zijn genoeg voorbeelden te bedenken in andere medicinale situaties waarbij een persoon dacht dat hij/zij tiptop in orde was, maar plots onwel wordt.
De eerste keer was vorig weekend een griepje, maar dit weekend moet ik steeds overgeven en voel ik me enorm naar en slap. Ik heb maarliefst vandaag 2 beschuit gegeten en gisteren niet ens zo ben ik nu in 2 weken 7 kilo afgevallen. Maar ik heb enorme maagpijn door het niet eten maar als ik eet moet ik over geven.
Maar goed ik wilde dus weten of iemand anders dit ook heeft gehad, of dat ik pech heb of dat je misschien vatbaarder bent voor ziektes door het minder eten.
Verder trouwens geen klachten, behalve ene beetje een nerveus gevoel.
Vergelijk het met een auto:
Je kan 120 in z'n 5, maar ook in z'n 4. Als je in z'n 4 rijdt verbrandt je meer energie. Zo ook met Stacker! Verhoogde hartslag, verhoogde verbranding..
Lekker hoor.. Binnenkort weer even een kuurtje van een maand.
Nu slik ik ze niet meer maar merk met sporten dat de motivatie wat minder is (vooral minder energie)
quote:Dan moet je die energie voortaan uit je voeding halen.
Op maandag 8 september 2003 11:40 schreef Wendie het volgende:
ik gebruikte stacks 2 ipv stackers, zelfde waarschuwingen. Ik deed altijd een half uur voordat ik ging sporten 1tje innemen, je mag van deze maar 1 per dag een maand lang, ik heb ze langer dan een maand gebruikt, gewoon tot de pot van 100 capsules leeg was. In combinatie met sporten en goed op het eten letten ben ik 10 kilo afgevallen.Nu slik ik ze niet meer maar merk met sporten dat de motivatie wat minder is (vooral minder energie)
Ik ben gestopt met stackers en gebruik ze enkel nog voor feestjes.
Ik werd smiddags enorm moe en kreeg ehle erge moodswings. Het hielp bovendien wel leuk maar zonder werkt het ook.
Het was een mooi opstapje. Maar nu is het genoeg. Ik raad het enkel aan om ff te beginnen zodat je het ritme krijgt of als partydrug
Maar nu blijkt dat ze die dingen niet wegkrijgt zonder ze kapot te bijten. Ik vind dit echt heel erg smerig (die krengen stinken sowieso al) maar is het ook niet veel slechter???
Nog mensen recent gestart?? Kunnen enlkaar coachen?? iemand nog uitzonderlijke ervaringen??
GREETZ!!!
Soms ff voor t fitness als ik ff optimaal wil presteren, en soms gewoon fun tijdens uitgaan wanneer ik niet drink en wakker wil blijven.
Geniet maar gebruik met mate.
I love it.
quote:Aleen stack? Of ook een aangepast voedinggschema + sporten?
Op maandag 27 oktober 2003 22:38 schreef Neverending het volgende:
Oke dan...heb nu HEEEEEL veel gelezen over stackers op internet en ik ga het toch maar proberen.Nog mensen recent gestart?? Kunnen enlkaar coachen?? iemand nog uitzonderlijke ervaringen??
GREETZ!!!
quote:Jep, ik wil ook gezond gaan eten. Sporten doe ik al. Ga het echter niet gebruiken om SUPER gespierd te worden,maar om hopelijk de overtollige kilootjes kwijt te raken.
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:58 schreef Mr.J het volgende:[..]
Aleen stack? Of ook een aangepast voedinggschema + sporten?
Iemand nog tips over hoe ik dat het beste kan doen?? Ervaringen? Heb op internet al veel gelezen,maar blijf nieuwsgierig...
Greetz!!!>:)
quote:Sporten + regelmatig eten (niet veel, maar wel gezond. Zo hou je je metabolisme kunstmatig hoog) en doorzettingsvermogen.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:24 schreef Neverending het volgende:[..]
Jep, ik wil ook gezond gaan eten. Sporten doe ik al. Ga het echter niet gebruiken om SUPER gespierd te worden,maar om hopelijk de overtollige kilootjes kwijt te raken.
Iemand nog tips over hoe ik dat het beste kan doen?? Ervaringen? Heb op internet al veel gelezen,maar blijf nieuwsgierig...
Greetz!!!>:)
quote:Aan je avater en onderzinnetje te zien ben jij wel een hele fanatieke!
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:37 schreef Mr.J het volgende:[..]
Sporten + regelmatig eten (niet veel, maar wel gezond. Zo hou je je metabolisme kunstmatig hoog) en doorzettingsvermogen.
Ook nog "normale"mensen die met slackers zijn afgevallen???
Wel bedankt voor je reactie hoor!!!!
Liefs
is er echt niemand die ze op dit moment ook gebruikt??
quote:Is Stacker 3 ook goed?
Op vrijdag 31 oktober 2003 15:08 schreef Neverending het volgende:
*SCHOP*is er echt niemand die ze op dit moment ook gebruikt??
quote:Ah, dat verklaart het.
Om slapeloosheid tegen te gaan is het aanbevolen om dit product niet te laat op de dag in te nemen en niet te combineren met andere cafeïne houdende producten.
(ik heb trouwens geen idee of dat nu ook stackers zijn en ofdat dit in het goeie forum zit)
Na het avond eten in genomen en heel erg benieuwd naar de werking. Na een dik uur gaan hardlopen en het ging eigenlijk heel erg goed.Veel energie en ik kon eigenlijk constant volle bak lopen. Na het lopen ook korte hersteltijd en ik voel me tot nu toe erg goed en energievol. Ook heb ik het constant een beetje warm, niet irritant ofzo maar ik voel het echt wel. Verder heb ik totaal geen honger en heb nu bijna 2 liter water gedronken?!?!?
Nu ben en blijf ik heel erg kritisch. Zit het niet gewoon allemaal tussen de oren?? Ik ben eerlijk gezegd geneigd om nee te zeggen want normaal heb ik s`avonds altijd trek in iets lekkers ook na het lopen. Chips of Chocola ofzo. Nu totaal niet. Ik kan er niet eens aan denken.
Zou het dan toch werken? Morgen weer een dag en ik ben benieuwd. Ik ga er 1 innemen sochtends ... en we zien het wel weer...
Ik lees ook dat sommige mensen dit innemen met het stappen... Maar op de verpakking staat dat je geen alcohol mag drinken. Doen jullie dat dan ook?
Ik vind trouwens de officiele info maar gebrekkig. Op het etiketje staan andere dingen dan op de website van die gasten maarja....
Zou het dan toch werken? of zit het gewoon echt tussen de oren.
Het is dus vaak een combi van een werkend product en hetgeen wat tussen je oren zit.
En werken dat doet het, ben vorig jaar 25 kilo afgevallen en sindsdien geen gram meer aangekomen. Maar alleen die dingen doen niets, je krijgt er meer energie van en het onderdrukt de honger maar je moet er wel voldoende bij gaan sporten. Ik ben toen 4x per week gaan sporten (hardlopen in fitnessclub), woog 110, nu 85 en ben van maar 38*32 naar 31*32 gegaan!
Denk wel dat als ik gewoon 4x per week was gaan sporten dat ik hetzelfde resultaat had gehad, maar ik ben geen sportief type en naar de sportschool gaan is vaak lastig als je geen energie hebt.
Dus stackers helpen wel maar doen het niet voor je. En ga er wel wijs mee om, dus niet direct 3 per dag en ook niet langer dan 30 dagen (dan verminderd ook de reactie van je lichaam omdat je gewent bent)
Ik zou het ook niet iedereen aanraden, maar als je echt met je uiterlijk zit (zoals ik ook had) kan het een duw in de goede richting zijn.
En zolang je er wijs mee omgaat kan er echt niets gebeuren (of je moet een slecht hart hebben!), denk nou maar niet dat er ook maar iets in NL verkocht mag worden als het schadelijk voor je is. Anders was het onder de medicijn wet gevallen.
Mijn mening...
Gisteren besteld, vanmorgen binnen gekregen.
Heb een aantal uren research gedaan om zeker te weten wat ik in huis krijg en in neem en wat ik ook reeel mag verwachten.
Momenteel 1.75 m, 85 kilo dus er mag wel een aantal kilo af, wat voornamelijk vet is, veroorzaakt door te weinig beweging in combinatie met een zittend beroep.
Ik ben van plan gewoon rustig aan te beginnen, en netjes de spelregels te volgen en we zien wel of het uiteindelijk effect zal hebben.
Volgende week zal ik nog eens op de weegschaal klimmen, en het resultaat posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |