abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11640060
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 12:58 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik, doe ik ook regelmatig want 80 pillen in 4 maanden is niet zoveel op zich

Maar heeft dat zin denk je? Die laatste 20 pillen er met 2 per dag doorheen jagen? Ik fiets overigens 1 uur per dag op de hometrainer en daarnaast nog de gewone dagelijkse beweging en ik drink 2 tot 2.5 liter water..

Dat ligt eraan hoe lang je nu al die pillen achter elkaar inneemt. Als je net een weekje weer begonnen bent, is het een mooi moment om naar 2 per dag te gaan.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:49:52 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11642584
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 10:50 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben inmiddels 63 kilo, maar er lijkt niet meer vanaf te gaan/kunnen..

Ik wil tot de 60.

Het kan zijn dat je lichaam gewoon niet meer kilo's kwijt wil/kan. Ik heb ook zo'n punt. Ik kan echt dagen niets eten, maar verder dan dat punt gaat het gewoon niet. Dan moet je dat punt gewoon accepteren.
Met 2 stackers per dag gaat het trouwens idd harder, maar daar kun je wel wat opgefokter van raken...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:24:49 #153
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_11643510
*zucht

Dagen niets tot weinig eten --> lichaam beschermd zichzelf door de nog aanwezige resources om te zetten in vet --> tegenovergesteld resulaat...

Eet gewoon elk uur wat (fruit/crackertje) om je metabolisme hoog te houden waardoor je verder kan afvallen (icm sport of course) indien gewenst.

Anders ga je toch maar over op de Xenadrine/Clenbuterol of Helios? Dan hoef je je nergens meer druk om te maken, en knal je wel door die 60kg grens heen hoor.

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_11643806
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Het kan zijn dat je lichaam gewoon niet meer kilo's kwijt wil/kan. Ik heb ook zo'n punt. Ik kan echt dagen niets eten, maar verder dan dat punt gaat het gewoon niet. Dan moet je dat punt gewoon accepteren.
Met 2 stackers per dag gaat het trouwens idd harder, maar daar kun je wel wat opgefokter van raken...

Ja, daarom probeer ik het nog even en lukt het niet, dan stop ik..

Moet je er dan trouwens 2 tegelijk innemen? Of de 2e na 6 uur?

dinsdag 8 juli 2003 @ 15:37:56 #155
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11643880
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:35 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja, daarom probeer ik het nog even en lukt het niet, dan stop ik..

Moet je er dan trouwens 2 tegelijk innemen? Of de 2e na 6 uur?

Ik zou er dan eentje voor je gaat ontbijten nemen en de 2e voor je avondeten. je moet 's avonds nl. ook nog in slaap komen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_11643907
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik zou er dan eentje voor je gaat ontbijten nemen en de 2e voor je avondeten. je moet 's avonds nl. ook nog in slaap komen

Oke
pi_11649567
je moet wel sowieso eentje voor een half uur voor het sporten nemen.
  woensdag 9 juli 2003 @ 01:21:14 #158
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_11657578
quote:
SEMTEX: Ik zou er dan eentje voor je gaat ontbijten nemen en de 2e voor je avondeten. je moet 's avonds nl. ook nog in slaap komen
Euhm, semtex, op het potje wat ik vandaag heb binnengekregen staat "na het eten" innemen... ook logisch, met de meeste medicijnen.

Is het niet zo dat je het beste er een na het ontbijt, en dan nog en na de lunch kan innemen?

Confidence through competence
pi_11661383
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 01:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Euhm, semtex, op het potje wat ik vandaag heb binnengekregen staat "na het eten" innemen... ook logisch, met de meeste medicijnen.

Is het niet zo dat je het beste er een na het ontbijt, en dan nog en na de lunch kan innemen?

\\

Het moet op een volle maag, dat doe ik dan ook altijd..

pi_11681804
Hm, ik had gisteravond en vanmorgen de hele ochtend last van mijn maag (pijn, niet misselijk) en nu heb ik een 3 kwart liter water gedronken en het is op slag weg?

Kent iemand dit?

donderdag 10 juli 2003 @ 12:10:49 #161
19479 Mr.J
pi_11681999
Kennelijk zat er iets niet goed en nu heb je het allemaal weggespoeld denk ik.

Water drinken is trouwens ook belangrijk bij het afvallen. 3 tot 4 liter per dag is zeker geen overbodige luxe.

pi_11682200
Zover ik hier zie gebruiken de meeste mensen om aftevallen..........
ik zelf gebruik het soms met uitgaan wel alleen naar feesten. als ik naar een discotheek oid ga heb ik het niet nodig

Naar een feest meestal rond 11uur 2of3 stuks en dan om 4uur nog 1

pi_11682999
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 12:10 schreef Mr.J het volgende:
Kennelijk zat er iets niet goed en nu heb je het allemaal weggespoeld denk ik.

Water drinken is trouwens ook belangrijk bij het afvallen. 3 tot 4 liter per dag is zeker geen overbodige luxe.

Doe ik ja Vaak tot er echt niets meer inkan, maar voor het slapen gaan liever niet anders blijf ik de hele nacht naar de wc lopen
  donderdag 10 juli 2003 @ 15:34:38 #164
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11686823
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 01:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik neem er altijd eentje voor het ontbijt
  donderdag 10 juli 2003 @ 15:35:24 #165
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11686846
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 12:02 schreef heaven7 het volgende:
Hm, ik had gisteravond en vanmorgen de hele ochtend last van mijn maag (pijn, niet misselijk) en nu heb ik een 3 kwart liter water gedronken en het is op slag weg?

Kent iemand dit?

Ja, ms vochttekort (stacker drijft heel veel vocht af...). Zou er toch mee oppassen: maagbloedingen willen nog wel 's voorkomen.
pi_11687181
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 15:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja, ms vochttekort (stacker drijft heel veel vocht af...). Zou er toch mee oppassen: maagbloedingen willen nog wel 's voorkomen.

Oei, dat lijkt me niet gezond.. daarom drink ik maar lekker veel water altijd, kan nooit kwaad in ieder geval

En het lichaam geeft het gelukkig zelf aan.

pi_11706736
wanneer ik stacker slik dan moet ik ook onwijs vaak naar de wc, maar ik drink wel veel water.

verder is na 3 uur 's middags nemen niet verstandig, tenminste dat heb ik voor geschoteld gekregen, omdat je anders moeilijk in slaap komt.

ik ben vandaag begonnen met 2 per dag
heb ze niet allebei tegelijk genomen, zat 1 tot 2 uur tussen.

pi_11707039
dit was toch die troep waar je aan verslaaft kon raken en wat al helemaal niet gezond voor je was?

heb ik op tv een tijd terug iets over gezien

ga gewoon sporten ofzo, helpt naar mijn idee veel beter, ik geloof niet in dat soort dingen

vrijdag 11 juli 2003 @ 14:28:08 #169
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11707752
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 14:02 schreef Rutgerrr het volgende:
dit was toch die troep waar je aan verslaaft kon raken en wat al helemaal niet gezond voor je was?

ga gewoon sporten ofzo, helpt naar mijn idee veel beter, ik geloof niet in dat soort dingen

Idd, 'of zo'. Als je niet precies weet waar het over gaat, oordeel dan ook niet lukraak
pi_11708562
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 14:02 schreef Rutgerrr het volgende:

Wat dacht je van roken, alcohol, koffie, cola? "Ga gewoon sporten ofzo"
  vrijdag 11 juli 2003 @ 15:11:15 #171
55709 Stereotomy
pi_11708992
Nou, zal ik hier mijn ervaringen tot nu toe maar even opschrijven.

Vorige week, toen mijn vakantie bijna 'echt begon', ben ik begonnen met het inslaan van gezonde spullen thuis, terwijl ik de ongezonde dingen aan mijn huisgenootjes heb gedoneerd. Ben ook begonnen met het mezelf aanleren om liters water per dag te drinken.

Eergisteren ben ik begonnen met een pilletje, zoals voorgeschreven, direct na de lunch. Bij mij begon het ongeveer na 45 minuten te werken: je voelt jezelf lichtelijk 'gespannen' alsof je een adrenaline shotje krijgt. Of dit meer door het placebo effect komt of door de Stacker zelf weet ik niet, maar desalniettemin gaat je basale metabolisme zeker omhoog, aangezien mijn hart merkbaar sneller en harder ging pompen.

Zweten doe je inderdaad ook veel meer. Nu ben ik sowieso van nature een zweter, maar het wordt met stackers nog een graadje erger. Ook is het jammer dat je zweet iets meer geur krijgt. Normaal is het bij mij niet te ruiken, maar nu lijkt het alsof het iets merkbaarder is. Flesje deo-to-go van Nivea kopen dus.

Eten doe ik nu ook regelmatig. Ontbijt met ontbijtgranen, tussendoor een stuk fruit, 's middags lunchen met 3-4 boterhammen, nog een snackje 's middags en 's avonds normaal eten. Ook ga ik 's avonds in het park een eind wandelen of pak ik de fiets.

Wel vreemd is dat ik na de eerste pil toch nog best een hongergevoel kreeg, terwijl ik goed gegeten had en veel water heb gedronken. Een andere ervaring dan de meeste hier, dus. Ook, en dat is een beetje beschamend te zeggen, voelde me ik wat meer 'geprikkeld' door al het vrouwelijk schoon dat door de winkelstraten liep dan normaal... maar dat kan ook gewoon door het hoge gehalte mini-rokjes komen dat er die dag was. .

Ook voel ik me nog best moe na het werk, al kan dat ook komen doordat ik nu veeeeeel vroeger opsta dan normaal tijdens mijn studie.

Maargoed. Ik leef nog, en ik vertoon geen rare reacties op de stackers, dus ik ga er gewoon mee door. Volgende week begin ik met 2 pilletjes per dag.

pi_11709169
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 14:56 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Wat dacht je van roken, alcohol, koffie, cola? "Ga gewoon sporten ofzo"

als je het had gezien, zou je weten waar ik het over had.. het moest het nieuwe wondermiddel zijn, maar was in feite heel gevaarlijk. Helemaal omdat mensen die eraan begonnen, er te fanatiek mee doorgingen en hierdoor best ernstig ziek werden. kun je beter 1 van de vier bovenstaande middelen regelmatig nuttigen lijkt me zo..

my 2 cents..

vrijdag 11 juli 2003 @ 16:36:47 #173
19479 Mr.J
pi_11711330
Efedrine kan verslavend werken ja.

En tja, wat me toch opvalt is dus dat mensen geloven in pillen en poedertjes om resultaat te bereiken zonder dat ze daarvoor ook maar enig moeite voor willen doen. En tja, dat kan niet...

(nofi als ik het verkeerd heb, maar zo komen de meesten hier over)

vrijdag 11 juli 2003 @ 17:53:15 #174
55709 Stereotomy
pi_11713020
Als je goed de thread doorgelezen hebt, evenals de handleiding van stacker, weet je dat stackers slikken zonder lichaamsbeweging geen effect heeft.

Koolydraten zijn makkelijker om te zetten in energie dan vet. Maar vet heeft een hogere energiewaarde per massaeenheid. Daarom wordt bij een hoge inspanning (lees: sport) vooral koolhydraten verbrand. Bij lage inspanning (lees: wandelen) haalt het lichaam de energie voornamelijk uit vet. Stacker stimuleert vetverbranding, zowel bij rust als hoge inspanning, waaruit logisch volgt dat als je je flink inspant, je meer vet verbrandt dan als je op je luie gat blijft zitten.

Daarnaast geldt nog steeds het universele sommetje: what goes in, must come out. Dus je moet ook op je dieet letten en niet alles naar binnen blijven schransen.

vrijdag 11 juli 2003 @ 18:50:20 #175
19479 Mr.J
pi_11714067
Dude, je hoeft mij niet uit te leggen hoe de metabolisme van een lichaam werkt hoor.

Ook van voeding weet ik toch aardig wat.

pi_11714131
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
Als je goed de thread doorgelezen hebt, evenals de handleiding van stacker, weet je dat stackers slikken zonder lichaamsbeweging geen effect heeft.
Maar dan begrijp ik nog steeds niet waarom je niet gewoon je doel kunt bereiken met lichaamsbeweging en door op je eten te letten ZONDER enge pillen te gebruiken. Ik begrijp dat het met dat spul sneller en makkelijker gaat, past wel in deze tijd dus....maar ik kies zelf toch liever voor de meer geleidelijke weg zonder risico's te nemen met spul dat door elke weldenkende huisarts of dietist wordt afgeraden.

Dat is dus wat ik niet begrijp....waarom niet gewoon flink sporten en op je voeding letten? Waarom moet dit er nog bij? Kost nog een hoop geld ook...

vrijdag 11 juli 2003 @ 19:30:38 #177
55709 Stereotomy
pi_11714863
Sheila,

Zoals je zelf zegt, inderdaad voor de snelheid, en ik denk bij mijzelf ook een beetje voor het placebo effect. Ik heb na mijn 'voorbereidingsweek' waar ik eigenlijk net zo leefde als nu nog even getwijfeld of ik die pillen nou wel of niet moest bestellen, maar heb het uiteindelijk toch gedaan uit nieuwsgierigheid, hoe het is.

Als die Euries/pilletjes mij op welke manier dan ook, chemisch of psychisch, ertoe kunnen helpen mij te kunnen laten afvallen, dan teken ik daar voor.

Zoals Mr.J. opmerkte, ik weet net als hij aardig goed hoe het menselijk lichaam functioneert, en normaal grijp ik zelfs nooit naar de paracetamol, maar mijn lichaamsgewicht is iets wat me, zogezegd, nog meer dwars zit dan mijn wens om zo min mogelijk medicijnen in mijn lichaam te krijgen.

Hopelijk kan ik na deze maand het opbrengen om gezond te blijven leven, zonder pillen, maar gewoon uit mezelf, nadat ik het resultaat met pillen heb gezien.

vrijdag 11 juli 2003 @ 21:17:53 #178
19479 Mr.J
pi_11716870
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 18:53 schreef sheila_na_gig het volgende:

[..]

Maar dan begrijp ik nog steeds niet waarom je niet gewoon je doel kunt bereiken met lichaamsbeweging en door op je eten te letten ZONDER enge pillen te gebruiken. Ik begrijp dat het met dat spul sneller en makkelijker gaat, past wel in deze tijd dus....maar ik kies zelf toch liever voor de meer geleidelijke weg zonder risico's te nemen met spul dat door elke weldenkende huisarts of dietist wordt afgeraden.

Dat is dus wat ik niet begrijp....waarom niet gewoon flink sporten en op je voeding letten? Waarom moet dit er nog bij? Kost nog een hoop geld ook...

Als je al goed sport en goed eet kunnen extra middelen geen kwaad hoor. Je bent dan goed bezig en dan zou je eens in de zoveel tijd deze processen kunnen versnellen.

Je moet alleen weten wat je doet. En tja, tuurlijk kost het geld, maar dat is een keuze.

pi_11717553
begrijp ik dan dat je naar aanleiding van die pil gaat sporten?

of heb ik het mis?

zaterdag 12 juli 2003 @ 00:12:17 #180
19479 Mr.J
pi_11720118
Ikke?

Nee hoor, ik heb geen stack nodig, moet juist aankomen.

(Richting 90/95kg om te beginnen.)

zaterdag 12 juli 2003 @ 02:48:42 #181
55709 Stereotomy
pi_11722567
Ikke?

Ja, moet wel zeggen dat ik me er makkelijker toe zet. Ik voel me sowieso opgefokter door de pillen, alsof er energie uit moet. En, ik kan het niet genoeg benadrukken, het placebo effect speelt spiegisch ook een rol, net als bij alle andere medicijnen.

Sporten is belangrijk, net als op de voeding letten.

pi_11727421
ik gebruik het in combinatie met veel sporten, is nu 3 tot 4 keer zwemmen per week (en dan niet van de glijbaan af ofzo)

en 3 tot 4 keer per week kracht training, maar ik heb dus een iets teveel aan winterlaag.

verder heb ik nu wel dat ik de hele dag moet zeiken, kom net van de wc en moet alweer, echt een grote vergiet nu.

pi_11786567
Ik heb het idee dat als ik een Stacker inneem na een maaltijd met veel zuivel (melk of kwark), ze niet, of iig. minder, werken. Heeft iemand dezelfde ervaring?
pi_11846816
Hoewel ik sinds ik in Mexico woon godzijdank niets meer ben aangekomen, ben ik ook geen gram afgevallen, terwijl ik vanwege de hitte een stuk minder eet. Ook snaaien doe ik bijna niet hier, ik heb bijna geen trek meer in zoetigheden.

Ik las al die positieve informatie over stackers en na veel na te hebben gedacht, heb ik besloten hier ook een potje van te kopen. Hier is alles gewoon in de supermarkt te koop, tot prozac aan toe. Maar alleen stacker 2 is hier verkrijgbaar omdat ephedra ook hier een verboden stof is. Ik ben nu dus in het bezit van een pot stacker 2 waar geen gebruiksaanwijzing bij zit. Er zit alleen een sticker opgeplakt in het Spaans dat je er na iedere maaltijd 2 moet nemen. Ik heb er een keer 2 ingenomen maar stond toen zo op mijn kop dat ik besloten heb om het bij één stacker per dag te laten, na de lunch. Van de bijwerkingen ben ik op de hoogte.

Nou is mijn vraag, in hoeverre werkt stacker 2? Ik hoor van alle kanten dat stacker 3 of 4 beter werkt omdat er ephedra in zit, maar dat is hier dus onverkrijgbaar. Bestellen op internet lukt ook niet omdat de helft van de post hier niet aankomt. Heeft iemand positieve ervaringen met de 2? En ik heb nog steeds een enorm hongergevoel na een aantal uren, is dat niet vreemd? Ik dacht dat je hongergevoel minder zou worden namelijk. Bedankt voor de antwoorden

Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_11859763
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 22:56 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
verhaaltje.
ik geloof dat er iets terug iets stond over mensen die aan de stacker 2waren en dat ze er iets aggresiever van werden dan van de stacker 4 (weet niet zeker meer).
pi_11860992
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 22:56 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Hoewel ik sinds ik in Mexico woon godzijdank niets meer ben aangekomen, ben ik ook geen gram afgevallen, terwijl ik vanwege de hitte een stuk minder eet. Ook snaaien doe ik bijna niet hier, ik heb bijna geen trek meer in zoetigheden.

Ik las al die positieve informatie over stackers en na veel na te hebben gedacht, heb ik besloten hier ook een potje van te kopen. Hier is alles gewoon in de supermarkt te koop, tot prozac aan toe. Maar alleen stacker 2 is hier verkrijgbaar omdat ephedra ook hier een verboden stof is. Ik ben nu dus in het bezit van een pot stacker 2 waar geen gebruiksaanwijzing bij zit. Er zit alleen een sticker opgeplakt in het Spaans dat je er na iedere maaltijd 2 moet nemen. Ik heb er een keer 2 ingenomen maar stond toen zo op mijn kop dat ik besloten heb om het bij één stacker per dag te laten, na de lunch. Van de bijwerkingen ben ik op de hoogte.

Nou is mijn vraag, in hoeverre werkt stacker 2? Ik hoor van alle kanten dat stacker 3 of 4 beter werkt omdat er ephedra in zit, maar dat is hier dus onverkrijgbaar. Bestellen op internet lukt ook niet omdat de helft van de post hier niet aankomt. Heeft iemand positieve ervaringen met de 2? En ik heb nog steeds een enorm hongergevoel na een aantal uren, is dat niet vreemd? Ik dacht dat je hongergevoel minder zou worden namelijk. Bedankt voor de antwoorden

Er is verschil, de versie met ephedra werkt beter. Maar het verschil is niet groot.

Een capsule na een maaltijd is voldoende overigens

Nadat je een capsule hebt ingenomen, verhoogt het je verbranding en hierdoor zal je en hongergevoel krijgen. Dat is toch de bedoeling?

pi_11862909
Het is toch juist de bedoeling geen hongergevoel te krijgen
pi_11876682
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 16:49 schreef heaven7 het volgende:
onderanderen.

het is ook vetverbranding, je krijgt er ook meer energie van.

hebben meer mensen dat ze onwijs veel moeten pissen? of iig nodig en dn komt er maar weinig uit.

zaterdag 19 juli 2003 @ 14:58:33 #189
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_11877461
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 13:47 schreef juanp het volgende:

[..]

onderanderen.

het is ook vetverbranding, je krijgt er ook meer energie van.

hebben meer mensen dat ze onwijs veel moeten pissen? of iig nodig en dn komt er maar weinig uit.

Ben nu 2 dagen bezig, gisteren met fitnis had ik zoveel energie, dat ik makkelijk een kwartier achter elkaar kon hardlopen, wat me normaal nooit lukt.

En ik moet idd ook vaak naar de wc. In het laatste half uur al 3 keer......

zaterdag 19 juli 2003 @ 16:27:59 #190
55709 Stereotomy
pi_11878459
Is prima hoor, veel naar de WC gaan. Je gooit er veel vocht in, komt er allemaal weer uit. Wat me opvalt is dat de urine toch nog vrij gekleurd blijft, ondanks dat je zo vaak naar de WC gaat. Komen toch een hoop stofjes uit dan.... is maar goed ook.

Zweet stinkt ook ietsjes meer.... ik voel me net een wandelend lozend afvalbakje.

Ben deze week begonnen met 2 stackers op een dag. Da's mijn max, want opgefokter dan dit wil ik me niet voelen.

zondag 20 juli 2003 @ 11:28:22 #191
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_11888423
Heb eigenlijk wat moeite met het doorslikken van de capsules(ze zijn te groot), in het verleden heb ik hier meer last van gehad met andere medicijnen. Hebben hier meerdere mensen last van en zo ja wat is er tegen te doen?
pi_11888947
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 16:49 schreef heaven7 het volgende:
Als je meer calorieen verbrandt dan je binnenkrijgt, zal je sowieso een hongergevoel krijgen lijkt mij.
pi_11889609
quote:
Op zondag 20 juli 2003 12:17 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Als je meer calorieen verbrandt dan je binnenkrijgt, zal je sowieso een hongergevoel krijgen lijkt mij.

Stacker onderdrukt dat juist.
  zondag 20 juli 2003 @ 13:33:25 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11890016
quote:
Op zondag 20 juli 2003 11:28 schreef _wie het volgende:
Heb eigenlijk wat moeite met het doorslikken van de capsules(ze zijn te groot), in het verleden heb ik hier meer last van gehad met andere medicijnen. Hebben hier meerdere mensen last van en zo ja wat is er tegen te doen?
Helemaal niks; je kunt ze moeilijke openbreken: het zijn capsules die je niet kunt breken en dat is ook niet aan te raden. Het was voor mij geen probleem omdat ik ajrenlang medicijnen geslikt hjeb, maar ik kan me voorstellen dat ze wat groot voor je zijn.
pi_11894027
maar 3 keer in een kwartier in een drukke discotheek naar de plee dat is zwaar vervelend, moest pas lessen ging heel erg slecht want ik moest onwijs nodig, dus ff bij tankstation, maar nog geen minuut later moest ik weer, was ik niet echt blij mee, dus ben maar door gereden en was blij toen ik thuis was, dus voortaan als ik moet lessen (einde van de dag) dan neem ik niet meer.

begin van de dag is het wel lekker, goed veel enerie en concentratie vermogen ligt ook hoog. dus als ik 's ochtends moet rijden is het wel goed te doen, heb ik nu 1 keer gedaan omdat ik daarvoor ben wezen zwemmen.

pi_12109461
Hallo allemaal ,

even snel: ik volg sinds een maand deze topic en kwam het toevallig (alhoewel ik niet geloof in toeval) tegen. Ik weeg zelf 110kg en ben 180 centimetertjes groot. dus veel te veel. hoe dat ooit zo is gekomen? ik ben getrouwd...

Ik ben (helaas) 3 jaar gestopt met sporten en ook dat laat natuurlijk zijn effecten zien naast een kantoorbaan. Dus..

En na het lezen van deze topic heb ik vorige week besloten om ook een potje stacker4 te kopen.. Ik zeg wel: ik heb voor mezelf eerst een hoop info verzameld en toen pas een besluit genomen, dus geen wilde beslissing.

Wat is het resultaat? Ik ben vrijdag begonnen met stacker4 en was sinds maandag echt bezig met veel water drinken letten op de extraatjes e.d.
tot nog toe (gelukkig) geen nare bijwerkingen. Ik merk wel dat ik veel gemakkelijker nee tegen snacks kan zeggen want ik heb er geen zin in. laatst heeft iemand geschreven : een dekentje over je hongergevoel. ja daar lijkt het wel op. Vorige week maandag woog ik 110kg en vandaag ('s ochtends) 106kg.

Ik drink ontzettend veel water (bijna 4 liter), maar dat is ook omdat ik zo weinig mogelijk koffie, thee en andere zut wil laten staan.
Ook eet ik gewoon, zeker 3 keer per dag, maar probeer 6 keer per dag een handjevol te eten.
's avonds sport ik iedere dag een half uur. Voornamelijk krachttraining.
ik ben niet uit op mooie spieren (alhoewel dat een leuke bijkomstigheid zou zijn), maar echt op gewichtsverlies, want ik weeg echt te zwaar..

Ik zou graag willen weten wat de status is van de mensen die nu hun eerste maand achter de rug hebben.

groet,

pi_12117401
ik dacht eerst dat het bij mij niet hielp, maar mn gewicht blijft stabieler en mn spieren worden groter, is door mensen met wie ik train opgemerkt, ik zelf zie mezelf te vaak in de spiegel, dus het valt me niet meer op, maar er verbrand dus zeker wel vet. (gelukkig)

ik ben nu wel een paar dagen gestopt want met autorijlessen en bijzondere uitjes steeds naar de w.c. moeten en als je terug komt eigenlijk alweer moeten is niet leuk.

woensdag 30 juli 2003 @ 16:05:18 #198
55709 Stereotomy
pi_12117628
Ik heb nu bijna 3 weken achter de rug, en ging van 79 --> 75. De laatste tijd blijft het een beetje op 75 steken, maar ik hoop dat het in de laatste weken nog een beetje naar beneden kan gaan.

Alle kilo's eraf zijn mooi meegenomen!!

pi_12141789
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:57 schreef juanp het volgende:
ik ben nu wel een paar dagen gestopt want met autorijlessen en bijzondere uitjes steeds naar de w.c. moeten en als je terug komt eigenlijk alweer moeten is niet leuk.
Ligt dat niet meer aan het feit dat je nu VEEEEELLL meer water drinkt dan normaal? Lijkt mij sterk dat het alleen door de stacker komt.. ik heb het namelijk niet.. maar kan ook weer per persoon verschillend zijn..

gaat lekker zo.. morgen eventueel verhogen naar 2 per dag..

pi_12156481
vraagje:

Kun je Stackers alleen via internet kopen?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')