abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 mei 2003 @ 01:45:15 #101
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10600276
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:04 schreef yvonne het volgende:
Ik gebruik het nu 2 en eenhalve maand, ik blijf maar 1 per dag slikken en ik ben ruim 7 kilo afgevallen en heb nergens last van, geen bijverschijnselen, niets.
En wanneer ga je stoppen? Je kunt het niet voor eeuwig blijven slikken
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_10602906
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 23:51 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

hehe hoeval heb je in totaal kwijt geraakt? hoeveel woog je eerst..en wat is je streefgewicht?

7 kilo, ik begon met 70 kilo (1.72 lang) en woog een aanral weken terug nog 63, toen ben ik 3 weken gestopt met stacker en nu weeg ik weer 65, dus 2 kilo aan vocht is er weer bij aangekomen.
Dat is te overzien aangezien ik er rekening mee houd met mn streefgewicht.
Ik wil 58 wegen, 60 dus als je die 2 kilo vocht meerekent.
pi_10602914
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 01:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

En wanneer ga je stoppen? Je kunt het niet voor eeuwig blijven slikken

Nogmaals, weet jij niks van die "stacker tabs" of raad je ze af?
  donderdag 22 mei 2003 @ 14:13:33 #104
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10607505
Ik vandaag er weer 1 genomen, ik ben ff 2 dagen gestopt.

Ik voelde me niet zo super lekker, was even wat ziekjes...

Ben nog niet echt afgevallen, het is nu een weekje later en ben 1,5 kilo lichter....

Maar nog 3 weken te gaan, ik zie tegen die tijd wel...gisteren had ik dus niet geslikt en gister gezwommen, ging weer een heeeel stuk beter, heb gister 4200 meter gezwommen in een klein uurtje...ging echt super.
Ik denk dat ik dus of niet meer slik of later op de dag slik als ik op die dag ga zwemmen.

Hebben jullie het ook dat je voelt dat je moe bent maar wel energie heb? Dat heb ik dus....

pi_10607620
Echt hoor volgens mij werkt die zooi niet bij mij. Ik ben moe, heb niet superveel honger, maar ook niet dat ik helemaaaaaaal geen trek/honger/zin heb.

Ik zit er over te denken over te stappen op stacker II.

Goed idee, slecht idee?

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_10607767
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 14:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt hoor volgens mij werkt die zooi niet bij mij. Ik ben moe, heb niet superveel honger, maar ook niet dat ik helemaaaaaaal geen trek/honger/zin heb.

Goed idee, slecht idee?

Er mag bij mij ook wel 1 of 2 kilo af, zodat mijn blokjes weer naar voren komen Waar kan ik die dingen halen in Eindhoven en wat kosten ze ?
  donderdag 22 mei 2003 @ 14:29:34 #107
50355 Toni_Soprano
Nah, I got stugots
pi_10607839
Hallo,

Heb een tijdje geleden stacker 3 pillen genomen.
In het begin 1 pil per dag. Ik reageerde eerst best wel sterk op dat spul. Na verloop van tijd nam ik er maximaal 2. Dit deed ik 5 weken lang.
Mijn ervaring is dat je toch wel extra energie krijgt van die stackers, vooral in de eerste paar weken. Ben zelf 2 kilo afgevallen. Ik heb ook maar 40 pillen genomen in 5 weken tijd.

De reden dat ik gestopt ben is dat ik op het laatst mijn conditie met sporten afnam ipv dat ik meer energie krijg bij het sporten. Eigenlijk is dit een paradox in het beeld wat velen hebben van stackers! Hier had ik geen zin aan, vooral omdat ik op aardig niveau wou blijven voetballen. Nu is het seizoen afgelopen en wil ik de restant van 60 pillen opmaken.

Ik moet wel zeggen dat stackers geen wondermiddel zijn! Het helpt wel maar wel in combinatie met sporten en rekening houden met voedsel (geen chips, cola, snoep etc eigenlijk de simpele dingentjes).

Groeten,

Sad is good, unconscious isn't!
pi_10608615
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 10:47 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Zal wel Chitosan (Absorbitol is denk ik hetzelfde, komt van schalen van schelpdieren) in zitten, het absorbeert vet en voorkomt dat je lichaam het op kan nemen. Zit ook in fatblockers. Het is handig als je je af en toe niet kan beheersen, maar bedenk dat je een bepaalde hoeveelheid vetten nodig hebt per dag EN in vet oplosbare vitaminen gaan net zo hard weer uit het lichaam als je dit soort produkten gebruikt. Dus voor continu gebruik zou ik het afraden.
  donderdag 22 mei 2003 @ 15:26:36 #109
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_10609057
Zorg ervoor dat je dus wel blijft eten, want het eerder gemelde argument "running on empty" gaat helaas bij veel mensen op.

De bedoeling van de meeste 'Stack' middelen is het omhoog gooien van je metabolisme. Dat doe je maar tijdelijk en niet volledig met wat pilletjes. De sleutel tot succes is het eten!

Zorg dat je elk uur eet en zodoende je metabolisme omhoog gooit en houdt! Dat hoeft niet veel te zijn, maar een stukje fruit, een (light)crackertje, etc.

Buiten het feit dat het eten zo belangrijk is, is ook het (duur)sporten van gigantisch belang. Alleen met een pilletje kom je niet ver, je moet wel je lichaam verder stimuleren tot het verbranden van vet. Dit zowel tijdens als na je stack 'kuurtje'.

De grootste fout die mensen maken is nadat ze wat resultaat hebben geboekt denken dat ze er zijn en na 4 weken bedrogen uitkomen als blijkt dat alles waar ze 'zo hard' voor gewerkt hebben teniet gedaan is.

Al met al, stack kan icm een gezonde levenstijl je zeker helpen.

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_10609262
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 14:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

Goed idee, slecht idee?

wat die kerel tegen me zei dat het grootste verschil zat in stoffen die in het pilletje zaten.. de werking was inprincipe gelijk aan elkaar
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 14:26 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Er mag bij mij ook wel 1 of 2 kilo af, zodat mijn blokjes weer naar voren komen Waar kan ik die dingen halen in Eindhoven en wat kosten ze ?

ik heb ze in zwolle gehaald voor 24.95
potje stacker4
pi_10609381
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:34 schreef DancePlaza het volgende:
ik heb ze in zwolle gehaald voor 24.95
potje stacker4
In wat voor zaken kun je die dingen halen ?
  donderdag 22 mei 2003 @ 15:47:19 #112
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10609585
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:39 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Geen id, je kunt ze wel ebstellen op bijv. www.perfectbody.nl
pi_10609624
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:39 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

uhm..ik heb ze bij http://www.bodyenfitshop.nl

meer sportzaken voor bodybuilder boxers aerobics enzo..

pi_10610689
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 14:26 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

http://www.sportief.nl zit in eindhoven, maar ik weet niet of je het bij ze kan halen... ze bezorgen iig 'gratis'. Potje voor 30 euro.
  donderdag 22 mei 2003 @ 17:38:32 #115
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10612391
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 10:47 schreef heaven7 het volgende:

[..]

= was een ' ik ken ze niet'
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_10775683
hmmm..

nu 81.3 kg..

na 1 week.. ziet er goed uit..elke dag 2 stuks slikken. nog geen vreemde bijwerkingen gehad

zaterdag 31 mei 2003 @ 10:19:31 #117
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10786196
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 17:23 schreef DancePlaza het volgende:
hmmm..

nu 81.3 kg..

na 1 week.. ziet er goed uit..elke dag 2 stuks slikken. nog geen vreemde bijwerkingen gehad

Netjes, maar van welk gewicht kom je vandaan? Nu bedenk ik me dat het misschien al ergens in dit topic heeft gestaan....maar ik ga niet zoeken!

Ik ben voorlopig van 89,5 naar 87,0 in een week en 3 daagjes.

Gisteren voor het eerst 2 genomen en ook geen rare bijwerkingen!

pi_10786842
Kan stacker 4 genomen worden bijvoorbeeld bij een dag dat je weet dat je aardig wat bier zal gaan drinken?
  zaterdag 31 mei 2003 @ 12:48:08 #119
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_10787861
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 11:32 schreef Cooper het volgende:
Kan stacker 4 genomen worden bijvoorbeeld bij een dag dat je weet dat je aardig wat bier zal gaan drinken?
Of het gezond is weet ik niet, maar daar zijn ze toch juist voor ?
Ik ken genoeg mensen die ze regelmatig meenemen naar feestjes, als je wat vermoeid begint te raken zo'n pil in je mik en je kan weer ff doorfeesten.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_10788582
Volgens mij is het slecht om ze in combinatie met alcohol te nemen en dat staat volgens mij op het potje.Weet het niet zeker
  zaterdag 31 mei 2003 @ 13:51:31 #121
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_10788636
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 13:46 schreef Radiohoofdje het volgende:
Volgens mij is het slecht om ze in combinatie met alcohol te nemen en dat staat volgens mij op het potje.Weet het niet zeker
Je moet natuurlijk niet alles geloven wat er op dat potje staat, er staat ook op het potje dat het afslank pillen zijn terwijl het eigenlijk een party drug is.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_10789696
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 13:51 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk niet alles geloven wat er op dat potje staat, er staat ook op het potje dat het afslank pillen zijn terwijl het eigenlijk een party drug is.

Dat zetten ze er toch niet voor niks op denk ik
Ik zou het risico niet nemen als ze er voor waarschuwen.
pi_10790100
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 10:19 schreef Emizea het volgende:

[..]

Netjes, maar van welk gewicht kom je vandaan? Nu bedenk ik me dat het misschien al ergens in dit topic heeft gestaan....maar ik ga niet zoeken!

Ik ben voorlopig van 89,5 naar 87,0 in een week en 3 daagjes.

Gisteren voor het eerst 2 genomen en ook geen rare bijwerkingen!

lengte: 1.76
gewicht: 82.7 kg.
pi_10790120
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 13:46 schreef Radiohoofdje het volgende:
gisteren gezopen..en ook stacker genomen.. smiddags.. je merkt er niets van
  zondag 1 juni 2003 @ 11:07:20 #125
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10801939
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 15:38 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

lengte: 1.76
gewicht: 82.7 kg.

Owja, lengte.....ook niet geheel onbelangrijk, ik ben 1,95...
pi_10849059
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 15:39 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

gisteren gezopen..en ook stacker genomen.. smiddags.. je merkt er niets van

Cool, ik wil ze namelijk mee naar een festival nemen.
pi_10880398
die dingen werken wel degelijk.. maar je moet dan ook een beetje op je voeding letten.. en wat meer bewegen.. de eerste 3 weken val je niet echt af dan verlies je alleen maar vocht en dat gebeurt in ene rap tempo
als je dan stop is het in notime terug.. dus als je wilt afvallen doe dat dan voor 2 maanden ofzo en probeer je levens style aan te passen..
  woensdag 4 juni 2003 @ 16:43:36 #128
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_10882533
Zoals ik al eerder verteld heb ben ik zo ziek van die dingen geworden dat ik er zelfs voor naar het ziekenhuis moest.Van de week vertelde ik dit tegen mijn psygoloog bij het GGZ en zei vertelde me dat er al een paar keer mensen zijn binnen gebracht op de crises-afdeling die helemaal doorgedraaid zijn door die pillen!Dus ben heel voorzichtig vooral als je al psygische klachten hebt,je kan er echt helemaal paranoia etc.van worden!!!!
I don't care.....
pi_10882987
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:43 schreef sabyne het volgende:
Zoals ik al eerder verteld heb ben ik zo ziek van die dingen geworden dat ik er zelfs voor naar het ziekenhuis moest.Van de week vertelde ik dit tegen mijn psygoloog bij het GGZ en zei vertelde me dat er al een paar keer mensen zijn binnen gebracht op de crises-afdeling die helemaal doorgedraaid zijn door die pillen!Dus ben heel voorzichtig vooral als je al psygische klachten hebt,je kan er echt helemaal paranoia etc.van worden!!!!
Dan zal je wel niet tegen efedrine kunnen, dat hoor je nog wel eens.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 4 juni 2003 @ 20:25:18 #130
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_10888214
Hoe zit 't met dit dan? Twinpak Nophedra van www.dieet.nl ?

Is dat een beetje te vertrouwen?

quote:
Produktinformatie
NoPHEDRA is een zeer effectief vetverbrandend product dat echt werkt! Het combineert een krachtige, maar veilige, energie- en stemmingverhogende, eetlust onderdrukkende werking met een synergetische blend van sterke vetafbrekende middelen.
NoPHEDRA geeft een sterk thermogenisch en de metaboliek versterkend effect voor verbluffende lange-termijn resultaten! Als u op zoek bent naar het antwoord op ephedra, dus een manier om daadwerkelijk vet te verbranden en af te slanken zonder ephedra, dan heeft u het hier gevonden!

De voordelen op een rij:
-Bevat geen Ephedra
-Gepatenteerde ingrediënten t.b.v. gewichtsverlies
-Geen negatieve bijwerkingen
-Helpt de stemming te verbeteren
-Helpt eetlust te onderdrukken
-Volledig veilig + natuurlijk
- Bevordert de energie en het uithoudingsvermogen

Weet iemand hier wat meer over te vertellen?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_11389450
hallo

ik ga morgen beginnen met stacker 3
ik heb ook alles al geprobeerd ik heb zelfs een maagballon gehad maar die klio's zitten er ook bijna alweer aan
een kennis van mij is er enorm mee afgevallen,dus is voor mij dit het laatste redmiddel
ik heb de ervaringen gelezen van mensen hier maar de meeste praten over een paar kilo wat er af moet nou bij mij moet er op zijn minst 25 kilo af
zijn er mensen hier die ook zoveel af moeten vallen?
en ik heb er erg veel over gelezen en het is voornamelijk negatief,ik heb zelf al last van hartkloppingen zonder pillen dus ik hoop dat ik er maar goed op reageer
maar morgen ga ik de eerste nemen ik weeg nu op het moment 108 kilo8)7
dus ik heb nog een lange weg te gaan

pi_11390331
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 13:27 schreef yelrihs het volgende:
hallo

ik ga morgen beginnen met stacker 3
ik heb ook alles al geprobeerd ik heb zelfs een maagballon gehad maar die klio's zitten er ook bijna alweer aan
een kennis van mij is er enorm mee afgevallen,dus is voor mij dit het laatste redmiddel
ik heb de ervaringen gelezen van mensen hier maar de meeste praten over een paar kilo wat er af moet nou bij mij moet er op zijn minst 25 kilo af
zijn er mensen hier die ook zoveel af moeten vallen?
en ik heb er erg veel over gelezen en het is voornamelijk negatief,ik heb zelf al last van hartkloppingen zonder pillen dus ik hoop dat ik er maar goed op reageer
maar morgen ga ik de eerste nemen ik weeg nu op het moment 108 kilo8)7
dus ik heb nog een lange weg te gaan

Als je nu al hartkloppingen hebt, is het denk ik slimmer om een fatburner zonder efedrine te nemen (die werken misschien iets minder, maar nog steeds goed).
pi_11419725
hallo

nou vandaag de dag goed doorgekomen ik heb 2 stackers op en ikwas wel wat rillerig maar dat was eigenlijk alles ik werd ook best actief ik heb gelijk maar de voortuin van onkruid ontdaan
ik heb ook totaal geen honger nou dat is helemaal te gek

ik hoop dat ik me zo blijf voelen

groetjes

pi_11420411
Bedenk wel dat je je lichaam rust moet gunnen na een maand stacker.. je lichaam raakt er anders ook zo gewend aan dat het totaal geen effect meer heeft.

Ik ben er nu 7 kilo mee afgevallen en wil er eigenlijk nog 3, ik stop nu even voor een aantal weken om daarna te proberen de overige kilo's ervanaf te krijgen.

Veel drinken/veel bewegen is de key.

Als je je eetpatroon na het dieten aanpast zullen de kilo's er ook zeker afblijven mits het afvallen niet te rap gaat.

Veel succes

zaterdag 28 juni 2003 @ 02:41:30 #135
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_11425394
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 21:36 schreef heaven7 het volgende:
Bedenk wel dat je je lichaam rust moet gunnen na een maand stacker.. je lichaam raakt er anders ook zo gewend aan dat het totaal geen effect meer heeft.

Ik ben er nu 7 kilo mee afgevallen en wil er eigenlijk nog 3, ik stop nu even voor een aantal weken om daarna te proberen de overige kilo's ervanaf te krijgen.

Veel drinken/veel bewegen is de key.

Als je je eetpatroon na het dieten aanpast zullen de kilo's er ook zeker afblijven mits het afvallen niet te rap gaat.

Veel succes

Mijn kuurtje is inmiddels ook voorbij na een maandje....

Ik heb eerst ongeveer er drie dagen 1 geslikt, toen even 3 dagen gestopt omdat ik een raar gevoel bij mijn hart had. Maar dat bleek vals alarm, maar alles valt op zo'n moment op.

Toen weer begonnen, nergen last van gehad en heb er 2 weken 1 genomen per dag en twee weken 2 per dag.

Totaal 3,5 kilo afgevallen exclusief vocht. Persoonlijk er erg tevreden mee aangezien het bij mij niet meer ging omdat ik dik was maar puur er wat droger uit wou zien.
Hiervoor ben ik overigens op eigen kracht 13 kilo afgevallen!

pi_11426341
Hartstikke goed Emizea! Ik heb zelf te weinig discipline om het helemaal alleen te doen, stacker biedt een mooie uitkomst..

Vanmorgen nog maar eentje genomen omdat mijn lichaam er erg aan gewend is inmiddels en ik nogal slap en moe wordt en ik moet ff werken nu dus dat kan ik niet gebruiken

Als ik ff een paar dagen stacker niet gebruik verdwijnt dat gevoel gelukkig.. dus dit is mijn laatste

* heaven7 voelt zich verslaafd

pi_11505347
hoe gaat het nu met de stacker slikkers?? van mij komt als het goed is vandaag binnen.
  woensdag 2 juli 2003 @ 23:08:43 #138
904 L-X
The Lover X
pi_11523644
Ben net enkele dagen bezig met stack II en moet zeggen dat ik er nogal energie van krijg, soort licht coke effect. Heb ook last van een hard kloppend hart.

Daarentegen train ik veel (gewichten en cardio) en hoop eind volgende week (eind week 2 Stack II gebruik) verschil te zien. Je eet er iig minder door.

It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_11537392
ik heb er vandaag voor het eerst een en het gaat prima, merk wel dat ik geen honger gevoel meer heb, geen last van mn hartje en morgen weer trainen, helaas morgen pas weer
pi_11568278
Ik ben nu een week aan stackers 4 en het bevalt me eigenlijk heel goed. Ik heb geen last van hartkloppingen e.d., wel ben ik de eerste 2 uur een beetje trillerig. Ook zweet ik meer, dus ik ren wat vaker naar het toilet om deo te spuiten als ik op kantoor zit. Ik drink ook veel meer, dus spoel sowieso wat harder door Je voelt de capsule een hal uurtje na het innemen echt "openspringen" dan heb ik een minuut of 2 echt rillingen en kippevel, maar dat duurt dus echt niet lang.

Ik ben veel energieker dan ik voorheen was, en merk dat ik idd "opdroog". Ook voel ik me gewoon vrolijker en happy-er, waarschijnlijk omdat ik nu genoeg energie heb om gewoon de dag door te komen. Ik houd de training makkelijker vol en heb geen zin meer in snoep. Eigenlijk ben ik dus een stuk gezonder gaan leven de afgelopen week: ik drink zonder moeite liters water, terwijl ik me eerder moest dwingen, ik eet geen slechte dingen meer.

Ik hoop dat dit kuurtje, wat ik ong een maand wil volhouden (2 pillen per dag) mee een zetje in de goede richting gaat geven zodat ik het daarna op eigen kracht vol kan houden.

De eerste dagen was mijn maag een heel klein beetje gevoelig, maar dat is ook al weer over. Ik heb me nog niet gewogen omdat je volgens mij alleen maar vocht verliest de eerste weken. Mijn kleren zitten wel losser en ik ben strakker in mijn gezicht.
Tot nu toe ben ik zeer positief.

don't you see your dreams lie right in the palm of your hand?
  zondag 6 juli 2003 @ 16:40:01 #141
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_11599870
Ik heb nu ook een potje Stacker 4 besteld. Ik ben redelijk klein, terwijl mijn gewicht te hoog zit. 1,68m en 77 Kg, BMI van 27. Daarnaast is mijn buik veel te groot, door de vetkwabjes. Het is vakantie nadat ik die twee tentamens van volgende week erin heb gekopt, dus dan heb ik ook gewoon tijd om aan mezelf te werken aangezien ik niet op vakantie ga. Ik werk wel zo'n 40 uur per week, maar wil naast het werken ook gaan sporten. Kan dus wel wat pep van de Stackers gebruiken.

Zodra ik ze begin te slikken (volgende week denk ik) zal ik hier mijn bevindingen bijhouden.

Ik heb trouwens nog een vraag. Ik heb hier een daar eens in deze Stackerdraadjes eens rondgekeken, en kan iemand mij nou eens op een rijtje zetten welke Stacker pillen (2,3,4) nou voor wie het geschiktst is? Ik zie wel op sites wat er allemaal in zit, en de doelgroep zal wel hetzelfde zijn, maar gebruikt iemand stacker 3 en bewust niet voor 4? Ik heb 4 besteld vanwege dit en vorige draadjes, klonk me redelijk succesvol in de oren als je mindert met eten, veel drinkt en lekker sport.

Confidence through competence
pi_11616242
Volgens mij is het enige belangrijke onderscheid tussen de verschillende Stackers de aanwezigheid (of niet) van efedrine.
pi_11625720
Volgens mij is Stacker 3 een vorm van Stacker waarin een stof is toegevoegd die het opgefokte gevoel dat je over het algemeen van Stacker krijgt word tegengehouden. Andere verschillen kan ik niet echt verzinnen. Behalve dat Stacker 3 bij mij absoluut niet werkte. Stacker 2 wel. Ben nu bezig met Stacker 4 en vind het echt super! Geen honger meer de hele dag, echt dwingen om iets te eten met lunch... Alleen hij is idd wel veel sterker als de 2. Dus misschien dat als je er mee begint je beter eerst 2 kan nemen zodat je lichaam eerst een beetje aan de stoffen kan wennen. Of dit vang je op door in de eerste dagen 1 capsule in te nemen. Maar dat doen de meeste wel volgens mij.
Wie over zicht laat lopen is een stoeptegel ... enne... Geniet nooit met mate!
pi_11632361
Ik heb er vandaag 2 tegelijk ingenomen, wou t effect weleens voelen.
Resultaat: een beetje last van hartkloppingen, om de een of andere reden vind ik t eigenlijk wel een prettig gevoel . Verder een beetje opgefokt maar heb er verder weinig last van, alleen dan dat ik steeds heel erg naar de wc moet en het plassen wat moeilijk gaat, net of het hele zaakje wordt afgeknepen.

Ben eigenlijk niet van plan om dit vaker te doen btw.

Verder werken deze dingen wel degelijk, alleen moet je er wel bij bewegen en niet de hele dag zitten ofzo. Ben al een kilo of 3 afgevallen in een maand tijd.
Misschien niet erg spectaculair maar toch.

[edit]
Dit spul werkt beter als 10 bakken koffie om wakker te worden 's morgens.
[/edit]

pi_11636839
Ik ben inmiddels 63 kilo, maar er lijkt niet meer vanaf te gaan/kunnen..

Ik wil tot de 60.

pi_11639636
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:56 schreef vinniel83 het volgende:

[edit]
Dit spul werkt beter als 10 bakken koffie om wakker te worden 's morgens.
[/edit]

Totdat je er een maand aan gewend bent.
pi_11639665
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 10:50 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben inmiddels 63 kilo, maar er lijkt niet meer vanaf te gaan/kunnen..

Ik wil tot de 60.

Hoe lang neem je al Stackers?
pi_11639726
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 12:51 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hoe lang neem je al Stackers?

Een maand of uhm.. 4 maar niet achter elkaar uiteraard, ik zit alleen nog niet aan de 100, ik had namelijk het eerste potje gedeeld met mijn vriend, en toen volgde er nog een 2e potje die we ook gedeeld hebben en waar er nu nog zo'n 20 van over zijn dus in totaal nog geen heel potje gehad.
pi_11639834
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 12:53 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Een maand of uhm.. 4 maar niet achter elkaar uiteraard, ik zit alleen nog niet aan de 100, ik had namelijk het eerste potje gedeeld met mijn vriend, en toen volgde er nog een 2e potje die we ook gedeeld hebben en waar er nu nog zo'n 20 van over zijn dus in totaal nog geen heel potje gehad.

Dus iets van een pil per dag. Je kan nadat je gewend bent, best de dosering wat opvoeren als je nog wat kwijt moet (maximum is geloof ik 3 per dag).
Je moet er alleen rekening mee houden dat het effect na maximaal een maand uitgewerkt is, en je een maand beter kan stoppen met Stacker.
pi_11639884
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 12:57 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dus iets van een pil per dag. Je kan nadat je gewend bent, best de dosering wat opvoeren als je nog wat kwijt moet (maximum is geloof ik 3 per dag).
Je moet er alleen rekening mee houden dat het effect na maximaal een maand uitgewerkt is, en je een maand beter kan stoppen met Stacker.

Ja, dat weet ik, doe ik ook regelmatig want 80 pillen in 4 maanden is niet zoveel op zich

Maar heeft dat zin denk je? Die laatste 20 pillen er met 2 per dag doorheen jagen? Ik fiets overigens 1 uur per dag op de hometrainer en daarnaast nog de gewone dagelijkse beweging en ik drink 2 tot 2.5 liter water..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')