abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2003 @ 11:37:22 #1
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10419393
Zo dan, deel 3 alweer...

Is het goed is het slecht, onderbouw het maar.....

Ervaringen, positieve dingen, negatieve dingen? Post ze maar....

quote:
Ingrediënten:
Sida Cordifolia (25 mg Efedrine alkaloïden afkomstig van het blad en de stam van het kruid), Kola Nut Extract (200 mg cafeïne alkaloïden afkomstig uit de zaden van het kruid), Citrus Aurantium (6 mg Synefedrine afkomstig van fruit), Guggulsterone.

Overige ingrediënten (hulpstoffen): Di Basic Calcium Phosphate, Stearic Acid, Magnesium Stearate, Gelatin, FD&C Blue #1, FD&C Red #40, Titanium Dioxide.

Bijwerkingen:
Stackers zijn waarschijnlijk een van de sterkste fatburners op de markt.
Dit heeft als keerzijde dat door de relatief hoge dosering efedrine en cafeïne de mogelijkheid aanwezig is dat personen last kunnen krijgen van slapeloosheid, een onrustig gevoel, hartkloppingen en/of een verhoogde bloeddruk. Daarom is het geadviseerd de maximale dosering van 3 capsules per dag niet te overschrijden.

Om slapeloosheid tegen te gaan is het aanbevolen om dit product niet te laat op de dag in te nemen en niet te combineren met andere cafeïne houdende producten.

Combinaties met andere preparaten:
Goed te combineren met andere voedingssupplementen.

U moet hierbij echter wel opletten dat indien u andere afslankproduct en/of middelen gebruikt, daar niet soortgelijke stoffen (efedrine, cafeïne) in voorkomen. Wij raden het ook af om grote hoeveelheden cafeïne houdende dranken (koffie) te drinken als u deze capsules inneemt. Dit omdat het de kans op het krijgen van een onrustig gevoel kan vergroten.

Geschikt voor personen:
De Stacker 4 is een van de krachtigste afslankproducten op de markt door een verhoogd metabolisme en daarom zeer geschikt om af te vallen.

De stoffen Efedrine en Cafeïne zorgen voor veel energie en daarom is het product ook zeer geschikt om uw fitnesstrainingen effectiever te maken.

NIET geschikt voor personen:
Niet geschikt voor personen met een hoge bloeddruk, hart problemen, slapeloosheid en overgevoeligheid voor cafeïne producten. Ook niet geschikt voor personen die MAOI medicijnen gebruiken of andere producten en/of medicijnen die Efedrine, Pseudo-Efedrine of phenylpropanolamine bevatten (deze ingrediënten worden in medicijnen/producten gebruikt tegen verschillende soorten allergieën, astma, verkoudheid en afslankproducten).

Dit Stacker product is ook niet geschikt voor personen/atleten die een cafeïnevrij dieet volgen. Wij raden dit product af voor personen beneden de 18 jaar, zwangere vrouwen en personen die overgevoelig zijn voor de stof Efedrine en/of Cafeïne.

Bron: www.perfectbody.nl

Zoals in het vorige topic al verteld, ik krijg ze vanmiddag binnen dus zal ik morgen mijn eerste ervaring met stackers 4 ondervinden.....

[Dit bericht is gewijzigd door Emizea op 14-05-2003 11:47]

pi_10419689
100 Stupid ways to lose weight, lesson 6, part 1.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 14 mei 2003 @ 11:54:13 #3
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10419784
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 11:50 schreef milagro het volgende:
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 11:37 schreef Emizea het volgende:
Is het goed is het slecht, onderbouw het maar.....
pi_10420588
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 11:50 schreef milagro het volgende:
Lekker nuttig inderdaad
pi_10433924
Hee peepss,

Ik zou inderdaad ook wel eens willen weten wat voor een effect het nou echt heeft, aangezien ik het ook wil gaan proberen...

groetjes

pi_10433952
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 20:56 schreef XXEMMYXX het volgende:
Hee peepss,

Ik zou inderdaad ook wel eens willen weten wat voor een effect het nou echt heeft, aangezien ik het ook wil gaan proberen...

groetjes

dit is al deel 3
  donderdag 15 mei 2003 @ 11:22:35 #7
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10444691
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 20:57 schreef Icicle het volgende:

[..]

dit is al deel 3

Idd!

Wie heeft ervaring met Stacker 4?? deel 2

pi_10445305
Ik heb een tijdje Xenadrine gebruikt dat werkte echt me vet percentage ging echt omlaag en na daarmee gestopt te zijn kwam het er ook niet meer bij. Ik heb nu van Perfectbody de lipotrex Extreme dit is een tablet en geen capsule zoals een stacker. Voordeel van een tablet is je kan hem breken dus kleinere doseringen een tablet duurt langer voordat die opgenomen word dus je krijgt niet in 1X de stoot efridrine binnen zoals met een stacker maar geleidelijk. Ik ben vrij gevoelig voor efridrine maar bij deze heb ik er geen last van. Stackers werken wel maar gebruik ze echter niet langer dan 30 dagen! Mijn avond gewicht nu 74.8KG lengte 1.85 maar waarom ik ze dus gebruik is om vetpercentage te verlagen zodat me buikspieren navoren komen.
  donderdag 15 mei 2003 @ 11:54:12 #9
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10445525
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 11:45 schreef Ultralaser het volgende:
Ik heb een tijdje Xenadrine gebruikt dat werkte echt me vet percentage ging echt omlaag en na daarmee gestopt te zijn kwam het er ook niet meer bij. Ik heb nu van Perfectbody de lipotrex Extreme dit is een tablet en geen capsule zoals een stacker. Voordeel van een tablet is je kan hem breken dus kleinere doseringen een tablet duurt langer voordat die opgenomen word dus je krijgt niet in 1X de stoot efridrine binnen zoals met een stacker maar geleidelijk. Ik ben vrij gevoelig voor efridrine maar bij deze heb ik er geen last van. Stackers werken wel maar gebruik ze echter niet langer dan 30 dagen! Mijn avond gewicht nu 74.8KG lengte 1.85 maar waarom ik ze dus gebruik is om vetpercentage te verlagen zodat me buikspieren navoren komen.
Cool, en ik wou ze idd een maandje, mximaal 1,5 maand gebruiken...

Ik heb overigens dezelfde reden om ze te gebruiken, ik weeg 87 kilo met lengte 1,95 maar vetpercentage lag/ligt nog te hoog....

pi_10445682
1 tip die dingen niet na 3 uur of 4 uur s'middags innemen! tenzij je gaat stappen dan ken het wel maar anders ken je niet slapen!
  donderdag 15 mei 2003 @ 12:09:52 #11
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10445887
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:00 schreef Ultralaser het volgende:
1 tip die dingen niet na 3 uur of 4 uur s'middags innemen! tenzij je gaat stappen dan ken het wel maar anders ken je niet slapen!
Dat had ik idd gelezen en zal ik ook zeker niet doen. Zeker niet nu, ik kan me nachtrust goed gebruiken!

Ik kan ze vanmiddag ophalen op het postkantoor, word dus een dagje later....

Ik overigens ook Perfect Vitamax besteld om erbij in te nemen, leek me verstandig voor als ik wat tekort kom!

Hier zit dit in:

Samenstelling:
Per tablet ADH *

Vitamine A 800,0 mg
Vitamine B1 4,2 mg
Vitamine B2 4,8 mg
Vitamine B3 54,0 mg
Vitamine B5 18,0 mg
Vitamine B6 6,0 mg
Vitamine B12 3,0 mg
Biotine 150,0 mg
Choline 0,4 mg
Inositol 0,4 mg
Vitamine C 180,0 mg
Vitamine D 5,0 mg
Vitamine E 30,0 mg
Calcium 200,0 mg
Foliumzuur 200,0 mg
Koper 0,4 mg
Mangaan 2,0 mg
Jodium (uit kelp) 75,0 mg
Selenium 25,0 mg
Zink 6,0 mg
IJzer 6,0 mg
Chroom 25,0 mcg
Lecithine 10,0 mg
Bioflavonoïden 10,0 mg
Hesperidine 3,0 mg
Rutine 1,0 mg
Alfalfa 10,0 mg
Ginseng 2,0 mg
Taurine 5,0 mg

[Dit bericht is gewijzigd door Emizea op 15-05-2003 12:20]

pi_10446212
Ik heb net mijn 2e stacker genomen. Gister was dus de eerste. Ik had kickboks-training in de middag en ik moet zeggen dat ze ECHT wel veel extra energie geven. Ik ging helemaal los en werd helemaal niet echt moe. Na de training waren mijn spieren wel een beetje moe maar geestelijk had ik niet het idee dat ik was afgebeuld. Ik voelde me dus nog heel fit.
Ik was tijdens de training wel echt zo nat als een otter van het zweet.

Hongergevoel was de hele dag weg. Ik heb wel gewoon geluncht enzo...maar trek in tussendoortjes had ik helemaal niet.

Ik moest wel heel erg vaak naar de wc. Ik weet niet of dit nu echt door die pil komt of door het feit dat ik nu iets meer water drink dan normaal.
Ook voel ik me in de eerste 1-2 uur na inname een beetje trillerig en kan ik me niet heel goed concentreren. Dit gevoel is hierna echter weg.

pi_10449515
Ik heb nog steeds een ongeopende pot staan... Ben inmiddels ZONDER dit in 6 weken 5 kilo afgevallen...
Ofwel, het kan ook zonder
BTW: DarkMaxie;
Waarom gebruik jij het? Ik weet niet of de foto's in he fotoboek recent zijn maar daar zie je er uit
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_10456173
Dat het ook zonder kan daar twijfelt niemand aan, maar het mag ook duidelijk zijn dat er mensen zijn die daaar de diesiepliene niet voor hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_10456202
Ik heb stack 2 gebruikt van m-doubleyou
Die schijnen nog pittiger te wezen.. Maar dat weet ik niet zeker..
Neuj
  donderdag 15 mei 2003 @ 19:47:02 #16
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_10458178
Is dat spul niet ontzettend slecht voor je
KippKoRN I love you!
pi_10458298
zijn er meer mensen die voor deze pillen ook last hadden van moeilijk wakker worden.. maar na gebruik van deze pillen heb ik er geen last meer van? ..

ben nu 15 dagen gestopt(lees vorig topic laatste blz) ga morgen weer beginnen.

'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_10465959
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat het ook zonder kan daar twijfelt niemand aan, maar het mag ook duidelijk zijn dat er mensen zijn die daaar de diesiepliene niet voor hebben.
Moet je een paar ephidrine junks kennen; dan komt het helemaal goed
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_10466795
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 19:47 schreef NemesisDivina het volgende:
Is dat spul niet ontzettend slecht voor je
Ja, want je teert op energie die je eigenlijk niet hebt.

Maar ach..wie mooi wilt zijn doet wel eens "minder verstandig".

Running on empty...lalalalaa

vrijdag 16 mei 2003 @ 11:33:36 #20
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10469493
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 19:51 schreef IrfieJ het volgende:
zijn er meer mensen die voor deze pillen ook last hadden van moeilijk wakker worden.. maar na gebruik van deze pillen heb ik er geen last meer van? ..

ben nu 15 dagen gestopt(lees vorig topic laatste blz) ga morgen weer beginnen.

Na 15 dagen alweer? Redelijk kort.

Ik heb gisteren mijn eerste genomen om 16:00 uur, ondanks dat het afgeraden werd om het 12 uur voor je slaap te nemen ivm wakker liggen.

Na ongeveer een uurtje werd ik wat onrustig en moest ik mijn energie kwijt, ik heb gister 2,5 KM gezwommen en merkte in het water het verschil nog niet echt, het ging op zich niet makkelijker dan normaal. Het verschil werd pas duidelijk toen ik weer thuis was.....ik was niet moe na afloop. Heb hierna nog even gefitnnest met wat dumbells. (biceps triceps en buikspieren)

Normaal gesproken eet ik 's avonds na het zwemmen nog 2 bammetjes omdat ik honger heb. Ik had er nu geen trek in...

Ik sliep na ongever 10 minuutjes, het enigste verschil was dat ik na een uurtje wakker werd en nog eens 10 minuutjes wakker heb gelegen, daarna sliep ik als een roos. (normaal gesproken word ik nooit 's nachts wakker)
Vanochtend ging de wekker, en ik had geen moeite met opstaan, dat is normaal gesproken wel anders.

Vanochtend mijn 2e genomen, en normaal gesproken moet ik echt op gang komen, daar had/heb ik nu geen last van.

Ik heb ook op dit moment ook geen honger, normaal gesproken verlang ik echt naar mijn lunch. Ik zal echter geen problemen met eten hebben aangezien ik wel het gevoel heb dat ik op dit moment kan eten.

Ik was gisteravond gelijk een kilo kwijt, maar zal gewoon voornamelijk vocht zijn. Ik ga volgende week weer even op de weegschaal staan en kijken of ik afval. Het zal echter moeilijk te bekijken zijn omdat ik ook mijn spieren train. Eigenlijk zou ik dus naar vetpercentage moeten kijken.

vrijdag 16 mei 2003 @ 11:42:38 #21
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_10469731
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 14:14 schreef Ballebek het volgende:
Ik heb nog steeds een ongeopende pot staan... Ben inmiddels ZONDER dit in 6 weken 5 kilo afgevallen...
Ofwel, het kan ook zonder
BTW: DarkMaxie;
Waarom gebruik jij het? Ik weet niet of de foto's in he fotoboek recent zijn maar daar zie je er uit
Kijk eens op Kassa! Volgens mij heeft dit programma een tijdje geleden hier een uitzending aan gewijd.

Schijnt erg veel bijwerkingen (onvermeld!) te hebben..

Ik heb ook even gekeken, en ik ben het helemaal met BB eens...
DarkMaxie .. Als deze foto's recent zijn.. brandt er echt een vraag op mijn lippen..
WHY???

Goede vriendin van mij, net zo slank voor zover ik kan zien als jij, en een lichaam .. , was zeeeeeeer onzeker over haar lichaam en ze ging dus steeds minder eten, andere dingen doen om af te vallen en nu heeft ze dus Anorexia Nervosa. Ze probeert er wel vanaf te komen.. Maar dat is dus GEEN pretje. Voor haar niet .. heel zwaar voor haar.. Maar ook de omgeving niet. Maar het meeste voor haar..
Vroeger maatje 36 ofzo.. en nu benen als luciferhoutjes..

Ik wil niet zeggen dat het gekomen is door deze pillen .. maar iig door middel van dit soort pillen.. Ik zou toch maar even meer ONafhankelijke informatie inwinnen, bij dokter, apotheker, misschien is een mailtje naar kassa! een goed idee?

[Dit bericht is gewijzigd door knokkels op 16-05-2003 11:54]

Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:53:33 #22
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10471293
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:42 schreef knokkels het volgende:
Kijk eens op Kassa! Volgens mij heeft dit programma een tijdje geleden hier een uitzending aan gewijd.

Schijnt erg veel bijwerkingen (onvermeld!) te hebben..

Ik heb ook even gekeken, en ik ben het helemaal met BB eens...
DarkMaxie .. Als deze foto's recent zijn.. brandt er echt een vraag op mijn lippen..
WHY???

Goede vriendin van mij, net zo slank voor zover ik kan zien als jij, en een lichaam .. , was zeeeeeeer onzeker over haar lichaam en ze ging dus steeds minder eten, andere dingen doen om af te vallen en nu heeft ze dus Anorexia Nervosa. Ze probeert er wel vanaf te komen.. Maar dat is dus GEEN pretje. Voor haar niet .. heel zwaar voor haar.. Maar ook de omgeving niet. Maar het meeste voor haar..
Vroeger maatje 36 ofzo.. en nu benen als luciferhoutjes..

Ik wil niet zeggen dat het gekomen is door deze pillen .. maar iig door middel van dit soort pillen.. Ik zou toch maar even meer ONafhankelijke informatie inwinnen, bij dokter, apotheker, misschien is een mailtje naar kassa! een goed idee?

Staat helaas niks op de Kassa site, iig niet over dit middel....

Het heeft idd een aantal bijwerkingen, maar dat heeft elk medicijn. Ik ben er net mee begonnen, maar voor mij is het ook heel simpel, op het moment dat ik een vervelende bijwerking krijg stop ik er gewoon mee.

Ik denk dat voor meisjes gewicht sowieso een gevaarlijk iets is. Ik heb iig nog nooit gehoord van een jongen met anorexia.

Ik ben het ook eens dat het ook zonder dit soort middelen kan.....ik ben zelf 16 kilo in 4 maanden tijd afgevallen zonder vreemde middelen. Simpelweg door mijn eetpatroon aan te passen.
De laatste tijd sta ik echter stil kwa gewicht en er mag nog een beetje vanaf, ik zie dit dus ook alleen als een hulpmiddel, en ik ben me er van bewust dat ik me eetpatroon nog verder zal moeten veranderen, anders is dit slechts van tijdelijke aard...

vrijdag 16 mei 2003 @ 14:27:26 #23
38344 knokkels
pi_10473388
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:53 schreef Emizea het volgende:

[..]

Staat helaas niks op de Kassa site, iig niet over dit middel....

Het heeft idd een aantal bijwerkingen, maar dat heeft elk medicijn. Ik ben er net mee begonnen, maar voor mij is het ook heel simpel, op het moment dat ik een vervelende bijwerking krijg stop ik er gewoon mee.

Ik denk dat voor meisjes gewicht sowieso een gevaarlijk iets is. Ik heb iig nog nooit gehoord van een jongen met anorexia.

Ik ben het ook eens dat het ook zonder dit soort middelen kan.....ik ben zelf 16 kilo in 4 maanden tijd afgevallen zonder vreemde middelen. Simpelweg door mijn eetpatroon aan te passen.
De laatste tijd sta ik echter stil kwa gewicht en er mag nog een beetje vanaf, ik zie dit dus ook alleen als een hulpmiddel, en ik ben me er van bewust dat ik me eetpatroon nog verder zal moeten veranderen, anders is dit slechts van tijdelijke aard...

Ik ben het met je eens dat bij alle medicatie bijeffecten kunnen en zullen voorkomen.
Maar mijn probleem met dit middel (ik gebruik het zelf niet.. heb het niet nodig..) is dat die bijeffecten gewoon TE ernstig zijn.. Ik ben ze helaas vergeten, maar ben even aan het googlen..

en DarkMaxie .. kijk ALSJEBLIEFT uit .. en zoek ANDERE alternatieven ipv snel afvallen met Stackers .. die ingredienten .. ik geloof nooit dat dat alleen maar natuurlijk ik. Dit kwam ook naar voren bij Kassa! Alternatief is bijv. meer inde homeopatische hoek ..
En nu kan ik niet op de naam van dat middel komen..

Maar mijn vraag blijft .. waarom wil JIJ afvallen..
Je hebt een heel mooi lichaam.. mooie vrouwelijke vormen.. Moet je niet gaan verpesten door die pillen.. Ga dan je lichaam trainen, zoals je al doet bij kickboksen..

====================================================
http://www.voeljegezond.nl/product_details.asp?pr_id=68
Productinformatie
Elk pondje gaat door het mondje. En als ik op het strand zo om me heen keek, zijn er dit jaar behoorlijk wat pondjes door de mond gegaan. Overvloeden aan vet, alcohol en suiker worden omgezet in weinig flatteuze zwembandjes, zwabber armen en blubberdijen.... Bent u dat ook zat, en wilt u na die heerlijke vakantie toch weer strak in uw vel zitten? Neem dan nu Stacker4!
Na 45 minuten vindt er al een verbranding van voedingsstoffen in het lichaam plaats, u heeft geen hongerig gevoel en u heeft volop energie!

Hoe werkt het?
Het product zorgt voor een verhoogd metabolisme en het ingredient Guggulsterone uit de Stacker 4 zorgt ervoor dat het slechte cholesterol gehalte daalt en het goede cholesterol gehalte stijgt. Dit proces zorgt voor een beter thermogenische verbranding. Stacker 4 kan hierdoor voor veel personen effectiever zijn dan de andere Stacker producten.

Gebruiksaanwijzing
Neem 1 capsule in met voldoende water na de maaltijd. De maximale dosering is 3 per dag. Het is aan te bevelen om de dosering als volgt op te bouwen: week 1 - 1 capsule/dag na de lunch, week 2 - 2 capsules/dag (ontbijt & lunch), week 3 en volgend 3 capsules/dag.

Na gebruik van 100 capsules (1 potje) adviseren wij een rustpauze te nemen van 2 a 3 weken. Dit om gewenning van het lichaam tegen te gaan en de effectiviteit van het product optimaal te houden. Om slapeloosheid tegen te gaan is het aanbevolen om dit middel niet te laat op de dag in te nemen.

Waarschuwing
Bijwerkingen Stackers zijn waarschijnlijk een van de sterkste fatburners op de markt. Dit heeft als keerzijde dat door de relatief hoge dosering efedrine de mogelijkheid aanwezig is dat personen last kunnen krijgen van slapeloosheid, een onrustig gevoel, hartkloppingen en/of een verhoogde bloeddruk.

Voor wie is het geschikt:
De Stacker 4 is een van de krachtigste afslankproducten op de markt door een verhoogd metabolisme en daarom zeer geschikt om af te vallen. De stoffen Efedrine en Cafeine zorgen voor veel energie en daarom is het product ook zeer geschikt om uw fitnesstrainingen effectiever te maken.

Voor wie is het NIET geschikt:
Niet geschikt voor personen met een hoge bloeddruk, hart problemen, slapeloosheid en overgevoeligheid voor cafeine producten. Ook niet geschikt voor personen die MAOI medicijnen gebruiken of andere producten en/of medicijnen die Efedrine, Pseudo-Efedrine of phenylpropanolamine bevatten (deze ingredienten worden in medicijnen/producten gebruikt tegen verschillende soorten allergieen, astma, verkoudheid en afslankproducten). Wij raden dit product af voor personen beneden de 18 jaar, zwangere vrouwen en personen die overgevoelig zijn voor de stof Efedrine en/of Cafeine.

-edit: -
DarkMaxie.... Gezien je leeftijd neem jij dus een heel groot risico door deze te nemen.

Combinatie met andere producten:
Goed te combineren met andere voedingssupplementen. Let daarbij echter wel op dat u niet de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van de stof Efedrine overschrijdt (100mg p/24 uur voor een gezond persoon). Wij raden het af om grote hoeveelheden cafeine houdende dranken (koffie of cola) te drinken als u Stackers gebruikt. Dit verhoogt namelijk de kans op slapeloosheid.

Ingredienten
Sida Cordifolia (25mg Efedrine alkaloiden afkomstig van het blad en de stam van het kruid), Kola Nut Extract (200mg cafeine alkaloiden afkomstig uit de zaden van het kruid), Citrus Aurantium (6mg Synefedrine afkomstig van fruit), Guggulsterone.

http://www.rumblesupplies.com/wwwboard/berichten/3253.html

vrijdag 16 mei 2003 @ 16:01:02 #24
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10475557
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 14:27 schreef knokkels het volgende:
Hoop bla.....
Thanx voor de info, er zitten idd ernstige bijwerkingen bij en daar ben ik me van bewust.....ik heb hier nog steeds geen last van gehad. Op het moment dat ik zoiets merk stop ik er mee!
pi_10476882
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 09:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Die heb je wel want je hebt vet reserves. Die vetreserves worden omgezet in energie. Wat jij bedoelt zijn andere pepmiddelen, wel opletten heh
  vrijdag 16 mei 2003 @ 17:12:00 #26
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_10477385
Een hoop gezeik over dat die pillen gevaarlijk kunnen zijn. Als je tegenwoordig een kuurtje van de huisarts krijgt als je een of andere ontsteking hebt zit er al een bijsluiter bij van 10 a4tjes met waarschuwingen dat de pillen gevaarlijk kunnen zijn. Logisch dat ze bij dit soort pillen het er dan ook bij zetten!
Tuurlijk het zijn redelijk heftige pillen, maar zulke producten zouden nooit op de markt in NL zijn als ze niet eerst goed getest waren! En nee, stackers zijn niet illegaal En net zoals ander 'medicijn' moet je er goed mee om gaan. Dus niet zoals in het vorige topic te lezen was ff 2 voor het stappen slikken, dan aan de redbull en dan nog 1. Dat is gewoon afbraak van je lichaam doen.

Houd je hier gewoon aan : Als je een aantal keren per week traint neem je gewoon 2 pillen per dag, ben je echt een fanatiek sporter neem er dan 3 maar dat is echt de max.

En oh ja, als je het warm krijgt of een beetje trillerig lijkt, dat klopt. Stackers laten je verbranding even een tandje of 2 hoger schakelen, dus dat wil wel werken!

En nog een laatste oh ja, voor de echte sporters onder ons... Als je dit middel gebruikt ben je wel aan de doping, dus mocht je een plas moeten inleveren heb je grote kans dat je de lul bent

vrijdag 16 mei 2003 @ 17:38:37 #27
38344 knokkels
pi_10477925
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 17:12 schreef LuckyLoek het volgende:
Een hoop gezeik over dat die pillen gevaarlijk kunnen zijn. Als je tegenwoordig een kuurtje van de huisarts krijgt als je een of andere ontsteking hebt zit er al een bijsluiter bij van 10 a4tjes met waarschuwingen dat de pillen gevaarlijk kunnen zijn. Logisch dat ze bij dit soort pillen het er dan ook bij zetten!
Tuurlijk het zijn redelijk heftige pillen, maar zulke producten zouden nooit op de markt in NL zijn als ze niet eerst goed getest waren! En nee, stackers zijn niet illegaal En net zoals ander 'medicijn' moet je er goed mee om gaan. Dus niet zoals in het vorige topic te lezen was ff 2 voor het stappen slikken, dan aan de redbull en dan nog 1. Dat is gewoon afbraak van je lichaam doen.

Houd je hier gewoon aan : Als je een aantal keren per week traint neem je gewoon 2 pillen per dag, ben je echt een fanatiek sporter neem er dan 3 maar dat is echt de max.

En oh ja, als je het warm krijgt of een beetje trillerig lijkt, dat klopt. Stackers laten je verbranding even een tandje of 2 hoger schakelen, dus dat wil wel werken!

En nog een laatste oh ja, voor de echte sporters onder ons... Als je dit middel gebruikt ben je wel aan de doping, dus mocht je een plas moeten inleveren heb je grote kans dat je de lul bent

Ik zeg ook niet dat ze gevaarlijk zijn.. Ik heb er geen ervaring mee.. Maar ik heb laatst wel bij Kassa! een reportage gezien over de zware negatieve bij-effecten .. dus daar wilde ik vooral DarkMaxie even voor behoeden, want ik snap namelijk nog steeds niet waarom juist zij af zou willen vallen met behulp van deze pillen. Eetpatroon kan ook veranderd worden ... Zoals ik al had aangehaald wordt het gebruik van deze pillen afgeraden voor mensen onder de 18.
Waarom?
1) Omdat je tegen je 18e redelijk uitgegroeid bent, en je lichaam pas dan goed kan omgaan met de effecten van de pillen
2) Omdat ik die vriendin van mij van een beeldschone vrouw naar LETTERLIJK een gratenpakhuis (en ik vind het heeeeeeel zonde!) heb zien gaan...
pi_10478489
knokkels, bedankt voor de bezorgdheid maar ik weet echt wel waar ik mee bezig ben.
Waarom? Omdat ik mijn lichaam nog niet goed genoeg in vorm vind. Wat kan je nou zeggen van een paar foto's? Ik ben niet echt een typje die doordraaft met dit soort dingen en ik heb ook nog ouders die het ECHT wel in de gaten houden.
Kwa leeftijd.. WOW ik ben toch wel 7 maanden te jong!

waarom? hierom:

vrijdag 16 mei 2003 @ 18:28:41 #29
38344 knokkels
pi_10478930
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 18:07 schreef DarkMaxie het volgende:
knokkels, bedankt voor de bezorgdheid maar ik weet echt wel waar ik mee bezig ben.
Waarom? Omdat ik mijn lichaam nog niet goed genoeg in vorm vind. Wat kan je nou zeggen van een paar foto's? Ik ben niet echt een typje die doordraaft met dit soort dingen en ik heb ook nog ouders die het ECHT wel in de gaten houden.
Kwa leeftijd.. WOW ik ben toch wel 7 maanden te jong!

waarom? hierom:

[afbeelding]

Ooh .. Janet *mjammie!*
Maar ja .. idoliseer je die zo heel erg dat je koste wat kost op deze manier haar lichaam zou willen hebben?
En toch blijf ik van mening dat je het beter met Herba-Life oid kan doen..
(noem mij maar zweverig als je wil.. )
Het gaat bij afvallen niet om de medicatie en de pillen ofzo wat je er voor gebruikt .. maar om het resultaat. En het gezondst afvallen is dan altijd nog beginnen met gewoon eten, op gezette tijden eten .. En boven dat zijn er zat andere kuurtjes (vb: Herba-Life) waar niet van die foute bijwerkingen aan vast zitten
http://www.herbaltopper.nl/index1.asp

Ik heb gewoon een vraag eigenlijk..
Heb je ueberhaupt wel informatie ingewonnen bij een arts/apotheker/diëtiste?

Vooral die diëtiste zal veel meer hulp kunnen bieden aan je, dan zo'n pillenkuur.

En ik vind, aan je foto's te zien, dat je toch al aardig op weg bent om op Janet Jackson te lijken! Qua figuur dan

En zij heeft OOK nog eens personal trainers, loads aan diëtistes enzovoorts... En voor de camera zien ze er sowieso altijd veeeeeel beter uit (wat een beetje makeup en goed gekozen kleding al niet kan doen)

vrijdag 16 mei 2003 @ 18:41:00 #30
38344 knokkels
pi_10479148
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 16:52 schreef FouteMensenStaff het volgende:

[..]

Die heb je wel want je hebt vet reserves. Die vetreserves worden omgezet in energie. Wat jij bedoelt zijn andere pepmiddelen, wel opletten heh

En hoe snel gaat dat ...
Wat als die vetreserves HELEMAAL op zijn..
Het is toch slecht als je onder een bepaald percentage vet komt?
  vrijdag 16 mei 2003 @ 18:41:17 #31
38344 knokkels
pi_10479154
http://home.hetnet.nl/~telegeheim1/Vetpercentage.htm
hier kan je je vetpercentage uitrekenen..
en dat crossreferencen met de waarden die eronder staan...
  vrijdag 16 mei 2003 @ 18:43:44 #32
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10479199
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 09:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Daar kun je wel heel neerbuigend over doen, maar jij hebt ws nog nooit het gevoel gehad dat je werkelijk alles al geprobeerd hebt om af te vallen en er weer iets is bij gekomen. Uit wanhoop grijp je dan naar Stacker. bij mij werkt het dus duidelijk niet, maar ik kan heel goed begrijpen dat mensen die het als laatste redmiddel zien, het proberen. Jammer, echt heel jammer dat je daar zo neerbuigend over doet. Dat had ik dan weer niet van je verwacht.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 16 mei 2003 @ 19:17:20 #33
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10479901
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 18:43 schreef SEMTEX het volgende:
Daar kun je wel heel neerbuigend over doen, maar jij hebt ws nog nooit het gevoel gehad dat je werkelijk alles al geprobeerd hebt om af te vallen en er weer iets is bij gekomen. Uit wanhoop grijp je dan naar Stacker. bij mij werkt het dus duidelijk niet, maar ik kan heel goed begrijpen dat mensen die het als laatste redmiddel zien, het proberen. Jammer, echt heel jammer dat je daar zo neerbuigend over doet. Dat had ik dan weer niet van je verwacht.
Even een aanvulling daarop, ik ben niet te dik meer oid, ik wil alleen graag droger worden op mijn buik, en dat lukt niet echt met cardio. (of de tijd die ik daarvoor heb)
Het is dus niet echt een wanhoops greep, meer een bewuste keuze...

Maar ik kan me wel voorstellen dat andere mensen wel op die manier de keuze maken....

zaterdag 17 mei 2003 @ 11:10:11 #34
38344 knokkels
pi_10489228
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 19:17 schreef Emizea het volgende:

[..]

Even een aanvulling daarop, ik ben niet te dik meer oid, ik wil alleen graag droger worden op mijn buik, en dat lukt niet echt met cardio. (of de tijd die ik daarvoor heb)
Het is dus niet echt een wanhoops greep, meer een bewuste keuze...

Maar ik kan me wel voorstellen dat andere mensen wel op die manier de keuze maken....

Maar Emizea .. waarom juist DEZE pillen..
Er zijn nog ladingen andere opties, pillen met een veel minder slecht effect ..
Hoe ben je eraan gekomen eigenlijk?
pi_10489366
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 18:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Het is gewoon slecht en je bent dom bezig als je zo met je gezondheid omgaat..
Er zijn anderen methodes dan deze shitzooi.
En omdat ik het troep vind, zeg ik dat.
Het feit dat iemand het als laatste redmiddel ziet, verandert daar niets aan, en is geen reden om dan maar positief mee te lullen.

Je ondermijnt je lichaam gewoon met dergelijke pillen.
Dan ben ik maar bot, iedere arts zal niet anders reageren.

pi_10489680
Is niet helemaal waar dat je je lichaam ondermijnt hoor.

Als je die pillen gebruik bij een normaal en gezond voedings patroon en slaapschema is er niks aan de hand! Alleen wanneer je ook nog eens extreem weinig gaat eten dan ondemijn je je lichaam maar dat doe je ook al als je geen pillen neem.

zaterdag 17 mei 2003 @ 12:13:22 #37
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10489852
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 11:10 schreef knokkels het volgende:
Maar Emizea .. waarom juist DEZE pillen..
Er zijn nog ladingen andere opties, pillen met een veel minder slecht effect ..
Hoe ben je eraan gekomen eigenlijk?
Omdat deze het krachtigst zijn en naast de negatieve bijwerkingen ook een aantal positieve bijwerkingen heeft.

- Meer energie (die ik niet misbruik want dat is idd slecht voor je lichaam)
- Geen honger gevoel (wat ik ook niet misbruik om niets te eten, maar tussendoortjes kan ik makkelijk laten staan)

Wat bedoel je met hoe ik eraan gekomen ben? Gewoon besteld bij perfectbody.nl
Als je bedoeld hoe ik er bij gekomen ben.....via de sportschool...

Maar om even weer verder te gaan, vandaag derde dag, 30 minuten geleden geslikt....

Gister ben ik gewoon netjes doorgekomen, geen rare bijwerkingen behalve lichtjes kramp in mijn voet, maar dat kan ook van het zwemmen komen, heb ik vaker last van. Zou kunnen dat ik iets te weinig gedronken had.....wat gedronken en 30 minuten later geen last meer van.

Ik kon ook gewoon netjes in slaap komen en heb gewoon netjes mijn normale maaltijden gegeten.

zaterdag 17 mei 2003 @ 12:14:42 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10489872
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 11:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Het is gewoon slecht en je bent dom bezig als je zo met je gezondheid omgaat..
Er zijn anderen methodes dan deze shitzooi.
En omdat ik het troep vind, zeg ik dat.
Het feit dat iemand het als laatste redmiddel ziet, verandert daar niets aan, en is geen reden om dan maar positief mee te lullen.

Je ondermijnt je lichaam gewoon met dergelijke pillen.
Dan ben ik maar bot, iedere arts zal niet anders reageren.

Tuurlijk zijn er andere methodes, maar deze pillen versnellen deze methodes doorgaans. Dan is het begrijpelijk dat mensen ze slikken. De risico's vallen bij goed gebruik erg mee, dat zie ik aan mezelf (ben al aan mijn 2e potje in anderhalf jaar tijd bezig, met flinke tussenpozen). Je kunt het ook op een andere manier brengen die wel effect heeft en mensen laat nadenken. Deze negatieve toon slaat gewoon niet erg aan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 17 mei 2003 @ 13:54:37 #39
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10491236
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
Tuurlijk zijn er andere methodes, maar deze pillen versnellen deze methodes doorgaans. Dan is het begrijpelijk dat mensen ze slikken. De risico's vallen bij goed gebruik erg mee, dat zie ik aan mezelf (ben al aan mijn 2e potje in anderhalf jaar tijd bezig, met flinke tussenpozen). Je kunt het ook op een andere manier brengen die wel effect heeft en mensen laat nadenken. Deze negatieve toon slaat gewoon niet erg aan.
Precies, al hoop ik dat de mensen die hier wel aan beginnen er goed over nadenken en goed weten wat ze slikken...

Ik kan me zijn standpunt wel goed voorstellen.....ik heb jaren gezwommen op een redelijk hoog niveau. Ik was toen absoluut tegen (legale) stimulerende middelen en maakte me standpunt ook goed duidelijk tegen de mensen die het wel gebruikte.
Nu ben ik gestopt en baal ik er wel een beetje van dat ik nooit gebruikt heb.

Met dit laatste heb ik niet over dope, dan praat ik over creatine en eiwitten om je meer energie te geven en je spieren sneller te laten herstellen en dat soort middelen...

zaterdag 17 mei 2003 @ 15:10:10 #40
38344 knokkels
pi_10492434
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 13:54 schreef Emizea het volgende:

[..]

Precies, al hoop ik dat de mensen die hier wel aan beginnen er goed over nadenken en goed weten wat ze slikken...

Ik kan me zijn standpunt wel goed voorstellen.....ik heb jaren gezwommen op een redelijk hoog niveau. Ik was toen absoluut tegen (legale) stimulerende middelen en maakte me standpunt ook goed duidelijk tegen de mensen die het wel gebruikte.
Nu ben ik gestopt en baal ik er wel een beetje van dat ik nooit gebruikt heb.

Met dit laatste heb ik niet over dope, dan praat ik over creatine en eiwitten om je meer energie te geven en je spieren sneller te laten herstellen en dat soort middelen...

Je baalt omdat je eenbeetje uitdijt .. of zie ik dat verkeerd?
Maar ik vroeg me gewoon af wat er in mensen omgaat om zulke middelen te gebruiken.. is het ijdelheid alleen .. of dient het ook nog een functioneel doel?
  zaterdag 17 mei 2003 @ 15:52:44 #41
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10493010
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 15:10 schreef knokkels het volgende:

[..]

Maar ik vroeg me gewoon af wat er in mensen omgaat om zulke middelen te gebruiken.. is het ijdelheid alleen .. of dient het ook nog een functioneel doel?

Functionele kant: je krijgt er meer energie van, wat je oa in staat stelt meer te bewegen of bep. dingen te doen... Je voelt je fitter.
  zaterdag 17 mei 2003 @ 15:57:45 #42
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10493071
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 15:10 schreef knokkels het volgende:
Puur ijdelheid, bij mij tenmiste.....als ik het had gebruikt toen ik nog wel te zwaar was dan was het functioneel geweest om af te vallen.

Maar het is niet dat echt ontevreden ben over mijn lichaam, alleen het kan beter....en dat is een streven.

Maar geloof me, ik leef voor de rest niet ongezond, ik zwem 2 maal per week en fitness 4 keer per week. Ik heb een behoorlijke conditie en ben haast nooit (echt) ziek.
Ik ontbijt netjes slik multi vitaminen, eet dagelijks groente en fruit, drink dagelijks glaasje verse sinaasappelsap en drink dagelijks minimaal 2 glazen melk.

Ik heb er helaas wel moeite mee om niet teveel te eten, ik heb mijn levenstijl wat dat betrefd wel behoorlijk aangepast en voel me nu 10 x beter dan 5 maanden geleden....

En nogmaals, ik begrijp je interesse of bezorgtheid (lief ) maar IK weet waarneer ik moet stoppen, en er zijn idd helaas mensen die dat niet kunnen/weten.....
Ik raad het daarom niemand aan..

zaterdag 17 mei 2003 @ 16:10:34 #43
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_10493253
ik ben ook sinds 4 dagen aan de stackers, ik heb nog niet echt het idee dat ik afval, maar ik heb wel veel energie, heb niet echt bijwerkingen, behalve dan dat ik s óchtends ontzettend moeilijk mijn bed uit kan komen waar ik normaal geen last van had. Het honger gevoel wordt steeds minder. Ik slik er nu 1 per dag, en vraag me af of ik er 2 moet gaan slikken, dit omdat je dan misschien sneller resultaat hebt? ik ga nog even door en hoop maar dat dit product wel aan zal slaan, wordt er helemaal depri van dat niets werkt.
  zaterdag 17 mei 2003 @ 16:30:01 #44
38344 knokkels
pi_10493551
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 15:57 schreef Emizea het volgende:

[..]

Puur ijdelheid, bij mij tenmiste.....als ik het had gebruikt toen ik nog wel te zwaar was dan was het functioneel geweest om af te vallen.

Maar het is niet dat echt ontevreden ben over mijn lichaam, alleen het kan beter....en dat is een streven.

Maar geloof me, ik leef voor de rest niet ongezond, ik zwem 2 maal per week en fitness 4 keer per week. Ik heb een behoorlijke conditie en ben haast nooit (echt) ziek.
Ik ontbijt netjes slik multi vitaminen, eet dagelijks groente en fruit, drink dagelijks glaasje verse sinaasappelsap en drink dagelijks minimaal 2 glazen melk.

Ik heb er helaas wel moeite mee om niet teveel te eten, ik heb mijn levenstijl wat dat betrefd wel behoorlijk aangepast en voel me nu 10 x beter dan 5 maanden geleden....

En nogmaals, ik begrijp je interesse of bezorgtheid (lief ) maar IK weet waarneer ik moet stoppen, en er zijn idd helaas mensen die dat niet kunnen/weten.....
Ik raad het daarom niemand aan..

Ja inderdaad.. en ik geloof ook best wel dat jij weet wanneer jij moet stoppen ..

alleen.. toch DarkMaxie ..
Ik wil niet als een moraalridder overkomen .. maar aan jou kan je merken dat je weet ermee om te gaan .. Je antwoorden enzo.. Zeker van je zaak..

Enm dat mis ik bij DM .. en dat vind ik zonde.. *refereert aan het anorexia nervosa verhaal*

zaterdag 17 mei 2003 @ 16:46:03 #45
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10493776
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 16:10 schreef sweaty het volgende:
ik ben ook sinds 4 dagen aan de stackers, ik heb nog niet echt het idee dat ik afval, maar ik heb wel veel energie, heb niet echt bijwerkingen, behalve dan dat ik s óchtends ontzettend moeilijk mijn bed uit kan komen waar ik normaal geen last van had. Het honger gevoel wordt steeds minder. Ik slik er nu 1 per dag, en vraag me af of ik er 2 moet gaan slikken, dit omdat je dan misschien sneller resultaat hebt? ik ga nog even door en hoop maar dat dit product wel aan zal slaan, wordt er helemaal depri van dat niets werkt.
Kan je doen maar ik zou er mee oppassen en er nog even een paar dagen mee wachten.....
Het is ook geen wondermiddel maar een hulpmiddel. Kijk of je je eetpatroon kan aanpassen en (eventuele) tussendoortjes over kan slaan.

Probeer, als je dat nog niet doet wat aan lichaamsbeweging te doen.
Let op of je niet te veel suikers eet, niet te veel vetten, niet te veel alcohol....

Je kunt beter goed ontbijten dan 's middags meer eten. Probeer na het avond eten heel weinig of beter niks meer te eten...

Sta ook niet elke dag op de weegschaal, ga er bijv. op zondagochtend op staan, en dan pas de week erop weer op hetzelfde tijdstip.

zaterdag 17 mei 2003 @ 19:27:26 #46
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_10497114
ik eet al geen tussendoortjes meer, alleen augurken, tomaten, komkommer enz, ik drink veel water , geen alcohol oftewel ik ben al heel erg gezond bezig en wilde stackers eigenlijk alleen gebruiken als extra steuntje, merk er nog niet veel van, maar goed het slaat misschien pas na een paar dagen aan, we gaan gewoon door!!!
  zondag 18 mei 2003 @ 07:52:58 #47
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10505892
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 19:27 schreef sweaty het volgende:
ik eet al geen tussendoortjes meer, alleen augurken, tomaten, komkommer enz, ik drink veel water , geen alcohol oftewel ik ben al heel erg gezond bezig en wilde stackers eigenlijk alleen gebruiken als extra steuntje, merk er nog niet veel van, maar goed het slaat misschien pas na een paar dagen aan, we gaan gewoon door!!!
En ga je daar zo van zweten? Of heet je eigenlijk gewoon sweetie?
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_10506367
Ik ga morgen weer beginnen En heb er al zin in Nog 7 of 8 kilo te gaan voor de zomervakantie! (=over 2 maanden).

Ik weeg nu 65, ben iets omhoog geschoten toen ik stopte met stacker de vorige keer (2 kilo) dus daar hou ik nu rekening mee qua streefgewicht. 60 kilo is netjes voor mij, als ik daarom tot de 58 ga, kom ik uiteindelijk alsnog op de 60.

zondag 18 mei 2003 @ 11:06:46 #49
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_10506605
quote:
Op zondag 18 mei 2003 07:52 schreef Kwark het volgende:

[..]

En ga je daar zo van zweten? Of heet je eigenlijk gewoon sweetie?

het was eigenlijk de bedoeling dat ik sweety heette, maar ja die naam bestond al, en eh kwam er een beetje laat achter dat het zweten betekent, tja blond he
pi_10508634
2 knokkels:

Om eerst even terug te komen op de eerdere berichtjes.. Nee ik idoliseer Janet helemaal niet op een manier dat ik er alles aan wil doen om op haar te lijken.. wat zeg ik .. ik ben helemaal geen echte janet fan.. ik vind alleen haar lichaam heel mooi. Ik heb zulke buikspieren...alleen bij mij zijn ze niet zo mooi zichtbaar als bij haar.. Ik wil dus droger worden. Ik heb het al vaak genoeg geprobeerd op eigen kracht maar ik wijk nog steeds naar de tussendoortjes enzo....dus dan maar zo.

Zoals ik al zei kickboks ik 3x in de week op een sportschool waar alle nodige mensen rondlopen..er zit zelfs een dokter. Er zijn dus genoeg mensen die mij kunnen controleren en bij wie ik informatie heb kunnen verkrijgen.

quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 16:30 schreef knokkels het volgende:
alleen.. toch DarkMaxie ..
Ik wil niet als een moraalridder overkomen .. maar aan jou kan je merken dat je weet ermee om te gaan .. Je antwoorden enzo.. Zeker van je zaak..

Enm dat mis ik bij DM .. en dat vind ik zonde.. *refereert aan het anorexia nervosa verhaal*

Waar baseer je dit nou helemaal op? Op die paar berichtjes die ik hier gepost heb? Je kent me niet eens dus ik vind ook niet dat je zomaar met oordelen moet komen...ookal bedoel je het nog zo goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')