abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2003 @ 19:58:38 #51
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_10887570
Mijne kostte ¤200,-
Heb m zelf ontworpen.

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_10887580
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 19:58 schreef Pridemeid het volgende:
Mijne kostte ¤200,-
Heb m zelf ontworpen.

[afbeelding]

prrrrrrr

geil ! .
  donderdag 5 juni 2003 @ 12:17:47 #53
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_10901613
Ik heb afgelopen zondag mijn tattoo laten bijwerken.
En het ergste van een tattoo is niet de pijn bij het zetten...dat is allemaal wel te doen en soms voelt het zelfs lekker..maar de jeuk erna ....dat is nu begonnen...en ik mag niet krabben !!
pi_10901633
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:17 schreef Tigress74 het volgende:
Ik heb afgelopen zondag mijn tattoo laten bijwerken.
En het ergste van een tattoo is niet de pijn bij het zetten...dat is allemaal wel te doen en soms voelt het zelfs lekker..maar de jeuk erna ....dat is nu begonnen...en ik mag niet krabben !!
Oh, dat is inderdaad vreselijk.
De tattoo laten zetten was idd geen probleem, maar jeuk........oeh.
Niet krabben he.
  donderdag 5 juni 2003 @ 12:26:59 #55
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_10901823
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:18 schreef Koningin het volgende:

[..]

Oh, dat is inderdaad vreselijk.
De tattoo laten zetten was idd geen probleem, maar jeuk........oeh.
Niet krabben he.

nou zetten geen probleem dat wil ik ook weer niet zeggen...voelde het behoorlijk!! en het bijwerken ook !! Maar het is het waard
Maar die jeul
En nee ik ga niet krabben...maar ik zit er af en toe op te blazen...of zachtjes te slaan...staat leuk voor mijn collega's want de tattoo zit op mijn schouder dus ziet er een beetje vreemd uit
En natuurlijk s' avonds de douchestraal erop...lekker hard...dat is zo lekker dan !!
pi_10902302
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:26 schreef Tigress74 het volgende:

[..]

nou zetten geen probleem dat wil ik ook weer niet zeggen...voelde het behoorlijk!! en het bijwerken ook !! Maar het is het waard
Maar die jeul
En nee ik ga niet krabben...maar ik zit er af en toe op te blazen...of zachtjes te slaan...staat leuk voor mijn collega's want de tattoo zit op mijn schouder dus ziet er een beetje vreemd uit
En natuurlijk s' avonds de douchestraal erop...lekker hard...dat is zo lekker dan !!

Ik deed af en toe eens erover wrijven zachtjes, dat verlichtte ook wel eens.
Bij mij deed het zetten eigenlijk helemaal niet zo pijn, voelde het wel, maar niet pijn.
  donderdag 5 juni 2003 @ 12:51:01 #57
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_10902370
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:47 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik deed af en toe eens erover wrijven zachtjes, dat verlichtte ook wel eens.
Bij mij deed het zetten eigenlijk helemaal niet zo pijn, voelde het wel, maar niet pijn.

Nou bij de randen van mijn schouderblad had ik toch echt het gevoel alsof hij aan het tattooeren was met een dril-boor
Andere plekken viel weer mee...maar pijnloos was het steken niet...ligt er ook aan hoe je pijngrens is en waar je het laat zetten he..

Ja insmeren met zalf is ook erg lekker...maar zodra je klaar bent daarmee dan jeukt het weer ach een dag of 3 en dan moet dat ook over zijn...hoop ik

pi_10903039
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:51 schreef Tigress74 het volgende:

[..]

Nou bij de randen van mijn schouderblad had ik toch echt het gevoel alsof hij aan het tattooeren was met een dril-boor
Andere plekken viel weer mee...maar pijnloos was het steken niet...ligt er ook aan hoe je pijngrens is en waar je het laat zetten he..

Ja insmeren met zalf is ook erg lekker...maar zodra je klaar bent daarmee dan jeukt het weer ach een dag of 3 en dan moet dat ook over zijn...hoop ik

Paar dagen ben je er van af.
Ik heb mijn tattoo ook op mijn schouder, als ie naar het schouderblad gaat voel je het wel beter, maar een drilboor
pi_10903638
He ik zit er aan te denken om een band om mijn biceps te zetten, maar ik vraag me af (ben bodybuilder) heb nu armen van 47cm en als ze strax bijvoorbeeld 50cm zijn rekt die band dan niet gigantisch uit? Weet iemand hier een site met veel voorbeelden en prijzen?
  donderdag 5 juni 2003 @ 13:39:54 #60
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_10903699
Ik heb er al eentje op mijn borst en ben er nu een aan het ontwerpen voor op mijn onderarm. Ik wil hem het liefst op de binnenkant van mijn rechteronderarm... maar weet niet of dat zo gemakkelijk gaat. er zit daar tenslotte een behoorlijke verzameling aderen enzo.
Het zou ook mijn eerste kleuren-tattoo worden, dus zal wel in twee keer moeten.

Als ik het design af heb mail ik de tattoo artiest waar ik die op mijn borst heb laten zetten... want die kerel is goed.

Misschien dat andere mensen hier een tattoo op de binnenkant van een onderarm hebben laten zetten en kunnen vertellen hoe dat was?

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:04:45 #61
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_10904388
Dit is mijn tattoo

Zeker daar waar het chineese teken staat was het echt pijnlijk.
Dit is trouwens mijn tattoo voor het bijwerken van afgelopen zondag.
Ik heb nog geen nieuwe foto.

donderdag 5 juni 2003 @ 14:05:59 #62
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_10904415
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:37 schreef Lightning2k3 het volgende:
He ik zit er aan te denken om een band om mijn biceps te zetten, maar ik vraag me af (ben bodybuilder) heb nu armen van 47cm en als ze strax bijvoorbeeld 50cm zijn rekt die band dan niet gigantisch uit? Weet iemand hier een site met veel voorbeelden en prijzen?
Als je van plan bent om zwaarder te gaan trainen dan zou ik nog even wachten met het plaatsen van een tattoo.....
Het is zonde als je tattoo dan gaat oprekken...daar zal de tattoo niet mooier van worden.
pi_10906960
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 19:56 schreef HAL9000S het volgende:
Dit wordt mijn nieuwe, maar dan in zwart/wit zonder die wolken op de achtergrond
[afbeelding]
Een vrouwtje dat bij Skinart (tattoo/piercingshop in UTrecht) werkt heeft dezelfde. Weet niet of het precies hetzelfde plaatje is, maar lijkt er wel op... Echt supermooi!!!
pi_10907531
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:31 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Een vrouwtje dat bij Skinart (tattoo/piercingshop in UTrecht) werkt heeft dezelfde. Weet niet of het precies hetzelfde plaatje is, maar lijkt er wel op... Echt supermooi!!!

Dat is ook zo'n tof mens!
TA! RA! NIS!
  donderdag 5 juni 2003 @ 19:56:28 #65
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_10912950

Deze heb ik in het zwart op mijn rechter bovenarm(schouder) staan.Heb hem twee jaar geleden laten zetten in Arnhem. Ik heb er een jaar over nagedacht en ik wilde hem echt heel graag. Nog geen moment spijt van gehad. Herrinert mij altijd aan een super goede tijd en aan de dingen die mij gelukkig maken.

Wat de "pijn"betreft...ik vond het echt een heerlijk gevoel...daarom alleen al wil ik nog een tattoo. Misschien een van Black Flag...

= there is a light that never goes out =
pi_10919755
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:39 schreef deGVR het volgende:
Ik heb er al eentje op mijn borst en ........
Misschien dat andere mensen hier een tattoo op de binnenkant van een onderarm hebben ...........
Je onderarm is niet moeilijker of makkelijker te tattooeren als bijv. je bovenarm,hoe 't eindresultaat wordt ligt meer aan de artiest en aan de nazorg van je tattoo.
Zoals ik al eerder schreef ben ik op 2 april met een zgn. mouw gestart . Heb er nu 18 en een half uur onder de naald op zitten (van schouder tot halverwege onderarm) en ik kan je nu alvast vertellen dat het absoluut onaangenaam aanvoelt,vooral de binnenkant van je elleboog waar ze ook bloed aftappen zeg maar. Ondanks dat ik een echte "die-hard" ben op tattoogebied koste 't me aardig wat moeite om de pijn weg te denken. De elleboog is ook niet echt een joepie gevoel maar verder naar beneden richting je pols valt het erg mee vind ik. Dus als ik jou was....... gewoon doen !!! Alhoewel ik eerst zou wachten tot de zomer voorbij is....je moet toch minimaal twee weken uit de zon zien te blijven!
UP YOURS...!
  vrijdag 6 juni 2003 @ 00:18:30 #67
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_10919817
heb je foto's gillette ?
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_10919866
Ik ga er zelf eentje ontwerpen, komt op me rechterschouder blad.
Eigen design is fantastisch, zou alleen mij god niet weten door wie ik hem laat zetten....
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_10919988
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 19:58 schreef Pridemeid het volgende:
Mijne kostte ¤200,-
Heb m zelf ontworpen.

[afbeelding]

prrrrrrr

Zag vandaag toevallig een meisje in de tram met bijna dezelfde tattoo op haar onderrug, de ogen waren wat groener maar leek er wel veel op..
pi_10920049
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 00:18 schreef BDisOKE het volgende:
heb je foto's gillette ?
Heb zelf geen goeie camera maar binnenkort komt er een vriend langs om wat pics te maken,uiteraard post ik ze dan!
UP YOURS...!
  vrijdag 6 juni 2003 @ 00:47:19 #71
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_10920294
koel ben benieeuwd!
Zit zelf te denken of ik een tattoo wil.
Kan erg mooi zijn vind ik...
Weet alleen echt niet wat en al helemaal niet waar.

Weet iemand nog sites met mooie tattoos/inspiratie?

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_10921121
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 00:47 schreef BDisOKE het volgende:
koel ben benieeuwd!
Zit zelf te denken of ik een tattoo wil.
Kan erg mooi zijn vind ik...
Weet alleen echt niet wat en al helemaal niet waar.

www.bmezine.com
  vrijdag 6 juni 2003 @ 08:00:59 #73
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_10922540
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 00:14 schreef gillette het volgende:
gewoon doen !!! Alhoewel ik eerst zou wachten tot de zomer voorbij is....je moet toch minimaal twee weken uit de zon zien te blijven!
Dank je.

Ja, dat wachten doe ik sowieso zo hoor... al is het alleen al omdat ik de tattoo ook nog moet ontwerpen, en daar wil ik de tijd voor nemen.

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  vrijdag 6 juni 2003 @ 08:48:48 #74
46960 StefanP
polemicist
pi_10922947
Vrouwen met tattoo's...

Vooral van die dingen boven hun bilspleet/ op hun onderrug.. en dan maar korte shirts dagen. Bah wat lelijk!

Tribal tattoo's...

Doe mij maar een goeie ouderwetse schedel op je bovenarm, als je dan toch een tattoo neemt, ipv die new age onzin.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_10923335
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 00:47 schreef BDisOKE het volgende:
www.tattooz.net
MSN-TATTOOGROUP-COOL!
UP YOURS...!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')