prrrrrrr
quote:geil !
Op woensdag 4 juni 2003 19:58 schreef Pridemeid het volgende:
Mijne kostte ¤200,-
Heb m zelf ontworpen.prrrrrrr
quote:Oh, dat is inderdaad vreselijk.
Op donderdag 5 juni 2003 12:17 schreef Tigress74 het volgende:
Ik heb afgelopen zondag mijn tattoo laten bijwerken.
En het ergste van een tattoo is niet de pijn bij het zetten...dat is allemaal wel te doen en soms voelt het zelfs lekker..maar de jeuk erna....dat is nu begonnen...en ik mag niet krabben !!
quote:nou zetten geen probleem dat wil ik ook weer niet zeggen...voelde het behoorlijk!! en het bijwerken ook !! Maar het is het waard
Op donderdag 5 juni 2003 12:18 schreef Koningin het volgende:[..]
Oh, dat is inderdaad vreselijk.
De tattoo laten zetten was idd geen probleem, maar jeuk........oeh.
Niet krabben he.
quote:Ik deed af en toe eens erover wrijven zachtjes, dat verlichtte ook wel eens.
Op donderdag 5 juni 2003 12:26 schreef Tigress74 het volgende:[..]
nou zetten geen probleem dat wil ik ook weer niet zeggen...voelde het behoorlijk!! en het bijwerken ook !! Maar het is het waard
Maar die jeul![]()
En nee ik ga niet krabben...maar ik zit er af en toe op te blazen...of zachtjes te slaan...staat leuk voor mijn collega's want de tattoo zit op mijn schouder dus ziet er een beetje vreemd uit
En natuurlijk s' avonds de douchestraal erop...lekker hard...dat is zo lekker dan !!
quote:Nou bij de randen van mijn schouderblad had ik toch echt het gevoel alsof hij aan het tattooeren was met een dril-boor
Op donderdag 5 juni 2003 12:47 schreef Koningin het volgende:[..]
Ik deed af en toe eens erover wrijven zachtjes, dat verlichtte ook wel eens.
Bij mij deed het zetten eigenlijk helemaal niet zo pijn, voelde het wel, maar niet pijn.
Ja insmeren met zalf is ook erg lekker...maar zodra je klaar bent daarmee dan jeukt het weer
ach een dag of 3 en dan moet dat ook over zijn...hoop ik
quote:Paar dagen ben je er van af.
Op donderdag 5 juni 2003 12:51 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Nou bij de randen van mijn schouderblad had ik toch echt het gevoel alsof hij aan het tattooeren was met een dril-boor
Andere plekken viel weer mee...maar pijnloos was het steken niet...ligt er ook aan hoe je pijngrens is en waar je het laat zetten he..Ja insmeren met zalf is ook erg lekker...maar zodra je klaar bent daarmee dan jeukt het weer
ach een dag of 3 en dan moet dat ook over zijn...hoop ik
Als ik het design af heb mail ik de tattoo artiest waar ik die op mijn borst heb laten zetten... want die kerel is goed.
Misschien dat andere mensen hier een tattoo op de binnenkant van een onderarm hebben laten zetten en kunnen vertellen hoe dat was?

Zeker daar waar het chineese teken staat was het echt pijnlijk.
Dit is trouwens mijn tattoo voor het bijwerken van afgelopen zondag.
Ik heb nog geen nieuwe foto.
quote:Als je van plan bent om zwaarder te gaan trainen dan zou ik nog even wachten met het plaatsen van een tattoo.....
Op donderdag 5 juni 2003 13:37 schreef Lightning2k3 het volgende:
He ik zit er aan te denken om een band om mijn biceps te zetten, maar ik vraag me af (ben bodybuilder) heb nu armen van 47cm en als ze strax bijvoorbeeld 50cm zijn rekt die band dan niet gigantisch uit? Weet iemand hier een site met veel voorbeelden en prijzen?
quote:Een vrouwtje dat bij Skinart (tattoo/piercingshop in UTrecht) werkt heeft dezelfde. Weet niet of het precies hetzelfde plaatje is, maar lijkt er wel op... Echt supermooi!!!
Op vrijdag 16 mei 2003 19:56 schreef HAL9000S het volgende:
Dit wordt mijn nieuwe, maar dan in zwart/wit zonder die wolken op de achtergrond
[afbeelding]
quote:Dat is ook zo'n tof mens!
Op donderdag 5 juni 2003 15:31 schreef PiperMaru het volgende:[..]
Een vrouwtje dat bij Skinart (tattoo/piercingshop in UTrecht) werkt heeft dezelfde. Weet niet of het precies hetzelfde plaatje is, maar lijkt er wel op... Echt supermooi!!!
Deze heb ik in het zwart op mijn rechter bovenarm(schouder) staan.Heb hem twee jaar geleden laten zetten in Arnhem. Ik heb er een jaar over nagedacht en ik wilde hem echt heel graag. Nog geen moment spijt van gehad. Herrinert mij altijd aan een super goede tijd en aan de dingen die mij gelukkig maken.
Wat de "pijn"betreft...ik vond het echt een heerlijk gevoel...daarom alleen al wil ik nog een tattoo. Misschien een van Black Flag...
quote:Je onderarm is niet moeilijker of makkelijker te tattooeren als bijv. je bovenarm,hoe 't eindresultaat wordt ligt meer aan de artiest en aan de nazorg van je tattoo.
Op donderdag 5 juni 2003 13:39 schreef deGVR het volgende:
Ik heb er al eentje op mijn borst en ........
Misschien dat andere mensen hier een tattoo op de binnenkant van een onderarm hebben ...........
quote:Zag vandaag toevallig een meisje in de tram met bijna dezelfde tattoo op haar onderrug, de ogen waren wat groener maar leek er wel veel op..
Op woensdag 4 juni 2003 19:58 schreef Pridemeid het volgende:
Mijne kostte ¤200,-
Heb m zelf ontworpen.prrrrrrr
quote:Heb zelf geen goeie camera maar binnenkort komt er een vriend langs om wat pics te maken,uiteraard post ik ze dan!
Op vrijdag 6 juni 2003 00:18 schreef BDisOKE het volgende:
heb je foto's gillette ?
Weet iemand nog sites met mooie tattoos/inspiratie?
quote:www.bmezine.com
Op vrijdag 6 juni 2003 00:47 schreef BDisOKE het volgende:
koel ben benieeuwd!
Zit zelf te denken of ik een tattoo wil.
Kan erg mooi zijn vind ik...
Weet alleen echt niet wat en al helemaal niet waar.Weet iemand nog sites met mooie tattoos/inspiratie?
quote:Dank je.
Op vrijdag 6 juni 2003 00:14 schreef gillette het volgende:
gewoon doen
!!! Alhoewel ik eerst zou wachten tot de zomer voorbij is....je moet toch minimaal twee weken uit de zon zien te blijven!
Ja, dat wachten doe ik sowieso zo hoor... al is het alleen al omdat ik de tattoo ook nog moet ontwerpen, en daar wil ik de tijd voor nemen.
Vooral van die dingen boven hun bilspleet/ op hun onderrug.. en dan maar korte shirts dagen. Bah wat lelijk!
Tribal tattoo's... ![]()
Doe mij maar een goeie ouderwetse schedel op je bovenarm, als je dan toch een tattoo neemt, ipv die new age onzin.
quote:www.tattooz.net
Op vrijdag 6 juni 2003 00:47 schreef BDisOKE het volgende:
Weet iemand nog sites met mooie tattoos/inspiratie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |