Volgens mij is geld geen issue voor deze man.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:22 schreef k_man het volgende:
Loop naar die poort in het noorden van de stad (ben ff de naam kwijt). Daar omheen vind je een hoop aardige, betaalbare restaurants.
Eerlijk eten? Ecologische meuk? Niet nodig, hoor. Goed moet het wel zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens mij is geld geen issue voor deze man.Het moet goed en eerlijk eten zijn!
Ik zal het eens op de kaart bekijkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:22 schreef k_man het volgende:
Loop naar die poort in het noorden van de stad (ben ff de naam kwijt). Daar omheen vind je een hoop aardige, betaalbare restaurants.
Voor de echte Starbucks moet je in Seattle zijn....quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef GlazenKaak het volgende:
Keulen
Zeker één van mijn lievelingssteden. Het is er lekker gemoedelijken natuurlijk Starbucks, goedkoop eten, shoppen, leuke museums, de Rijn...
Believe me.. Die is EXACT 't zelfde hoor als in andere steden. In Seattle heb je alleen veel rip-offs waardoor je wel fijn kan vergelijken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor de echte Starbucks moet je in Seattle zijn....
Ik wilde alleen aangeven dat het niet erg nuttig is om Starbucks als highlight te zien van Keulen. Is ongeveer hetzelfde als de Burger King aandragenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:47 schreef jmac het volgende:
[..]
Believe me.. Die is EXACT 't zelfde hoor als in andere steden. In Seattle heb je alleen veel rip-offs waardoor je wel fijn kan vergelijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |