abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zondag 29 juni 2003 @ 09:45:47 #51
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11441490
ik was wel van plan om wat foto's te nemen ja.....
ik merk het wel.......
mag het niet dan breng ik hem gewoon ff thuis.....
hemelsbreed is dat denk ik 100 meter
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 29 juni 2003 @ 10:02:47 #52
521 ruby
Hell yeah!
pi_11441574
Ik ben alvast een lekker Engels ontbijtje aan het verorberen. Voor een perfecte bodem you see.

* ruby wil ook haar digicam meenemen.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 29 juni 2003 @ 10:03:48 #53
3415 Webby
1 omhoog!
pi_11441579
Beuh ... het is veelste vroeg
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  FOK!fotograaf zondag 29 juni 2003 @ 10:10:28 #54
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11441606
stond daarnet op het balkon om te kijken of het al wat drukker werd bij de ingang van het Hapje (snackbar)
maar het valt nog reuze mee........
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 29 juni 2003 @ 11:32:03 #55
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_11442373
quote:
Op zondag 29 juni 2003 01:05 schreef calvobbes het volgende:

Maar bij concerten willen ze over het algemeen geen camera's hebben

Heel vaak mag het toch ook wel hoor.
En ik denk dat het wel mag hier, ze kunnen het met 400.000 man toch bijna niet controleren.
[KNE]-Mod
  zondag 29 juni 2003 @ 19:39:22 #56
52684 TIC
Drank de Buffel komt later
pi_11449961
Ska-P was fantastisch geniet nog steeds na hiero
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks dan zeg ik al veel te veel.
www.hetknakkertje.nl
  FOK!fotograaf zondag 29 juni 2003 @ 22:21:19 #57
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11453432
krezip was gaaf!
heb genoten.......

was weer lekker druk

weet iemand iets over het bezoekers aantal?
heb nog niets gehoord....

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_11453727
Ozomatlie ... Respect voor die muzikanten Het was 1 groot feest. Na het eerste nummer sprak de zanger het publiek to in de trent van "kennen jullie elkaar al ? Stel je voor aan de persoon naast je". Wat was dat tof toe er een heeeeeleeeee mooie meid naas me stond verder met me danste op de muziek.Ze speelden heel strak en gingen aan het eind door met trommels in het publiek.

Van Katoen was ook errug leuk. Tijdens het nummer 'schuif eens op' ging hij het publiek in en ging tussen 2 vrouwen liggen. Muziek beukte er lekker op los.

Krezip heb ik 5 minuten van gezien, boeit me niet zo. En als afsluiter: De La Soul. Heel goed, kwam traag op gang maar ook dit werd een feest en gaven een toegift.

Leuke dag en heeeel erg verbrand.

pi_11454369
Was zeker weer super!! En daarmee bedoel ik niet alleen de optredens, maar ook het weer

Silverlake, Ozomatli, Ska-P staken er voor mij wel boven uit!!

Volgend jaar weer!!!

zondag 29 juni 2003 @ 23:11:38 #60
30560 2Mini
Official Logo
pi_11454437
ben geweest.. was wel leuk...
Camera 1... 1!
  zondag 29 juni 2003 @ 23:18:07 #61
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11454562
Krezip was goed, nog met Jacqueline op de foto gegaan.... en die ene lange... Thomas ofzo... aardige kerel

An Pierlé was uiteraard goed, maar had het idee dat het niet bijzonder goed ontvangen werd.

De la Soul, Youssou n'Dour (tikje tegenvallend) en Luka Bloom waren ook best aardig.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11454811
Ik ben eigenlijk alleen naar An Pierle gegaan.. De rest interesseerde me niet echt..

Ze waren echt goed trouwens .

Sit back, relax.
pi_11455508
Ik heb zo'n hekel aan die gasten die naar Parkpop gaan maar eigenlijk de muziek totaal niets vinden.
Van die gasten met ontbloot bovenlichaam, stekeltjes, zonnebril en een gouden kettinkje.
Bij Krezip ook al. Sta je daar te luisteren en beginnen ineens 2 van die mongolen kots gebaren te maken (met de passende geluiden) over de muziek.
Vervolgens gaan ze expres met een rare stem keihard mee schreeuwen tijdens een rustig nummer.
Als je er niks aan vindt, tyft dan op en ga ergens anders heen.

Hetzelfde geldt voor complete gezinnen die heeeeeeeeelemaal vooraan willen staan bij een band om vervolgens 10 minuten nadat de band is begonnen weer heeeeeeeeelemaal naar achteren willen en zich door het publiek heen worstelen.

Maar goed.. hoogtepunten? Ska-P, An Pierlé en Ozomatli.

maandag 30 juni 2003 @ 00:19:04 #64
25957 Reddiablo
pi_11455825
375.000 man in totaal btw.
www.3voor12denhaag.nl
pi_11455903
Jah was een goede dag, lekker gelegen in de zon en muziek gehoord....

voor de mooie meiden die weer tal van kijkgenot hebben verzorgd

maandag 30 juni 2003 @ 00:24:40 #66
25957 Reddiablo
pi_11455906
quote:
Op maandag 30 juni 2003 00:24 schreef wc-eend het volgende:

voor de mooie meiden die weer tal van kijkgenot hebben verzorgd

Da's ieder jaar weer feest
www.3voor12denhaag.nl
pi_11456080
quote:
Op maandag 30 juni 2003 00:24 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Da's ieder jaar weer feest

hehe yup heb het naar me zin gehad
  maandag 30 juni 2003 @ 09:51:23 #68
521 ruby
Hell yeah!
pi_11458321
Het was weer erg gezellig. Lekker relaxed, geen geouwehoer. Ik heb het meest genoten van Ozomatli en De La Soul. Ow ja, Youssou n'Dour was ook niet verkeerd maar toen was ik al gebroken dus kon ik er niet optimaal van genieten meer. Naar huis gaan, leek me een betere optie.

Ik ben nu nog gaar van het geheel. Goed teken dus.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_11458393
Ondergetekende heeft gisteren (zondag dus) voor het grootste deel van de dag samen met Calvobbes op Parkpop rondgehangen. Het was relaxed weer, goeie muziek, en leuke mensjes om te bekijken .

Mijn programma:
16Down: Niet onaardige hardrockachtig geluid, leuke binnenkomer.
Ozomatli: Relaxede latinorap/hiphop/salsa/whatever in het spaans en engels. Klonk leuk, swingde goed, en als klap op de vuurpijl gaven ze een toegift op het rolstoelplatform .
Ska-P: Harde spaanse latinorap/salsa, met een politieke boodschap van hier tot tokio. Het leek nog het meest op een combinatie van Slipknot, Eminem, en die mix dan min 40%. Al met al leuk om naar te luisteren en te kijken.
Luka Bloom: One-man gitarist/singer/songwriter. Rustige liedjes, heel geschikt om mee te relaxen.
Krezip: Gewone, leuke poprock. Niksm is mee, lekekr ruig, en ook een beetje rustig. Was wel verschrikkelijk druk op het veld...
De La Soul: Old school rapper/hiphoppers. Ik verstond er niet zo veel van, maar het klonk wel lekker.
Yousou 'N Dour: Afrikaanse wereldmuziek. Van de tekst verstond ik geen hol, maar mijn afrikaanse talenknobbel is ook meer een diep gapend gat. De muziek was wel mooi, de zang ook. Dit soort wereldmuziek is leuk voor een zonnige zondagavond .

Ben er nog wel aardig moe, maar het was de moeite waard. Volgend jaar weer .

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_11458621
Waren wel een aantal anti-amerikaanse boodschappen en tegen de oorlog in Irak (Amerikaanse houding er in). Ska-P deed dat ook door een electrische stoel op het podium te zetten en Uncle Sam op stelten met een zeis.
pi_11459046
Ik kwam eigenlijk voor de gezelligheid en An Pierle, en beide waren top! Die An mag er dan lief uitzien (waarschijnlijk is ze dat ook), maar op momenten.. phew . Ik had inderdaad ook wel een beetje het gevoel dat sommige delen van het publiek het allemaal niet zo goed begrepen.Maar ik vond het geweldig .
  maandag 30 juni 2003 @ 10:40:38 #72
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_11459050
quote:
Bijna 400.000 mensen bij Parkpop

Uitgegeven: 30 juni 2003 07:53

DEN HAAG - Met bijna 400.000 bezoekers in het zonnetje genieten van popmuziek, eten en drinken. Dat is in essentie Parkpop, het grootste gratis toegankelijke popfestival van Europa. Incidenten deden zich zondag nauwelijks voor tijdens de 23e editie van het evenement in Den Haag.

De bezoekers van Parkpop, volgens politie en de festivalorganisatie 375.000 mensen, vermaakten zich prima met een lange reeks artiesten. Onder anderen Youssou N'Dour (de afsluiter, wereldmuziek uit Afrika), Krezip (Nederlandse rock), Brainpower (hiphop, eveneens uit Nederland, Luka Bloom (singer -songwriter die helemaal in zijn eentje optrad, een unicum in de Parkpop-historie), Morgan Heritage (reggae) en De la Soul (hip hoppers van het eerste uur uit Amerika) gaven optredens op de twee hoofdpodia.

'Locals only'

Parkpop 2003 bood derhalve bijna voor 'elck wat wils'. Bijna, want de liefhebbers van dance hadden wel enige reden tot klagen. Het derde podium, de afgelopen jaren ingeruimd voor deze zeer populaire muzikale stroming, stond dit jaar helemaal in het teken van aanstormend talent. Onder het kopje Locals only speelden er deze keer vooral stevige en minder stevige gitaarbands.

Traditiegetrouw is Parkpop overigens een festival waarbij het zwaartepunt niet alleen op de muziek ligt. Veel bezoekers komen vooral ook naar het Zuiderpark om gezellig met vrienden een dagje te genieten van de zon tussen gelijkgestemden met muziek op de achtergrond. De weersomstandigheden zijn de laatste jaren steevast prima. De laatste serieuze bui viel in 1999, tijdens een memorabel optreden van Blondie.

Gemoedelijke sfeer

De gemoedelijke sfeer die Parkpop kenmerkt, was ook terug te zien in het geringe aantal incidenten. Slechts honderd mensen meldden zich zondag bij de EHBO-posten voor behandeling. Niemand kampte met ernstige gezondheidsproblemen. De politie hoefde geen aanhoudingen te verrichten.

Parkpop-organisator Maarten van Gool keek terug op een "fantastische" aflevering. Hij had zich vantevoren wel wat zorgen gemaakt. "Financieel was het lang spannend of we het zouden redden", zei Van Gool. "Maar vijf, zes weken voor Parkpop ging het gelukkig toch nog goed lopen met de sponsoring."

Overigens hadden de Parkpop-bezoekers het zondag bijna moeten stellen zonder de Spaanse ska-punkers Ska-P. "Die kwamen tussen twee optredens buiten Nederland even hierheen. Door files en andere verkeersproblemen was het erg spannend of ze hier op tijd zouden zijn", zegt Van Gool.

"Ze waren met hun tourbus behoorlijk verdwaald in Den Haag. Uiteindelijk is een medewerker van ons ze gaan halen. Met zijn fiets heeft hij Ska-P naar het Zuiderpark geloodst. Daardoor konden ze optreden met een vertraging van slechts tien minuten..."

bijna 400.00 man en niet een aanhouding...restecp!
pi_11460265
Het was zeker tof!!! Brainpower was erug , maar DE LA SOUL was nog wel het stoerst van allemaal!!

Een vraagje, waarom zie ik op tv in geen 1 samenvatting van parkpop het optreden van DE LA SOUL?? iemand een verklaring daarvoor?

Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 30 juni 2003 @ 12:11:27 #74
25957 Reddiablo
pi_11460815
goeie vraag!

wellicht mochten er geen opnames ghemaakt worden

www.3voor12denhaag.nl
  maandag 30 juni 2003 @ 14:31:57 #75
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_11463635
quote:
Op maandag 30 juni 2003 11:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het was zeker tof!!! Brainpower was erug , maar DE LA SOUL was nog wel het stoerst van allemaal!!

Een vraagje, waarom zie ik op tv in geen 1 samenvatting van parkpop het optreden van DE LA SOUL?? iemand een verklaring daarvoor?

Ws. hebben de heren de rechten hierop en mocht TV West het niet uitzenden, of het prijskaartje was te hoog.

Als je toch iets wil zien; http://www.fabchannel.com/recorded_stream.php3?stream=2&id=92

welliswaar een ander optreden, maar toch leuk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')