quote:Duidelijk dat je onbekend bent met John Zorn. En over je vorige opmerking; Yoko maakt altijd dezelfde opmerking over mening en feit, dus op gegeven moment word je daar een beetje ziek van. Natuurlijk is beste altijd een mening en iedereen weet dat al lang, maar toch vind hij het nodig om altijd zoiets dergelijks te plaatsen. BLA BLA BLA!
Op woensdag 28 mei 2003 13:53 schreef Nemephis het volgende:
Melodie is voor mietjes...absoluut niet mee eens dus. Als je goed wilt spelen is zelfs de volgorde waarin je je bekkens een optater verkoopt belangrijk, en dus is de toonhoogte belangrijk, en dus is de melodie belangrijk....
quote:Laat die jongen toch ook eens z`n gang gaan joh, hij heeft ook een uitlaatklep nodig
Op woensdag 28 mei 2003 22:37 schreef search64 het volgende:[..]
Duidelijk dat je onbekend bent met John Zorn. En over je vorige opmerking; Yoko maakt altijd dezelfde opmerking over mening en feit, dus op gegeven moment word je daar een beetje ziek van. Natuurlijk is beste altijd een mening en iedereen weet dat al lang, maar toch vind hij het nodig om altijd zoiets dergelijks te plaatsen. BLA BLA BLA!
quote:Goede drummer, prima.
Daarom durf ik rustig te beweren dat Buddy Rich een goede drummer was, ongeacht of het je smaak is wat de beste man speelde.
quote:Je bent goed in overdrijven. Hier is ooit een keer een topic over geweest, en dit topic was juist speciaal bedoeld voor "beste drummer", de discussie 'beste drummer/favoriete' drummer, was daar gewoon ontopic.
maar toch vind hij het nodig om altijd zoiets dergelijks te plaatsen
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 28-05-2003 23:11]
quote:Seborik heeft er ook al een keer iets van moeten zeggen toen ie in ieder Tooltopic ging posten dat ie er niks aan vond.
Op woensdag 28 mei 2003 22:43 schreef daanharmsen het volgende:[..]
Laat die jongen toch ook eens z`n gang gaan joh, hij heeft ook een uitlaatklep nodig
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 28-05-2003 23:07]
quote:Ik probeer alleen te voorkomen dat het hiet dezelfde kant opgaat, want dat was flink irritant.
Op woensdag 28 mei 2003 22:53 schreef Yokozuna het volgende:
Dat gezeik met dat Tool topic, dat was inderdaad triest van me, en dat geef ik ook toe.
quote:Ik zei eerst heel kort in dit topic "smaakafhankelijk
Op woensdag 28 mei 2003 22:59 schreef search64 het volgende:
Ik probeer alleen te voorkomen dat het hiet dezelfde kant opgaat, want dat was flink irritant.
Dit is dus niet te verlijken met het Tool topic, waar ik inderdaad loos liep te zeiken.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 28-05-2003 23:08]
quote:Nee jij trekt volle zalen.
Op woensdag 28 mei 2003 22:37 schreef search64 het volgende:[..]
Duidelijk dat je onbekend bent met John Zorn. En over je vorige opmerking; Yoko maakt altijd dezelfde opmerking over mening en feit, dus op gegeven moment word je daar een beetje ziek van. Natuurlijk is beste altijd een mening en iedereen weet dat al lang, maar toch vind hij het nodig om altijd zoiets dergelijks te plaatsen. BLA BLA BLA!
Ik wordt een beetje moe van het feit dat jij ELKE keer weer de confrontatie met Ben zoekt. Los van of je in wezen gelijk heb, vind ik het mateloos irritant als jij elke keer breed gaat uitmeten hoe irritant Ben is.
Als Ben één overbodig bericht plaatst, lees ik daar lekker over heen, niks aan de hand. Ik zit er dan echt niet op te wachten dat mensen als jij daar dan weer over gaan lopen zeiken, doe dat liever via email ofzo, maar val mij en anderen er niet mee lastig.
Ik dacht dat Lars Ulrich steeds ouder en luier werd, maar het valt enorm mee als ik de nieuwe clip zo hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-05-2003 12:55]
Wie is die Zarkman dan? Want daar heb ik idd nog nooit van gehoord. Explain!
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 23:16 schreef Seborik het volgende:
Ga even mailen met elkaar, of samen met de barbies spelen. Doe hier een beetje lief tegen elkaar.
On-topic:
hebben jullie wel eens zware blessures gehad door drummen? Ikzelf heb al een tijdje overbelaste knieen, en sinds ik veel ben gaan drummen zijn ze er niet beter op geworden,
quote:Soms heb ik een beetje lamme pols door het drummen, dat is meestal na een paar uur weg. Als je gewoon eerst rustig warmspeelt, is de kans op blessures volgens mij erg klein.
Op donderdag 29 mei 2003 15:28 schreef daanharmsen het volgende:
En nu doen we weer als brave drummers yokozuna, metarmophosos. nemephis, search64 en natuurlijk sebbo.On-topic:
hebben jullie wel eens zware blessures gehad door drummen? Ikzelf heb al een tijdje overbelaste knieen, en sinds ik veel ben gaan drummen zijn ze er niet beter op geworden,
Last van knieen; verschillende hoogtes met krukje uitproberen? Onder-boven been hoek gelijk/meer dan 90 graden?
quote:Hehehehehe
Drum meningsverschillen/ideeën topic deeltje
quote:metaMorphoZIS en seBorik
En nu doen we weer als brave drummers yokozuna, metarmophosos. nemephis, search64 en natuurlijk sebbo
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 29-05-2003 18:26]
Ik krijg alleen last van m'n lijf als ik meteen volgas ga spelen. Gewoon rustig beginnen en na een minuut of twintig no problemo meer.
Bij DB heb ik nogal last van m'n kuiten, maar dat is meer omdat ik daarmee nog een beginner ben, denk ik. Stug doorzetten dus.
Ik moet ook altijd een kruk hebben die op de goede hoogte staat, anders wordt het ook niets. Sterker nog, dat hele drumstel moet precies zo staan als ik m wil hebben, pas dan gaat het spelen écht lekker.
quote:Ik heb nog nooit iets overbelast eik. Maar wel meerdere malen m'n handen kapot geslagen op een rim/bekken. D'r zitten nu nog steeds bloedvlekken op m'n snare
Op donderdag 29 mei 2003 15:28 schreef daanharmsen het volgende:
En nu doen we weer als brave drummers yokozuna, metarmophosos. nemephis, search64 en natuurlijk sebbo.On-topic:
Een paar optredens later overkwam mij dit opnieuw, maar toen had ik pleisters bij me!
quote:mee eens!
Een keer onder een optreden kreeg ik last van mijn handen omdat zo'n eelt-bultje "scheurde". En als er dan steeds een stok langs schuurt is dat best irritant .
Een paar optredens later overkwam mij dit opnieuw, maar toen had ik pleisters bij me!
Er begon weer iemand over Lars Ulrich...moet ik mijn mening over deze unieke drummer nogmaals geven.... ...nah deze keer maar niet
quote:Hoe kun je op een tom/snare rim slaan? Omdat je stokje 30cm is (ofzo) zit je met je handen toch nooit vlakbij de rimms/randen van bekkens?
Maar wel meerdere malen m'n handen kapot geslagen op een rim/bekken.
quote:Heb je de nieuwe clip gehoord? Serieus hij dubbelbasst weer zoals op oude albums
Er begon weer iemand over Lars Ulrich...moet ik mijn mening over deze unieke drummer nogmaals geven.... ...nah deze keer maar niet
quote:Heb het nieuwe album gedownload, het enige wat ik tof vind is de bassist, en dat was de producer, want inmiddels is er weer een andere bassist. Ik kan echt niet van Metallica onder de indruk zijn...
Heb je de nieuwe clip gehoord? Serieus hij dubbelbasst weer zoals op oude albums (powermetal snelheid! 180bpm ofzo). Had ik niet van Lousy Lars verwacht.
quote:Nieuwe album gedownload? Ik vind alleen 90% fakes. Maargoed, als het de echte nummers zijn, is de productie een beetje ok?
Op vrijdag 30 mei 2003 13:19 schreef Nemephis het volgende:[..]
Heb het nieuwe album gedownload, het enige wat ik tof vind is de bassist, en dat was de producer, want inmiddels is er weer een andere bassist. Ik kan echt niet van Metallica onder de indruk zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |