Ik bied er zowiezo 60 euro per stuk voor!
quote:Een dubbeltopic is een dubbeltopic natuurlijk, of ze nu gelden of niet! Maar was meer om Jackson te fucken
Op dinsdag 13 mei 2003 20:36 schreef EminemRulezz het volgende:
Dubbel Topic geld in vraag en aanbod niet
quote:IDD ... Ik zou echt super graag kaarten willen hebben. Deze kaarten zou ik best willen delen met Tomaz mochten het er toevallig 2 zijn
Op dinsdag 13 mei 2003 20:41 schreef Tomaz het volgende:[..]
Een dubbeltopic is een dubbeltopic natuurlijk, of ze nu gelden of niet! Maar was meer om Jackson te fucken
Maar we moeten kaarten hebben, dus help ons!!!!
quote:Hehe!! Heel verstandig!! Deze Harde Kern gaat hier namelijk koste wat koste bij zijn!
Op dinsdag 13 mei 2003 21:53 schreef jackson het volgende:[..]
IDD ... Ik zou echt super graag kaarten willen hebben. Deze kaarten zou ik best willen delen met Tomaz mochten het er toevallig 2 zijn
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 15-05-2003 03:50]
quote:Ik ben niet van plan kaarten te gaan kopen voor 100 euro per stuk als ze orgineel 57 euro kosten. Toch bedankt voor je reactie
Op woensdag 14 mei 2003 13:24 schreef aras het volgende:
edit: nee kaarten mogen alleen voor de orginele prijs worden verkocht.
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 15-05-2003 03:51]
quote:Door klootzakkies zoals jij zijn die kaarten telkens zo snel uitverkocht he, echt lamme acties hoor, ik hoop dat je met je fucking kaarten blijft zitten
quote:Ik wilde dit niet zo zeggen. Maar ik ben het helemaal eens met Whatashockr
Op woensdag 14 mei 2003 14:05 schreef Whatashockr het volgende:[..]
Door klootzakkies zoals jij zijn die kaarten telkens zo snel uitverkocht he, echt lamme acties hoor, ik hoop dat je met je fucking kaarten blijft zitten
quote:ik vind het gewoon slim handelen en geld verdienen. toppie
quote:jij bent ook een ^@#%@$#&%#*$&^#$^%#&$%#$&*^
Op woensdag 14 mei 2003 16:43 schreef RijstNatie het volgende:[..]
ik vind het gewoon slim handelen en geld verdienen. toppie
quote:moet je maar ero p tijd bij zijn he.. had je ook niet zoveel moeten neerleggen..
Op woensdag 14 mei 2003 18:27 schreef Brennie het volgende:
Ik krijg kaarten..
80 euro nu!
Het is te absurd voor woorden dat ik dat ervoor neerleg eigenlijk
quote:voor de goeie orde: ze kosten 60 euro in de winkel.
Op woensdag 14 mei 2003 13:39 schreef jackson het volgende:[..]
Ik ben niet van plan kaarten te gaan kopen voor 100 euro per stuk als ze orgineel 57 euro kosten. Toch bedankt voor je reactie
quote:Moet je ook maar naar een echt feest gaan en niet zo'n over-hypete kermis als sensation. Voor de helft van de prijs heb je regelmatig geweldige feesten waar sensation niet eens mee in 1 zin genoemt mag worden.....
Op woensdag 14 mei 2003 18:27 schreef Brennie het volgende:
Ik krijg kaarten..
80 euro nu!
Het is te absurd voor woorden dat ik dat ervoor neerleg eigenlijk
quote:Weet ik dondersgoed hoor
Op woensdag 14 mei 2003 19:10 schreef DancePlaza het volgende:[..]
moet je maar ero p tijd bij zijn he.. had je ook niet zoveel moeten neerleggen..
quote:heb nog misschien nog wel 2 kaarten over voor 4 elements
Op woensdag 14 mei 2003 21:50 schreef Brennie het volgende:[..]
Weet ik dondersgoed hoor
Wilde het alleen even kwijt
quote:Die hoef ik niet.. maar bedankt!
Op woensdag 14 mei 2003 21:51 schreef DancePlaza het volgende:[..]
heb nog misschien nog wel 2 kaarten over voor 4 elements
quote:Ja, een feest als "martelgang muurfest 2003", 8euro voor een kaartje, 7 bands, wat wil je nog meer (http://muurfest.cjb.net)
Op woensdag 14 mei 2003 21:43 schreef TomHoofd het volgende:[..]
Moet je ook maar naar een echt feest gaan en niet zo'n over-hypete kermis als sensation. Voor de helft van de prijs heb je regelmatig geweldige feesten waar sensation niet eens mee in 1 zin genoemt mag worden.....
quote:Danku. Kaarten mogen wel worden verhandeld maar niet boven de verkoopprijs (niet ruim daarboven in ieder geval). Als iemand op wat voor manier kaartjes over heeft en hij 5 euro extra vraagt voor weet ik veel wat voor moeite gaan we daar niet wakker van liggen. Maar kaartverkoop waar duidelijk winst op gemaakt wordt is op FOK! niet toegestaan. Dan mail je de topicstarter maar dat kunnen wij verder niet voorkomen en staan wij ook los van.
Op woensdag 14 mei 2003 21:33 schreef Solomon het volgende:
Dit is niet toegestaan op fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |