abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10401557
Gisteren zag ik een optreden van Gotan Project bij Barend en van Dorp. Heerlijke muziek eigenlijk! Bandoleón (instrument waarmee Carel Kraaijenhof traantjes in de ogen van Máxima kreeg tijdens dé bruiloft) ondersteund door een hele lekkere housebeat en een vrouwelijke vocal.

Ik schaf in ieder geval het album La Revancha del Tango aan met daarop het nummer wat gisteren bij B&vD te horen was; Santa Maria. Voor de mensen die nieuwschierig zijn, probeer 't nummer Santa Maria eens.

dinsdag 13 mei 2003 @ 16:02:15 #2
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_10401619
Ken t al een jaartje ong....
oud nieuws, maar ZEER goed.......
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_10402044
Drie nummers moet je eigenlijk even horen voor een goede indruk van de muziek:

Santa Maria
Triptico
Epoca

dinsdag 13 mei 2003 @ 16:25:46 #4
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_10402337
Gotan Project heb ik ook al een jaartje liggen ofzo,
erg okee.

Past prima in het rijtje cd's van
Kruder&Dorfmeister,
Tosca,
Dadamnphreaknoizephunk,
Walkner.Mostl
enzo.

Misschien een iets andere stijl, maar minstens net zo relaxt om op de achtergrond aan te zetten.

zzz
  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:14:45 #5
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_10405156
...en de zondag op werchter in de tent
dat wordt zeker sfeer!
pi_10433944
Ja ze coverden ook een nummer van Zappa. Chunga's revenge...erg goed!
pi_10436179
Ik ben een en al oor
It's in the air tonight
pi_10456158
Ik heb Gotan Project gisteren (woensdag 14 mei) live gezien in Tivoli, en wat een bijzonder mooi optreden was het. Vanavond treden ze op in Paradiso en morgen in 013... een absolute aanrader..

Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_10457940
Is erg prettig om naar te luisteren
Zit aardig wat variatie in de diverse nummers, en knap drumwerk.
It's in the air tonight
pi_10464034
El capitalismo bevat een sample van een toespraak van evita peron.
Zeer relaxte en stijlvolle muziek, hoewel ze een beetje in herhaling vallen vind ik. Iets meer afwisseling zou ik verwelkomen.
pi_12483848
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 00:19 schreef Cheese het volgende:
Zeer relaxte en stijlvolle muziek, hoewel ze een beetje in herhaling vallen vind ik. Iets meer afwisseling zou ik verwelkomen.
Ja klopt. Ik vind het heerlijke muziek, maar na een tijdje wordt het wat eentonig. Optreden op Werchter was goed, hoe een stel oude heren in maatpakken een tent zo op zijn kop kunnen zetten Erg goeie zangeres hebben ze ook.
pi_12484129
Ik heb een klein stukje van hun optreden op het North Sea Jazz-festival gezien. Ik vond dat scherm wel een leuke gimmick, maar na de eerste twee nummers was het bijzondere er wel weer vanaf en zijn we ergens anders naar gaan kijken. Op de plaat is het wel te genieten als achtergrond-muziekje, die Zappa-cover is idd wel leuk gedaan.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 19:37:18 #13
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_12484809
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:09 schreef Zander het volgende:
Ik heb een klein stukje van hun optreden op het North Sea Jazz-festival gezien. Ik vond dat scherm wel een leuke gimmick, maar na de eerste twee nummers was het bijzondere er wel weer vanaf en zijn we ergens anders naar gaan kijken. Op de plaat is het wel te genieten als achtergrond-muziekje, die Zappa-cover is idd wel leuk gedaan.
na drie nummers laten ze dat scherm zakken
en het zijn echt wel zeer goede muziekanten. Op Werchter was het echt een zeer sfeervol concert, een van de hoogtepunten!
pi_19878997
KICK!!

Heb laatst via mp3 ondekt, super leuk om naar te luisteren. Zo zie je maar dat mp3 alleen maar beter is want anders had ik waarschijnlijk nooit van ze gehoord.
  donderdag 17 juni 2004 @ 12:21:00 #15
60526 joeplemmens
Music For Freaks
pi_19961565
ik heb meen ik een tom middleton remix van hun.
"A brain is like a parachute, it only functions when it's open" FRANK ZAPPA
pi_19961787
Hoop dat er een vervolg op het debuut komt. Enkele lui van Gotan Project zijn ook verantwoordelijk voor Boys From Brazil, hetzelfde idee, maar dan niet met tango maar met Braziliaanse klanken. Kan samples checken op http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005Y9CP/
pi_19961889
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 12:29 schreef metalbazzz het volgende:
Hoop dat er een vervolg op het debuut komt. Enkele lui van Gotan Project zijn ook verantwoordelijk voor Boys From Brazil, hetzelfde idee, maar dan niet met tango maar met Braziliaanse klanken. Kan samples checken op http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005Y9CP/
He, leuke tip ga die ook eens proberen! tom middleton remix ga ik ook zoeken
pi_19962074
quote:
Op maandag 14 juni 2004 13:16 schreef Chillmeister het volgende:
KICK!!

Heb laatst via mp3 ondekt, super leuk om naar te luisteren. Zo zie je maar dat mp3 alleen maar beter is want anders had ik waarschijnlijk nooit van ze gehoord.
Ik zeg niet summar wat he.

Dat bliekt wel weer.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 17 juni 2004 @ 13:51:46 #19
60526 joeplemmens
Music For Freaks
pi_19964138
"A brain is like a parachute, it only functions when it's open" FRANK ZAPPA
pi_22143903
kick!

Ik heb het album 'Inspiracion / Espiracion: a gotan project dj set' binnen. De underscore is 'new tracks, remixes & funky tangos' en is gecompileerd door Gotan's eigen Philippe Cohen Solal.

Als je Revancha del tango leuk vond, vind je dit ook leuk. Verwacht geen opvolger hiervan, maar een album met een aantal bijzonder nummers die Gotan's inspiratie voeden: het is een redelijk verschillend geheel.

Verder staan er vier aardige remixes op. Leuk om te horen. Als je van Gotan houdt, de moeite van het kopen waard ... al is het om de schitterende verpakking. Vraag me af of hij al uit is in nederland.
Trois Pistoles
pi_22144130
Ik luister 't nog regelmatig.

Een van m'n grootste muzikale ontdekkingen.

Ik zou ze graag live zien.
pi_22144149
quote:
Op donderdag 23 september 2004 01:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik luister 't nog regelmatig.

Een van m'n grootste muzikale ontdekkingen.

Ik zou ze graag live zien.
Ik heb ze ooit op NSJ gezien. Het was echt gaaf live - vond ik
Trois Pistoles
pi_22144174
quote:
Op donderdag 23 september 2004 01:43 schreef Rosnesda het volgende:

[..]

Ik heb ze ooit op NSJ gezien. Het was echt gaaf live - vond ik
Ik dus bij Barend en van Dorp, op de televisie dan wel (zoals in de openingspost staat, die van 1 van mijn vorige accounts is).
  donderdag 23 september 2004 @ 02:03:56 #24
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_22144257
echt goede muziek! heb een stuk of 15 nummers ofzo
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_22766244
Ik heb die eerste cd gekocht, een hele leuke mix tussen latin en breakbeat, alleen voor mij wat te leeg en voorspelbaar....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')