Ik schaf in ieder geval het album La Revancha del Tango aan met daarop het nummer wat gisteren bij B&vD te horen was; Santa Maria. Voor de mensen die nieuwschierig zijn, probeer 't nummer Santa Maria eens.
Santa Maria
Triptico
Epoca
Past prima in het rijtje cd's van
Kruder&Dorfmeister,
Tosca,
Dadamnphreaknoizephunk,
Walkner.Mostl
enzo.
Misschien een iets andere stijl, maar minstens net zo relaxt om op de achtergrond aan te zetten.
quote:Ja klopt. Ik vind het heerlijke muziek, maar na een tijdje wordt het wat eentonig. Optreden op Werchter was goed, hoe een stel oude heren in maatpakken een tent zo op zijn kop kunnen zetten
Op vrijdag 16 mei 2003 00:19 schreef Cheese het volgende:
Zeer relaxte en stijlvolle muziek, hoewel ze een beetje in herhaling vallen vind ik. Iets meer afwisseling zou ik verwelkomen.
quote:na drie nummers laten ze dat scherm zakken
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:09 schreef Zander het volgende:
Ik heb een klein stukje van hun optreden op het North Sea Jazz-festival gezien. Ik vond dat scherm wel een leuke gimmick, maar na de eerste twee nummers was het bijzondere er wel weer vanaf en zijn we ergens anders naar gaan kijken. Op de plaat is het wel te genieten als achtergrond-muziekje, die Zappa-cover is idd wel leuk gedaan.
He, leuke tip ga die ook eens proberen! tom middleton remix ga ik ook zoekenquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:29 schreef metalbazzz het volgende:
Hoop dat er een vervolg op het debuut komt. Enkele lui van Gotan Project zijn ook verantwoordelijk voor Boys From Brazil, hetzelfde idee, maar dan niet met tango maar met Braziliaanse klanken. Kan samples checken op http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005Y9CP/
Ik zeg niet summar wat he.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:16 schreef Chillmeister het volgende:
KICK!!
Heb laatst via mp3 ondekt, super leuk om naar te luisteren. Zo zie je maar dat mp3 alleen maar beter is want anders had ik waarschijnlijk nooit van ze gehoord.
Ik heb ze ooit op NSJ gezien. Het was echt gaaf live - vond ikquote:Op donderdag 23 september 2004 01:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik luister 't nog regelmatig.
Een van m'n grootste muzikale ontdekkingen.
Ik zou ze graag live zien.
Ik dus bij Barend en van Dorp, op de televisie dan wel (zoals in de openingspost staat, die van 1 van mijn vorige accounts is).quote:Op donderdag 23 september 2004 01:43 schreef Rosnesda het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit op NSJ gezien. Het was echt gaaf live - vond ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |