Nee, het openbaar vervoer gaat hier per paardentram en betalen werkt via ons unieke schelpenruilsysteem. Wel even iets om op te letten dus.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:40 schreef ChrisJX het volgende:
Ik neem aan dat m'n OV gewoon geldt op Texel?
*Blij is dat ze haar OV vorige maand nog geupgrade heeft naar de amish-versiequote:Op woensdag 18 mei 2005 21:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nee, het openbaar vervoer gaat hier per paardentram en betalen werkt via ons unieke schelpenruilsysteem. Wel even iets om op te letten dus.
Nee hoor, er rijden gewoon bussen van Connexxion rond. TESO staat ook voor Texels Eigen Stoombootmaatschappij, dus die houden het dan ook bij stoomboten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:29 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
*Blij is dat ze haar OV vorige maand nog geupgrade heeft naar de amish-versie
Het kon zijn dat je bij de Texelse vervoerder (weet ik veel, misschien doet de TESO ook de bussen wel) moet bijbetalen ofzo.
Iets staat me bij dat de TESO in haar begindagen (nou ja, iets later) ook buslijnen exploiteerdequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nee hoor, er rijden gewoon bussen van Connexxion rond. TESO staat ook voor Texels Eigen Stoombootmaatschappij, dus die houden het dan ook bij stoomboten.
quote:TESO werd in 1942 eigenaar van de autobusdiensten op het eiland.
Oh, dat wist ik niet eens. Nouja, das dus nu niet meer zo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Iets staat me bij dat de TESO in haar begindagen (nou ja, iets later) ook buslijnen exploiteerde
EDIT: Jaha, ik wist het
http://www.texel-plaza.nl/texela-z/show.php?id=555
[..]
Dat gaat hip wordenquote:Op donderdag 19 mei 2005 07:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eens. Nouja, das dus nu niet meer zo.
Verder vaart er overigens vanaf 1 juni de nieuwe boot, dus als jullie begin juni gaan heb je grote kans dat je daarmee vaart.
[afbeelding]
Als jullie het weekend van 4 en 5 juni gaan is er het Tevoko buitentoernooi, maar dan moet je eigenlijk wel van volleybal houden..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:22 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb niets met zeehondjes, karten kan ik overal en schapen neuken laat ik jou over.
Andere suggesties?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee hoor, er rijden gewoon bussen van Connexxion rond. TESO staat ook voor Texels Eigen Stoomboot maatschappij onderneming, dus die houden het dan ook bij stoomboten.
Oh, je hebt gelijk. Stom.quote:
Woeiiiiiii, gewoon een topic 'Reisverslag Texel' openen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:18 schreef UIO_AMS het volgende:Reisverslagen
zien wij heel graag in aparte topics. Dat verdienen reisverslagen.
Van het vaste land naar Vlieland moet je in harlingen opstappen, op de zelfde plek als naar Terschelling.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:57 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Woeiiiiiii, gewoon een topic 'Reisverslag Texel' openen?
Ik vroeg me trouwens één ding af, hoe kom je van Texel naar VlielandEr was maar één bootje die twee keer per dag voer en daar konden alleen voetgangers en fietsers op. Bovendien kon ik op de landkaart ook geen pont tussen het vasteland en Vlieland ontdekken, wel naar Texel, Terschelling en Ameland.
Maar met de auto kun je niet van Texel naar Vlieland komen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:20 schreef -calimero- het volgende:
Van het vaste land naar Vlieland moet je in harlingen opstappen, op de zelfde plek als naar Terschelling.
En die vage boot tussen Texel en Terschelling ging ook nog maar eens één keer per dagquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef Icelus het volgende:
Nope.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |