Golfer en ik gaan samen met jongste zoon 2 weekjes naar dit eiland in een gehuurde luxe caravan.
Het is lang geleden dat ik er geweest ben, toen was ik 16 en nu 42.
Ben benieuwd of er mensen het eiland goed kennen en tips hebben voor zowel leuk uitgaan, als lekker fietsen etc.
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 22-07-2001 16:45]
quote:Ja, natuurlijk heb ik alle sites doorgespit.
Op zondag 22 juli 2001 16:57 schreef spookvrouw het volgende:
Kijk eens Bluezz:leef je uit en vast veel plezier
Maar ik vond toen fietsen in de Slufter en ook wandelen daar trouwens erg mooi. Het zeehonden gedoe hebben ze inmiddels verhuisd begreep ik een tijdje terug, dus dat zou ik niet voor je terug kunnen vinden.
Winkelen kan je lekker in De Koog, en verder is het hele eiland zeker de moeite waard.
Laat je verrassen .......
Het meeste vertier is waarschijnlijk te zoeken in De Koog. Hoewel ze wel een gedeelte plat hebben gegooid. Maar er is genoeg over alleen moet je er wel van houden. Veel kroegjes en 1 discotheek momenteel.
Vroeger toen ik nog wat jonger was (ja ja), vond ik De Koog helemaal te gek. Ik geloof dat er op dinsdags braderie is, als dat niet veranderd is.
Volgens mij staat Ecomare (zeehondencentrum) nog steeds op dezelfde plek. Dat is ongeveer een kilometer uit De Koog vandaan.
Zelf kom ik oorspronkelijk uit Den Burg. Het uitgaan is daar wel wat rustiger. Je hebt er twee discotheken en een aantal café's. Ik zelf vind de Twaalf Balcken leuk. Gezellig en relaxt.
Op maandagmorgen is er markt op de Groene Plaats (druk!).
Op donderdags is er weer braderie in De Cocksdorp.
Verder weet ik eigenlijk weinig uitstapjes, aangezien ik me er niet meer zo mee bezig hou. Misschien kottervaren ofzo en tegelijkertijd garnalen vangen? Of gewoon lekker met de plezierjacht. Dit is dus aan de haven van Oudeschild.
Fietsen kun je overal aangezien er genoeg natuurgebieden zijn.
Anyway, veel plezier in ieder geval. Volgende week ga ik zelf weer een weekendje naar m'n ouders. Ik heb er weer zin in!
Toedels, Ruby
Ik zal je missen.
Ja,Golfer,jou ook een beetje.
Hou het rustig hier, geniet van fok!ken, maak je niet druk, misbruik geen afwezigheid
Enneh...Big Brother is Watching Fok!
Is al al bijna zover?
Moet ik 2 weken zonder Fok! en met Bluezz zien door te komen?
Nou ja, het moet maar.
Kijk eens rond op deze pagina van ons en enjoy.
http://www.stormpages.com/windghost/texel.html
Tot ziens,
Pat
Ontopic: Lijkt me wel een klote eind op een scooter. Als je normaal een langere rit maakt. Is dat een beetje voor je te doen of voel je je dan al half brak. Aan de hand daarvan zou ik zelf ff oordelen over de haalbaarheid
quote:120 op de snelweg met je scooter en dat vanaf utrecht naar den helder volhouden ? Zou er niet al te hard op rekenen hoor
Op vrijdag 6 juni 2003 20:01 schreef Madnessy het volgende:
biets bij iemand een kentekenplaat van een motor en ga met 120 op de snelweg rijden
Kortom zodra je scooter een andere cilinder heeft zou ik het niet wagen, met andere cilinder bedoel ik dan eentje met echte power Als je scooter nog beetje normaal rijd houd je scooter het wel uit.
-edit-
als je een andere cilinder er onder zet en je rijdt hem goed in , houd olie goed op peil . dan kan je er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mee rijden
[Dit bericht is gewijzigd door Madnessy op 06-06-2003 20:10]
quote:[scooterverhaalmodus]
Op vrijdag 6 juni 2003 20:04 schreef Madnessy het volgende:
je ken gewoon euro 95 of 98 tanke
dus gewoon bij tank station ff tanke om de 40 a 50 km (zuipt tie 1 op 5)-edit-
als je een andere cilinder er onder zet en je rijdt hem goed in , houd olie goed op peil . dan kan je er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mee rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |