abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10394148
Hallo,

Ik heb sinds anderhalf jaar een relatie met een supermeid en we hebben wel is ruzies gehad kleintjes en die kwamen altijd weer goed
maar nu ben ik op vakantie met er geweest en had priveproblemen aan me hoofd en heb ik haar ongeveer 3 dagen gekwests en lelijk gedaan terwijl ik dit helemaal niet wou.

Nu is het zo dat zei dit supererg vind en dat ze twijfelt en niet weet of ze meer verder kan gaan. Ik vind dit supererg en heb er werkelijk alles voor over om het goed te maken. Zij heeft mij gevraagd om er even met rust te laten om te kijken wat het met er doet als ik er niet ben.
Normaal waren we elke avond bij elkaar en nu heb ik er met moeite een avond los kunnen laten.
Voor de vakantie is het al die tijd super goed gegaan ze had het 1 week geleden nog over trouwen en kinderen en dat we samen 100 zouden worden. En nu ik er gekwetst heb is ze volledig omgeslagen lijkt het wel of is dit niet zo? weten jullie hoe zij denkt ze houdt nog steeds van me als haar vriend zegt ze en ik heb ook altijd een speciaal plaatsje in haar hart maar ze weet niet op dit moment wat ze wil.

Ik ben erg onzeker en ben er helemaal kapot van en heb er heel veel spijt van en heb ook al met er gepraat dat ik er spijt van heb en dat ik alles voor er wil doen en dat dit nooit meer voor gaat komen ze hoeft me maar een allerlaatste kans te geven. Ik heb er dus de laaste 2 dagen een beetje opgedrongen en steeds gevraagd me 1 laatste kans te geven en daar zei ze hele tijd ik weet het niet op of ik weet niet of het nog wel verder kan tussen ons. Moet ik er soms echt even met rust laten een paar daagjes helemaal nix van me laten horen?
Ik ben bang haar kwijt te raken als ik er met rust laat. Zou ze hier tijd voor nodig hebben omdat ik er gekwetst ?

Mensen die me kunnen helpen hoe ze denkt of denken dat het wel of niet goed gaat komen plz geef een reactie.

pi_10394262
Laat haar met rust joh! Als je je nu aan haar opdringt, kan je het helemaal vergeten.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_10394377
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 11:34 schreef indus het volgende:
Ik ben bang haar kwijt te raken als ik er met rust laat. Zou ze hier tijd voor nodig hebben omdat ik er gekwetst ?
Laat haar maar even, maar blijf wel aangeven dat je het heel erg vind wat er gebeurd is.
Als het goed zit, dan komt ze wel terug.
Zo niet, dan zat het al niet helemaal goed.
pi_10395000
Ze is een heel gevoelig meisje en kwetsen vind ze altijd heel erg,
ik vind dit ook heel erg want zo ben ik normaal niet maar ik was dronken en toen heb ik nogal lelijk tegen er gedaan.
Deze zelfde situatie heeft zich wel is eerder voorgedaan en heb er toen ook gesmeekt om me een kans te geven die gaf ze me toen terwijl ze ook nog toen twijfelde en binnen 1 week had ik er weer helemaal gelukkig en was ze weer helemaal verliefd enz.
Zou ze alleen boos zijn? of wat is het.
Ik doe vandaag een kaartje in haar bus met sorry het spijt me, ik vind het echt erg wat ik heb gedaan. <-- is dit verstandig?
en dan laat ik vanavond voor de 2e avond niks horen misschien dat zij dan wel belt voor het kaartje.
En als ze niet belt ze is morgen vrij en ik ook dus bel ik er zelf morgen wel op om nog foto`s te geven die ze nog zou krijgen. Die foto`s zijn van haar en mij samen op de vakantie gemaakt toen het nog goed ging en daar wilde ze nog de helft van.

(Ook ik heb wel is gezegd tegen haar van laat me maar effe met rust en dan wilde ik toch stiekem dat ze me probeert te contacten dus ik weet echt wat ik nu moet doen zeg, dalijk laat ik er met rust en dan denkt ze van hij doet er niet veel voor om me terug te krijgen. Ze heeft me ongeveer 2 of 3 weken geleden nog gezegd dat als ik ooit vreemd zou gaan dat ze me nog wel zou vergeven maar dan moest ik er wel veel voor doen om er terug te krijgen)

pi_10395239
Als je je aan haar opdringt heb je meer kans om der kwijt te raken dan dat je der ff met rust laat.
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:20:23 #6
33580 Ben_Hur
"zal ik u doorverbinden?&
pi_10395380
Ik vind trouwens dat jouw vriendin wel heftig reageert... als jij andere prive-omstandigheden (wat die ook mogen zijn) afreageert op haar vind ik dit vrij normaal (ligt er natuurlijk wel aan op wat voor manier) omdat je haar toch juist kunt vertouwen. Ik vind dat ze hier wel iets meer begrip voor op zou moeten kunnen brengen. Maar dat terzijde.
Of je haar met rust moet laten: misschien moet je haar inderdaad een paar daagjes met rust laten, maar maak haar wel duidelijk dat dat is omdat zij dat gevraagd heeft en niet omdat je niet meer van haar zou houden.
Life is hard, but so am I. You better give me something, so I don't die
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:31:30 #7
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10395647
Dat kaartje is zeker wel een goed idee. Gewoon doen
Bellen zou ik nog niet doen, maar een kaartje is een heel goed idee.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:34:52 #8
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10395732
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:05 schreef indus het volgende:
ik vind dit ook heel erg want zo ben ik normaal niet maar ik was dronken en toen heb ik nogal lelijk tegen er gedaan.
Deze zelfde situatie heeft zich wel is eerder voorgedaan en heb er toen ook gesmeekt om me een kans te geven die gaf ze me toen terwijl ze ook nog toen twijfelde en binnen 1 week had ik er weer helemaal gelukkig en was ze weer helemaal verliefd enz.
Edit: Je hoeft er niet mee eens te zijn, maar normaal reageren kan ook!

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 13-05-2003 12:44]

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:36:46 #9
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10395769
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
Edit dus
Edit: Reactie op edit

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 13-05-2003 12:44]

dinsdag 13 mei 2003 @ 12:36:49 #10
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_10395771
ik denk dat t een goed idee is om het ff te laten rusten. als jullie het al over trouwen enzo hadden denk ik dat t wel goed komt.
en over dat kaartje, lijkt me wel een goed idee maar met die foto's zou k nog ff wachtten.

heey, succes

I'm not the average girl from your video
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:38:22 #11
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10395804
Edit: Hou nu ff op, vecht het uit op MSN of ICQ of zo, maar niet hier!!

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 13-05-2003 12:45]

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:41:23 #12
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10395891
Edit: Frenkie mag dus ook ophouden!

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 13-05-2003 12:46]

dinsdag 13 mei 2003 @ 12:44:05 #13
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10395960
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:41 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik ook .. Al moet je nooit je persoonlijke problemen als excuus gebruiken om je af te reageren op anderen en drank al helemaal niet . Dat ze de eerste keer na een week hem vergeeft , daar mog hij al op z'n blote knieën haar dankbaar voor zijn, maar dat hij in herhaling valt. nee sorrie..

R&P is toch geen ahhhh gosssie het komt allemaal goed aai over het bolletje forum ?? of wel soms ?

dinsdag 13 mei 2003 @ 12:46:18 #14
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10396001
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
R&P is toch geen ahhhh gosssie het komt allemaal goed aai over het bolletje forum ?? of wel soms ?
als het aan mij ligt niet. Maar ik hou niet zo van die waardeoordelen die jij plaatste
Bovendien voegde het mi heel weinig tot niks toe

Maar goed on topic weer:
TS wat heb je precies gezegd..??

dinsdag 13 mei 2003 @ 12:55:20 #15
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10396238
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:05 schreef indus het volgende:
komt m'n reactie nog een keer. en zwaaibaai blijf er vanaf ga anders op het fancyt forum modden.

Het is dus de tweede keer dat je in een bezopen bui lelijk tegen haar doet. De eerste keer heb je er niets van geleerd blijt wel. Bezopenheid is geen excuus voor lelijk gedrag en dat ze de eerste keer je na een week je al vergeeft mag je erg blij om zijn.

Nu doe je het weer, en dan verwacht je dat ze je weer makkelijk vergeeft. Als je weet dat ze erg gevoelig is behoor je daar rekening mee te houden. Advies laat haar met rust. Als je mazzel hebt dan wil ze nog wel wat met je en als je pech hebt niet, maar dan ligt het totaal aan je zelf.

Admin dinsdag 13 mei 2003 @ 14:11:31 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_10398593
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:55 schreef Lord Dreamer het volgende:

en zwaaibaai blijf er vanaf ga anders op het fancyt forum modden.

zwaaibaai is de Moderator hier en als hij het nodig vindt om jouw reactie te editten heb jij pech. Hij doet het niet voor niks.
Beetje respect is echt niet verboden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 14:15:17 #17
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10398683
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 14:11 schreef Breuls het volgende:

[..]

zwaaibaai is de Moderator hier en als hij het nodig vindt om jouw reactie te editten heb jij pech. Hij doet het niet voor niks.
Beetje respect is echt niet verboden.

Zwaar offtopic net zoals de FA in kwestie:

[moderatie] R&P hier is het al uitgesproken heer Breuls.

dinsdag 13 mei 2003 @ 14:24:11 #18
46497 Noah
Don't underestimate...
pi_10398941
Ik zou haar maar ff goed laten merken dat je je ervan bewust bent dat je je als een echt lamzak hebt gedragen.
En als ze rust aan d'r kop wil, dan geef je die. hou je maar ff in als je de behoefte hebt om haar te bellen / op te zoeken.
En niet alleen een: "Het zal niet meer gebeuren" , maar een plan / oplossing. Niet meer teveel zuipen bijv.
Anders is het wachten op de derde stomme actie van jou.
Wil ze je niet meer, dan hoop ik dat je genoeg respect voor haar hebt om haar verder met rust te laten.
Stuur een lieve kaart (post mag altijd) en leg uit dat je voorlopig het initiatief tot contact bij haar legt.

(mm, ik lijk Mona wel... )

Het is niet de kunst om gelukkig te worden in je leven, maar om het te zijn....
pi_10398995
ok ik ben zojuist langs geweest bij er moeder
en nu blijkt dat ze haar moeder heeft gezegd dat het uit is of dat ze het uit wil hebben en mij zegt ze geef me effe rust en ik denk ook wel dat haar moeder op er in praat van dat ze me na die dingen beter kan laten vallen.
zou ze hier naar luistere?
Het zit zo ze heeft altijd ruzie met haar moeder en kwam daarover altijd bij me klagen van hoe lelijk haar moeder wel niet deed en haar moeder kwetste haar heel vaak en ze hebbe bijna altijd ruzie maar toch praat ze met haar moeder weer omdat ze niet veel vrienden om zich heen heeft en toch altijd wel tegen iemand haar verhaal kwijt wil.
Zouden andere mensen haar beslissing of standpunt kunnen beinvloeden of zal ze het toch helemaal zelf beslissen wat de mensen er ook over zeggen.

Ik laat er nu verlopig met rust

dinsdag 13 mei 2003 @ 14:32:48 #20
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10399153
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 14:26 schreef indus het volgende:

Ik laat er nu verlopig met rust

Hele verstandige beslissing , gewoon haar met rust laten.
pi_10400657
Zou ze naar iemand luisteren zoals ik hierboven in me andere reactie heb omschreven?
Dus als iemand op er inpraat?
Als het goed heeft gezeten tussen ons niet he?
Anders zat het blijkbaar anders al fout ofzo.....naja ik hoop dat het goed gaat komen

ik voel me door jullie reacties wel een stuk beter thx.

dinsdag 13 mei 2003 @ 15:32:59 #22
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10400725
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 15:30 schreef indus het volgende:
Zou ze naar iemand luisteren zoals ik hierboven in me andere reactie heb omschreven?
Dus als iemand op er inpraat?
Als het goed heeft gezeten tussen ons niet he?
Anders zat het blijkbaar anders al fout ofzo.....naja ik hoop dat het goed gaat komen

ik voel me door jullie reacties wel een stuk beter thx.

Invloeden van buiten af zijn altijd van invloed, als zij het uit wil maken en twijfeld en er wordt dan op haar ingepraat dat ze het uit moet maken en dat het beter is, dan kan ze er idd door beslutien dat het einde verhaal is.

Het kan ook zijn dat ze dan juist eigenwijs wordt en het tegendeel wil bewijzen en dat zou jouw geluk in deze kwestie kunnen zijn.

pi_10400872
Weet je hoe ik het zie , jij hebt je misdragen en daar beeld houd zij in haar hoofd. Als zij aangeeft dat zij ff geen contact wil met jou , dan heb je dat te respecteren en dan niet je zin door doordrijven .
Of ben je zo onzeker van jezelf dat je bang bent dat ze je vergeet ??
We are the weirdo's mr - The Craft
  dinsdag 13 mei 2003 @ 15:49:23 #24
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_10401191
Ik vind eigenlijk dat we op basis van wat we weten helemaal niet goed kunnen beoordelen of het terecht is dat ze je niet meer wil zien. We weten niet wat je precies hebt gezegd en wat er is gebeurd.

Ik zou haar nu zeker even met rust laten, dat sowieso.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_10403874
ik heb me niet zo heel erg gedragen dat je het daarvoor uit zou maken zo`n goede relatie als we hadden alles was perfect ze had zelfs vertelt tegen haar moeder dat ze met me wilde trouwen dat was 3 weken geleden. ook had ik 1 dag voor dat ik er gekwetst had ruzie met er en toen zei ik dat ik het wilde beeindigen en toen raakte ze helemaal in paniek en zei dat ze me nooit kwijt wilt en alles voor me doet en dat ze met me wil trouwen en kinderen wil krijgen !!! 1 dag voor deze ruzie die ik nu heb met er !!!

Ze houdt heel veel van mij dat weet ik en ze was supergelukkig met mij kon ze beter opschieten dan met wie dan ook daarom is ze ook zo erg gekwetst omdat ik er heb gekwetst en dat terwijl ik echt alles voor er ben.
Ik denk dat het gewoon zo is dat zij rust nodig heeft om dit te vergeten en in te zien dat ze toch niet zonder me kan en dat ze het nog een kans moet geven. Anders kon ze nooit zo gelukkig zijn geweest zoals ze nog verleden week was. Dan heeft er al iets fout gezeten en daar heb ik met er over gepraat en dat was niet zo heeft ze gezegd en wist ik ook al omdat echt alles perfect ging. Daarom ben ik ook onzeker geworden omdat alles zo lekker ging en als ik eraan terug denk kan ik er helemaal niet kwijt voor geen goud. Ik kan er niet uit me leven denken. Maarja ik laat er met rust en het zal wel blijken of ze me echt gaat missen en of ze het nou echt om zoiets `zo`n goede relatie te beeindigen ik kan het zelf niet geloven maar als ze dit wel doet laat ik er ook echt gaan ook en kan ik wel gewoon aardig blijven maar zeker geen goede vrienden blijven.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')