abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13479637
klopt.. Halo op pc heeft een kl*te engine,.. en draait crap op de high end pc's
pi_13479822
Ik heb hem de volledige versie en ik moet zeggen dat ik het een slecht spel vind, de xbox versie lijkt me beter, dit spel is niets bijzonders
pi_13479860
Gamespy's Halo review kreeg 5 van de 5 sterren. Hoeveel hebben die betaald gekregen?
pi_13479880
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:55 schreef Disorder het volgende:
Gamespy's Halo review kreeg 5 van de 5 sterren. Hoeveel hebben die betaald gekregen?
Terwijl Halo op de XBox vorige week nog in hun lijst van 25 meest overrated games stond.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_13486437
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Terwijl Halo op de XBox vorige week nog in hun lijst van 25 meest overrated games stond.

veel betaald gekregen want er is niks verbeterd hooguit wat verslechterd tov de xdoos versie........
pi_13487935
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 21:55 schreef Retuobak het volgende:
veel betaald gekregen want er is niks verbeterd hooguit wat verslechterd tov de xdoos versie........
IGN heeft een video review. Minpunten volgens hun:

• Repetitieve levels.
  • Systeemeisen.
  • Te makkelijk met een muis.
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      zaterdag 27 september 2003 @ 23:45:14 #57
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_13488434
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 21:55 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Flikker toch op zeg... Je zou willen dat de textures zo scherp uit de Xbox kwamen, zat me al tegen in Splinter Cell PC vs Xbox versies... Niet dat het stoort, maar het KON beter...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      zaterdag 27 september 2003 @ 23:45:42 #58
    12888 Skull-splitter
    pi_13488440
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 23:18 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

IGN heeft een video review. Minpunten volgens hun:

• Repetitieve levels.
  • Systeemeisen.
  • Te makkelijk met een muis.

• Punten die voorspelbaar waren...
    pi_13488828
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Flikker toch op zeg... Je zou willen dat de textures zo scherp uit de Xbox kwamen, zat me al tegen in Splinter Cell PC vs Xbox versies... Niet dat het stoort, maar het KON beter...

Serieus? Ik heb, ondanks mijn tegenwoordig matige systeem, alles eens op max gezet om te zien hoe het eruit zag. En ik moet zeggen dat ik het grafisch gewoon slecht vind. De Xbox versie zag er naar mijn mening beter uit. Dit is geen Xbox vs. PC strijd, de poort is naar mijn mening gewoon slecht aangepakt.
      zondag 28 september 2003 @ 00:50:56 #60
    12888 Skull-splitter
    pi_13489707
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 00:06 schreef Disorder het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb, ondanks mijn tegenwoordig matige systeem, alles eens op max gezet om te zien hoe het eruit zag. En ik moet zeggen dat ik het grafisch gewoon slecht vind. De Xbox versie zag er naar mijn mening beter uit. Dit is geen Xbox vs. PC strijd, de poort is naar mijn mening gewoon slecht aangepakt.

Omdat het spel scherper is is het meteen lelijker? Ik snap jullie soms niet, het pastel pallet van de Xbox is maar so-so hoor... (en jah, ik heb een Xbox en Halo )
    pi_13492709
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 15:55 schreef Disorder het volgende:
    Van een andere site:
    quote:
    MS put an embargo on Halo reviews until Saturday the 27th so that one site could have an exclusive review before everyone else. Naturally, we didn't link to that review. Since it came up a few days back with Gamespot, I'll mention that even if a site does get to jump the gun and do the "first" review, I wouldn't put much stock in any review that was posted the day after the Gold master copy arrived. Unless you are fond of 2.5 hour reviews, that is.

(It might also be worth mentioning that if you call a game one of the Top 25 Most Overrated Games of all Time, you should think twice before giving it 5 Stars in your review.)

http://www.evilavatar.com/

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_13493318
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 10:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Van een andere site:
    [..]

Daar was ik al bang voor
    pi_13494167
    Wat een kut spel zeg
    Xbox Live: Anormius
    pi_13497999
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

ik doelde eigenlijk meer op het gemis van de coop mode..........graphics ga ik een game niet op afrekenen........
    pi_13505666
    Ik vond trouwens één ding zeer goed aan het spel. De installatie. De muziek die ik hoorde vond ik erg onheilspellend. Zou iemand die misschien voor mij willen capturen? If so, ik ben je eeuwig dankbaar
    pi_13506425
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 20:31 schreef Disorder het volgende:
    Ik vond trouwens één ding zeer goed aan het spel. De installatie. De muziek die ik hoorde vond ik erg onheilspellend. Zou iemand die misschien voor mij willen capturen? If so, ik ben je eeuwig dankbaar
    Ik heb de complete soundtrack in mp3 mocht je het willen
      zondag 28 september 2003 @ 21:13:15 #67
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13506672
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
    [..]

Van een andere site:
    [..]

Tering dat is wel heel slecht .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_13506870
    Ik heb hem ook al kunnen spelen, en de graphics zijn zwaar klote en de performance is nog minder. Maar, dit maakt het niet minder leuk, ik zit me zwaar te vermaken.

Edit: Installatie was zeker wel mooi gedaan.

Don't underestimate anyone, for those underestimated have skills that have yet to be shown...
    pi_13507592
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 21:04 schreef Gio het volgende:

[..]

Ik heb de complete soundtrack in mp3 mocht je het willen

Zit het nummer dat je tijdens het installeren hoort daar ook bij?
    pi_13508157
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 21:48 schreef Disorder het volgende:

[..]

Zit het nummer dat je tijdens het installeren hoort daar ook bij?

Even opnieuw installed om te luisteren, maar dat nummer helaas net niet. Wel de muziekjes die bij de menu's zitten, maar die tijdens het install progress niet helaas.
    pi_13508595
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 22:06 schreef Disorder het volgende:
    Kun jij audio capturen?
    Net zo goed als jij denk ik
      maandag 29 september 2003 @ 08:34:27 #73
    34400 PietF
    Captain Obvious
    pi_13513189
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 00:06 schreef Disorder het volgende:

[..]

ik denk persoonlijk dat het niet zo'n toeval is dat FSAA niet werkt (alleen nvidia kaarten, toch?)
    Het is nog steeds doodzonde dat het spel eigenlijk al outdated is. Dankzij M$ Xbox. bleh.
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
    "once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
      Eindredactie Games maandag 29 september 2003 @ 09:18:17 #74
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_13513657
    Single player is ruk..geen CoOp... maar de multiplayer

blood glucnh ofzo is nog steeds vet..
    Halo op de xbox had eigelijk een live funcite moeten hebben...want in teams 8v8 spelen blijft bloedje geil...

0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
    pi_13514091
    quote:
    Op maandag 29 september 2003 09:18 schreef donald_dick het volgende:
    Single player is ruk..geen CoOp... maar de multiplayer

blood glucnh ofzo is nog steeds vet..
    Halo op de xbox had eigelijk een live funcite moeten hebben...want in teams 8v8 spelen blijft bloedje geil...

tis even wachten op HALO 2... damn wat kijk ik daar naar uit hee
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')