quote:Terwijl Halo op de XBox vorige week nog in hun lijst van 25 meest overrated games stond.
Op zaterdag 27 september 2003 15:55 schreef Disorder het volgende:
Gamespy's Halo review kreeg 5 van de 5 sterren. Hoeveel hebben die betaald gekregen?
quote:veel betaald gekregen want er is niks verbeterd hooguit wat verslechterd tov de xdoos versie........
Op zaterdag 27 september 2003 15:56 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Terwijl Halo op de XBox vorige week nog in hun lijst van 25 meest overrated games stond.
quote:IGN heeft een video review. Minpunten volgens hun:
Op zaterdag 27 september 2003 21:55 schreef Retuobak het volgende:
veel betaald gekregen want er is niks verbeterd hooguit wat verslechterd tov de xdoos versie........
quote:Flikker toch op zeg... Je zou willen dat de textures zo scherp uit de Xbox kwamen, zat me al tegen in Splinter Cell PC vs Xbox versies... Niet dat het stoort, maar het KON beter...
Op zaterdag 27 september 2003 21:55 schreef Retuobak het volgende:[..]
veel betaald gekregen want er is niks verbeterd hooguit wat verslechterd tov de xdoos versie........
quote:Punten die voorspelbaar waren...
Op zaterdag 27 september 2003 23:18 schreef Strolie75 het volgende:[..]
IGN heeft een video review. Minpunten volgens hun:
Repetitieve levels. Systeemeisen. Te makkelijk met een muis.
quote:Serieus? Ik heb, ondanks mijn tegenwoordig matige systeem, alles eens op max gezet om te zien hoe het eruit zag. En ik moet zeggen dat ik het grafisch gewoon slecht vind. De Xbox versie zag er naar mijn mening beter uit. Dit is geen Xbox vs. PC strijd, de poort is naar mijn mening gewoon slecht aangepakt.
Op zaterdag 27 september 2003 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Flikker toch op zeg... Je zou willen dat de textures zo scherp uit de Xbox kwamen, zat me al tegen in Splinter Cell PC vs Xbox versies... Niet dat het stoort, maar het KON beter...
quote:Omdat het spel scherper is is het meteen lelijker? Ik snap jullie soms niet, het pastel pallet van de Xbox is maar so-so hoor... (en jah, ik heb een Xbox en Halo
Op zondag 28 september 2003 00:06 schreef Disorder het volgende:[..]
Serieus? Ik heb, ondanks mijn tegenwoordig matige systeem, alles eens op max gezet om te zien hoe het eruit zag. En ik moet zeggen dat ik het grafisch gewoon slecht vind. De Xbox versie zag er naar mijn mening beter uit. Dit is geen Xbox vs. PC strijd, de poort is naar mijn mening gewoon slecht aangepakt.
quote:Van een andere site:
Op zaterdag 27 september 2003 15:55 schreef Disorder het volgende:
Gamespy's Halo review kreeg 5 van de 5 sterren. Hoeveel hebben die betaald gekregen?
quote:
MS put an embargo on Halo reviews until Saturday the 27th so that one site could have an exclusive review before everyone else. Naturally, we didn't link to that review. Since it came up a few days back with Gamespot, I'll mention that even if a site does get to jump the gun and do the "first" review, I wouldn't put much stock in any review that was posted the day after the Gold master copy arrived. Unless you are fond of 2.5 hour reviews, that is.(It might also be worth mentioning that if you call a game one of the Top 25 Most Overrated Games of all Time, you should think twice before giving it 5 Stars in your review.)
quote:Daar was ik al bang voor
Op zondag 28 september 2003 10:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Van een andere site:
[..]
quote:ik doelde eigenlijk meer op het gemis van de coop mode..........graphics ga ik een game niet op afrekenen........
Op zaterdag 27 september 2003 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Flikker toch op zeg... Je zou willen dat de textures zo scherp uit de Xbox kwamen, zat me al tegen in Splinter Cell PC vs Xbox versies... Niet dat het stoort, maar het KON beter...
quote:Ik heb de complete soundtrack in mp3 mocht je het willen
Op zondag 28 september 2003 20:31 schreef Disorder het volgende:
Ik vond trouwens één ding zeer goed aan het spel. De installatie. De muziek die ik hoorde vond ik erg onheilspellend. Zou iemand die misschien voor mij willen capturen? If so, ik ben je eeuwig dankbaar
quote:Tering dat is wel heel slecht
Op zondag 28 september 2003 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Van een andere site:
[..]
Edit: Installatie was zeker wel mooi gedaan.
quote:Zit het nummer dat je tijdens het installeren hoort daar ook bij?
Op zondag 28 september 2003 21:04 schreef Gio het volgende:[..]
Ik heb de complete soundtrack in mp3 mocht je het willen
quote:Even opnieuw installed om te luisteren, maar dat nummer helaas net niet. Wel de muziekjes die bij de menu's zitten, maar die tijdens het install progress niet helaas.
Op zondag 28 september 2003 21:48 schreef Disorder het volgende:[..]
Zit het nummer dat je tijdens het installeren hoort daar ook bij?
quote:Net zo goed als jij denk ik
Op zondag 28 september 2003 22:06 schreef Disorder het volgende:
Kun jij audio capturen?
quote:ik denk persoonlijk dat het niet zo'n toeval is dat FSAA niet werkt (alleen nvidia kaarten, toch?)
Op zondag 28 september 2003 00:06 schreef Disorder het volgende:[..]
Serieus? Ik heb, ondanks mijn tegenwoordig matige systeem, alles eens op max gezet om te zien hoe het eruit zag. En ik moet zeggen dat ik het grafisch gewoon slecht vind. De Xbox versie zag er naar mijn mening beter uit. Dit is geen Xbox vs. PC strijd, de poort is naar mijn mening gewoon slecht aangepakt.
blood glucnh ofzo is nog steeds vet..
Halo op de xbox had eigelijk een live funcite moeten hebben...want in teams 8v8 spelen blijft bloedje geil...
quote:tis even wachten op HALO 2... damn wat kijk ik daar naar uit hee
Op maandag 29 september 2003 09:18 schreef donald_dick het volgende:
Single player is ruk..geen CoOp... maar de multiplayerblood glucnh ofzo is nog steeds vet..
Halo op de xbox had eigelijk een live funcite moeten hebben...want in teams 8v8 spelen blijft bloedje geil...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |