da's jammer want ik ben een grote fan van ze
heeft iemand enig idee waar ze gebleven zijn en of ze nog een CD gaan uitbrengen/gaan optreden?
laat dit topic aub niet leeg afdalen naar de vergetelheid
http://www.dvdempire.com/Exec/v4_item.asp?userid=00000520674643&item_id=10507
Ook gewoon te scoren bij de Free record shop of van Leest.
Zo goed?
quote:jaaaa!! met o.a. de allerbeste uitvoering van "Blue Monday" aller tijden (door Orgy natuurlijk ;P ).
Op dinsdag 13 mei 2003 07:38 schreef GTV het volgende:
3 nummers van Orgy zijn te vinden op "The famliy Values tour" dvd, samen met Limp Bizkit, Korn, Rammstein en Ice Cube.
quote:Nu-metal? Ik vind ze daar net iets te technisch voor eigenlijk. Ik vergelijk ze eerder met The Kovenant, maar dan minder vreemd (
Op dinsdag 13 mei 2003 06:59 schreef BAZZA het volgende:
Een Nu-Metal band waar we nooit wat van vernomen hebben in Nederlandda's jammer want ik ben een grote fan van ze
heeft iemand enig idee waar ze gebleven zijn en of ze nog een CD gaan uitbrengen/gaan optreden?laat dit topic aub niet leeg afdalen naar de vergetelheid
![]()
Zeromancer lijkt er ook wel op, en de clips doen veel aan Marilyn Manson denken.
Ik vind het wel grappig
Inderdaad ook op de family values cd. Ze zijn ook wel eens bij het o zo geweldige Wet & Wild geweest volgens mij, dus best wel een beetje aandacht gehad, meer dan genoeg als je het mij vraagt.
Weet iemand toevallig wat er van het leuke bandje Serial Joe gekomen is?
Zwaar goede muziek maar nu metal?...nee lijkt meer op Nine Inch Nails vind ik persoonlijk.
Laatst nog op hun website wezen kijken maar de updates gaan helemaal terug naar eind 2001 volgens mij
*Superschopt omhoogquote:Op vrijdag 16 mei 2003 17:16 schreef BAZZA het volgende:
hoop dat dat derde album toch nog eens uitkomt
Jij bent ook een mooien een, wil je beweren dat New Order onder doet voor Orgy, dat vind ik wel heel erg ver gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2003 07:59 schreef Flurry het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |