abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2003 @ 06:59:41 #1
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_10390699
Een Nu-Metal band waar we nooit wat van vernomen hebben in Nederland

da's jammer want ik ben een grote fan van ze
heeft iemand enig idee waar ze gebleven zijn en of ze nog een CD gaan uitbrengen/gaan optreden?

laat dit topic aub niet leeg afdalen naar de vergetelheid

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_10390795
3 nummers van Orgy zijn te vinden op "The famliy Values tour" dvd, samen met Limp Bizkit, Korn, Rammstein en Ice Cube.

http://www.dvdempire.com/Exec/v4_item.asp?userid=00000520674643&item_id=10507

Ook gewoon te scoren bij de Free record shop of van Leest.

Zo goed?

dinsdag 13 mei 2003 @ 07:57:09 #3
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_10390851
heb 2 cds van ze, lekker bandje ; maar wat er de laatste paar jaar met ze gebeurt, no idea
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 13 mei 2003 @ 07:59:46 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_10390861
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 07:38 schreef GTV het volgende:
3 nummers van Orgy zijn te vinden op "The famliy Values tour" dvd, samen met Limp Bizkit, Korn, Rammstein en Ice Cube.
jaaaa!! met o.a. de allerbeste uitvoering van "Blue Monday" aller tijden (door Orgy natuurlijk ;P ).
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:23:29 #5
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_10405331
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 06:59 schreef BAZZA het volgende:
Een Nu-Metal band waar we nooit wat van vernomen hebben in Nederland

da's jammer want ik ben een grote fan van ze
heeft iemand enig idee waar ze gebleven zijn en of ze nog een CD gaan uitbrengen/gaan optreden?

laat dit topic aub niet leeg afdalen naar de vergetelheid

Nu-metal? Ik vind ze daar net iets te technisch voor eigenlijk. Ik vergelijk ze eerder met The Kovenant, maar dan minder vreemd ( )

Zeromancer lijkt er ook wel op, en de clips doen veel aan Marilyn Manson denken.

Ik vind het wel grappig

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_10405438
Hmm, ik ken eigenlijk alleen maar de nummers Blue Monday en Stitches, die vind ik wel OK
Maar ik dacht eerlijk gezegd dat ik een tijdje terug ergens gelezen had dat ze gestopt waren, maar dat weet ik dus niet zeker...
You know, I'm really easy to get along with once you all learn to worship me
  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:34:06 #7
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_10405529
Ik heb van die band toch regelmatig e.e.a. gehoord een aantal jaren terug. Stonden eens in de Rocksound (wat toen nog een Nederlands blad was). Ook hebben ze volgens mij eens op de sampler gestaan.

Inderdaad ook op de family values cd. Ze zijn ook wel eens bij het o zo geweldige Wet & Wild geweest volgens mij, dus best wel een beetje aandacht gehad, meer dan genoeg als je het mij vraagt.

Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_10406586
Heb beide albums van hen (Candyass & Vapor Transmission). Vind VT een erg goed album, Candyass minder (hoewel Blue Monday wel top is). Kgeloof dat ik vorig jaar een interview met een bandlid heb gelezen waarin gesproken werd over de opnames van het 3e album, dat toen bijna uit moest komen....
Nee.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 17:16:50 #9
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_10477501
Kewl dat jullie ze ook kennen
hoop dat dat derde album toch nog eens uitkomt

Weet iemand toevallig wat er van het leuke bandje Serial Joe gekomen is?

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_10480709
Ja Orgy heb ik ook nog wel te liggen

Zwaar goede muziek maar nu metal?...nee lijkt meer op Nine Inch Nails vind ik persoonlijk.

Laatst nog op hun website wezen kijken maar de updates gaan helemaal terug naar eind 2001 volgens mij

Forza Alfa Romeo!
pi_17944145
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 17:16 schreef BAZZA het volgende:
hoop dat dat derde album toch nog eens uitkomt
*Superschopt omhoog

Nou die is er; Punk Statik Paranoia
Ik vind er goede nummers tussen zitten.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_17944288
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 07:59 schreef Flurry het volgende:
Jij bent ook een mooien een, wil je beweren dat New Order onder doet voor Orgy, dat vind ik wel heel erg ver gaan.

Ik vind Orgy een leuke band en heb zelfs het album met Blue Monday erop van hun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')