abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2004 @ 21:50:30 #176
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19921303
ja je chao smijten en aleen petten met je dark characters....Shadow rouge en eggman (Robotnik is beter)
en dat andere is te lang terug om te herinnerren
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_19921363
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
ja je chao smijten en aleen petten met je dark characters....Shadow rouge en eggman (Robotnik is beter)
en dat andere is te lang terug om te herinnerren
eeuh ik bedoel Sonic adventures 1 met die grote kat enzo.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 21:54:31 #178
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19921413
oja...erm...
gewoon smijten met die dingen denk ik dan...werkte bij 2 ook
pi_19921602
ooh oke thankz.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 23:24:58 #180
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_20006753
Age Of Mythology.

Single Player, 13e "level".

Dit speelt zich af in Egypte en daarbij moet je een soort kist, getrokken door kamelen, naar je eigen stad zien te krijgen, anders (als de vijand het zijn stad binnen haalt) ben je "af".

Krijg die kist echter met geen mogelijkheid ook maar in de buurt van mijn stad. Het is veel te ver! En troepen doen er veel te lang over om er te komen. En oh ja, die godenkrachten zijn wel makkelijk, maar niet sterk genoeg.

Wat is de beste aanpak want ik wordt hier onderhand gek van!
Smell the flowers while you can....
  maandag 21 juni 2004 @ 22:19:47 #181
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_20078046
Ik zit ook vast, ik ben m'n wachtwoord voor Steam kwijt. Kan ik nieuwe CS gaan kopen...
feest
  dinsdag 22 juni 2004 @ 20:14:49 #182
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_20102747
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 23:24 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Age Of Mythology.

Single Player, 13e "level".

Dit speelt zich af in Egypte en daarbij moet je een soort kist, getrokken door kamelen, naar je eigen stad zien te krijgen, anders (als de vijand het zijn stad binnen haalt) ben je "af".

Krijg die kist echter met geen mogelijkheid ook maar in de buurt van mijn stad. Het is veel te ver! En troepen doen er veel te lang over om er te komen. En oh ja, die godenkrachten zijn wel makkelijk, maar niet sterk genoeg.

Wat is de beste aanpak want ik wordt hier onderhand gek van!
Gelukt! Ik ben erdoor.
Smell the flowers while you can....
pi_20201174
dan hier nog maar een keertje:

ik zit van helsing te spelen, maar weet iemand hoe ik frankenstein versla? (xbox)
pi_20204720
echt niemand?
pi_20283430
quote:
Op maandag 21 juni 2004 22:19 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik zit ook vast, ik ben m'n wachtwoord voor Steam kwijt. Kan ik nieuwe CS gaan kopen...
is als je bij steam in wilt loggen zo'n mooie : "retrieve a lost account" knopje voor

en dan kan je als je account name ook niet weet zelfs via je cd key je info ophalen (heb ik namelijk gehad.. )
pi_20308930
fraagje:
kheb nu het hoofd scenario van Silent Hill 2 uitgespeeld. nu ga ik beginnen met het sub-scenario en nu was ik op zoek naar een walktrough daarvan (ja, ik weet het, das niet cool, maar af toe heb ik dat gewoon nodig, het hoofd scenario kreeg ik ook niet uitgespeeld zonder een keer of 3, 4 in de walkthrough te kijken ... ).
maar, wat wil het geval, ik kan geen walkthrough van het sub-scenario vinden ... is er hier misschien iemand die er eentje heeft, of weet te staan op het internet? alvast thnx
pi_20310192
Mensen ik ben op deze site [url] http://thcnet.net/error/index.php [/url] probeer ik Zork te spelen,
het lukt me helaas voor geen meter
Ik heb de mailbox geopend, de leaflet gelezen, het is me gelukt om de info op te vragen, en het help bestand.

Alleen het inloggen wil niet lukken.. Ik weet niet hoe ik een user id en password moet maken

Ik heb LOGIN ingetikt en dan krijg ik het volgende:

[b]
Syntax:

LOGIN <username> <password>

If you have never logged in before, pick a username
and password, and the system will create a new account.
[\b]

Ik heb echt geprobeerd diverse dingen in te typen, maar het lukt niet

Hoe maak ik nou een zo een godvergeten username en password aan??
pi_20310970
ginaG:
Misschien LOGIN [hierjeusername] [hierjepassword] te tikken?
(Vergeet enter niet )
pi_20311718
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 16:32 schreef DaFan het volgende:
ginaG:
Misschien LOGIN [hierjeusername] [hierjepassword] te tikken?
(Vergeet enter niet )
Godver de godver ik was er van overtuigd dat ik dat ook had geprobeerd

er zit een tampon in mijn doos
pi_20311806
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 16:57 schreef GinaG het volgende:

[..]

Godver de godver ik was er van overtuigd dat ik dat ook had geprobeerd

er zit een tampon in mijn doos
pi_20521147
Oke nu weer wat te zeiken, (Zork speel ik op mijn werk ) Ik ben nu bezig met HALO (normal mode voor een n00b als ik heel erg lastig) Heeft iemand nou wat makkelijke tips....Zoals:

- Hoe dood ik een hunter met een sniper rifle/plasma riffle, gaan ze ook dood als ze een plasmagrenade als een sticky krijgen? (het lukt me wel om ze te doden met een pistoolschot, of met ik weet niet hoeveel clips sniper riffle )

- elites (die gouden) waar moet ik die raken en met wat om ze 1 een keer dood te krijgen?

- Banshee's en Ghost hoe laat ik die in 1 keer ontploffen met mijn draagbare ''kanon'' waar moet ik op richten?

- heel soms lukt het me om zo een plasma grenade ''sticky'' te maken, alleen weet ik niet hoe ik dat eigenlijk doe...

- en ik heb de gewoonte om stil te staan dan te richten en dan te schieten.. is volgens mij niet zo verstandig of wel??

voor de mensen die willen weten waar ik ben nu met HALO normal mode, ik ben in dat level met die tank, ik heb de tank achter moeten laten bij die poort...
  vrijdag 16 juli 2004 @ 16:55:10 #192
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_20667613
Painkiller
level 3 ofsow
op de 1 of andere manier moet je een vuurdemoon is een ravijn laten vallen
maar ik krijg dat beest echt niet zover dat die erin valt
iemand?...
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_20699335
Spongebob Squarepants: Battle for Bikini Bottom
Level: Jellyfish cave

Op een gegeven moment moet je die meloen tegen zo'n knop gooien. Maar dat lukt me GVD telkens niet omdat er 2 vijanden zitten.
  maandag 19 juli 2004 @ 12:37:47 #194
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_20719231
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 22:43 schreef GinaG het volgende:
Oke nu weer wat te zeiken, (Zork speel ik op mijn werk ) Ik ben nu bezig met HALO (normal mode voor een n00b als ik heel erg lastig) Heeft iemand nou wat makkelijke tips....Zoals:

- Hoe dood ik een hunter met een sniper rifle/plasma riffle, gaan ze ook dood als ze een plasmagrenade als een sticky krijgen? (het lukt me wel om ze te doden met een pistoolschot, of met ik weet niet hoeveel clips sniper riffle )

- elites (die gouden) waar moet ik die raken en met wat om ze 1 een keer dood te krijgen?

- Banshee's en Ghost hoe laat ik die in 1 keer ontploffen met mijn draagbare ''kanon'' waar moet ik op richten?

- heel soms lukt het me om zo een plasma grenade ''sticky'' te maken, alleen weet ik niet hoe ik dat eigenlijk doe...

- en ik heb de gewoonte om stil te staan dan te richten en dan te schieten.. is volgens mij niet zo verstandig of wel??

voor de mensen die willen weten waar ik ben nu met HALO normal mode, ik ben in dat level met die tank, ik heb de tank achter moeten laten bij die poort...
Antwoord op je vragen:
quote:
Hunters hebben achter op hun rug een soort van rode plek (alles wat blauw is is schild). Een gericht schot op die plek is voldoende om een hunter neer te leggen, maar goed, moet je er wel achter zien te komen
quote:
Die willen niet in 1 keer dood, behalve met een gericht schot met je rocketlauncher. Granaten werken soms ook, maar blijft lastig. Rest van de wapens werken niet qua 1 schot vanwege het schild.
quote:
Het maakt niet uit waar je een Banshee/Ghost raakt is mijn ervaring.
quote:
Plasma grenades zijn altijd sticky, tenminste als je ze direct op het lijf van een "levende" vijand gooit. Op tanks en dergelijke zijn ze dus NIET sticky.
quote:
Bij de meeste shooters is dat niet heel verstandig, en HALO is daar geen uitzondering op
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_20795611
Bij die hunters, plasma rifle om schild te drainen en dan een normale gun om ze af te maken, werkt perfect, en anders close bij lopen, plasma nade en wegrennen en je eigen schild rechargen
pi_20797524
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 21:01 schreef wc-eend het volgende:
Bij die hunters, plasma rifle om schild te drainen en dan een normale gun om ze af te maken, werkt perfect, en anders close bij lopen, plasma nade en wegrennen en je eigen schild rechargen
Dat is een goeie ga ik proberen, ik kan ze inmiddels wel met 1 pistoolschot doden, dat is meestal door in hun buik te schieten als ze zich uitrekken om mij een mep te verkopen, maar ik ren dan wel als een gek naar achter, and bij Truth an Reconciliation wil ik dan nog wel eens van HALO denderen Met andere wapens doodkrijgen lukt me niet, de sniper (klinkt dom) vind ik te lang daarvoor... Het klinkt vaag ik weet het, de Grunts die mep ik regelmatig dood omdat ze niet zo lang zijn, maar Elites heb ik nog nooit gemept (omdat ik DENK dat ze veel langer zijn dan ik, ik ben zelf 1.62)

voor de rest leef ik me niet in in games ofzo hoor
  vrijdag 23 juli 2004 @ 03:17:47 #197
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20802292
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 22:40 schreef GinaG het volgende:

[..]

Dat is een goeie ga ik proberen, ik kan ze inmiddels wel met 1 pistoolschot doden, dat is meestal door in hun buik te schieten als ze zich uitrekken om mij een mep te verkopen, maar ik ren dan wel als een gek naar achter, and bij Truth an Reconciliation wil ik dan nog wel eens van HALO denderen Met andere wapens doodkrijgen lukt me niet, de sniper (klinkt dom) vind ik te lang daarvoor... Het klinkt vaag ik weet het, de Grunts die mep ik regelmatig dood omdat ze niet zo lang zijn, maar Elites heb ik nog nooit gemept (omdat ik DENK dat ze veel langer zijn dan ik, ik ben zelf 1.62)

voor de rest leef ik me niet in in games ofzo hoor
als je een elite besluipt en je mept em in zen nek dan ligt ie met 1 klap
pi_20855541
Meppen is het leukste van heel Halo, 1 tip probeer het niet bij zon flood elite werkt niet echt goed.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_20855962
Pff ik kom echt niet verder met Return of the King. In het level 'Top of the Wall' met Gandalf moet je de ladders naar beneden slaan, maar ik raak die touwen/haken maar nooit
Hoe krijg ik dat ooit voor elkaar ?
  maandag 26 juli 2004 @ 18:30:28 #200
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_20872600
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 20:26 schreef Martineke het volgende:
pandora tommorow
Ik kom van de trap af en er zitten 3 bewakers
1 tje kan ik er pakken en naar boven slepen.

maar die andere 2 ??
2e level ofzo niet? 1e pakken/bewusteloos slaan, lichten uitschieten en als een dolle er langs lopen, einde zaal naar links, grote deur door, omde hoek tegen de muur aan gaan zitten en je wordt niet gezien
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')