Ik denk 5793quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:00 schreef GhostMan84 het volgende:
vraagje. ik zit vast bij Silent Hill 2 (xbox versie).
prob
ja! dat issie!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:27 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Ik denk 5793
die 793 zijn iig goed dus is het een kwestie van proberen.
jij bent ook een Silent Hill speler??quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:57 schreef nikanoru het volgende:
Graag gedaan. Alles voor een Silent Hill speler.
goh jah, die is goedquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:28 schreef nikanoru het volgende:
assepoester-sneeuwwitje-zeemeermin
WElke trap? Het stikt van de trappen in Pandora Tomorrow.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:26 schreef Martineke het volgende:
pandora tommorow
Ik kom van de trap af en er zitten 3 bewakers
1 tje kan ik er pakken en naar boven slepen.
maar die andere 2 ??
Volgens mij bedoelt ie die in jerusalem.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
WElke trap? Het stikt van de trappen in Pandora Tomorrow.
Lampen kapot schieten is sowieso een goed plan. Als je die 4 kleine trappetjes in 1 lange gang bedoelt, dan is het erg moeilijk uit te leggen. Maar ik zal een poging doen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie die in jerusalem.
Advies: Schiet de lampen kapot, en grijp ze van achteren.
Het is die trap in het huisquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Lampen kapot schieten is sowieso een goed plan. Als je die 4 kleine trappetjes in 1 lange gang bedoelt, dan is het erg moeilijk uit te leggen. Maar ik zal een poging doen.
Als je aan komt lopen staan er in de verte 2 met elkaar te praten. Als je snel zorgt dat je daar in de buurt bent terwijl net de ene wegloopt, kan je de andere lokken door te fluiten. Dan heb je al 1 zorg minder.
Een blokje verder heb je er dan nog 2, maar die hebben een heel andere route. Als je rechts aan de winkel voorbij gaat, kan je in het gangetje een splitjump doen en boven op hem springen of meteen neerschieten. De laatste moet ook geen probleem zijn, lampen schieten, fluiten, en klaar.
Succces
Kan je niet proberen een diversion camera te schieten in het midden vna hun twee? Beetje fluiten met dat ding en dan het gas loslaten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:59 schreef Martineke het volgende:
[..]
----
Dank u seniorquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kan je niet proberen een diversion camera te schieten in het midden vna hun twee? Beetje fluiten met dat ding en dan het gas loslaten.
Ik zal zo eens zoeken waar je precies bedoelt, dan kan ik mss wel wat meer info geven
EDIT:
Ik heb het gevonden. Het allereerste level
Als je van de trap afkomt moet je gewoon de eerste pakken idd.
Dan het volgende:
Als er geen alarm afgaat, de eerste in zn hoofd schieten en de tweede komt je dan wel opzoeken. Gewoon in het donker gaan zitten en hem ook neerschieten.
Als er wel alarms zijn:
Fluiten in de buurt van de deur linksonder de trap. Dan komt er eentje polshoogte nemen. Die pak je, en dan nog een keertje.
Makkie!
Succes
Weet niet of ie al gepost is, maar dat doe je door op 1 object te klikken en dan op de bijhorende...quote:Op zondag 25 mei 2003 20:48 schreef Alter_Ego het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |