abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18656695
Een van de scientist heeft m. Ligt of ergens in een klein gebouwtje of ergens bij een scientist die al dood is (lang geleden )
pi_18688249
Ik kwam met Turtles 1 op de NES nooit verder als het vliegveld. (level 5 ofzo)
Dan moet je in een wereld over 2 lava stromen heen springen ofzo, en dat lukte me nooit.
pi_19068018
Heeft iemand uitgebreide instructies voor de Java versie van anno 1503 (voor de gsm dus) ik begrijp weinig van de geavanceerde carrieres (venatian en mayor).
pi_19216994
vraagje. ik zit vast bij Silent Hill 2 (xbox versie).

ik zit in die psychiatrische inrichting, en ben overal geweest, elk kamertje en zaaltje heb ik gehad.
nu heb in 1 kamer op de 3e etage een doosje gevonden wat nogal goed op slot zat en heb er al 3 sleutels op los gelaten waardoor er alleen een combinatie slot overblijft. nu wil het geval dat ik allemaal verschillende codes in mn memo's heb staan die ik her en der in het gebouw heb gevonden, maar geen enkele daarvan werkt. ik heb al een walkthrough gevonden waarin staat dat je de code moet gebruiken die je vind op de muur van de Special Treatment Area, ook op de 3e etage. die werkt gewoon niet!

ik heb een foto gemaakt (met een digicam)van de code die ik krijg in het spel, misschien lees ik de code wel verkeerd
http://home.planet.nl/~voge0688/fotoos/silenthill.jpg (is een grote afbeelding, dus laden duurt ff)
ik haal er de code 4993 (of 4793) uit ... maar misschien staat er wel iets anders ofzo. op internet kan ik verder niks vinden, want de code wordt random aangemaakt, dus iemand anders zou een hele andere code krijgen...

ik hoop dat iemand mij verder kan helpen

[ Bericht 0% gewijzigd door GhostMan84 op 18-05-2004 15:05:23 ]
pi_19222597
Zit al een paar jaar vast met starship titanic, dat is moeilijk, was in de kamer van de kapitein maar kon niet naar huis vliegen....
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 18 mei 2004 @ 19:27:40 #156
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_19224244
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 14:00 schreef GhostMan84 het volgende:
vraagje. ik zit vast bij Silent Hill 2 (xbox versie).
prob
Ik denk 5793
die 793 zijn iig goed dus is het een kwestie van proberen.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_19226269
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 19:27 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Ik denk 5793
die 793 zijn iig goed dus is het een kwestie van proberen.
ja! dat issie! harstikke bedankt man!
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:57:52 #158
35614 nikanoru
pi_19238568
Graag gedaan. Alles voor een Silent Hill speler.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_19248167
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:57 schreef nikanoru het volgende:
Graag gedaan. Alles voor een Silent Hill speler.
jij bent ook een Silent Hill speler??
  vrijdag 21 mei 2004 @ 12:15:57 #160
35614 nikanoru
pi_19289766
Tja ach...een beetje
  maandag 7 juni 2004 @ 23:36:54 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_19716859
Sticky .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_19725022
en ik zit weer vast bij Silent Hill 2
ben nu in het Lakeview Hotel, en heb 3 "music boxes" die ik in de lobby van het hotel op een apparaat moet zetten. er is dus maar 1 goede combinatie, en volgens mij heb ik ze goed staan, allemaal bij de juiste omschrijving, maar er staat steeds "this doesn't sound quite right..."
wat doe ik verkeerd??
  dinsdag 8 juni 2004 @ 18:28:54 #163
35614 nikanoru
pi_19733376
assepoester-sneeuwwitje-zeemeermin
  dinsdag 8 juni 2004 @ 20:26:42 #164
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19736071
pandora tommorow
Ik kom van de trap af en er zitten 3 bewakers
1 tje kan ik er pakken en naar boven slepen.

maar die andere 2 ??
pi_19750315
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:28 schreef nikanoru het volgende:
assepoester-sneeuwwitje-zeemeermin
goh jah, die is goed maar das wel raar dan, want ik heb een walkthrough, en daarin staat dat de kleine zeemeermin altijd in het midden moet, in iedere moeilijkheidsgraad
maar iig bedankt
(ik hoop nu voorlopig ff geen walkthrough of niks meer nodig te hebben )
pi_19750649
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 20:26 schreef Martineke het volgende:
pandora tommorow
Ik kom van de trap af en er zitten 3 bewakers
1 tje kan ik er pakken en naar boven slepen.

maar die andere 2 ??
WElke trap? Het stikt van de trappen in Pandora Tomorrow.
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:22:54 #167
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_19752207
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:23 schreef DaFan het volgende:

[..]

WElke trap? Het stikt van de trappen in Pandora Tomorrow.
Volgens mij bedoelt ie die in jerusalem.

Advies: Schiet de lampen kapot, en grijp ze van achteren.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_19752296
Ok, dan maar braaf hier...

Ik zit vast in de Sims Bustin' Out op de gameboy. Bij het openen van de stoomtunnels moet ik de onderhoudsladder laten zakken. Waarschijnlijk is het een voor de hand liggend iets, maar ik kom er dus niet uit. Geen idee waar of hoe ik die ladders moet laten zakken. Heeft er iemand een idee?
pi_19754354
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 13:22 schreef BMH het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt ie die in jerusalem.

Advies: Schiet de lampen kapot, en grijp ze van achteren.
Lampen kapot schieten is sowieso een goed plan. Als je die 4 kleine trappetjes in 1 lange gang bedoelt, dan is het erg moeilijk uit te leggen. Maar ik zal een poging doen.

Als je aan komt lopen staan er in de verte 2 met elkaar te praten. Als je snel zorgt dat je daar in de buurt bent terwijl net de ene wegloopt, kan je de andere lokken door te fluiten. Dan heb je al 1 zorg minder.
Een blokje verder heb je er dan nog 2, maar die hebben een heel andere route. Als je rechts aan de winkel voorbij gaat, kan je in het gangetje een splitjump doen en boven op hem springen of meteen neerschieten. De laatste moet ook geen probleem zijn, lampen schieten, fluiten, en klaar.

Succces
pi_19755569
ok, voor de oude gamers. ik heb een Dos spelletje, Prehistorik 2, weer's uit de kast getrokken (warbij de kast Internet betekend). het is een platform waarbij je met een holemannetje beren, bijen en doni's te lijf moet gaan. elk level heeft een code. als je door een level loopt kom je de code tegen, zodat je niet elke keer opnieuw hoeft te beginnen. toen ik vast kwam te zitten in een bepaald level, zocht ik eerst de codes op op het internet. maar hoewel alle codes die ik vind, hetzelfde zijn, kloppen ze niet; in mijn spel werken ze niet. ook de codes die mijn broer vind, zijn anders dan die van mij (hij speelt het op een andere pc, maar het is dezelfde download).
mijn spel is gedownload en ook gehackt, en mijn vermoeden is dus, dat mijn spel andere codes gebruikt dan de gebruikelijke. weet iemand hoe je daarachter moet komen of hoe je aan de codes kan komen? ik zit trouwens vast in het Boslevel, dat heet officieel geloof ik Jungle.
bedankt
  woensdag 9 juni 2004 @ 18:59:00 #171
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19761452
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:42 schreef DaFan het volgende:

[..]

Lampen kapot schieten is sowieso een goed plan. Als je die 4 kleine trappetjes in 1 lange gang bedoelt, dan is het erg moeilijk uit te leggen. Maar ik zal een poging doen.

Als je aan komt lopen staan er in de verte 2 met elkaar te praten. Als je snel zorgt dat je daar in de buurt bent terwijl net de ene wegloopt, kan je de andere lokken door te fluiten. Dan heb je al 1 zorg minder.
Een blokje verder heb je er dan nog 2, maar die hebben een heel andere route. Als je rechts aan de winkel voorbij gaat, kan je in het gangetje een splitjump doen en boven op hem springen of meteen neerschieten. De laatste moet ook geen probleem zijn, lampen schieten, fluiten, en klaar.

Succces
Het is die trap in het huis owja ja.....in het begin van het spel waar de boel in de fik staat.
Dan komt er 1 figuur bij die paal staan die kan ik nog wel pakken, maar vererop zitten er nog 2, als je die besluipt langs het vuur zien ze je.

En lampen schiet ik wel kapot.

irritant want voordat je daar weer bent ben je 5 minuten bezig.

pi_19779744
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 18:59 schreef Martineke het volgende:

[..]

----
Kan je niet proberen een diversion camera te schieten in het midden vna hun twee? Beetje fluiten met dat ding en dan het gas loslaten.
Ik zal zo eens zoeken waar je precies bedoelt, dan kan ik mss wel wat meer info geven

EDIT:
Ik heb het gevonden. Het allereerste level
Als je van de trap afkomt moet je gewoon de eerste pakken idd.
Dan het volgende:
Als er geen alarm afgaat, de eerste in zn hoofd schieten en de tweede komt je dan wel opzoeken. Gewoon in het donker gaan zitten en hem ook neerschieten.

Als er wel alarms zijn:
Fluiten in de buurt van de deur linksonder de trap. Dan komt er eentje polshoogte nemen. Die pak je, en dan nog een keertje.
Makkie!
Succes

[ Bericht 54% gewijzigd door DaFan op 10-06-2004 12:54:54 ]
  donderdag 10 juni 2004 @ 15:12:13 #173
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19784642
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:34 schreef DaFan het volgende:

[..]

Kan je niet proberen een diversion camera te schieten in het midden vna hun twee? Beetje fluiten met dat ding en dan het gas loslaten.
Ik zal zo eens zoeken waar je precies bedoelt, dan kan ik mss wel wat meer info geven

EDIT:
Ik heb het gevonden. Het allereerste level
Als je van de trap afkomt moet je gewoon de eerste pakken idd.
Dan het volgende:
Als er geen alarm afgaat, de eerste in zn hoofd schieten en de tweede komt je dan wel opzoeken. Gewoon in het donker gaan zitten en hem ook neerschieten.

Als er wel alarms zijn:
Fluiten in de buurt van de deur linksonder de trap. Dan komt er eentje polshoogte nemen. Die pak je, en dan nog een keertje.
Makkie!
Succes
Dank u senior

ik ga het proberen.
pi_19844032
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:48 schreef Alter_Ego het volgende:
Weet niet of ie al gepost is, maar dat doe je door op 1 object te klikken en dan op de bijhorende...
pi_19863909
ja twee vraagjes over sonic adventures 1

Weet iemand hoe ik bij die chao's een evil chao kan maken ??

en wat moet ik doen bij die robot als hij bij het oerwoud station is binnen gedrongen bij Eggman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')