1. Je junctioned een Guardian Force op haar die ook HP kan junctionen...daar gooi je dan een Curaga of 100 op, dat haar leven lekker hoog komt te liggen. Gooi er ook 1 of 2 op die op Vit kunnen junctionen (verlaagt de physical dmg) en op Spr (verlaagt de magic dmg).
2. Je junctioned al je Guardian Forces op Squall, met al je sterkste spells en maakt van hem een soort uberchar, terwijl je de chick gewoon doodlaat en later wel lvl upped.
3. Je speelt een heel stuk overnieuw =\
Tja, je hebt meer dan genoeg kans gehad om Rinoa te lvlen voordat je in dat ruimteschip komt...dus toch een beetje je eigen schuld.
[Dit bericht is gewijzigd door RTB op 03-01-2004 00:29]
quote:RTB kan gelijk hebben, dat is ook een apart level...weet alleen niet meer zeker of dat deze is.
Op vrijdag 2 januari 2004 23:21 schreef RTB het volgende:
Je maakt gebruik van de Cape van mario, en "glijd" dan als het ware onder de finish door. Dan spring je van Yoshi af met A. Problem solved.
quote:JA ik heb t!!
Op zaterdag 3 januari 2004 15:02 schreef Pliene het volgende:
weet je zeker dat je ook met je cape kunt glijden als je op yoshi zit?
quote:Ik weet t niet meer precies...
Op zaterdag 3 januari 2004 15:23 schreef Pliene het volgende:
Top Secret Level? Bedoel je die level waar je vleugeltjes krijgt? Daar heb je niks aan in die level ieg. dan krijg je niet dat plantje naar beneden op de map.
Maar wat ik me afvraag: ik moet dus een heel eind voor de finish al vliegen, je kunt glijden met je cape, dan ga je de hele tijd op en neer, maar kun je dat ook als je op Yoshi zit?
Dan moet je maar proberen (zonder Yoshi) met dat op en neer vliegen onder de finish door te komen...
Top Secret Level:
Cape nodig!
Spookhuis linksboven op map. Begin binnen, loop iets naar rechts, neem een aanloop terug (naar begin toe), ga vliegen, helemaal links boven is een doorgang waar je doorheen kan vliegen. Heel eind naar rechts lopen, dan kom je in een gat, waar 4 levens/up's zijn. Dan door de deur, en voila, boven het spookhuis is Top Secret level.
- 2 veertjes
- 2 bloemetjes
- Yoshi (of onbeperkt levens als je Yoshi al hebt)
Je moet wel elke keer aan 1 van de kanten eruit, en dan weer opnieuw erin.
Succes!
Ik krijg de 2e fotoshoot van de 2e berg niet voor elkaar. Je moet in een soortement van halfpipe van links naar rechts, maar de tweede ring is een compleet mysterie voor me (of ik spring te hoog, of helemaal uit koers).
Iemand tips?
quote:Gefeliciteerd!
Op zaterdag 3 januari 2004 20:32 schreef Pliene het volgende:
Jaaaa het is me eindelijk gelukt, ik heb de level gehaald door met Yoshi onder de finish door te zweven (zeg maar ergens er vanaf springen, niet echt vliegen) en dan van Yoshi af te springen (zodat die een wrede dood in het ravijn zal ondergaan). En het is me ook nog gelukt die speciale sterrenwereld uit te spelen (ik bleef al heel lang steken op de een-na-laatste level. Ik ben nu ZO blij:)
ik kom niet verder in het level motorcade assault, op het pünt waar bij je een vip achter kogelvrijgals moet neerknallen, maar ik heb geen idee waar ik dan heen moet of wat ik moet doen om dat mannetje uit de weg te ruimen
quote:niemand die het weet?
Op zaterdag 24 januari 2004 14:02 schreef biertapper het volgende:
ik zit vast bij counterstrike: condition zeroik kom niet verder in het level motorcade assault, op het pünt waar bij je een vip achter kogelvrijgals moet neerknallen, maar ik heb geen idee waar ik dan heen moet of wat ik moet doen om dat mannetje uit de weg te ruimen
quote:ben nog steeds niet verder dus ff een wanhopige kick
ik zit vast bij counterstrike: condition zeroik kom niet verder in het level motorcade assault, op het pünt waar bij je een vip achter kogelvrijgals moet neerknallen, maar ik heb geen idee waar ik dan heen moet of wat ik moet doen om dat mannetje uit de weg te ruimen
quote:granaat?
dit was bij de originele HL wel zo in het trainig level.
Je mag niet gezien worden voordat je de radio opgeblazen hebt.
Probleem is echter dat dat radioding zich achter 2 VC uitkijk posten bevindt. Ik kan er niet met een boog omheen, kruipen heeft ook geen nut, dan zien ze me evengoed.
Ik moet er dus gewoon in het midden doorheen. Die 2 VC's bij de eerste posts lukt me nog wel om af te schieten met een geluidsdempeer op mn pistool, maar dan trekken die andere piepels dus al meteen aan het alarm en dan is het "mission failed - we really screwed up this time"
Iemand tips om deze missie tot een goed einde te brengen?
quote:Kijk even van een afstandje toe wat hun "path" is.. Als ze het verst weg staan schakel je die 2 gasten uit.. Als het goed is moet het dan lukken.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:12 schreef vosss het volgende:
Iemand tips om deze missie tot een goed einde te brengen?
quote:Jamaar, jamaar, er staan heel veel bomen voor!
Op vrijdag 6 februari 2004 19:31 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Kijk even van een afstandje toe wat hun "path" is.. Als ze het verst weg staan schakel je die 2 gasten uit.. Als het goed is moet het dan lukken.
.
Nog een poging wagen danmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |