abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15915712
uuhh...tja....als je er vast zit door een te laag lvl van een ander char (main char is Squall btw, niet Cloud ), dan zijn er denk ik 3 opties:

1. Je junctioned een Guardian Force op haar die ook HP kan junctionen...daar gooi je dan een Curaga of 100 op, dat haar leven lekker hoog komt te liggen. Gooi er ook 1 of 2 op die op Vit kunnen junctionen (verlaagt de physical dmg) en op Spr (verlaagt de magic dmg).

2. Je junctioned al je Guardian Forces op Squall, met al je sterkste spells en maakt van hem een soort uberchar, terwijl je de chick gewoon doodlaat en later wel lvl upped.

3. Je speelt een heel stuk overnieuw =\

Tja, je hebt meer dan genoeg kans gehad om Rinoa te lvlen voordat je in dat ruimteschip komt...dus toch een beetje je eigen schuld.

[Dit bericht is gewijzigd door RTB op 03-01-2004 00:29]

deal with it
pi_15918345
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:21 schreef RTB het volgende:
Je maakt gebruik van de Cape van mario, en "glijd" dan als het ware onder de finish door. Dan spring je van Yoshi af met A. Problem solved.
RTB kan gelijk hebben, dat is ook een apart level...weet alleen niet meer zeker of dat deze is.
Ik denk van wel trouwens, ik heb ook nog aan deze optie gedacht.
pi_15928439
weet je zeker dat je ook met je cape kunt glijden als je op yoshi zit?
A dirty mind is joy forever
pi_15928724
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 15:02 schreef Pliene het volgende:
weet je zeker dat je ook met je cape kunt glijden als je op yoshi zit?
JA ik heb t!!
Je moet met Yoshi onder de finish doorglijden, en dan van Yoshi af springen zodat je achter de finish terecht komt! Dan moet je nog verder vliegen, (of niet). Je bent er dan tenminste . Als je Yoshi dan nodig hebt moet je maar naar het Top Secret Level gaan. (Als je weet waar die is?)

pi_15929127
Top Secret Level? Bedoel je die level waar je vleugeltjes krijgt? Daar heb je niks aan in die level ieg. dan krijg je niet dat plantje naar beneden op de map.
Maar wat ik me afvraag: ik moet dus een heel eind voor de finish al vliegen, je kunt glijden met je cape, dan ga je de hele tijd op en neer, maar kun je dat ook als je op Yoshi zit?
pi_15929443
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 15:23 schreef Pliene het volgende:
Top Secret Level? Bedoel je die level waar je vleugeltjes krijgt? Daar heb je niks aan in die level ieg. dan krijg je niet dat plantje naar beneden op de map.
Maar wat ik me afvraag: ik moet dus een heel eind voor de finish al vliegen, je kunt glijden met je cape, dan ga je de hele tijd op en neer, maar kun je dat ook als je op Yoshi zit?
Ik weet t niet meer precies...

Dan moet je maar proberen (zonder Yoshi) met dat op en neer vliegen onder de finish door te komen...

Top Secret Level:
Cape nodig!
Spookhuis linksboven op map. Begin binnen, loop iets naar rechts, neem een aanloop terug (naar begin toe), ga vliegen, helemaal links boven is een doorgang waar je doorheen kan vliegen. Heel eind naar rechts lopen, dan kom je in een gat, waar 4 levens/up's zijn. Dan door de deur, en voila, boven het spookhuis is Top Secret level.
- 2 veertjes
- 2 bloemetjes
- Yoshi (of onbeperkt levens als je Yoshi al hebt)
Je moet wel elke keer aan 1 van de kanten eruit, en dan weer opnieuw erin.

Succes!

pi_15929749
Welk spookhuis bedoel je precies? Bij welk land (Yoshi Island, Vanilla Dome, Forest of Illusion...) hoort het?
pi_15929882
2e eiland (weet niet hoe t heet).
Als je kasteel 1 hebt verslagen, krijg je een level, daar links, dan een lavalevel (waar je trouwens ook de groene switch kan vinden), en dan het spookhuis. Op dat eiland zitten trouwens 2 spookhuizen, maar het is de bovenste.
pi_15930671
Ok, hartstikke bedankt. Ik ben nu hard aan het oefenen om dat glijdend vliegen onder de knie te krijgen, maar dat valt echt niet mee, het lukt me steeds maar twee of drie keer achter elkaar. Iemand tips?
pi_15937244
Jaaaa het is me eindelijk gelukt, ik heb de level gehaald door met Yoshi onder de finish door te zweven (zeg maar ergens er vanaf springen, niet echt vliegen) en dan van Yoshi af te springen (zodat die een wrede dood in het ravijn zal ondergaan). En het is me ook nog gelukt die speciale sterrenwereld uit te spelen (ik bleef al heel lang steken op de een-na-laatste level. Ik ben nu ZO blij:)
  woensdag 7 januari 2004 @ 11:57:40 #136
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_16033357
Amped 2 - Xbox

Ik krijg de 2e fotoshoot van de 2e berg niet voor elkaar. Je moet in een soortement van halfpipe van links naar rechts, maar de tweede ring is een compleet mysterie voor me (of ik spring te hoog, of helemaal uit koers).
Iemand tips?

"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_16033517
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:32 schreef Pliene het volgende:
Jaaaa het is me eindelijk gelukt, ik heb de level gehaald door met Yoshi onder de finish door te zweven (zeg maar ergens er vanaf springen, niet echt vliegen) en dan van Yoshi af te springen (zodat die een wrede dood in het ravijn zal ondergaan). En het is me ook nog gelukt die speciale sterrenwereld uit te spelen (ik bleef al heel lang steken op de een-na-laatste level. Ik ben nu ZO blij:)
Gefeliciteerd!
Heb je het top secret level nu ook?
Die sterrenwereld is idd erg moeilijk, maar aan het einde wel bevredigend: "You're a superplayer!"
En een andere kleur kaart natuurlijk. Heb je Bowser enzo ook al verslagen?
pi_16365979
Help!! ik zit vast in rainbow six black thorn....en wel precies het 3de level (copper king)...Ik kom er niet uit!
pi_16543316
ik zit vast bij counterstrike: condition zero

ik kom niet verder in het level motorcade assault, op het pünt waar bij je een vip achter kogelvrijgals moet neerknallen, maar ik heb geen idee waar ik dan heen moet of wat ik moet doen om dat mannetje uit de weg te ruimen

I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_16547016
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door GhostMan84 op 24-01-2004 17:34]

pi_16551533
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:02 schreef biertapper het volgende:

ik kom niet verder in het level motorcade assault, op het pünt waar bij je een vip achter kogelvrijgals moet neerknallen, maar ik heb geen idee waar ik dan heen moet of wat ik moet doen om dat mannetje uit de weg te ruimen

niemand die het weet?
  maandag 26 januari 2004 @ 10:46:26 #142
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_16589499
Ik ben vastgelopen in Mafia, veld waarin je een mafia baas moet liquideren.
Hij probeert met een vlietuig op een vliegveld te vluchten en jij moet da ding op de grond houden door middel op de motoren te mikken met een Tompson gun. Alleen dat ding ontploft niet, wie helpt mij hier uit?? plz zit al dagen vast
Schijt aan iedereen
  maandag 26 januari 2004 @ 11:04:54 #143
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_16589888
Het gaat namelijk om deze veld

Schijt aan iedereen
pi_16644579
quote:

ben nog steeds niet verder dus ff een wanhopige kick
  woensdag 28 januari 2004 @ 07:05:27 #145
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16647912
quote:

granaat?

dit was bij de originele HL wel zo in het trainig level.

pi_16948736
Ik zit vast in Vietcong - Fist Alpha.
Bij de missie waarbij je een radiostation moet uitschakelen.

Je mag niet gezien worden voordat je de radio opgeblazen hebt.
Probleem is echter dat dat radioding zich achter 2 VC uitkijk posten bevindt. Ik kan er niet met een boog omheen, kruipen heeft ook geen nut, dan zien ze me evengoed.

Ik moet er dus gewoon in het midden doorheen. Die 2 VC's bij de eerste posts lukt me nog wel om af te schieten met een geluidsdempeer op mn pistool, maar dan trekken die andere piepels dus al meteen aan het alarm en dan is het "mission failed - we really screwed up this time"

Iemand tips om deze missie tot een goed einde te brengen?

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 19:31:32 #147
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_16952712
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 17:12 schreef vosss het volgende:

Iemand tips om deze missie tot een goed einde te brengen?

Kijk even van een afstandje toe wat hun "path" is.. Als ze het verst weg staan schakel je die 2 gasten uit.. Als het goed is moet het dan lukken. .
-
pi_16952803
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Kijk even van een afstandje toe wat hun "path" is.. Als ze het verst weg staan schakel je die 2 gasten uit.. Als het goed is moet het dan lukken. .

Jamaar, jamaar, er staan heel veel bomen voor!
Ik heb alles al geprobeerd maar het lukt echt niet

Nog een poging wagen danmaar

vosss is de naam,
pi_16993857
het lukt niet
vosss is de naam,
pi_18656440
[Far Cry]

Ik zit dus vast bij far cry. In het level "Treehouse". Dus met die bomen die met bruggen verbonden zijn. Nu kom ik wel aan de andere kant maar je hebt een keycard nodig om de lift te openen. Weet iemand waar deze ongeveer ligt?

Grtz
Bart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')