succes...
Laat het me even weten als je mij kan helpen in Arnhem waar ik die $*?%*$)_$@@!$@!##$ radio kan vinden...
Bovenop de brug zitten ook Duitse snipers...
Je kunt de brug op klimmen aan de rechterzijkant
En van bovenaf kun je de duitsers die de machinegeweren bedienen die op de kisten staan makkelijk met je sniper rifle doodschieten.
Dur komen dur dan nog verschillende...
Ik had dacht ik toch alle mogelijke deuren geprobeerd...
Ik ben daar waar je van die rand af moet om bij dat blinkende artifact te komen, daar zijn zeg maar drie richels boven elkaar, boven een hele diepe afgrond, en als je er dan aan gaat hangen dan brokkelen er stukken vanaf zodat je niet aan de andere kant kan komen...ik probeer al te slingeren ofzo maar dat lukt nog niet echt dus.......
Tips?
Je moet een blok op een knop schuiven, hek gaat open en dan kom je bij een hele grote ruimte met een grote 'laser' straal en in et midden ook een heel groot iets, maar ik kom bij die ruimte dus niet verder dan de deuropening,, geen idee waar ik heen moet. Ben al zo'n beetje van alle kanten van et 'balkon' afgesprongen e.d.,,
Hoop dat iedereen beetje begrijpt welke ruimte ik bedoel,,,
Ik ben weer eens een keer lands of lore; throne of chaos aan het spelen (ja, lekker oudje ).
En ik heb af en toe nog een keer de "help" van internet er bij nodig .
En daar zag ik het volgende staan:
"You enter Yvel City at (1). Go to (2), enter the house and pick up the Ace of Dominion. Then go to (3) and you will meet Victor again. Sell him any excess equipment and buy the great sword. The sword is an excellent weapon.
Now go to (4) and pry the boards off the door. Enter the house. Pick up the speckled key and the hand of fate spell scroll. Go next to (5) and take the Dwarvish plate mail. "
Nu gaat het mij om die Fate spell!! Geen enkel gebarricadeerd huis kan ik open krijgen
. Wie is dit wel gelukt en weet hoe je dit moet aanpakken?
quote:hahahahaha een mod die vast zit! en ik dacht dat ze onkwetsbaar waren.
Op vrijdag 21 november 2003 21:39 schreef static het volgende:
Ik zit vast in Chrome; ik moet die 3 Sam sites uitschakelen, maar daarvoor moet ik via het riool e.e.a. bereiken, nu is het probleem dat de ingang van het riool tralies heeft; hoe kom ik daar langs?
Wat is hier de truc???
ik heb geloof ik alle slachtoffers weg, en alle auto's en de snelweg weer vrijgegeven.
Wat moet ik nog doen?
moet je het wegdek nog schoonmaken? of ligt er een slachtoffer in het bos ofzo?
hoeveel slachtoffers zijn er in het totaal?
iemand die een walktrough heeft.. mag ook
quote:Ik ben nu dus ook aangekomen bij level 7.. maar hoe vang je uberhabut zo'n aap?
Hoi, vandaag Emergency 2 gekocht, ik kwam er toevallig achter dat ie bestond, en deel 1 vond ik ook al leuk. (veel mensen vinden het spel geen reet aan, maar op een of andere manier boeit het mij wel).
Anyway, mijn vraag is, waar zit de 3e gorilla in missie 7??? Ik heb die bij de speeltuin en ten zuiden van het laboratorium al gevonden... Maar die 3e zie ik niet
quote:Heel lang geleden, maar als ik het me goed herinner:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:49 schreef Pliene het volgende:
Wie kan me helpen met Super Mario World (Super nintendo). Er moet een geheime uitgang zijn bij de wereld van de Cheese Bridge Area (die wereld met die zagen op die brug, na Vanilla Dome), want het is een rode level. Maar het lukt me maar niet om die te halen. Wie kan me helpen?
Dan moet je Yoshi hebben, dan krijg je op een gegeven moment van die vleugeltjes. Dan vlieg je naar boven en krijg je zo'n muntjes vlieg deeltje. Als je daarmee klaar bent heb je m af volgens mij, en groeit er zo'n plantje naar beneden, het water in....
Volgens mij.
beschrijving:
Je hebt net dat meisje uit de ruimte gevist maar je hebt geen zuurstof meer dus je zweeft naar een ruimtestaion om te overleven. In dat station zitten allemaal fokkin sterke beesten. Nou het probleem is dus dat mijn main karakter cloud al best sterk is en in een hoog exp level zit maar dat meisje dus niet. 1 aanval van zo'n beest en dat kind is dood en je moet echt veel van die beesten verslaan ik kom er gewoon niet voorbij en vastzitten bij final fantasy is egt heel frustrerend want dan mis je de filmpjes :'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |