abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 november 2003 @ 23:13:35 #101
45844 Hans_worst
Lekkere worst van de Hema...
pi_14619270
Nee dat is geen foutje wantum de 1e keer dat ik dit deed was ik dood maar de 2e keer (je springt achter Gerrit ofzoiets aan) zorgde dat mijn "health cirkel" 100% vol was en dan houd je net genoeg energie over om naar de vrachtwagen/auto te lopen...
Beneden zie je dan geen duitsers meer tot het einde van dit level.
Dat is dan dus beneden bij die vrachtwagen...

succes...
Laat het me even weten als je mij kan helpen in Arnhem waar ik die $*?%*$)_$@@!$@!##$ radio kan vinden...

!!! Saab 9_3 ... Volvo V40 !!!
pi_14637397
Ik ben verder met MOH. Der staat een hooiwagen (hay chart), maar dat zie je niet zo goed. Nou ging ik er vanuit dat die hay chart waar ik op moest springen de heg was, daarom ging ik dus steeds dood. Maar eenmaal in de hooiwagen beland is er nix aan de hand,,
  zondag 16 november 2003 @ 10:39:20 #103
45844 Hans_worst
pi_14671675
Hey Speert.flies ben je ook al in Arnhem geweest ???
Wantum ik moet die radio hebben ...
pi_14716707
neej,, nog niet, zit nou nog bij de brug van nijmegen.. Maar ik heb op moment niet zoveel tijd om te spelen. Maar als ik er ben laat ik het HIER wel ff weten,,,
  dinsdag 18 november 2003 @ 18:35:40 #105
45844 Hans_worst
pi_14735967
ok

Bovenop de brug zitten ook Duitse snipers...
Je kunt de brug op klimmen aan de rechterzijkant
En van bovenaf kun je de duitsers die de machinegeweren bedienen die op de kisten staan makkelijk met je sniper rifle doodschieten.
Dur komen dur dan nog verschillende...

pi_14764990
Nou,, ik ben in arnhem en ik moet zeggen dat de radio toch behoorlijk makkelijk te vinden was...
Op een gegeven moment loop je in een achtertuin waar een boer een shotgun uit zijn schuurtje pakt. Die kerel wordt in de steeg waar hij heen loopt neer geschoten door een sniper. Aan het eind van deze steeg zie je een groot gebouw. Voordat je bij dat gebouw bent moet je de laatste deur aan rechterkant in de steeg nemen. Dat huis loop je in en de radio staat gewoon in de huiskamer,,,
Hoop dat et een beetje duidelijk is,,
  woensdag 19 november 2003 @ 18:26:49 #107
45844 Hans_worst
pi_14765444
Ga nu gelijk effe proberen...
Thnx

Ik had dacht ik toch alle mogelijke deuren geprobeerd...

vrijdag 21 november 2003 @ 21:39:41 #108
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_14828717
Ik zit vast in Chrome; ik moet die 3 Sam sites uitschakelen, maar daarvoor moet ik via het riool e.e.a. bereiken, nu is het probleem dat de ingang van het riool tralies heeft; hoe kom ik daar langs?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 24 november 2003 @ 21:48:27 #109
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_14900878
Hoi, ik zit vast met Prince of Persia (Sands of time) in het *KUCH* oefen level

Ik ben daar waar je van die rand af moet om bij dat blinkende artifact te komen, daar zijn zeg maar drie richels boven elkaar, boven een hele diepe afgrond, en als je er dan aan gaat hangen dan brokkelen er stukken vanaf zodat je niet aan de andere kant kan komen...ik probeer al te slingeren ofzo maar dat lukt nog niet echt dus.......

Tips?

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_14925402
Uuuuh, misschien ff naar een andere richel zakken/klimmen??
Das nog geeneens moeilijk ofzo...
What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
  dinsdag 25 november 2003 @ 20:03:15 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_14925418
Ik heb het al ontdekt inmiddels.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_15040334
Nevermind .

[Dit bericht is gewijzigd door FelixDaHouseCat op 30-11-2003 20:24]

pi_15074173
hey, ik heb onlangs voor de Xbox het spel robotech battlecry gekocht maar zit vast in een missie. De missie gaat als volgt: je moet eerst je basis wat verdedigen (de basis waar je die helicopters moest laten landen) dan moet je 3 pakketjes gaan oppikken (door kloven vliegen) en daarna moet je een piloot gaan oppikken. Spijtig genoeg weet ik niet hoe ik deze piloot moet oppikken fo wat ik moet doen. Je moet er zijn voor de vijand er is en ik ben er ook maar wat dan gedaan ? Ik heb altijd mission failed enzo
pi_15279538
bij Prince of Persia op ps2,,,

Je moet een blok op een knop schuiven, hek gaat open en dan kom je bij een hele grote ruimte met een grote 'laser' straal en in et midden ook een heel groot iets, maar ik kom bij die ruimte dus niet verder dan de deuropening,, geen idee waar ik heen moet. Ben al zo'n beetje van alle kanten van et 'balkon' afgesprongen e.d.,,

Hoop dat iedereen beetje begrijpt welke ruimte ik bedoel,,,

zondag 14 december 2003 @ 14:32:53 #115
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_15401953
Hi,

Ik ben weer eens een keer lands of lore; throne of chaos aan het spelen (ja, lekker oudje ).

En ik heb af en toe nog een keer de "help" van internet er bij nodig .

En daar zag ik het volgende staan:
"You enter Yvel City at (1). Go to (2), enter the house and pick up the Ace of Dominion. Then go to (3) and you will meet Victor again. Sell him any excess equipment and buy the great sword. The sword is an excellent weapon.

Now go to (4) and pry the boards off the door. Enter the house. Pick up the speckled key and the hand of fate spell scroll. Go next to (5) and take the Dwarvish plate mail. "

Nu gaat het mij om die Fate spell!! Geen enkel gebarricadeerd huis kan ik open krijgen . Wie is dit wel gelukt en weet hoe je dit moet aanpakken?

Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_15687403
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 21:39 schreef static het volgende:
Ik zit vast in Chrome; ik moet die 3 Sam sites uitschakelen, maar daarvoor moet ik via het riool e.e.a. bereiken, nu is het probleem dat de ingang van het riool tralies heeft; hoe kom ik daar langs?
hahahahaha een mod die vast zit! en ik dacht dat ze onkwetsbaar waren.
  maandag 29 december 2003 @ 13:03:00 #117
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_15792706
Waar vind ik bij commandos 3 in campain stalingrad, missie 3 " kill the traitor" the sniperrifle?
En hoe voelt u zich nu?
pi_15849093
Aangezien het burnout 2 topic een beetje dood is probeer ik het maar even hier. Het gaat dus om burnout 2: point of impact voor de ps2. Kan iemand me een hint geven voor een van de laatste crash courses. Het gaat om balistic beach. Inmiddels heb ik alle andere tracks op goud, maar wat ik ook probeer ik krijg bij deze niet meer dan 12 miljoen schade terwijl 17 miljoen nodig is voor een gouden medaille.

Wat is hier de truc???

donderdag 1 januari 2004 @ 12:05:54 #119
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_15873199
emergency 2
level 4
kettingbotsing in de mist

ik heb geloof ik alle slachtoffers weg, en alle auto's en de snelweg weer vrijgegeven.
Wat moet ik nog doen?
moet je het wegdek nog schoonmaken? of ligt er een slachtoffer in het bos ofzo?
hoeveel slachtoffers zijn er in het totaal?
iemand die een walktrough heeft.. mag ook

ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 13:00:34 #120
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_15897635
quote:
Hoi, vandaag Emergency 2 gekocht, ik kwam er toevallig achter dat ie bestond, en deel 1 vond ik ook al leuk. (veel mensen vinden het spel geen reet aan, maar op een of andere manier boeit het mij wel).
Anyway, mijn vraag is, waar zit de 3e gorilla in missie 7??? Ik heb die bij de speeltuin en ten zuiden van het laboratorium al gevonden... Maar die 3e zie ik niet
Ik ben nu dus ook aangekomen bij level 7.. maar hoe vang je uberhabut zo'n aap?
met de brandweer,politie,dokter lukt het niet..
en iets anders kan ik ook niet vinden...
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
pi_15911318
Wie kan me helpen met Super Mario World (Super nintendo). Er moet een geheime uitgang zijn bij de wereld van de Cheese Bridge Area (die wereld met die zagen op die brug, na Vanilla Dome), want het is een rode level. Maar het lukt me maar niet om die te halen. Wie kan me helpen?
A dirty mind is joy forever
pi_15911697
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:49 schreef Pliene het volgende:
Wie kan me helpen met Super Mario World (Super nintendo). Er moet een geheime uitgang zijn bij de wereld van de Cheese Bridge Area (die wereld met die zagen op die brug, na Vanilla Dome), want het is een rode level. Maar het lukt me maar niet om die te halen. Wie kan me helpen?
Heel lang geleden, maar als ik het me goed herinner:

Dan moet je Yoshi hebben, dan krijg je op een gegeven moment van die vleugeltjes. Dan vlieg je naar boven en krijg je zo'n muntjes vlieg deeltje. Als je daarmee klaar bent heb je m af volgens mij, en groeit er zo'n plantje naar beneden, het water in....
Volgens mij.

pi_15911899
Nou die level heb ik gehad, maar niks geen plantje hoor.. als je die level (je bedoelt in de lucht neem ik aan, met al die muntjes en die beestjes die om blokken heen draaien) hebt gehad, gebeurt er niks Ik dacht persoonlijk dat er iets ACHTER de finish moet zitten (want daar staan nog pijlen) maar ik weet niet hoe ik daar moet komen, met een blauwe yoshi lukt het niet, want er zijn geen schildpadden in die level, dus geen vliegbrandstof en zelf kun je er ook niet heenvliegen, want er is niks in de buurt van de finish vanwaar je kunt opstijgen...
A dirty mind is joy forever
pi_15914538
Je maakt gebruik van de Cape van mario, en "glijd" dan als het ware onder de finish door. Dan spring je van Yoshi af met A. Problem solved.
deal with it
pi_15914602
Ik zit vast bij Final fantasy 8 voor de playstation. Ik ben al redelijk ver. aar omdat ik echt zo vast zat dat ik het al een tijdje heb opgegeven weet ik niet meer precies waar maar ik dacht disc 3

beschrijving:
Je hebt net dat meisje uit de ruimte gevist maar je hebt geen zuurstof meer dus je zweeft naar een ruimtestaion om te overleven. In dat station zitten allemaal fokkin sterke beesten. Nou het probleem is dus dat mijn main karakter cloud al best sterk is en in een hoog exp level zit maar dat meisje dus niet. 1 aanval van zo'n beest en dat kind is dood en je moet echt veel van die beesten verslaan ik kom er gewoon niet voorbij en vastzitten bij final fantasy is egt heel frustrerend want dan mis je de filmpjes :'(

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')