abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11745884
Monkey island 2

In het deel Largo's Embargo moet je op een gegeven moment kleding ophalen van Largo himself. Om dit te doen moet je dus een biljetje van die "wasserette" hebben zodat je het mee mag nemen. Ik heb al wel een leeg velletje papier en een doordrenkt vodje bij me maar daar kan ik niets mee.

Aanwijzingen graag, geen spoilers plz

zondag 13 juli 2003 @ 17:45:50 #52
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_11745904
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:44 schreef Blapiet het volgende:
Monkey island 2

In het deel Largo's Embargo moet je op een gegeven moment kleding ophalen van Largo himself. Om dit te doen moet je dus een biljetje van die "wasserette" hebben zodat je het mee mag nemen. Ik heb al wel een leeg velletje papier en een doordrenkt vodje bij me maar daar kan ik niets mee.

Aanwijzingen graag, geen spoilers plz

Wat bedoelt u met aanwijzingen? Moet ik alleen zeggen waar dat ticket is? Of wilt u een hint?
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_11745935
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:45 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:

[..]

Wat bedoelt u met aanwijzingen? Moet ik alleen zeggen waar dat ticket is? Of wilt u een hint?

een hint,...
  zondag 13 juli 2003 @ 17:48:23 #54
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_11745958
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:47 schreef Blapiet het volgende:

[..]

een hint,...

Het is er nogal tochtig. Doe er iets aan!
Cryptisch genoeg?
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_11746010
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:48 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:

[..]

Het is er nogal tochtig. Doe er iets aan!
Cryptisch genoeg?

hmmz,... tochtig, tochtig,.....

Wat er nu bij me opkomt is het raam van de keuken,.....
es ff checken,...

* MI2 opstart

=edit=

Dat was het dus niet,....
en weer verderzoeken naar een tochtig gebeuren,...
* Blapiet alt-tabt weer even

[Dit bericht is gewijzigd door Blapiet op 13-07-2003 17:56]

pi_11746959
Allrighty than,..

Deur dicht, emmertje drop, easy does it

pi_12375141
Probleem met James Bond Nightfire op de GC.
Ik ben bij missie 11: Countdown en kom niet verder omdat ik elke keer dood ga bij het gebruiken van mijn laser om die 2 kasten met die printplaten door te laten branden... de explosie overleef ik niet...
dit staat bij gamefaqs:
After the cutscene, go to the far side of the power room and you will see two control boxes, one on each side. Burn them with the laser. Go back up to the entry and press the action button on the red computer screen, to blow it up.
help! iemand?!
pi_12375154
Help, ik zit vast met Delta Force Black Hawk Down. Ik ben bij de eennalaatste missie waarbij je een convooi de stad uit moet begeleiden alleen ik word steeds van alle kanten voor m'n knar geschoten. Na drie bochten door de eerste straat lig ik al bebloed en dood op de grond.

Heeft er iemand tips voor dit level?

gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_12484127
Goed ik zit helemaal vast, mocht er iemand zijn die dit ook ooit heeft gespeeld (is ong. anderhalf jaar oud) dan mag je me helpen . Je kan het hier spelen: http://claxon.eurosystems-it.nl/agm/huis.htm
Gewoon een inlognaam/password verzinnen de eerste keer, het is best uitgebreid ik ben nu zover dat ik een draaiorgel heb en daar moet een muntje in, niet de zilveren munt maar een kleinere (1 cent) munt.

Hmm najah de kans dat iemand hier dit weet is wel klein eigenlijk , kan het natuurlijk altijd proberen

dinsdag 19 augustus 2003 @ 13:32:21 #60
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_12548834
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:48 schreef jwvink het volgende:
Probleem met James Bond Nightfire op de GC.
Ik ben bij missie 11: Countdown en kom niet verder omdat ik elke keer dood ga bij het gebruiken van mijn laser om die 2 kasten met die printplaten door te laten branden... de explosie overleef ik niet...
dit staat bij gamefaqs:
After the cutscene, go to the far side of the power room and you will see two control boxes, one on each side. Burn them with the laser. Go back up to the entry and press the action button on the red computer screen, to blow it up.
help! iemand?!
Je moet alleen de groene plaatjes doorbranden met je laser. als je de rode doorbrand krijg je een schok.
www.hattrick.org
Kampioen van de zevende klasse
  maandag 25 augustus 2003 @ 17:59:24 #61
47760 Grote_Swets
En groot is tie....
pi_12707148
Rogue spear-black thorn...

in het level copperking.....
de bus of de bus chauffeur is steeds over de grens.....

wat doe ik daar verkeerd?

pi_12708903
Goed ik ga even mezelf belachelijk maken hier, maar dat moet dan maar .

Ik heb SOCOM gekocht en ik zit al in level 1, er is nu echter 1 probleempje. In het begin moet je met stealth (kan wel met herrie, maar dat wil ik niet) 2 van die mannekes doodmaken. Goed ik ben nu zover dat ik er eentje doodkrijg, maar wat ik ook doe er komen 1 tot 3 andere mannekes aan binnen 2sec. En binnen 2seconden kan ik niet naar dat lijk lopen, optillen en weer terug lopen.

Ik gebruik voor zover ik weet wel een silenced wapen, die handgun die je standaard erbij hebt alleen wat doe ik dan fout?

P.S. Ik ben er al een uur mee bezig , verder ben ik geen debiel ofzo hoor

woensdag 27 augustus 2003 @ 14:46:06 #63
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_12756960
Ik weet het het is een makkelijk spel maar wie kan mij vertellen waar ik die sims moet afzetten als ze vervoer moeten hebben ??
  woensdag 27 augustus 2003 @ 15:20:11 #64
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_12757930
Kan iemand me dat vertellen dan kan ik weer verder met dat spel.. ?
  woensdag 27 augustus 2003 @ 16:36:20 #65
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_12760053
Schiet ook niet veel op zo
pi_12878711
Ik zit vast bij zelda the wind waker [GC]. Ik zit nu in een grot vlak bij die grote deur waar ik de Big key voor nodig heb. Ik heb op faq's gekeken hoe ik verder moet maar het lukt niet. Ik moet dat stekelige beest in bol vorm maken -dat is gelukt- maar dan moet ik ehm op de switch leggen...maar waar is in HEMELSNAAM die switch!?
pi_13080046
quote:
Op woensdag 10 september 2003 21:05 schreef Scorpy2002 het volgende:
ff een vraagje:

als je residences bouwt en extra settlers krijgt moet je dan als je meer carriers wilt ze echt laten maken in het menu of worden ze het vanzelf als het nodig is?

Je moet ze volgens mij zelf maken. Het is zeker in de handleiding wel terug te vinden
Where facts are few, experts are many.
pi_13311433
Help ik zit vast !!
ik kom niet verder bij een missie
het is de missie dat ik met een radio gravisch bestuurbaar vliegtuigje naar de overkant van het kanaal moet en een paar speed boten moet vernietigen.
het lukt me gewoon niet !!
kan iemand mij helpen ??
of weet iemand waar ik een user file van die missie kan downloadden ?
het liefst sla ik de missie gewoon over :-)
  woensdag 24 september 2003 @ 18:57:10 #69
63375 Tarrel666
Ja ik weet wat een tarrel is..
pi_13417622
Ik zit vast met het spelletje bounce op mijn nokia 6110, in het zevende level kom je hiero en denk je nou dat ik dat teringballetje over/onder dat ding heen krijg, dus nie hè
tis een belabberde foto maar ik heb zo snel niets anders...

Please stand in a straight line, I've got only one bullet left...
  Moderator woensdag 24 september 2003 @ 23:10:19 #70
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_13424252
[PC] Freedom Fighters

Iemand die deze game al heeft (gespeeld) ? Ik zit nl vast. Ik zin in een missie die uit drie delen bestaat. Je kunt in de rebel base dan op de kaart kijken, en vervolgens een van die 3 delen ingaan. Het gaat om het gedeelte waar je die brug moet opblazen. Je hebt 2 doelen. De vlag hijsen in de Fire Station, en een brug opblazen.
Nou heb ik dus die brug opgeblazen. Alleen, jullie raden het al, ik moet die vlag nog hijsen. Ik moet dus eigenlijk over die brug heen naar dat firestation, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen andere manier is om daar te komen.

Mijn vraag is dan ook, weet iemand nog een alternatieve route naar dat Fire Station, in plaats van over de brug die je moet opblazen, wat ik dus stom genoeg al gedaan heb... ?

Breitling - Instruments for Professionals
pi_13424419
quote:
Op woensdag 24 september 2003 23:10 schreef CoolGuy het volgende:
[PC] Freedom Fighters

Iemand die deze game al heeft (gespeeld) ? Ik zit nl vast. Ik zin in een missie die uit drie delen bestaat. Je kunt in de rebel base dan op de kaart kijken, en vervolgens een van die 3 delen ingaan. Het gaat om het gedeelte waar je die brug moet opblazen. Je hebt 2 doelen. De vlag hijsen in de Fire Station, en een brug opblazen.
Nou heb ik dus die brug opgeblazen. Alleen, jullie raden het al, ik moet die vlag nog hijsen. Ik moet dus eigenlijk over die brug heen naar dat firestation, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen andere manier is om daar te komen.

Mijn vraag is dan ook, weet iemand nog een alternatieve route naar dat Fire Station, in plaats van over de brug die je moet opblazen, wat ik dus stom genoeg al gedaan heb... ?

ik heb em net helemaal uitgespeeld

hmm laat ik nou toevallig dat stukje geskipped hebben (brug heb ik dus niet opgeblazen)

hmm.. maar je moet toch eerst c4 hebben.. en dat haal je ergens anders op je map (niet het level dus)

´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier
pi_13424491
ik zit ook wel us vast
lastig is dat hé?
dacht dat xp wel ff wat beter zou prestere?
zucht
  Moderator woensdag 24 september 2003 @ 23:19:57 #73
16180 crew  CoolGuy
pi_13424513
quote:
Op woensdag 24 september 2003 23:16 schreef Anvile het volgende:

[..]

ik heb em net helemaal uitgespeeld

hmm laat ik nou toevallig dat stukje geskipped hebben (brug heb ik dus niet opgeblazen)

hmm.. maar je moet toch eerst c4 hebben.. en dat haal je ergens anders op je map (niet het level dus)

Ja grapjas, dat C4 heb ik al lang, hoe denk je dat ik anders die brug heb omgekregen ? Omgeademt of zo ?

Hoe kun je dat gedeelte nou hebben overgeslagen, je zult toch echt alle objectives moeten behalen...

Moderator woensdag 24 september 2003 @ 23:22:53 #74
16180 crew  CoolGuy
pi_13424598
quote:
Op woensdag 24 september 2003 23:19 schreef AngelWings het volgende:
ik zit ook wel us vast
lastig is dat hé?
dacht dat xp wel ff wat beter zou prestere?
Als je grappig wil zijn, ga dan ff naar onzin voor je leven of zo. Niet hier de lolbroek uithangen want dat lukt je niet echt.
  woensdag 24 september 2003 @ 23:41:18 #75
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_13425060
quote:
Op woensdag 24 september 2003 23:10 schreef CoolGuy het volgende:
[PC] Freedom Fighters

das niet zo lastig.. als ik me goed herriner (jaja tijdje terug al is gedaan) moet je, als je de brug gesloopt heb, door die gleuf waar de brug overheen ging helemaal naar 'bove' lopen en daar kan je op een dakje klimmen de lucht in.
En vanuit daar kan je weer verderlopen over de andere oerver..
(dat je het nog niet gevonden had na een 10minuutjes over die kaart lopen vind je vaak van dit soort wegen / dingen)

edit: Oow ik had em btw op de xbox, maar 't zal wel geen verschil maken denk ik

Je leeft maar één keer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')