Ben nu weer terug op dat "hoofd" eiland heb heb diddy kong er bij maar wat nu? Ik heb dus 1 zo'n sleutel geopend voor die opgesloten krokodil maar kweet nu niet waar ik verder moet.
Iemand tips?
Nu schijnt er een of andere toetscombinatie te zijn waar je bijv. die inferno-cannons constant op een punt laat schieten, waardoor er zo'n muur van dat nuke-spul ontstaat, waardoor er zo'n beetje niets meer doorkomt, maar ik weet dus niet hoe dat moet..."
T'is wel te doen (paar overlords met speakertower ), maar het is wel irritant als je er constants migs heen moet sturen om die scud-installaties op te blazen....
Dus als iemand weet hoe je dat doet om steeds op een punt te blijven schieten, dan hoor ik dat graag....
quote:Laat maar, ben dr al achter, had ff te snel gepost...
Op vrijdag 6 juni 2003 11:17 schreef P2XS het volgende:
Ik zit niet echt vast, maar ik heb een vraagje over Command & Conquer Generals.
In level 7 met china, blijven ze richting m'n basis komen met die mobiele scud-installaties, en die blijven steeds net buiten bereik van mijn Overlords en Inferno-cannons enzo staan.
Die vaste scud-basis boven aan het scherm heb ik al wel vernietigd.Nu schijnt er een of andere toetscombinatie te zijn waar je bijv. die inferno-cannons constant op een punt laat schieten, waardoor er zo'n muur van dat nuke-spul ontstaat, waardoor er zo'n beetje niets meer doorkomt, maar ik weet dus niet hoe dat moet..."
T'is wel te doen (paar overlords met speakertower
), maar het is wel irritant als je er constants migs heen moet sturen om die scud-installaties op te blazen....
Dus als iemand weet hoe je dat doet om steeds op een punt te blijven schieten, dan hoor ik dat graag....
Ik heb Lands of lore weer eens uit de kast gehaald nu wil ik het met trainer spelen alleen vragen ze om een pop up hotscreen, en die weet ik niet hoe je die tevoorschijn moet krijgen.
Dit staat er: accent <`> en dan pop up hotscreen.
Het lukt me maar niet, iemand een idee???
Dan kan ik verder(valsspelen),
quote:Als je op het balkon staat is links van je een draad te zien bij de hoek,
Op maandag 2 juni 2003 14:41 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ik kom niet verder in level 1 - policy station - van splintercell op de xboxBen bij het tweede deel en moet die black box vinden in dat huis, hij zou achter een bookshelf zijn maar kan niks uitvoeren bij die kast. Ik heb de beide gasten die in dat huis verblijven sort of afgeschoten. Verder op in het huis is nog een deur maar heb je een code voor nodig, iemand wel al verder gekomen?
Ik heb wel dat schilderij gevonden en de code van die balcony door, maar op dat balkon is niks te vinden en achter het schilderij ook geen black box.
quote:Daar zeggen ze alleen maar dat je het boek goed moet lezen.. maar ja, in het originele boekje stond precies hoe je de stenen moest leggen..
Op maandag 16 juni 2003 19:50 schreef Strolie75 het volgende:
Kijk eens op www.gamefaqs.com
quote:Gigantische schop
Op maandag 16 juni 2003 20:37 schreef Mike-D het volgende:
Nu in atlantis.. en daar krijg ik hem dus niet open.. please... iemand???
SPEL: commandos 2
Colin McRae Rally 3
Iedereen is toch altijd laaiend enthousiast over dat spel? Nou ik glij alleen maar de berm in. Het lijkt wel of de baan van ijs is. Heeft niemand anders hier last van? Doe ik iets fout? Is er een optie om meer grip te creëren?
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:57 schreef Seal_force het volgende:
Weet iemand hoe ik die 2 mannetje bij level 2 moet neerhalen/doden? Staan bij het begin waar je begint en ze kijken steeds naar elkaar ze houden de wacht over elkaar.
Het is nog een training missie dacht ik.
SPEL: commandos 2
quote:Heb het level bijna gehaald
Op maandag 30 juni 2003 16:59 schreef Seal_force het volgende:
Niemand?
quote:Spel:Commandos 2
Op dinsdag 1 juli 2003 10:14 schreef Seal_force het volgende:[..]
[..]Heb het level bijna gehaald
[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 01-07-2003 14:59]
quote:Ik snap dat ook niet
Op vrijdag 6 juni 2003 10:14 schreef SaturN het volgende:
Speel sinds kort donkey kong 64 op de Nintendo 64 maar ik zit nu al vast en heb geen idee wat ik moet doen.
Heb dat eerste veld zeg maar gespeeld en heb dat beest gemold die rolt en vuur schiet.Ben nu weer terug op dat "hoofd" eiland heb heb diddy kong er bij maar wat nu? Ik heb dus 1 zo'n sleutel geopend voor die opgesloten krokodil maar kweet nu niet waar ik verder moet.
Iemand tips?
quote:Hier Staan 3 faq's van het spel, daar staat vast in hoe je verder kan komen
Op donderdag 3 juli 2003 14:22 schreef Ingrid19 het volgende:
Hoi!
Ik zit met een probleempje. Ik ben nog maar net met Rayman 3 begonnen en ik zit nu al vast!
Ik heb de Fairy Counsel gehaald, nu zit ik vast in Clearleaf Forest.
Ik heb die irri waterval gehad.
Enig idee hoe je uit dit level komt?
Ik speel het op de pc.
Weet iemand waar je de walk trough voor de pc kunt downloaden en waar je cheats kunt vinden? Alvast bedankt.
quote:laat maar heb het laatse ergens anders vandaan gehaald kwam op dit uit: punaises - stoeltje bij de vazendraaimachine
Op donderdag 3 juli 2003 21:24 schreef Terrah het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen met neighbours from hell. Ik werk het een beetje kris kras af maar nu zit ik vast in het tweede seizoen de eerste aflevering. Je moet 7 tricks doen. Nu heb ik de bananenschil, de bus (voor het schilderij) magnesiumpoeder (geen idee waarvor) een schaar (?), punaises (waarschijnlijk om ook ergens neer te gooien) en een sleutel om aan dat apparaat te rommelen. Dat maakt 6 dingen wie weet waar ik de het laaste item kan vinden en waar ik het allemaal moet laten?
Sleutel - bij vazendraai machine
Schil - ook in keuken
'skateboard' molesteren
magnesium - op foto-apparaat
Schaar voor duif
Stain remover op schilderij.
punaises - op kruk bij vazendraaier
91%score niet slecht toch?
quote:Dammit, ik heb dat spel ook en zit precies in het zelfde level vast!!!
Op woensdag 21 mei 2003 16:52 schreef Smeich het volgende:
En dan doe je het volgende:Je gaat eerst met Abe via links, rustig langs die mijnen, naar die machine waar je spoos in moet doen. Dan opent daarvoor in het water een afschietding. Neem vervolgens het onzichtbaarheidsdrankje en ga naar rechts, voorbij die poort en dan naar dat andere afschietding. Spring hier in. Je beland boven op zo'n platform. Maar je bent onzichtbaar, dus no prob. Ga nu springend en al naar die laatste, en neem bezit van die grote robot. Schiet eerst die muur met explosieven kapot, en loop door (dus voorbij die poort, niet door de kapotgeschoten muur van explosieven), haal die hendel over die daar verder staat en schiet vervolgens wat Sligs af. Als je dood bent met je robot, pak dan als Abe weer een bom die bij je ligt en gooi die op wat sligs of op wat mijnen op de grond. Meestal gaan er dan wel enkele dood.
Neem controle over Munch, en ga naar dat springding die Abe hiervoor heeft geopend. Je beland ergens in een hoek, dichtbij Abe. Let op, ik zou m nu voor de laatste keer quicksaven als ik jou was. (ik had dit niet gedaan en ging met Abe door en merkte later dat Munch dood was, moest ik helemaal naar begin Munch weer tot leven wekken..en das rottig!).
Nu zou t verder wel goed moeten gaan....Als je er toch niet uitkomt, lemme know..:)
quote:Dank je, ik kijk er zo ff naar.
Op donderdag 3 juli 2003 14:25 schreef gieling.com het volgende:[..]
Hier Staan 3 faq's van het spel, daar staat vast in hoe je verder kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |