Vanuit de kamer waar je het item hebt gevonden kan je via de liftschacht een verdieping lager springen.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:15 schreef Lyssa het volgende:
ik speel Vampire: the masquerade, Bloodlines en nu ben ik bezit met de opdracht om uit een haunted hotel een item te halen, nu is me dat gelukt, maar zit ik nadat ik bij de kapotte lift met de trap in de liftschacht naar boven ben geklommen want op een verdieping met kamers.. er zijn 2 kamers met deurklinken waar je in kan en 1tje waar ik niet in kan en daarnaast is er een dak ergens ingestort zodat ik er ook niet langs kan.. wat moet ik doen??
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:06 schreef SPIRO het volgende:
Ik zit vast in het spel Command&Conquer Zero Hour en namelijk in level 5.
Ik speel met USA, en weet niet wat ik met die 4 raketten aan moet, ik moet ze overvallen en overnemen.
Maar hoe?, ik probeer van alles en niks lukt, wie weet hier wel een antwoord op?
Alvast bedankt SPIRO![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schieten?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:12 schreef J_CDA het volgende:
Ik zit vast in Half Life 2 bij die schans met die blauwe tonnen. Je moet met je jetski (of wat het ook mag wezen) over dat stuk water op die muur springen want anders kom je niet verder. Maar hoe krijg ik die schans naar beneden
-edit- is al gelukt:)
ok, ga ik proberen! dank je!quote:Op woensdag 8 december 2004 14:31 schreef type_29 het volgende:
Volgens mij moet je over de rand van de kantelen springen en vanaf daar de ladders eraf duwen.
Als je het door hebt is het best simpel.
Ladders eraf gooien is parry move.
stomme vraag weer.. maar hoe kom ik dan over de kantelen?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 11:37 schreef Aliano het volgende:
Hallo allemaal ik heb een vraag over prince of persia warrior within, want ik kom niet verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
hallo doe eens ff koest jijquote:Op zondag 12 december 2004 21:05 schreef tuinkabouter42 het volgende:
nou volgens mij wordt ik hier ook al niet geholpen voor halflife2 zijn hier dan geen mensen die dat weten nog even dan donder ik die cd weg heb er gewoon genoeg van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De darts, batterij en robot begrijp ik nog niet. Wie helpt??
[ Bericht 5% gewijzigd door Tarak op 19-12-2004 01:58:18 (inmiddels weet ik wat de hamster doet.) ]If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
hey tuinkabouter heb je ook al geprobeerd met de kraan rondjes te draaien met een containenr er aan vast ram je zo die brug naar benedenquote:Op zondag 12 december 2004 21:05 schreef tuinkabouter42 het volgende:
nou volgens mij wordt ik hier ook al niet geholpen voor halflife2 zijn hier dan geen mensen die dat weten nog even dan donder ik die cd weg heb er gewoon genoeg van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |