abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2004 @ 03:08:18 #276
107409 DaringDave
Listen to Jack Johnson
pi_23602543
quote:
Op donderdag 25 november 2004 23:15 schreef Lyssa het volgende:
ik speel Vampire: the masquerade, Bloodlines en nu ben ik bezit met de opdracht om uit een haunted hotel een item te halen, nu is me dat gelukt, maar zit ik nadat ik bij de kapotte lift met de trap in de liftschacht naar boven ben geklommen want op een verdieping met kamers.. er zijn 2 kamers met deurklinken waar je in kan en 1tje waar ik niet in kan en daarnaast is er een dak ergens ingestort zodat ik er ook niet langs kan.. wat moet ik doen??
Vanuit de kamer waar je het item hebt gevonden kan je via de liftschacht een verdieping lager springen.
(die deur was eerst dicht maar is nu open)
-Made Made Dane
  zondag 28 november 2004 @ 20:03:22 #277
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_23632335
Ik heb GT2 maar eens gepakt en heb er een kaartje ingestop en heb nog 6MB vrij ofzo, toc zegt het spel dat er geen me card in zit?
heb hem netjes in slot 1 en de PS2 zelf herkent de kaart ook gewoon. moet ik dan een nieuwe kopen voor ernaast?
bij de systeemeisen van het spel stond dat ik 3-15 blocks vrij moest hebben. hoe werkt dat?
  dinsdag 30 november 2004 @ 13:22:56 #278
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23667134
Gran Turismo 2? Dat is toch een PS1 spel? Zo ja, dan heb je een PS1 memory card nodig
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_23712542
ok, HELP! ik zit echt gi-gan-tisch vast in prince of persia: warior within

ik moet nu in het spel 2 buggen gaan activeren nadat ik dat kronkelzwaard heb gekregen. nu ben ik naar de oostbrug gegaan, en krijg ik op een gegeven moment zo'n enorme time-keeper monster iets achter me aan. het volgende:
ik ga:
naar links langs muur; laddertje af; zwaiien langs 2 paaltjes en rechts langs een beeld via een muur de deur door; dan ff later, langs een muur rennen, weer laddertje af, kratje kapotslaan, weer langs muurtje en nog een kratje kapotslaan... dan kom je bij een stuk waar je 2 hoeken omrent en dan sta je op een doodlopende weg?!?!? en die timekeeper gast pakt me IE-DE-RE keer gewoon daar... waar moet ik daar in godsnaam heen??
pi_23716788
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:06 schreef SPIRO het volgende:
Ik zit vast in het spel Command&Conquer Zero Hour en namelijk in level 5.
Ik speel met USA, en weet niet wat ik met die 4 raketten aan moet, ik moet ze overvallen en overnemen.
Maar hoe?, ik probeer van alles en niks lukt, wie weet hier wel een antwoord op?

Alvast bedankt SPIRO

je moet met je normale soldiers ze overnemen, je kunt ze ergens upgraden zodat ze dit kunnen doen, die upgrade staat geloof ik bij de barrack.
  vrijdag 3 december 2004 @ 22:51:53 #281
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_23749205
GT2: hoe kan ik downtunen? dus nderdelen wisselen voor mindere dingen?
heb nu een supra met 323PK en wil heb onder de 300 hebben. moet ik er dan weer eentje kopen en die tunen? ik zal tch ook wel de huidige kunnen tunen tot minder?
pi_23798534
hallo allemaal hier een vraagje over halflife 2 kom niet verder

ik zit vast in halflife 2 ik zit bij de kraan met die magneet maar ik heb het hele terein afgezocht hoe ik verder kan maar geen op lossing gevonden ik heb geprobeert om erop te springen maar dat lukte niet een trap zie ik ook niet
hoe moet ik hier in hemelsnaam verder .....hoop dat iemand mij dat wil vertelen .
heb trouwens ook veel sites nagekeken maar kon niks vinden .....b.v.d.

[ Bericht 56% gewijzigd door tuinkabouter42 op 07-12-2004 01:19:34 (info veranderd) ]
pi_23829237
Hallo allemaal ik heb een vraag over prince of persia warrior within, want ik kom niet verder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_23831011
Ik zit vast in Half Life 2 bij die schans met die blauwe tonnen. Je moet met je jetski (of wat het ook mag wezen ) over dat stuk water op die muur springen want anders kom je niet verder. Maar hoe krijg ik die schans naar beneden

-edit- is al gelukt:)

[ Bericht 5% gewijzigd door J_CDA op 08-12-2004 13:34:04 ]
pi_23831457
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:12 schreef J_CDA het volgende:
Ik zit vast in Half Life 2 bij die schans met die blauwe tonnen. Je moet met je jetski (of wat het ook mag wezen ) over dat stuk water op die muur springen want anders kom je niet verder. Maar hoe krijg ik die schans naar beneden

-edit- is al gelukt:)
Schieten?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_23831691
Misschien een hele stomme vraag, maar ik kom er maar niet verder. Als ik het tovenaarspad volg, kom ik bij de muren van Minas Tirith, hoe speel ik dit level uit? Ik versla genoeg van de uruk hai en 1 keer is het me gelukt 1 ladder omver te gooien, maar ik weet niet hoe ik dat deed..

Misschien iemand die me wil helpen?

PS.: voor de duidelijkheid: het PC-spel LOTR The Return of the King
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  woensdag 8 december 2004 @ 14:31:07 #287
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_23832402
Volgens mij moet je over de rand van de kantelen springen en vanaf daar de ladders eraf duwen.
Als je het door hebt is het best simpel.
Ladders eraf gooien is parry move.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_23832901
quote:
Op woensdag 8 december 2004 14:31 schreef type_29 het volgende:
Volgens mij moet je over de rand van de kantelen springen en vanaf daar de ladders eraf duwen.
Als je het door hebt is het best simpel.
Ladders eraf gooien is parry move.
ok, ga ik proberen! dank je!
pi_23833134
quote:
Op woensdag 8 december 2004 14:57 schreef addie84 het volgende:

[..]

ok, ga ik proberen! dank je!
stomme vraag weer.. maar hoe kom ik dan over de kantelen?
pi_23833685
ik heb hem nu door.. dank je!
pi_23860260
goedenavond weet ieman hoe ik halflife2 verder kom ik ben bij de kraan met magneet heb alles geprobeert maar men zegt dat ik via een trap moet gaan maar bij het gebouw van de kraan zit geen trap wel aan de overkant ben het hele velt afgeweest kan iemand mij helpen zit al de hele week vast ik word er zenuwachtig van
  zondag 12 december 2004 @ 00:31:42 #292
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_23910702
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:37 schreef Aliano het volgende:
Hallo allemaal ik heb een vraag over prince of persia warrior within, want ik kom niet verder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_23927761
nou volgens mij wordt ik hier ook al niet geholpen voor halflife2 zijn hier dan geen mensen die dat weten nog even dan donder ik die cd weg heb er gewoon genoeg van
pi_23972094
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:05 schreef tuinkabouter42 het volgende:
nou volgens mij wordt ik hier ook al niet geholpen voor halflife2 zijn hier dan geen mensen die dat weten nog even dan donder ik die cd weg heb er gewoon genoeg van
hallo doe eens ff koest jij
bovendien, als je nu kijkt waar de kraan is, als je over het zand naar de kraan loopt kan je daar een ladder op, die ladder zit in het gangetje zegmaar tussen dat plateau waar je wel op kan, en dat plateau waar je via een brug heen moet. als je dan een keer om de kraan heenloopt, en wat omhoog kijkt zit er nog een laddertje (je moet springen om erop te komen). Je moet daar je autootje in de buurt van die kraan zetten, en die gebruiken (linker en rechtermuisknop, en A & D) om je buggy op dat andere plateau te gooien, en je kan met de magneet van de kraan die brug omlaag gooien zodat je erover kan lopen (gewoon met die magneet tegen die brug aanraggen).

graag gedaan
pi_23979868
Owja en met linker- dan wel rechtermuisknop kan je de 'hijser' laten vallen en langzaam ophijsen.

Ik vind www.gamefaqs.com nog steeds een aanrader eigenlijk
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:15:54 #296
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24063509
http://www.prosieben.de/l(...)hnachtsspecial03.swf

Dit is een klein online spel en ik zou graag alle mogelijkheden willen benutten. Wie helpt me de laatste mogelijkheden uit te vinden die ik nog niet gevonden heb.

Dit is wat al wel gelukt is
SPOILER
De darts, batterij en robot begrijp ik nog niet. Wie helpt??

[ Bericht 5% gewijzigd door Tarak op 19-12-2004 01:58:18 (inmiddels weet ik wat de hamster doet.) ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24125096
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:05 schreef tuinkabouter42 het volgende:
hey tuinkabouter heb je ook al geprobeerd met de kraan rondjes te draaien met een containenr er aan vast ram je zo die brug naar beneden
pi_24135574
Ik kom ergens niet uit met Roller Coaster Tycoon 3.
Ik heb een hekel aan scenario's dus ik begon meteen met Sandbox. Maar ik krijg het niet voor elkaar om een hekje NAAST een pad te krijgen (dus in hetzelfde vakje), maar alleen in het vakje ernaast tegen het pad aan. In RCT2 en RCT1 kon dat wel.

Erg irritant omdat je niet eens een vijver kan bouwen met hekjes ernaast

Iemand die het weet hoe het wel moet?
pi_24169447
Betreft : Vast in Prince of Persia Warrior Within (PC)

Hallo, ik heb net die zwarte dame verslagen voor de 2e keer (damsell in distress heet het stuk geloof ik) en ik heb de extra leven upgrade gehaald, en ik zit na wat springen en zwaaien aan stokken bij het touw, en na heel wat keren proberen kom ik maar niet bij uitstekende balk voor die fontein daar aan het eind. Of de prins dondert bij de sprong recht naar beneden, of de prins springt tegen de muur richting het plateau waar ik vandaan kom en valt te pletter.

Iemand ideën?

Ik begin het spel nml een beetje zat te worden nu ik al een tijdje vastzit )

Plaatje ter verduidelijking:

[ Bericht 6% gewijzigd door zaggy op 23-12-2004 23:29:48 ]
  zondag 26 december 2004 @ 10:41:50 #300
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_24214597
Call of Duty
Level : pavlov 3

Ik moet me nu dus 2 minuten zien te overleven, maar ik ga maar dood, omdat er maar duiters blijven komen, ik red het niet. Is hier een oplossing voor ?
And there are still no americans in Bagdad !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')