Klopt duck jump!quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:41 schreef seto het volgende:
[..]
probeer eens te springen en in de lucht te bukken
Je moet iig niet proberen om door dat gat te komen. Als je je neus naar die dolk staat (want dat is hetquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:46 schreef onlogisch het volgende:
ik zit vast bij prince of persia sand of times voor de pc....
ik moest eerst wat mannetjes afmaken....... ondertussen werd het paleis aardig gesloopt door rond vliegende stenen.... ik moest in een gat springen wat was gecreeerd door een vallende steen... daar moest ik een paar hindernissen nemen... om uiteindelijk in een kamer te komen waar ik een soort artifact moet pakken...
Maar dat artifact zit achter een muur en ik kan het alleen maar zien dmv een klein gat in de muur...
verder staat er een gigantische goudkleurige zandloper.....
heeft iemand enig idee hoe ik hier verder moet???
alvast bedankt
Oke en bedankt, alleen moet je het spel op een andere manier opstarten en hoe dat moet weet ik niet. Het staat er wel uitgelegd maar ik krijg het niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:06 schreef Jasperge het volgende:
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/33654.html
Daar staat hoe en wat.
je zal intussen wel al verder zijn, maar je mot spullen opstapelen met de grav gun om bij alyx te komen, daarna moet je overgooien met allerlei zware spullen met die robot, eerst moet je shit naar hem gooien en dan smijt hij het terug, dat moet je dan opvangen met je grav gun. 5 minuutjes met dat beest spelen, en het spelscenario gaat verder.quote:Op maandag 22 november 2004 19:25 schreef 80-jb-gl het volgende:
HL 2
Hey ff hulp nodig,
ik zit ergens vast en wel op het volgende punt:
Ik heb net van Alyx de Gravitygun gekregen om te oefenen, gedaan leuk enzo maar nu kom ik dus niet meer verder, wat moet ik doen daar verder te komen?? Er staat ook nog een aap-achtige robot in een schuurtje.
s.o.s.
zsm
![]()
Moet je de nieuwe patch downloaden zitten die levels bij in.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:51 schreef tha_dark het volgende:
Ik denkd at mijn vraag hier het beste past:
Ik heb maar weer eens warcraft III Frozen Throne geinstalleerd
Nu ben ik begonnen aan de bonus campaign van de orcs: The Founding Of Durator. Nadat ik act 1 heb uitgespeeld komt er te staan dat je act 2 en 3 kan downloaden maar ik kan ze nergen vinden?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |