abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 mei 2003 @ 17:31:35 #1
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10379769
Zit je vast in een spel maar eigenlijk is deze ene vraag geen eigen topic waard? Post dan je vraag hier!

Enkele spelregels:

1. Kijk eerst even op www.gamefaqs.com
2. Gebruik de search, misschien bestaat er over je game al een topic waar je je vraag kwijt kunt.
3. Is je vraag meer van technische aard, post het dan in dit topic: [centraal] Help hij doet het niet! -deel 1-
4. Wees zo uitvoerig mogelijk, zeg om welke game het gaat en waar je precies vastzit.

Oh ja, en echte bikkels zetten natuurlijk door en hebben dit topic niet nodig!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 12 mei 2003 @ 17:32:23 #2
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10379791
Deze even verplaatst:
quote:
Op maandag 12 mei 2003 17:25 schreef brammie79 het volgende:
Ik... als amateur gamer word gek van het spelletje bloodwake.
Overal op internet zijn er cheats te vinden maar wordt er geschreven dat je op het titel scherm de cheat moet invullen. Nu heb ik volgens mij al op elk scherm een keertje een cheat ingevuld maar het wil me niet lukken.

Wat is het titel scherm van Bloodwake?

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 12 mei 2003 @ 17:36:51 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10379861
Goed idee collega !

Toevoeging:
Grote spellen hebben al eigen topics waar je vragen kan stellen (Final Fantasy, Splinter Cell)

Uitzondering is Zelda WindWaker die een eigen topic heeft EN een eigen tips topic Zelda: TWW Tips & Hints (SPOILERS) deel 4

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 12 mei 2003 @ 19:26:24 #4
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10382086
Actief topc
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_10404866
Ok, ik trap wel af. Ik zit al heel lang vast met Munch Oddessy.
(hoe schrijf je dat??
Je hebt daar een onzichtbaarheidsdrank en je kan over zo'n hek heen worden geschoten. Ik ben de naam van het level vergeten.Achter het hek staan allemaal ronde pilaren met bewakers erop. Als je daar voorbij bent (duurt heel lang) kun je bezit nemen van zo'n schitende robot. Alleen dan weet ik niet waar ik dan heen moet. De deur wil niet open

Nu betrijfel ik of iemand hier Munch Oddissy heeft, maar als iemand het heeft en hij/zij weet helemaal niet waar ik het over heb kan ik wel even opzoeken hoe het level heet enz.

pi_10406461
Ik heb Munch Oddysee sinds enkele dagen, en hij is ! Vond Abe op de psx1 al geweldig leuk en grappig.
Al ken ik dat stukje niet waar je zit, maar ja. Ik zit pas in de eerste levels waar ik zowel met Munch als Abe kan spelen. Ik zal erop letten in ieder geval. Als je de levelnaam weet weet ik nog meer

En die Fuzzles roeleren hevig!

pi_10406979
Fuzzles roeleren idd

Maar ik zit al een aantal levels verder, ik denk niet dat je me kan helpen

pi_10407100
quote:
Op maandag 12 mei 2003 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:Uitzondering is Zelda WindWaker die een eigen topic heeft EN een eigen tips topic Zelda: TWW Tips & Hints (SPOILERS) deel 4

Ik ben bang dat, wanneer ik vast kom te zitten en de oplossing in die topics ga zoeken, dat ik tegelijkertijd allemaal spoilers lees waardoor ook andere dingen verklapt worden. Da's een beetje een nadeel helaas
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_10409152
Gaatj Vice City nou sneller dan de vorige ?
  dinsdag 13 mei 2003 @ 21:10:22 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10409321
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 21:04 schreef DimeBag het volgende:
Gaatj Vice City nou sneller dan de vorige ?
Dat is hier geen relevante vraag. Dit topic is voor vragen als je vast zit in games die geen eigen topic hebben
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 13 mei 2003 @ 21:11:16 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10409354
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 19:48 schreef Kiff het volgende:

[..]

Ik ben bang dat, wanneer ik vast kom te zitten en de oplossing in die topics ga zoeken, dat ik tegelijkertijd allemaal spoilers lees waardoor ook andere dingen verklapt worden. Da's een beetje een nadeel helaas

Dat houd je toch wel... Elke oplossing is in principe een spoiler. Ook als je op bijv GameFaqs gaat kijken.
pi_10542068
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 17:58 schreef FluxC5 het volgende:
Ok, ik trap wel af. Ik zit al heel lang vast met Munch Oddessy.
(hoe schrijf je dat??
Je hebt daar een onzichtbaarheidsdrank en je kan over zo'n hek heen worden geschoten. Ik ben de naam van het level vergeten.Achter het hek staan allemaal ronde pilaren met bewakers erop. Als je daar voorbij bent (duurt heel lang) kun je bezit nemen van zo'n schitende robot. Alleen dan weet ik niet waar ik dan heen moet. De deur wil niet open
Ok, zit je nog steeds vast? Want ik ben er al lang en breed voorbij
pi_10571939
Weet je waar ik bedoel?

Als je dat weet wil ik wel even weten waar je nou heen moet met die schietende robot.

Ik zal nog heel even beschrijven hoe het er daar uit ziet:

Eerst krijg je het gebied met al die poorten.. Daarna kom je op een stukje met een automaat erop. en een bruggetje naar de overkant. Op die brug liggen mijnen. Je kan ook om die brug heen lopen, daar liggen ook heel veel mijnen. Ik die vijver liggen ook nog een paar mijnen en 2 van die afschietdingen. Aan de overkant kun je omhoog naar een poort toe, of je kan je af laten schieten over de poort. Achter die poort is een stukje met allemaal palen met schiet-beesten erop, op de grond lopen er ook nog een paar. Sommige van die palen zijn verbonden met bruggetjes. Je kan aan de overkant van die vijver trouwens ook nog een onzichtbaarheidsdrankje krijgen. Na het stuk met die palen is zo'n grote schietende robot.

En dan?

pi_10588575
En dan doe je het volgende:

Je gaat eerst met Abe via links, rustig langs die mijnen, naar die machine waar je spoos in moet doen. Dan opent daarvoor in het water een afschietding. Neem vervolgens het onzichtbaarheidsdrankje en ga naar rechts, voorbij die poort en dan naar dat andere afschietding. Spring hier in. Je beland boven op zo'n platform. Maar je bent onzichtbaar, dus no prob. Ga nu springend en al naar die laatste, en neem bezit van die grote robot. Schiet eerst die muur met explosieven kapot, en loop door (dus voorbij die poort, niet door de kapotgeschoten muur van explosieven), haal die hendel over die daar verder staat en schiet vervolgens wat Sligs af. Als je dood bent met je robot, pak dan als Abe weer een bom die bij je ligt en gooi die op wat sligs of op wat mijnen op de grond. Meestal gaan er dan wel enkele dood.
Neem controle over Munch, en ga naar dat springding die Abe hiervoor heeft geopend. Je beland ergens in een hoek, dichtbij Abe. Let op, ik zou m nu voor de laatste keer quicksaven als ik jou was. (ik had dit niet gedaan en ging met Abe door en merkte later dat Munch dood was, moest ik helemaal naar begin Munch weer tot leven wekken..en das rottig!).
Nu zou t verder wel goed moeten gaan....Als je er toch niet uitkomt, lemme know..:)

woensdag 21 mei 2003 @ 17:19:14 #15
14337 BierKoning
Bier 4 Ever!!
pi_10589324
Ik ben met vice city bij die eerste missie van Diaz vast, dat je die vent moet achtervolgen, maar die schiet steeds me banden of me auto kapot, wil ik een andere auto jatten, en dan issie weg...

hoe kan het wel?

pi_10589615
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 17:19 schreef BierKoning het volgende:
Ik ben met vice city bij die eerste missie van Diaz vast, dat je die vent moet achtervolgen, maar die schiet steeds me banden of me auto kapot, wil ik een andere auto jatten, en dan issie weg...

hoe kan het wel?

maak es een screenshot
Nee ik ben geen 14
  woensdag 21 mei 2003 @ 19:56:49 #17
14337 BierKoning
Bier 4 Ever!!
pi_10592846
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 17:30 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

maak es een screenshot

waarvan? van die vent? en dan schrikt ie zo dattie zich overgeeft?
  donderdag 22 mei 2003 @ 12:26:53 #18
45802 Terrah
Jong en onbezonnen
pi_10605237
Een wat ouder spel. Star trek dominion wars. Bij de tweede (of derde federation missie moet je een domnion outpost vernietigen met de Defiant. Je moet hiervoor eerst alle shield generators uitschakelen maar ook die dingen hebben weer shields. kortom mij schippie gaat eerder stuk dn dat groet ding. Iemand enig idee hoe ik me hier uit kn redden. Vind het anders zonde dat ik het heb gekocht..
There is no ultimate truth
pi_10673395
Escape from monkey island: Hoe combineer je 2 verschillende items?
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
  donderdag 29 mei 2003 @ 16:07:27 #20
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_10756828
Splinter Cell pc;
In veld waar ik Ivan moet vinden, voordat de Russen hem vermoorden kom ik echter niet verder dan de gedeeldte waar de Russen de boel in de fik hebben gestoken. Ik zie 2 gijzelaars die omringd zijn met 2 bommen. En ik moet de keycode hebben van een deur op die verdieping. Maar ik kan die code echter nergens vinden.
Schijt aan iedereen
pi_10757023
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 16:07 schreef Deadre het volgende:
Splinter Cell pc;
In veld waar ik Ivan moet vinden, voordat de Russen hem vermoorden kom ik echter niet verder dan de gedeeldte waar de Russen de boel in de fik hebben gestoken. Ik zie 2 gijzelaars die omringd zijn met 2 bommen. En ik moet de keycode hebben van een deur op die verdieping. Maar ik kan die code echter nergens vinden.
eerst naar die gijzelaars toegaan, voorzichtig de links wallmine disablen, daarna de rechtse, dan geeft die gevangene je de deurcode!
Scheren is voor schapen!
pi_10826929
Ik kom niet verder in level 1 - policy station - van splintercell op de xbox Ben bij het tweede deel en moet die black box vinden in dat huis, hij zou achter een bookshelf zijn maar kan niks uitvoeren bij die kast. Ik heb de beide gasten die in dat huis verblijven sort of afgeschoten. Verder op in het huis is nog een deur maar heb je een code voor nodig, iemand wel al verder gekomen?

Ik heb wel dat schilderij gevonden en de code van die balcony door, maar op dat balkon is niks te vinden en achter het schilderij ook geen black box.

[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 02-06-2003 15:06]

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
  donderdag 5 juni 2003 @ 12:45:24 #23
47712 Zachtdropje
Braveheart fan
pi_10902240
Ja hallo , dan weer

Ik heb een probleempje met Freelancer ,
Ik zit dus al dagen te zoeken naar Nomad wapens , of mischien nog beter, zou ergens in omicron alpha/beta moeten zitten , maar ik kan het gewoon niet vinden... Zou iemand mij de weg kunnen wijzen? ik kan dat hele omicron system niet vinden , en dus ook dat hidden jump-hole wat daar zit niet

Dan nog een vraagje, ik vlieg nu in een "Hammerhead" bounty hunter VHF , lvl 28 , met 2 Salamanca's MK1 , en 3 hornvipers, is het uberhaupt wel verstandig om me met die nomad's te gaan bemoeien? of is dat te risky? kan ik beter ff wachten?

Alvast bedankt!!

In the year of our Lord 1314, Patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen. And won their freedom, Forever.
pi_10906743
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 17:19 schreef BierKoning het volgende:

hoe kan het wel?

je moet hem gewoon op een afstandje volgens, dat is echt een van de makkelijkste missies die er zijn
  donderdag 5 juni 2003 @ 18:53:07 #25
54744 chrisz
music sounds better with me
pi_10911493
hey mensen
ik heb een vraagje.. ik ben nu bezig met het spel beachlife op de pc. de eerste aantal levels heb ik makkelijk gehaald maar nu ben ik bij het level girls,grils,girls en dan moet ik 50 personen laten rotzooien op het strand maar dat lukt me niet. weet iemand hoe dat wel lukt en welke dingen ik daarvoor moet doen.
mijn populatie is wel dat er veel meer vrouwen zijn dan mannen en ik heb ook al aardig gerommeld met de prijzen van alcohol en de sterkte maar het lukt mij niet.
wie weet wat ik moet doen???
What the f*ck, ik doe het gewoon!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')