quote:Da's iets voor R&P
Op maandag 12 mei 2003 21:49 schreef vannelle het volgende:
Dat van dat reservewiel klopt wel, maar dat van die LEVENSpartner??
Verwacht je echt dat ik er volgend jaar niet meer ben?
quote:Als het goed is zit er ook zo'n hoepel in jouw auto. Dat ie meer spaken heeft wil alleen maar zeggen dat ie zich moeilijker laat corrigeren
Op maandag 12 mei 2003 21:52 schreef slashme het volgende:
alleen al dat achterlijke stuur wat er standaard in zit. grote ronde hoepel met 1 dikke spaak. Net of ie afbreekt als je er hard tegen drukt.
quote:
Op maandag 12 mei 2003 21:53 schreef vannelle het volgende:[..]
Als het goed is zit er ook zo'n hoepel in jouw auto. Dat ie meer spaken heeft wil alleen maar zeggen dat ie zich moeilijker laat corrigeren
quote:Ik heb gewoon een normaal drie-spaaks sportstuur:
Op maandag 12 mei 2003 21:52 schreef slashme het volgende:
alleen al dat achterlijke stuur wat er standaard in zit. grote ronde hoepel met 1 dikke spaak. Net of ie afbreekt als je er hard tegen drukt.
Constant 160km/u vond die auto toch niet zo leuk, op de terugweg uit Spanje bij een graadje of 30 in de file oplopende motortemperatuur.
Wij de motorkap open op de vluchtstrook. Water kwam de radiator uitklotsen.
Lekke koppakking! Afgesleept naar een garage. Monteur flink lopen gassen met die auto: Kwam een forse hoeveelheid motorolie uit de uitlaat.
Wagen leeggehaalt en wij een taxi naar een camping.
Auto in Fankrijk gelaten, bolide stond in de schaduw onder een boom op een Franse sloop. Back to it's roots........
quote:dat noem jij een sport stuur
Op maandag 12 mei 2003 21:59 schreef Wokschotel het volgende:[..]
Ik heb gewoon een normaal drie-spaaks sportstuur:
quote:Ik bedoelde maar te zeggen dat iedere auto zijn hoepeltje heeft, de ontwerper heeft dat nou eenmaal bedacht en zal z'n redenen wel hebben.
Op maandag 12 mei 2003 21:55 schreef slashme het volgende:[..]
Leg uit. En in mijn auto zit niet zo'n grote hoepel maar een kleinere.
quote:Even in retrospectief: we hebben het hier over een auto van bijna 20 jaar oud.
Op maandag 12 mei 2003 22:01 schreef slashme het volgende:[..]
dat noem jij een sport stuur
![]()
quote:Het is lelijk en het ziet er zo iel uit
Op maandag 12 mei 2003 22:02 schreef vannelle het volgende:[..]
Ik bedoelde maar te zeggen dat iedere auto zijn hoepeltje heeft, de ontwerper heeft dat nou eenmaal bedacht en zal z'n redenen wel hebben.
En wat maakt het nou uit hoeveel spaken zo'n ding heeft....:?
quote:Even in retrospectief: een auto van meer dan 26 jaar oud:
Op maandag 12 mei 2003 22:03 schreef Wokschotel het volgende:[..]
Even in retrospectief: we hebben het hier over een auto van bijna 20 jaar oud.
quote:Jij vindt het lelijk.
Op maandag 12 mei 2003 22:04 schreef slashme het volgende:[..]
Het is lelijk en het ziet er zo iel uit
ennuhh neej hijs nie mooi..maar das 't leuke: 4 stoere meiden in n gloednieuwe golf trok ik zow voorbij hahaha tis maar 1000kg en dat met n 1.9 injectie wil wel...
ok next car: XM .. maar voorlopig: BX: SUPERRR !!!:9
quote:Ehm, ja? En nu? Het ziet er anders uit en een Kadett is geen BX. Godzijdank niet, trouwens. Over wegroestende bakken gesproken
Op maandag 12 mei 2003 22:06 schreef slashme het volgende:[..]
Even in retrospectief: een auto van meer dan 26 jaar oud:
[afbeelding]
quote:Jij VINDT het lelijk en iel? Ach, tis goedgekeurd dus zal wel kloppen
Op maandag 12 mei 2003 22:04 schreef slashme het volgende:[..]
Het is lelijk en het ziet er zo iel uit
quote:En bovendien: zullen we elkaar gewoon in onze waarde laten? Jij gelukkig met een Kadett, ik met een BX. What's the problem?
Op maandag 12 mei 2003 22:06 schreef slashme het volgende:[..]
Even in retrospectief: een auto van meer dan 26 jaar oud:
[afbeelding]
quote:Ik hoef toch geen polletje te maken he
Op maandag 12 mei 2003 22:07 schreef Wokschotel het volgende:[..]
Jij vindt het lelijk.
quote:Prima ik vindt alleen dat 1 spaaks stuurwiel van de BX iel en lelijk, klaar. En jij vindt kadettjes wegroesten, nou dat klopt ook.
Op maandag 12 mei 2003 22:10 schreef Wokschotel het volgende:[..]
En bovendien: zullen we elkaar gewoon in onze waarde laten? Jij gelukkig met een Kadett, ik met een BX. What's the problem?
quote:Hoe snel is zon kadetttt eigenlijk? (gsi of hoe noeme ze dat bij opel?)
Op maandag 12 mei 2003 22:13 schreef slashme het volgende:[..]
Prima ik vindt alleen dat 1 spaaks stuurwiel van de BX iel en lelijk, klaar. En jij vindt kadettjes wegroesten, nou dat klopt ook.
Maar als je die grote hoepel met die dunne spaakjes een sportstuur vindt omdat ie 20 jaar oud is
Je moet er niet mee naar de citroen-dealer gaan voor reparaties, je moet een kennis hebben die goedkoop voor je sleutelt. Ik rijd al jaren bx-en, van een 1.4 benzine tot een 1.9 diesel break, en het rijdt echt geweldig.
Over het uiterlijk zijn de meningen verdeeld, maar je vind hem prachtig, of je vind het niets. Ertussenin bestaat niet. Ik vind hem prachtig.
Voor diegenen die het niets vinden: maak er eens een ritje in en je bent verkocht ( als je niet een state-of-the-art luxe-auto bent gewend, als je de nieuwste Mercedes of BMW rijdt, vind je het natuurlijk niets duh! ). Het rijdt iig 1000x beter als een strontGolf of Slopel Kadett.
En btw. ik trok met mijn 19TZi net zo hard op als een Audi A4 1.9 TDi, en die trekt toch best hard
quote:Sneller dan de snelste BX.
Op maandag 12 mei 2003 22:20 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Hoe snel is zon kadetttt eigenlijk? (gsi of hoe noeme ze dat bij opel?)
quote:niets aan toe te voegen,is gewoon de waarheid
Op maandag 12 mei 2003 22:21 schreef opacohen het volgende:
Jullie kunne zeggen wat jullie willen, maar de BX is een erg comfortabele auto voor weinig geld.Je moet er niet mee naar de citroen-dealer gaan voor reparaties, je moet een kennis hebben die goedkoop voor je sleutelt. Ik rijd al jaren bx-en, van een 1.4 benzine tot een 1.9 diesel break, en het rijdt echt geweldig.
Over het uiterlijk zijn de meningen verdeeld, maar je vind hem prachtig, of je vind het niets. Ertussenin bestaat niet. Ik vind hem prachtig.
Voor diegenen die het niets vinden: maak er eens een ritje in en je bent verkocht ( als je niet een state-of-the-art luxe-auto bent gewend, als je de nieuwste Mercedes of BMW rijdt, vind je het natuurlijk niets duh! ). Het rijdt iig 1000x beter als een strontGolf of Slopel Kadett.
En btw. ik trok met mijn 19TZi net zo hard op als een Audi A4 1.9 TDi, en die trekt toch best hard
quote:Ik heb er in gereden en het bevestigde mijn voorgevoel, bagger dus. Stuurt voor geen meter en alles wat elektrisch is (en dat is te veel) gaat kapot. Die stoelen zijn zo zacht als botor en hebben 0 zijdelingse steun. En dan al dat vale plastic om me heen brrrrr....
Op maandag 12 mei 2003 22:21 schreef opacohen het volgende:
quote:Ieder z'n meuk
Op maandag 12 mei 2003 22:35 schreef slashme het volgende:[..]
Vlam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |