abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 mei 2003 @ 14:31:16 #101
55535 Sentenced
To live...
pi_10510464
quote:
Op zondag 18 mei 2003 14:26 schreef Yodium het volgende:

[..]

Inderdaad, en als je ze regelmatig poetst zijn het ook gewoon nette schoen vind ik.

Hmm, nette schoenen vind ik het niet echt. Het straalt niet echt "stijl" zoals een echte nette schoen dat doet.
Kisten hebben toch wel iets ruigs ondanks dat ik er een broek overheen draag. Dat heeft toch wel weer wat.
Hier voor droeg ik van die boots van Timberland. Die waren zelfs nog netter.
pi_10511937
ik vind het lompe schoenen
..!
  zondag 18 mei 2003 @ 16:53:47 #103
55535 Sentenced
To live...
pi_10513952
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:25 schreef th4_d0n het volgende:
ik vind het lompe schoenen
Dat mag jij vinden, hoor.
Ze zijn niet echt elegant nee, maar ze lopen wel heerlijk. Kan ik van de meeste gympies helaas niet zeggen.
  zondag 18 mei 2003 @ 17:47:39 #104
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_10515017
quote:
Op zondag 18 mei 2003 13:38 schreef Sentenced het volgende:

[..]

Open? Is dat een geintje? Lijkt me toch echt niet lekker lopen... En het staat ook niet echt vind ik.
Zag er toevallig iemand mee lopen toen ik uit de dumpstore kwam hier.

Er zitten halverwege van die klemmetjes (bij de meeste kisten dan) die de veters strak houden, zodat je ze onder vast kan hebben, en boven los. Dan kan je ook je broek erin doen enzow.. en je slipt er ook niet in, omdat ze onder gewoon vast zitten..

Foto heb ik helaas niet, maar ik vind het wel stoer

KippKoRN I love you!
  zondag 18 mei 2003 @ 18:07:46 #105
55535 Sentenced
To live...
pi_10515422
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:47 schreef NemesisDivina het volgende:

[..]

Er zitten halverwege van die klemmetjes (bij de meeste kisten dan) die de veters strak houden, zodat je ze onder vast kan hebben, en boven los. Dan kan je ook je broek erin doen enzow.. en je slipt er ook niet in, omdat ze onder gewoon vast zitten..

Foto heb ik helaas niet, maar ik vind het wel stoer

Ik snap de bedoeling. Er zitten wel een soort klemmetjes, hoewel die niet geweldig werken.
Maar ik houd m'n broek er voorlopig lekker overheen.
  zondag 18 mei 2003 @ 18:10:03 #106
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_10515462
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:07 schreef Sentenced het volgende:

[..]

Ik snap de bedoeling. Er zitten wel een soort klemmetjes, hoewel die niet geweldig werken.
Maar ik houd m'n broek er voorlopig lekker overheen.

Die klemmetjes werken heel simpel, bovenaan klemmen ze, beneden zitten ze los... als je je veter naar de bovenkant van het klemmetje doet, zit ie vast
gewoon ff mee kloten... en foto posten als het gelukt is uiteraard
KippKoRN I love you!
  zondag 18 mei 2003 @ 18:16:31 #107
43316 Skelator
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_10515593
nog een voordeel van kisten is, als je ruzie hebt kan je flinke schoppen uitdelen
[b][url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/336290/2/25]mijn calculator casemod! topic![/url][/b] [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/Skelator]FOTOBOEK![/url] [br] en ja ik heb dyslexie
  zondag 18 mei 2003 @ 18:21:30 #108
55535 Sentenced
To live...
pi_10515718
Open met broek er in vind ik geen gezicht, maar dit staat eigenlijk wel tof vind ik.
Nog wel ff klooien want het zit niet echt lekker met die broek er in gepropt!

ik mis m'n digicam

pi_10521463
Et zijn een beetje neo nazi achtige schoenen
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  zondag 18 mei 2003 @ 22:06:05 #110
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_10521604
quote:
Op zondag 18 mei 2003 22:01 schreef Trance4Ever het volgende:
strak dicht en met witte veters erin wel jah
KippKoRN I love you!
pi_10521685
quote:
Nee , dat is een lekkere opmerking.. zucht
Joh als je ze nou niet lekker vindt zitten/lopen of je hebt het gewoon niet op kisten .. reageer dan niet.

Ik had mijn 9-jarige paar onlangs uit het ook oog verloren , helaas tijdens een diefstal van een bepaald object op wielen.
En die kissies lagen helaas er nog in , er groeide zelfs mos op!

Maar hoe langer ik ze had hoe lekkerder ze liepen en gingen zitten..
Dus heb 2 dagen na mijn heftige verlies snel weer een nieuw paar gehaald...^O^

Maar of je er nou mee gaat stappen , op je kop staan of wat dan ook .. het zit naar mijn mening goed!
Het enige is gewoon dat ze flink ingelopen moeten worden....

Oh ja joh?
  zondag 18 mei 2003 @ 22:11:11 #112
55616 Mister_H
Regen is nat!!
pi_10521804
je kunt zeggen wat je wilt, ze zitten we V R E S E L I J K lekker, en je krijgt er geen zweet poten in, is ook wel een voordeel
Quote: <<>>
  zondag 18 mei 2003 @ 22:43:07 #113
55535 Sentenced
To live...
pi_10522732
Ik krijg net van m'n zus te horen dat die broek in m'n schoenen geen gezicht is!
Heerlijk om dat te horen van zo'n 15 jarige huppelkut.
Nu nog een paar rode en gele veters halen. Kijken wat ze daar op aan te merken heeft.
pi_10523123
quote:
Op zondag 18 mei 2003 22:43 schreef Sentenced het volgende:
Ik krijg net van m'n zus te horen dat die broek in m'n schoenen geen gezicht is!
dat had ik je ook wel kunnen vertellen

maargoed ik had dit topic nog niet gelezen dus eigelijk kon het stiekem niet

gewoon eroverheen staat beter

zondag 18 mei 2003 @ 23:03:48 #115
55535 Sentenced
To live...
pi_10523292
quote:
Op zondag 18 mei 2003 22:57 schreef veldmuis het volgende:

[..]

dat had ik je ook wel kunnen vertellen

maargoed ik had dit topic nog niet gelezen dus eigelijk kon het stiekem niet

gewoon eroverheen staat beter

Ja vind ik tot nu toe ook. Hoewel het bij bepaalde broeken wel weer stoer staat om ze er in te stoppen.
Maar da's natuurlijk ook een kwestie van smaak.
pi_10523411
quote:
Nu nog een paar rode en gele veters halen. Kijken wat ze daar op aan te merken heeft.
Ik hoor hier overal dat witte veters taboe zijn. Lekker fel geel lijkt me ook best grappig, maar ik ben eigenlijk niet zo'n opvallend persoon en doe eigenlijk ook nooit een poging dat wel te worden.
pi_10523656
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:03 schreef Sentenced het volgende:

[..]

Ja vind ik tot nu toe ook. Hoewel het bij bepaalde broeken wel weer stoer staat om ze er in te stoppen.
Maar da's natuurlijk ook een kwestie van smaak.

zo'n witte camoeflage (spelling?? ) broek erin en dan iets een rand erover heen staat opzich wel grappig ja

anway, waren rode veters in kisten ook niet "fout"?

You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  zondag 18 mei 2003 @ 23:25:51 #118
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_10523780
Oh ik heb een tijd rondgelopen met knalrode veters in mn docs, iedereen zeiken dat het iets betekende.. tja.. dat ik rood wel een leuke kleur voor mn veters vond!

Nouja docs zitten dus ook wel errug fijn maar zijn mij niet lomp genoeg.. duss heb ik vanaf zeer binnenkort (zodra mn geld gestort wordt) weer een paar kisten erbij. Hou ik mn 3 jaar oude docs er gewoon lekker bij, voor als ik eens weer in een iets kortere rok loop..

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_10523940
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:25 schreef BlackOrchid het volgende:
Oh ik heb een tijd rondgelopen met knalrode veters in mn docs, iedereen zeiken dat het iets betekende.. tja.. dat ik rood wel een leuke kleur voor mn veters vond!
Zoiets had ik dus ook gehoord, heb zelf ook al een paar jaar rode veters in me kisten. Weet nu alleen niet of het waar is of niet Lekker boeiend ik vind het leuk staan dus ik loop ermee ..
pi_10524308
quote:
http://www.tw-magazine.com/nieuws/nieuws_full.php?id=342
Daar staat het e.e.a. in, ook over docs enzo.
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  maandag 19 mei 2003 @ 11:12:28 #121
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_10528609
Tja maar das gewoon bullshit.. wrom is wit en gele veters rechts en rode veters links? Wat is de betekenis van paarse veters dan.. want daar zat men ook over te zeiken. Ach rood is gewoon een leuk kleurtje..
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  maandag 19 mei 2003 @ 11:50:00 #122
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10529429
quote:
Op maandag 12 mei 2003 15:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dr. Martens zijn idd ook een goeie tip. Die van mij heb ik nu minstens 5 jaar, dagelijks gedragen en ze zien er nog perfect uit. Goed bijhouden met poetsen en alles en ze zijn hun geld meer dan waard.
Dr.Martens slijten ff sneller dan kistjes. Kistjes lopen prima, ik sleet vroeger jaarlijks een paar. Nu trek ik ze enkel aan bij straatsporten en bij werk buiten waarbij ik veel moet lopen. Voor mijn werk met systemen en mensen loop ik tegenwoordig op van Bommels en als ik ga stappen komen de puntschoenen uit de kast.

Magere mensen kunnen net als dikke en atletische mensen prima met kisten lopen. Commentaar van een ander is goed voor je weerbaarheidsvermogen. Wie zichzelf kan vermaken luistert naar wat een ander laat weten en laat daarvan hangen wat hij nuttig of noodzakelijk vindt om een eigen keuze te kunnen maken over eventuele suggesties tot gedrags- of presentatieverandering.

Wat een ander vindt van de kleur veter die je in je schoenen stopt kun je helemaal irrelevant vinden. Zelf ben ik op een school ooit eens tot racist en facist gebombardeerd door mensen die mij niet kenden maar meenden te moeten beoordelen op de veters in mijn schoenen. Ik heb juist daarom de hele periode op die school witte veters in mijn kisten laten zitten. Ik vond het niet nodig een ander te laten bepalen wie ik was of hoe ik me presenteerde op grond van selectieve toeschrijving. (Zo deden ze dat uiteindelijk alsnog maar dan tegenovergesteld aan hoe zij dat destijds verwachtten). Na verloop van tijd hebben de toeschrijvers het niet meer gehad over de witte veters... Daar hielp vast aan mee dat ik hen bij voorkeur in groot gezelschap van gepast weerwoord bediende.

Gezien de betreffende mensen momenteel de balie platlopen bij de sociale dienst durf ik te stellen dat mensen die het nodig vinden anderen te becommentariëren op hun presentatie, zonder dat ze met reële argumenten komen, niet de mensen met de meeste intellectuele bagage zijn. Misschien helpt je dat in jouw weging van 'argumenten' die eventueel zullen worden gebruikt omdat je er een individuele smaak op na houdt.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 19 mei 2003 @ 11:51:55 #123
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10529458
quote:
een beetje
neo
nazi
achtige
schoenen

wat zeg je hier eigenlijk. Alle glimmende zwarte hoge schoenen zijn in jouw werkelijkheidsbeeld nazischoenen of wat?

maandag 19 mei 2003 @ 11:59:39 #124
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10529622
quote:
Op zondag 18 mei 2003 22:06 schreef NemesisDivina het volgende:

[..]

strak dicht en met witte veters erin wel jah

Altijd veilig om projecties van anderen na te praten. Sinds wanneer bepalen neutrale attributen met wat voor een individu je te maken hebt?
Ergens in Engeland heeft iemand ooit eens bedacht dat witte veters in zwarte kisten zou staan voor fascistische symphatiën. Een groepje met dergelijke symphatiën liep er zo bij om dat vooroordeel te bevestigen. Ineens is dan ieder die witte veters in zwarte schoenen doet een fascist. Fijn als de wereld toch zo lekker makkelijk zwart-wit in te delen was.

Dan zijn mensen met zware wenkbrouwen zeker ook allemaal crimineel

Wie oog heeft voor mensen kijkt door de verpakking heen als hij of zij iemand tegen wil komen. Wie slechts graag de eigen vooroordelen en hokjesgeest bevestigd ziet kan gewoon op de gekozen oppervlakkige weg van uiterlijke beoordeling en bevoogdende toeschrijving verder leven.
Ook dat kan gelukkig in ons democratische land.

maandag 19 mei 2003 @ 12:00:50 #125
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10529650
quote:
Ze leeft in ieder geval met je mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')