abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10377453
Die hoge Timberlands zijn fijnnnnnnnnnnn
  maandag 12 mei 2003 @ 16:07:58 #52
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_10377487
Ik heb nieuwe kisten nodig eigenlijk, weet iemand een winkel die een beetje algemeen is.Dus een beetje in zowat alle grote plaatsen is, of anders online iets..;)
We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_10377530
Kisten zijn lomp...
  maandag 12 mei 2003 @ 16:09:33 #54
55272 jungverzet
Sex is heilig
pi_10377551
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:07 schreef Darkinforcer het volgende:
Ik heb nieuwe kisten nodig eigenlijk, weet iemand een winkel die een beetje algemeen is.Dus een beetje in zowat alle grote plaatsen is, of anders online iets..;)
De kleding,legershop; Yankees!

Je vind er van alles, zakmessen,buksen,lonsdale kleren!,fred perry,bivakmutssen,legerkleding, een van de zaken waar ik wel elke maand een kijkje neem

Zijn in heel Nederland...

pi_10377661
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:07 schreef Darkinforcer het volgende:
een dumptoko, of anders de dump2000 in het alexandrium ?
  maandag 12 mei 2003 @ 16:15:59 #56
37248 BertV
Klei indiaan
pi_10377774
quote:
Kisten zijn lomp...
idd, heb ze al sinds m'n 16e... en ik wil niet anders.
Als ik nu "normale" schoenen aan doe wordt ik al gek van het gepriegel met die vetertjes.

En nu sandalen van eelt eh makkelijk in de zomer...

Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_10377876
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:15 schreef BertV het volgende:

[..]

idd, heb ze al sinds m'n 16e... [..]

En snap je ook nog de betekenis van het woord 'lomp', of mis ik iets?
pi_10377930
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:19 schreef Skimmer het volgende:

[..]

En snap je ook nog de betekenis van het woord 'lomp', of mis ik iets?

blijkbaar...

Daarom ben ik er ook wer vanaf gestapt, ze waren me toch iets te lomp.

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_10379895
--Edit

[Dit bericht is gewijzigd door Solitarias op 12-05-2003 17:41]

pi_10379926
quote:
Op maandag 12 mei 2003 17:39 schreef Solitarias het volgende:

[..]

De fist-fuck scene

"zeg , Waldemar, mag ik jou een vraag stellen......"
- die scene dus

pi_10379932
shit, weer verkeerde knoppie
  maandag 12 mei 2003 @ 17:46:00 #62
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_10380004
Zijn kisten niet slecht voor je enkels (heb ik gehoord omdat het veel steun van je enkelbanden overneemt).

Geen idee, ik heb al zolang ik mij kan herinneren vrij hoge schoenen en de laatste 2 jaar kisten. Het is op mijn sportschoenen na ook het enige paar dat ik heb dus ik heb ze altijd aan. En ik merk er weinig van hoor.

Kan ik met mijn maatje 41-42 en best brede voeten fatsoenlijk kisten kopen?

Ja, juist heel goed, de maat van kisten staat er in milimeters onder geloof ik. (Ik heb 230 ofzo, dat is dus 23 cm) en dan wordt de breedte nog aangegeven met S, M of L volgens mij (ik heb S)

Staan kisten bij iemand die best tenger is en niet erg lang? Of ziet het er alleen maar sullig uit.

Ze staan iedereen

Kun je ze het hele jaar door aan?

Ik wel

Hoe houden ze zich als je er ook mee gaat stappen en erg intensief gebruikt?

Goed, alleen is het leer aan de binnenkant bij mijn hak aan beide kanten er bij mij een keer helemaal uitgesleten. Daar heb ik toen opnieuw leer in laten zetten en nu is het weer perfect.

Succes met je keuze

[Dit bericht is gewijzigd door Yodium op 12-05-2003 17:47]

pi_10380008
kisten zijn lomp ja, maar ze lopen wel heerlijk. en in de zomer moetje ze gewoon los aan doen, zijn ze niet zo warm. en het kan best met een korte broek er boven hoor moetje ze allen erg open hangen
tja, we leven nu eenmaal in een wereld waar de bestrijders van het terrorisme gevaarlijker zijn dan de terroristen zelf.
  maandag 12 mei 2003 @ 17:49:10 #64
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_10380058
Kisten zijn goed!

Ik heb best kleine voetjes. Maat 37 (soms 36) voor een meid van 1.71 lang. Maar ze hadden zelfs kisten in mijn maat. Ik vind ze mezelf prima staan, al moet je ze wel onderhouden, dus af en toe poetsen enzo. Ze lopen ook lekker, maar ik zou ze niet altijd dragen want ze zijn best warm en staan idd niet onder een rok of korte broek, hehe. O ja, in het begin moet je ze even inlopen en zitten ze zeer kut, maar na die periode zitten ze heel lang erg lekker.

Op het waterlooplein verkopen ze nieuwe kisten voor 85 E geloof ik.

Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
pi_10380151
Ik heb ook kisten. Maatje M-275 (vergelijkbaar met 43 en breed).

Zijn kisten niet slecht voor je enkels (heb ik gehoord omdat het veel steun van je enkelbanden overneemt).
Ze zijn idd slecht voor je enkels als je ze te strak aantrekt.

Kan ik met mijn maatje 41-42 en best brede voeten fatsoenlijk kisten kopen?
Ja. Je kunt ze in alle maten krijgen.

Staan kisten bij iemand die best tenger is en niet erg lang? Of ziet het er alleen maar sullig uit.
Ik vind van wel.

Hoe houden ze zich als je er ook mee gaat stappen en erg intensief gebruikt?
Ligt eraan of je ze schoonmaakt na het stappen. Ik verzorg mijn kisten best goed. Elke keer na een flink feest ofzo ff goed boenen. Dan blijven ze mooi.

Overigens het mooie van Nederlandse legerkisten is dat je ze kunt (laten) inruilen bij het leger. Dit moet dus wel gebeuren door iemand in dienst.

pi_10380740
Bedankt Yodium en Goodspeed, dat waren precies de antwoorden die ik zocht (en die ik wilde horen )

Alle anderen uiteraard ook bedankt. Ik ga binnenkort eens ff bij Veenstra in Varsseveld op zoek naar een mooi paar. Ik post wel foto's als ik ze heb

pi_10380842
Zorg wel dat je Nederlandse legerkisten van de Bata koopt, anders kun je ze niet gratis in laten ruilen.
pi_10381119
quote:
Op maandag 12 mei 2003 18:26 schreef GoodspeeD het volgende:
Zorg wel dat je Nederlandse legerkisten van de Bata koopt, anders kun je ze niet gratis in laten ruilen.
Goeie tip.. En dan kan je met bijbetaling nieuwe meekrijgen? Of hoe werkt dat?
pi_10383070
quote:
Op maandag 12 mei 2003 18:41 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Goeie tip.. En dan kan je met bijbetaling nieuwe meekrijgen? Of hoe werkt dat?

Neuh. Als je iemand kent die in het leger zit, dan kan die persoon gratis nieuwe krijgen.
  maandag 12 mei 2003 @ 20:55:42 #70
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_10384597
Die kisten die Large.nl verkoopt zijn die een beetje goed?
[......]
pi_10391225
quote:
Op maandag 12 mei 2003 15:35 schreef SlaadjeBla het volgende:
In de search vond ik alleen een bijna een jaar oud topic, die niet echt ging over datgene wat ik graag wil weten.

Het geval is dat mijn schoenen het aan het begeven zijn. Nu zit ik te denken aan legerkisten vanwege de onverslijtbaarheid, waterdichtheid etc. Alleen nog enkele vragen:

-Zijn kisten niet slecht voor je enkels (heb ik gehoord omdat het veel steun van je enkelbanden overneemt). Juist goed, zeker als je zwakke enkels hebt
-Kan ik met mijn maatje 41-42 en best brede voeten fatsoenlijk kisten kopen? Ik heb 44
-Staan kisten bij iemand die best tenger is en niet erg lang? Of ziet het er alleen maar sullig uit. Staat iedereen goed
-Kun je ze het hele jaar door aan? Daarom zijn ze zo relaxed
-Hoe houden ze zich als je er ook mee gaat stappen en erg intensief gebruikt? HEEL GOED!!! Daarom koop je juist kisten en niet de eerste de beste laarsjes die je ziet...

Alvast bedankt voor de antwoorden.

pi_10391284
quote:
Op maandag 12 mei 2003 20:55 schreef OphiOn het volgende:
Het zijn geen kisten...

Maar IMHO zijn het geen fijne schoenen.

dinsdag 13 mei 2003 @ 09:55:04 #73
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_10392164
quote:
Op maandag 12 mei 2003 20:55 schreef OphiOn het volgende:
Dat zou ik geen kisten willen noemen....ik ken wel mensen die ze hebben... de bovenste zwarte laag slijt er ontzettend snel af.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 09:57:02 #74
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_10392202
quote:
Op maandag 12 mei 2003 18:26 schreef GoodspeeD het volgende:
Is Bata een type kistje of een winkel?
Ik heb ze bij de dump vandaan (heel vaak langs geweest voor ze ze zo klein hadden dat ze mij pasten ) maar ik ben wel benieuwd of ik ooit ook recht heb op nieuwe...
Wanneer heb je daar eigenlijk recht op? Als ze een bepaald aantal jaren oud zijn of als ze versleten zijn? En moet je dan ook een bonnetje laten zien?
pi_10394025
-Zijn kisten niet slecht voor je enkels (heb ik gehoord omdat het veel steun van je enkelbanden overneemt).
Lijkt me bijna niet maar weet ik niet zeker,
-Kan ik met mijn maatje 41-42 en best brede voeten fatsoenlijk kisten kopen?
jah hoor geen probleem?
-Staan kisten bij iemand die best tenger is en niet erg lang? Of ziet het er alleen maar sullig uit.
Kan prima vriend van mij is ook nietzo lang en tenger en draagt ze nu ook al jaren
-Kun je ze het hele jaar door aan? In principe wel in de zomer is het wel een beetje warm[/b]
-Hoe houden ze zich als je er ook mee gaat stappen en erg intensief gebruikt?
Gewoon regelmatig poetsen en dan gaan ze prima mee
Microsoft, I think, is fundamentally an evil company. -James Clark, Netscape... ~~ If the world didnt suck we would all fall off...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')