quote:De kleding,legershop; Yankees!
Op maandag 12 mei 2003 16:07 schreef Darkinforcer het volgende:
Ik heb nieuwe kisten nodig eigenlijk, weet iemand een winkel die een beetje algemeen is.Dus een beetje in zowat alle grote plaatsen is, of anders online iets..;)
Je vind er van alles, zakmessen,buksen,lonsdale kleren!,fred perry,bivakmutssen,legerkleding, een van de zaken waar ik wel elke maand een kijkje neem
Zijn in heel Nederland...
quote:een dumptoko, of anders de dump2000 in het alexandrium ?
Op maandag 12 mei 2003 16:07 schreef Darkinforcer het volgende:
Ik heb nieuwe kisten nodig eigenlijk, weet iemand een winkel die een beetje algemeen is.Dus een beetje in zowat alle grote plaatsen is, of anders online iets..;)
quote:idd, heb ze al sinds m'n 16e... en ik wil niet anders.
Kisten zijn lomp...
En nu sandalen van eelt eh makkelijk in de zomer...
quote:En snap je ook nog de betekenis van het woord 'lomp', of mis ik iets?
Op maandag 12 mei 2003 16:15 schreef BertV het volgende:[..]
idd, heb ze al sinds m'n 16e... [..]
quote:blijkbaar...
Op maandag 12 mei 2003 16:19 schreef Skimmer het volgende:[..]
En snap je ook nog de betekenis van het woord 'lomp', of mis ik iets?
Daarom ben ik er ook wer vanaf gestapt, ze waren me toch iets te lomp.
quote:
Op maandag 12 mei 2003 17:39 schreef Solitarias het volgende:[..]
De fist-fuck scene
"zeg , Waldemar, mag ik jou een vraag stellen......"
- die scene dus
Geen idee, ik heb al zolang ik mij kan herinneren vrij hoge schoenen en de laatste 2 jaar kisten. Het is op mijn sportschoenen na ook het enige paar dat ik heb dus ik heb ze altijd aan. En ik merk er weinig van hoor.
Kan ik met mijn maatje 41-42 en best brede voeten fatsoenlijk kisten kopen?
Ja, juist heel goed, de maat van kisten staat er in milimeters onder geloof ik. (Ik heb 230 ofzo, dat is dus 23 cm) en dan wordt de breedte nog aangegeven met S, M of L volgens mij (ik heb S)
Staan kisten bij iemand die best tenger is en niet erg lang? Of ziet het er alleen maar sullig uit.
Ze staan iedereen
Kun je ze het hele jaar door aan?
Ik wel
Hoe houden ze zich als je er ook mee gaat stappen en erg intensief gebruikt?
Goed, alleen is het leer aan de binnenkant bij mijn hak aan beide kanten er bij mij een keer helemaal uitgesleten. Daar heb ik toen opnieuw leer in laten zetten en nu is het weer perfect.
Succes met je keuze
[Dit bericht is gewijzigd door Yodium op 12-05-2003 17:47]
Ik heb best kleine voetjes. Maat 37 (soms 36) voor een meid van 1.71 lang. Maar ze hadden zelfs kisten in mijn maat. Ik vind ze mezelf prima staan, al moet je ze wel onderhouden, dus af en toe poetsen enzo. Ze lopen ook lekker, maar ik zou ze niet altijd dragen want ze zijn best warm en staan idd niet onder een rok of korte broek, hehe. O ja, in het begin moet je ze even inlopen en zitten ze zeer kut, maar na die periode zitten ze heel lang erg lekker.
Op het waterlooplein verkopen ze nieuwe kisten voor 85 E geloof ik.
Zijn kisten niet slecht voor je enkels (heb ik gehoord omdat het veel steun van je enkelbanden overneemt).
Ze zijn idd slecht voor je enkels als je ze te strak aantrekt.
Kan ik met mijn maatje 41-42 en best brede voeten fatsoenlijk kisten kopen?
Ja. Je kunt ze in alle maten krijgen.
Staan kisten bij iemand die best tenger is en niet erg lang? Of ziet het er alleen maar sullig uit.
Ik vind van wel.
Hoe houden ze zich als je er ook mee gaat stappen en erg intensief gebruikt?
Ligt eraan of je ze schoonmaakt na het stappen. Ik verzorg mijn kisten best goed. Elke keer na een flink feest ofzo ff goed boenen. Dan blijven ze mooi.
Overigens het mooie van Nederlandse legerkisten is dat je ze kunt (laten) inruilen bij het leger. Dit moet dus wel gebeuren door iemand in dienst.
Alle anderen uiteraard ook bedankt. Ik ga binnenkort eens ff bij Veenstra in Varsseveld op zoek naar een mooi paar. Ik post wel foto's als ik ze heb
quote:Goeie tip.. En dan kan je met bijbetaling nieuwe meekrijgen? Of hoe werkt dat?
Op maandag 12 mei 2003 18:26 schreef GoodspeeD het volgende:
Zorg wel dat je Nederlandse legerkisten van de Bata koopt, anders kun je ze niet gratis in laten ruilen.
quote:Neuh. Als je iemand kent die in het leger zit, dan kan die persoon gratis nieuwe krijgen.
Op maandag 12 mei 2003 18:41 schreef SlaadjeBla het volgende:[..]
Goeie tip.. En dan kan je met bijbetaling nieuwe meekrijgen? Of hoe werkt dat?
quote:
Op maandag 12 mei 2003 15:35 schreef SlaadjeBla het volgende:
In de search vond ik alleen een bijna een jaar oud topic, die niet echt ging over datgene wat ik graag wil weten.Het geval is dat mijn schoenen het aan het begeven zijn. Nu zit ik te denken aan legerkisten vanwege de onverslijtbaarheid, waterdichtheid etc. Alleen nog enkele vragen:
-Zijn kisten niet slecht voor je enkels (heb ik gehoord omdat het veel steun van je enkelbanden overneemt).
Juist goed, zeker als je zwakke enkels hebt
-Kan ik met mijn maatje 41-42 en best brede voeten fatsoenlijk kisten kopen?Ik heb 44
-Staan kisten bij iemand die best tenger is en niet erg lang? Of ziet het er alleen maar sullig uit.Staat iedereen goed
-Kun je ze het hele jaar door aan?Daarom zijn ze zo relaxed
-Hoe houden ze zich als je er ook mee gaat stappen en erg intensief gebruikt?HEEL GOED!!! Daarom koop je juist kisten en niet de eerste de beste laarsjes die je ziet...
Alvast bedankt voor de antwoorden.
quote:Het zijn geen kisten...
Op maandag 12 mei 2003 20:55 schreef OphiOn het volgende:
Die kisten die Large.nl verkoopt zijn die een beetje goed?
Maar IMHO zijn het geen fijne schoenen.
quote:Dat zou ik geen kisten willen noemen....ik ken wel mensen die ze hebben... de bovenste zwarte laag slijt er ontzettend snel af.
Op maandag 12 mei 2003 20:55 schreef OphiOn het volgende:
Die kisten die Large.nl verkoopt zijn die een beetje goed?
quote:Is Bata een type kistje of een winkel?
Op maandag 12 mei 2003 18:26 schreef GoodspeeD het volgende:
Zorg wel dat je Nederlandse legerkisten van de Bata koopt, anders kun je ze niet gratis in laten ruilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |