quote:Nou dat is dus gebeurd, ik heb met een meisje op icq best vaak gepraat en ik vind haar best wel heel erg leuk. Ze woont bij mij in ons dorp en nou wilde ik haar de volgende e-mail gaan sturen. alleen ik weet niet of dit nou zo slim is:
Op 28 december 2000 15:06 schreef SkyMaster het volgende:
Dat is wat ik zou doen; gewoon wanneer ze een keertje on-line komt "en passant" een gesprek beginnen en zodoende leer je haar ook wat beter kennen.
Wanneer je haar irl dan tegen komt zal het veel makkelijker zijn om tegen haar te praten. En misschien komt van het 1 wel het ander.
'K hoop het voor je !
He, hoe is ie?,
ik zat ff meet een vraagje dus..
Het klinkt waarschijnlijk heel raar alleen ik zou jou wel beter willen leren kennen. Gewoon een keer naar de stad of zo of iets anders dat maakt me nie uit. Alleen ik weet verder helemaal niet hoe jij daar over denkt dus ik denk ik stuur ff een e-mail, ik weet echt niet hoe ik het anders zou moeten doen..
Nou ik hoor het wel!
mzzl
Mark
is de e-mail goed en is dit verstandig of niet? en als er wat aan verander moet worden zeg dat dan ff, TNKX!
quote:Zo heel raar klinkt dat toch niet? Als jullie elkaar goed kennen en het klikt, dan lijkt me een IRL meeting geen raar voorstel hoor.
Op 30 januari 2001 13:28 schreef kwanten het volgende:Het klinkt waarschijnlijk heel raar alleen ik zou jou wel beter willen leren kennen
quote:Hmm... dat klinkt wel een beetje wanhopig. Je kunt 't 'r ook op ICQ vertellen bijvoorbeeld.
dus ik denk ik stuur ff een e-mail, ik weet echt niet hoe ik het anders zou moeten doen..
Ik zou 't mailtje dus wat luchtiger maken. En in de lijn van jullie ICQ-gesprekken, hoewel die misschien ook wel zo gaan, dat weet ik natuurlijk niet.
Suk6 iig!
quote:Ik hoop het niet nee
Op 30 januari 2001 13:41 schreef Jarno het volgende:
Nu maar hopen dat ze nooit op FOK komt he.
quote:Zo vaak komt ze niet op icq, alleen ik vond zelf een e-mail voorzichtiger. mm er zit wel wat in. ik zal eens kijken als ze binnekort op icq komt.
Op 30 januari 2001 13:42 schreef ~Anja~ het volgende:
Ik denk dat je het beter een keer in een gesprek op icq kan vragen, kan ze direkt beantwoorden en komt het spontaner over...toch?
quote:Ja idd had ik nog niet aan gedacht tnkx!,
Op 30 januari 2001 13:43 schreef Arcee het volgende:
Hmm... dat klinkt wel een beetje wanhopig.
quote:Dat snap ik niet echt? je bedoelt dat je via icq elkaar niet ziet of?? ik snap m nie echt nee..
Op 30 januari 2001 13:40 schreef Ringo het volgende:Juist via het net kan je die verlegen houding van je afschudden en gewoon recht op je doel afgaan.
[Dit bericht is gewijzigd door kwanten op 30-01-2001 13:49]
quote:Op het net zijn toch een heleboel sociale barrières die het je irl moeilijk kunnen maken, verdwenen. Zelf ervaar ik op het net altijd een heerlijk gevoel van vrijheid: ik zeg wat ik denk, ben erg openhartig, durf (nog) meer met humor te spelen, af en toe over het randje en dan weer even gas terug, kortom, het is allemaal wat speelser. Daar moet je dus gebruik van maken denk ik, als puntje echt bij paaltje komt en je wilt iemand uitvragen.
Op 30 januari 2001 13:48 schreef kwanten het volgende:
Dat snap ik niet echt? je bedoelt dat je via icq elkaar niet ziet of?? ik snap m nie echt nee..
quote:ja dat is wel helemaal waar ja, zo hoef je iemand niet aan te kijken terwijl je "praat", maar ik had het net ook al omgedraaid bij mezelf zeg maar:
Op 30 januari 2001 13:54 schreef Ringo het volgende:
Op het net zijn toch een heleboel sociale barrières die het je irl moeilijk kunnen maken, verdwenen. Zelf ervaar ik op het net altijd een heerlijk gevoel van vrijheid: ik zeg wat ik denk, ben erg openhartig, durf (nog) meer met humor te spelen, af en toe over het randje en dan weer even gas terug, kortom, het is allemaal wat speelser. Daar moet je dus gebruik van maken denk ik, als puntje echt bij paaltje komt en je wilt iemand uitvragen.
ik zou het denk ik ook leuker vinden dat iemand me iets op icq vraagt dan via een e-mail. een e-mail is toch net weer iets onpersoonlijker dan rechtstreeks contact via icq.
en idd online praten is veel makkelijker dan normaal irl. Dat ervaar ik zelf ook zo.
mm dan denk ik dat de volgende keer als ze online komt we eens even een goed gesprek moeten gaan hebben , alleen is het dan juist handig om dat nou zeg maar vast voor te bereiden, of juist helemaal niet meer aan denken nou en als ze online komt gewoon maar kijken wat er van komt? alleen dan zit ik dadelijk wel helemaal shakend achter de computer.. maar ja dan weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben!
. dusse jullie horen het allemaal nog wel!
wat moet ik doen (ik ben invisible ) een gesprek beginnen of eerst wachten tot ze terug mailt?
of alleen online gaan en kijken of ze wat zegt (niet zelf gesprek beginnen)
quote:Denk het niet, wordt ze misschien wel overrompeld. Bij een mail kan ze even nadenken.
Ik denk dat je het beter een keer in een gesprek op icq kan vragen,
succes
quote:dit zou ik weg laten als ik jou was
ik weet echt niet hoe ik het anders zou moeten doen..
quote:Dit zou ik al helemaal niet neerzetten,
mzzl
Jij: He ik ben ff kwijt wanneer we ook alweer uitgaan!
Zij: Dat we uitgaan?
Jij: Ja we zouden toch binnenkort gaan stappen?
Zij: Ow weet ik niet meer!
Jij: Nou bij deze dan.. lijkt het je leuk?
Gewoon lekker direct zijn kerel!
Succes!
quote:Nah, TE opdringerig ...
Op 30 januari 2001 18:53 schreef Jer het volgende:
Het moet zo:Jij: He ik ben ff kwijt wanneer we ook alweer uitgaan!
Zij: Dat we uitgaan?
Jij: Ja we zouden toch binnenkort gaan stappen?
Zij: Ow weet ik niet meer!
Jij: Nou bij deze dan.. lijkt het je leuk?
Gewoon lekker direct zijn kerel!Succes!
Als je gewoon lekker losjes lult breng je het als een grap.. en gaat ze er serieus op in dan ben je binnen
Het ligt er gewoon geheel aan hoe je altijd met diegene praat!
maar ik kan wel ff zeggen hoe het ongeveer ging
ik vroeg of ze d'r e-mail al had gelezen maar dat had ze nog niet gedaan.. nadat ze hem gelezen had zei ze dat ze snapte wat ik bedoelde.. toen schreef ik direct terug om mezelf zeg maar te beschermen "ja je moet er verder niks raars bij denken of zo hoor.." en 2 sec daarna kwam er een message van haar of ze er niets achter moest zoeken, ik was dus zelf net op tijd . Toen zei ze dat het goed was en toen zei ik
"maar gewoon ff een keer kijken..
maar wil je dat of nie?"
dat vond ze wel gezellig , alleen toen moest ze weg huiswerk maken
, nou dat word nu dus weer afwachten tot ze online komt,
tnkx iedereen hier alvast
(zonder dat ze daar meteen van alles achter hoeft te zoeken)
quote:Ja klopt, ik ben zelf ook niet zon ster in die dingen hoor. Het is ook best moeilijk tegen een meid te zeggen dat je haar errug leuk vind. Meiden denken meteen (uitzonderigen daar gelaten) dat je ze zo snel mogelijk horizontaal wil hebben.
Op 30 januari 2001 20:03 schreef RaisinGirl het volgende:
Ik vind je onzekerheid wel grappig, alleen niet echt nodig. Zelf vind ik het een beetje vervelend als mannen zich gaan indekken. Je mag toch best toegeven dat je haar leuk vind ?(zonder dat ze daar meteen van alles achter hoeft te zoeken)
quote:TUURLIJK MAILEN JOH! ZIJ WIL JOU VAST OOK WEL BETER LEREN KENNEN EN DAN SAMEN LEKKER IN DE N8MIS ZITTEN!
Op dinsdag 30 januari 2001 13:28 schreef kwanten het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 december 2000 15:06 schreef SkyMaster het volgende:
Dat is wat ik zou doen; gewoon wanneer ze een keertje on-line komt "en passant" een gesprek beginnen en zodoende leer je haar ook wat beter kennen.
Wanneer je haar irl dan tegen komt zal het veel makkelijker zijn om tegen haar te praten. En misschien komt van het 1 wel het ander.
'K hoop het voor je !<HR></BLOCKQUOTE>Nou dat is dus gebeurd, ik heb met een meisje op icq best vaak gepraat en ik vind haar best wel heel erg leuk. Ze woont bij mij in ons dorp en nou wilde ik haar de volgende e-mail gaan sturen. alleen ik weet niet of dit nou zo slim is:
He, hoe is ie?,
ik zat ff meet een vraagje dus..
Het klinkt waarschijnlijk heel raar alleen ik zou jou wel beter willen leren kennen. Gewoon een keer naar de stad of zo of iets anders dat maakt me nie uit. Alleen ik weet verder helemaal niet hoe jij daar over denkt dus ik denk ik stuur ff een e-mail, ik weet echt niet hoe ik het anders zou moeten doen..
Nou ik hoor het wel!mzzl
Mark
is de e-mail goed en is dit verstandig of niet? en als er wat aan verander moet worden zeg dat dan ff, TNKX!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |