abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18094960
Ze hebben samen met Tom Jones een cover van Little Green Bag gemaakt op Reload. Die klinkt erg lekker...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  dinsdag 4 mei 2004 @ 00:50:46 #27
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_18871343
Na ruim 10 jaar in de ban te zijn van deze groep geweldige Canadezen, heb ik ze afgelopen week EINDELIJK eens live aan het werk gezien in Londen.
En het was tof, zeg! Ik wil meer, meer, meer!!

Veel nieuwe nummers, uiteraard. Ze moesten tenslotte de nieuwe plaat promoten (in Engeland overigens pas drie weken uit). Maar ook oude nummers (Pinch Me, If I Had a $ 1.000.000, Yoko Ono, Grade 9) werden erg swingend gebracht. Miste ondanks een mooie setlist mijn persoonlijke favorieten Warp Your Arms Around Me, Lovers In A Dangerous Time en Call And Answer. Die moeten ze de volgende keer dan maar spelen als ze in Europa komen...

Ook nog leuk nieuws: alle optredens in deze tour worden op CD uitgebracht (naar goed voorbeeld van Pearl Jam), zodat iedereen kan nagenieten van de concerten: https://www.werkshop.com/bnllive/index.jsp?tour=578. Heb er gelijk drie besteld, zodat ik mijn favoriete nummers live heb én natuurlijk het concert dat ik in Londen heb gezien!

TOP muzikanten! Geweldige avond gehad... Ik wil weer!!!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 17:58:15 #28
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_38925526
Een terechte rottrap omhoog...

Eind deze maand komt eindelijk weer een nieuwe single van de Ladies uit: Easy.
De nieuwe CD gaat Barenaked Ladies Are Me heten en komt in de 8/11/12 september uit, afhankelijk van de regio (Zwitserland, Duitsland, Oostenrijk / UK / USA, Canada).

Ben heel benieuwd naar de nieuwe plaat!
Hoop dat een aparte releasedatum voor Duitstalige landen ook inhoudt dat de Ladies ook het Europese vasteland aan gaan doen... Wil graag nog eens naar een concert!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')