... there was nothing to hold onto - except each other
quote:Da's Invasion of the BodySnatchers...
Op maandag 12 mei 2003 10:07 schreef MasterWouter het volgende:
de tagline van de film die ik bedoel is :... there was nothing to hold onto - except each other
quote:Da's ook helemaal goed
Op maandag 12 mei 2003 10:09 schreef Patch het volgende:[..]
Da's Invasion of the BodySnatchers...
maar daar kan ik me anders geen zak van herinneren...
Aan het einde wanneer Peter Appleton aan het loket zit, gaat de camera omhoog en dan zie je een zwart bordje met de tijden erop en daarboven 'Invasion of the Bodysnatchers'
quote:ok dan, staat me echt niets van bij, dan moet het wel heel erg vlug in beeld zijn geweest... Dacht na je hint dat het misschien een romantische film moest zijn, dacht dat Invasion of the Bodysnatchers een instinkertje was...
Op maandag 12 mei 2003 10:11 schreef MasterWouter het volgende:[..]
Da's ook helemaal goed
Aan het einde wanneer Peter Appleton aan het loket zit, gaat de camera omhoog en dan zie je een zwart bordje met de tijden erop en daarboven 'Invasion of the Bodysnatchers'
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:12 schreef Patch het volgende:[..]
ok dan, staat me echt niets van bij, dan moet het wel heel erg vlug in beeld zijn geweest... Dacht na je hint dat het misschien een romantische film moest zijn, dacht dat Invasion of the Bodysnatchers een instinkertje was...
ik zag het pas de tweede keer toen ik die film keek
"It is the story that suffers here. KARAKTER 1 and KARAKTER 2 are perfectly cast. NAAM ACTEUR/ACTRICE plays KARAKTER 1 very well, and if ever there was a role for NAAM ACTEUR/ACTRICE it is that of KARAKTER 2. They should have gotten someone better known though to play KARAKTER 3, but unfortunately he isn't really that big of a player in this one considering how important he is in the cartoons. Here in lies the problem with this flick, the story is awful for the most part. Something about KARAKTER 1 coming to a sea town to find his father. KARAKTER 3 is a bit to quiet and mean in this movie as well. In the cartoon he was talkative and friendly and sometimes even best friends with KARAKTER 1. Here, he is almost evil. This movie also has a few songs so it is sort of a musical too. This may not turn some off, but I am not wild about musicals."
quote:het was voor mij een film die heel lang gaat duren voordat ik hem een 2e keer wil kijken.... vond hem helaas niet zo denderend...
Op maandag 12 mei 2003 10:13 schreef MasterWouter het volgende:[..]
ik zag het pas de tweede keer toen ik die film keek
zal wel niet
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:19 schreef MasterWouter het volgende:
Southpark : Bigger, Longer, Uncutzal wel niet
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:30 schreef dolle_hond het volgende:
splash
quote:nee, het is 1 woord, 2 lettergrepen
Op maandag 12 mei 2003 10:35 schreef MasterWouter het volgende:
is het soms die film met die heeeeeele lange titel?
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:37 schreef MasterWouter het volgende:
Pink Panter?
hint:
Het hoofdkarakter heeft iets met spinazie...
damn, dit is echt wel een vette hint.... ach ja, kan er niks aan doen, het topic moet wel in beweging blijven...
Als je het goed hebt dan weet je dat dus wel..
--- edit: RW
zal zeker wel goed zijn.
zometeen wel een nieuwe vraag
[Dit bericht is gewijzigd door dolle_hond op 12-05-2003 10:45]
ik weet het niet
edit: oh Popeye
quote:ik had m al een tijdje MW
Op maandag 12 mei 2003 10:44 schreef MasterWouter het volgende:
iemand die op zoek is naar zijn vader.
er worden liedjes in gezongen.
film van een cartoon.
aan de tagline te zien, misschien een slecht engels sprekende fransman als karakter
iets met canada te maken misschienik weet het niet
edit: oh Popeye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |