Hoe prachtig je ze toen vond en hoe afzichtelijk ze eigenlijk waren.,
Ik heb erg veel plezier gehad met bubble bobble, double dragon (uitgespeeld ), golden axe. Outrun. Street Fighter, populous etc. Echt een prima middagje..
quote:Elke spelcomputer vanaf de oudheid zit helemaal in van die ijzeren platen ingebouwd om hem af te schermen (die dingen stoorden ZELF heel vaak andere dingen).
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:16 schreef chibibo het volgende:[..]
Er zit wel een kern van waarheid in hoor; het signaal van je mobiele telefoon is namelijk ongelooflijk krachtig (iedereen heeft wel een keer gezien en gehoord wat er gebeurt als je hem dicht bij een tv of speaker houdt), maar inderdaad, ik betwijfel ook dat het permanente schade aan de apparatuur zal aanrichten.
Al met al ben ik na de teleurstelling van DDR en de opmerkingen van Khadgar misschien wel blij dat ik niet ben gegaan...
Het was een mooie tentoonstelling en ik heb me prima liggen vermaken met alle oude spellen. De nieuwe heb ik niet aangeraakt.
Bij binnenkomst meteen Twin Hawk gespeeld:
En een of andere versie van Galaga.
Ik heb in mijn vakantie in Oostenrijk trouwens ook al op een oude arcadekast Galaga gespeeld:
Een paar kasten verder heb ik Yie Ar Kungfu gespeeld:
En op dezelfde computer nog een uur Gradius, wat heb ik dat spel vroeger toch vaak gespeeld.
In een andere kamer opnieuw Gradius gespeeld, alleen was dit een nieuwere versie met betere graphics.
Ik geloof dat dit op de psx was:
Daar ook nog een tijdje Flashback gespeeld:
Hoewel ik het jammer vond dat ze Another World niet hadden staan.
Die vond ik nl. leuker dan Flashback.
Boven heb ik ook nog Bomberman met zijn zessen gespeeld, helaas was dit niet de oude versie anders had ik ze ingemaakt.
Al met al heb ik me prima vermaakt op Game On, en bij het horen van al die "oude" geluidjes en muziekjes komen weer al die herrinneringen naar boven. *zucht*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |