quote:DDR is altijd leuk, natuurlijk.
Het is niet echt een machine, het is gewoon een dansmat met een playstation 2 ervoor. En als je thuis geen dansmat hebt is het best leuk om een keer te doen.
quote:Yeah, je mist zo de beugel achter je om wat freestyle truckjes uit te halen
Op woensdag 20 augustus 2003 23:41 schreef chibibo het volgende:[..]
DDR is altijd leuk, natuurlijk.
Ik had alleen verwacht dat er wel een arcade machine zou staan, dat ziet er toch stukken flitsender uit dan een PS2 met twee matjes ervoor.
Waar stond Soul Calibur 2 eigenlijk? die heb ik dan weer gemist..
Space Channel 5 was trouwens ook leuk om te speln
EDIT: kweet alweer waar SC2 stond, daarzo in de hal waar je ook DOA3 en een Dreamcast Tennis spel kon spelen
Dance Dance Revolution !
En Space Channel 5, was dat bij de muziek hoek? Dat was blije shit
Ik heb daar trouwens nog wel REZ gespeeld. Bizarre game ! Wel erg cool, op de maat van de muziek schieten
Dat komt er dus echt niet meer van om nog voor het einde te kunnen gaan. .
Het leukst waren natuurlijk de spelletjes die je tegen elkaar kon doen. Bomberman heb ik ff gedaan en dat heerst weer zoals vroeger! Super Mario kart was weer flink genieten. Het viel me op dat iedereen die ik heb zien spelen (battle en racen) ontzettend slecht was (jong en oud). Double Dragon was weer cool maar ik zat het meteen onbewust te vergelijken met Viewtiful Joe, waarop ik de gamepad na 1 minuut spelen weglegd heb.
Halo multiplayer vond ik ook niet echt bijzonder maar die moet ik nog maar eens een keer nader bekijken bij een vriend van me, aangezien het de hele tijd bezet werd gehouden door van die jonge gasten. Heb me ook nog een kwartier vermaakt met pictureplay.
Die oude gamemuziek was echt cool. Was daar met een vriend en wij beide een koptelefoon op en bij de melodie van boulderdash was het flink lachen van herkenning. De selectie van nieuwere gamemuziek sloeg dan weer nergens op (uit de 'playstationgeneratie'. Quasi-hippe, casual troep) die eigenlijk perfect past bij het gros van de mensen die een playstation heeft (de casual gamers dus NOFI!). Ik had eigenlijk wel een paar GTA-tracks (deel 1 ja) verwacht maar dat zat er niet in.
Verder was het natuurlijk een pokke-eind reizen met de trein.
Verder waren er wel meer controllers brak Alleen ze hadden wel een paar goede N64 controllers ! Die moet ik nog hebben, mijn pookje is lam
quote:Laten we even rekenen. Die tentoonstelling loopt hier ongeveer 3 maanden. Drie maanden * 4 weken * 6 dagen * 7 uur = 504 uur (21 dagen!!!) non stop spelen door allerlei mensen die allemaal gruwelijk gebrek aan respect hebben voor controllers. En dan komt deze show uit Engeland, waar ie ook zoveel maanden heeft gedraaid. Tel uit je winst...
Op donderdag 21 augustus 2003 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:Verder waren er wel meer controllers brakAlleen ze hadden wel een paar goede N64 controllers ! Die moet ik nog hebben, mijn pookje is lam
[Dit bericht is gewijzigd door Smots op 22-08-2003 10:08]
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:07 schreef gieling.com het volgende:
dansmat isPssst, kon je die niet declareren bij je baas?
quote:Tsss, select indrukken natuurlijk
Op woensdag 20 augustus 2003 22:40 schreef Lexie het volgende:[..]
En je kreeg bij Tetris niet te zien welk blokje als volgende kwam
.
Pong niet aangesloten. Geen enkel arcade cabinet trouwens. Veel irritante kleine kinderen. Veel spul of niet werkend of gemold (rotte controllers). Veel te weinig informatie (waar is die gamecultuur nou, dit is een veredelde spelgrot). Domme opmerkingen van domme mensen bij de ingang (sinds wanneer zal een mobiele telefoon een spelcomputer storen?). Vectrex was ook niet in orde.
Al met al wel grappig maar het concept is gewoon kut uitgewerkt.
Ik sprak ook nog even met die oplichter van ForeGames en die zei dat in Engeland de show veel uitgebreider was met echte arcade games enzovoort.
En ik mocht gewoon bellen hoor Maar inderdaad vaag dat ze daarover gaan zeuren.
En er was ook weinig Expo inderdaad.
quote:Ik bedoel de authentieke Pong kast he, niet dat abominabele digitale mini microcontroller namaak afzichtelijk ding wat op de beamer was.
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pong niet aangeslotenVeel kapot
Woensdag viel dat wel mee, maar één game niet werkend volgens mij ...
En ik mocht gewoon bellen hoor
Maar inderdaad vaag dat ze daarover gaan zeuren.
En er was ook weinig Expo inderdaad.
Er was wel een analoge pong speelbaar, die van Ralph Bear in de vorm van de Odyssee.
En misschien ben ik voor bepaalde controllers qua defecten wat gevoeliger dan jij. Die Space Invader cocktail cabinets bijvoorbeeld. Monitor onscherp, joystick kapot (player 2)... Enzovoort enzoverder. Die tabletop spellen ook allemaal rotte pookjes. Echt alles is gesloopt. Mijn hart deed er gewoon pijn van
En ok, de echte Pong kast stoind niet aan
Jij bent gewoon te retro
quote:Je weet wat komen gaat he? Eventjes heel ouderwets. Kom eens dichtbij Roy...
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, de echt ouwe zooi... Daar heb ik niet meegespeeldEn ok, de echte Pong kast stoind niet aan
Jij bent gewoon te retro
*PETS*
quote:Er zit wel een kern van waarheid in hoor; het signaal van je mobiele telefoon is namelijk ongelooflijk krachtig (iedereen heeft wel een keer gezien en gehoord wat er gebeurt als je hem dicht bij een tv of speaker houdt), maar inderdaad, ik betwijfel ook dat het permanente schade aan de apparatuur zal aanrichten.
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:19 schreef Khadgar het volgende:
(sinds wanneer zal een mobiele telefoon een spelcomputer storen?)
Al met al ben ik na de teleurstelling van DDR en de opmerkingen van Khadgar misschien wel blij dat ik niet ben gegaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |