abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12592142
quote:
Het is niet echt een machine, het is gewoon een dansmat met een playstation 2 ervoor. En als je thuis geen dansmat hebt is het best leuk om een keer te doen.
DDR is altijd leuk, natuurlijk. Ik had alleen verwacht dat er wel een arcade machine zou staan, dat ziet er toch stukken flitsender uit dan een PS2 met twee matjes ervoor.
pi_12594303
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:41 schreef chibibo het volgende:

[..]

DDR is altijd leuk, natuurlijk. Ik had alleen verwacht dat er wel een arcade machine zou staan, dat ziet er toch stukken flitsender uit dan een PS2 met twee matjes ervoor.

Yeah, je mist zo de beugel achter je om wat freestyle truckjes uit te halen

Waar stond Soul Calibur 2 eigenlijk? die heb ik dan weer gemist..
Space Channel 5 was trouwens ook leuk om te speln

EDIT: kweet alweer waar SC2 stond, daarzo in de hal waar je ook DOA3 en een Dreamcast Tennis spel kon spelen

pi_12599400
je weet waar je kon racen, in die kwele stoel (the player seat) daar schuin achter was SC2
Wat is die ddr nou?
  donderdag 21 augustus 2003 @ 13:02:56 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12601810
DDR is dansen op commando. Je moet op de knoppen gaan staan die op het scherm komen, en het word steeds moeilijker, op een gegeven moment moet je springen enzo

Dance Dance Revolution !

En Space Channel 5, was dat bij de muziek hoek? Dat was blije shit

Ik heb daar trouwens nog wel REZ gespeeld. Bizarre game ! Wel erg cool, op de maat van de muziek schieten

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_12601937
owkee de dansmat dus, die was kwel
  donderdag 21 augustus 2003 @ 17:47:49 #231
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_12609367
Sta ik bijna met één voet buiten de deur om naar Tilburg te vertrekken, krijg ik een telefoontje dat mijn zus moet bevallen.

Dat komt er dus echt niet meer van om nog voor het einde te kunnen gaan. .

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_12609825
gefeliciteerd!!!! met je nieuwe neefje/nichtje dan he
pi_12615069
Zo, vandaag naar Tilburg op en neer geweest. Het is me niet tegengevallen. Veel speelbare games die ik al heel lang niet meer gedaan had. Ik vond het alleen jammer dat er relatief veel ps2, gamecube en xboxspellen waren. Tuurlijk, leuk dat je ze het laten zien maar ik had toch liever wat meer nes/snes/master system/megadrivespellen gezien. Ik had op zijn minst duck hunt verwacht (en castlevania!). Verder viel het mij ook op dat de pubertjes inderdaad de hele tijd alle xbox/ps2/gamecubespellen bezet hielden (NOFI voor de mensen die zou oud zijn!). Ik vond mezelf wel erg oud in vergelijking met iedereen die daar rondliep. Het viel me verder op dat ze meerdere spellen via ZSNES geemuleerd hadden lopen op PC's, wat ik best gewaagd vond.

Het leukst waren natuurlijk de spelletjes die je tegen elkaar kon doen. Bomberman heb ik ff gedaan en dat heerst weer zoals vroeger! Super Mario kart was weer flink genieten. Het viel me op dat iedereen die ik heb zien spelen (battle en racen) ontzettend slecht was (jong en oud). Double Dragon was weer cool maar ik zat het meteen onbewust te vergelijken met Viewtiful Joe, waarop ik de gamepad na 1 minuut spelen weglegd heb.

Halo multiplayer vond ik ook niet echt bijzonder maar die moet ik nog maar eens een keer nader bekijken bij een vriend van me, aangezien het de hele tijd bezet werd gehouden door van die jonge gasten. Heb me ook nog een kwartier vermaakt met pictureplay.

Die oude gamemuziek was echt cool. Was daar met een vriend en wij beide een koptelefoon op en bij de melodie van boulderdash was het flink lachen van herkenning. De selectie van nieuwere gamemuziek sloeg dan weer nergens op (uit de 'playstationgeneratie'. Quasi-hippe, casual troep) die eigenlijk perfect past bij het gros van de mensen die een playstation heeft (de casual gamers dus NOFI!). Ik had eigenlijk wel een paar GTA-tracks (deel 1 ja) verwacht maar dat zat er niet in.

Verder was het natuurlijk een pokke-eind reizen met de trein.

pi_12615242
Mario Kart zoog ik ook in daar, controller A was ook gewoon brak, en staand zo dicht op het scherm speelt toch heel anders dan thuis vanaf de bank. Had ik wel met meer games, daarom gaat er ook niks boven m'n eigen kleine museum
!
  donderdag 21 augustus 2003 @ 21:54:35 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12615376
Inderdaad, bij Mario kart stond je te dicht op het scherm, maar ik rijd iedereen er nog uit dan hoor

Verder waren er wel meer controllers brak Alleen ze hadden wel een paar goede N64 controllers ! Die moet ik nog hebben, mijn pookje is lam

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_12616896
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
mijn pookje is lam
pi_12618557
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:Verder waren er wel meer controllers brak Alleen ze hadden wel een paar goede N64 controllers ! Die moet ik nog hebben, mijn pookje is lam
Laten we even rekenen. Die tentoonstelling loopt hier ongeveer 3 maanden. Drie maanden * 4 weken * 6 dagen * 7 uur = 504 uur (21 dagen!!!) non stop spelen door allerlei mensen die allemaal gruwelijk gebrek aan respect hebben voor controllers. En dan komt deze show uit Engeland, waar ie ook zoveel maanden heeft gedraaid. Tel uit je winst...
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 09:59:37 #238
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_12624325
Omdat ik op GAME ON heerlijk heb staan te frieken met die dansgame heb ik gisteren zo'n jofele dansmat aangeschaft samen met Dancing Stage Euromix!

[Dit bericht is gewijzigd door Smots op 22-08-2003 10:08]

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_12627272
dansmat is

Pssst, kon je die niet declareren bij je baas?

vrijdag 22 augustus 2003 @ 12:18:06 #240
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_12627563
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:07 schreef gieling.com het volgende:
dansmat is

Pssst, kon je die niet declareren bij je baas?

BELACHELIJK!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_12635330
Net terug. Wat een afgang zeg die expo.
pi_12635555
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:40 schreef Lexie het volgende:

[..]

En je kreeg bij Tetris niet te zien welk blokje als volgende kwam .

Tsss, select indrukken natuurlijk
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:14:25 #243
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12638405
Khadgar, hoezo zo negatief?
pi_12638545
Als allereerste: Emulatie

Pong niet aangesloten. Geen enkel arcade cabinet trouwens. Veel irritante kleine kinderen. Veel spul of niet werkend of gemold (rotte controllers). Veel te weinig informatie (waar is die gamecultuur nou, dit is een veredelde spelgrot). Domme opmerkingen van domme mensen bij de ingang (sinds wanneer zal een mobiele telefoon een spelcomputer storen?). Vectrex was ook niet in orde.

Al met al wel grappig maar het concept is gewoon kut uitgewerkt.

Ik sprak ook nog even met die oplichter van ForeGames en die zei dat in Engeland de show veel uitgebreider was met echte arcade games enzovoort.

vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:26:52 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12638761
Pong niet aangesloten Veel kapot Woensdag viel dat wel mee, maar één game niet werkend volgens mij ...

En ik mocht gewoon bellen hoor Maar inderdaad vaag dat ze daarover gaan zeuren.

En er was ook weinig Expo inderdaad.

pi_12638971
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pong niet aangesloten Veel kapot Woensdag viel dat wel mee, maar één game niet werkend volgens mij ...

En ik mocht gewoon bellen hoor Maar inderdaad vaag dat ze daarover gaan zeuren.

En er was ook weinig Expo inderdaad.

Ik bedoel de authentieke Pong kast he, niet dat abominabele digitale mini microcontroller namaak afzichtelijk ding wat op de beamer was.

Er was wel een analoge pong speelbaar, die van Ralph Bear in de vorm van de Odyssee.

En misschien ben ik voor bepaalde controllers qua defecten wat gevoeliger dan jij. Die Space Invader cocktail cabinets bijvoorbeeld. Monitor onscherp, joystick kapot (player 2)... Enzovoort enzoverder. Die tabletop spellen ook allemaal rotte pookjes. Echt alles is gesloopt. Mijn hart deed er gewoon pijn van

vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:37:19 #247
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12639056
Ohw, de echt ouwe zooi... Daar heb ik niet meegespeeld

En ok, de echte Pong kast stoind niet aan

Jij bent gewoon te retro

pi_12639112
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, de echt ouwe zooi... Daar heb ik niet meegespeeld

En ok, de echte Pong kast stoind niet aan

Jij bent gewoon te retro

Je weet wat komen gaat he? Eventjes heel ouderwets. Kom eens dichtbij Roy...

*PETS*

pi_12640216
het meeste was goed/deed het bij mij hoor
Alleen we mochten idd niet bellen
pi_12643221
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:19 schreef Khadgar het volgende:
(sinds wanneer zal een mobiele telefoon een spelcomputer storen?)
Er zit wel een kern van waarheid in hoor; het signaal van je mobiele telefoon is namelijk ongelooflijk krachtig (iedereen heeft wel een keer gezien en gehoord wat er gebeurt als je hem dicht bij een tv of speaker houdt), maar inderdaad, ik betwijfel ook dat het permanente schade aan de apparatuur zal aanrichten.

Al met al ben ik na de teleurstelling van DDR en de opmerkingen van Khadgar misschien wel blij dat ik niet ben gegaan...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')