abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_702958
Gemiddeld 1 maal in de week (ik droom gemiddeld 2x bewust in 1 nacht) droom ik over andere vrouwen, terwijl ik een bijna 11 maanden een goede relatie heb. Wat kan dit betekenen?
Soms heb ik in een dergelijke droom sex en soms ook niet, soms met een vreemde soms met een bekende vrouw.
Sex heb ik genoeg met mijn vriendin (zij wil vaker dan ik, dus dat zit wel goed) en de sex is erg goed (vind zij ook), maar af en toe hebben we het wel eens over een trio-tje. Niet dat we echt plannen hebben, maar gewoon een beetje fantaseren. Zou dat iets met die dromen te maken hebben?

Wanneer ik andere vrouwen tegenkom (in het dagelijks leven of met uitgaan), kijk ik er graag naar en flirt ik af en toe wel een beetje met mijn ogen (de meeste mannen zullen dit wel doen), maar ik kan me altijd inhouden, ook al weet ik dat ik makkelijk het slachtoffer kan 'pakken'.

Alles bij elkaar genomen: ik wil absoluut niet vreemdgaan, maar ik droom er wel over.

dinsdag 30 januari 2001 @ 08:07:00 #2
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_702996
quote:
Op 30 januari 2001 05:32 schreef universal-creations het volgende:
...
Wanneer ik andere vrouwen tegenkom (in het dagelijks leven of met uitgaan), kijk ik er graag naar en flirt ik af en toe wel een beetje met mijn ogen (de meeste mannen zullen dit wel doen), maar ik kan me altijd inhouden, ook al weet ik dat ik makkelijk het slachtoffer kan 'pakken'.
...
Best zeker van jezelf, of niet
slachtoffer
pi_703001
quote:
Ik denk dat dit ook meteen de reden is.
Je huidige vriendin verdient beter dan jou.

Een slachtoffer pakken ... tssk

[Dit bericht is gewijzigd door §erum op 30-01-2001 08:19]

Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
pi_703422
Ik denk dat dromen over sex met anderen niet vreemd is. Ik heb al 4 jaar lang wat met mijn vriendin en zou haar voor geen goud willen inruilen voor iemand anders, maar ik droom ook wel eens over sex met andere vrouwen. Is toch niks mis mee zolang het maar dromen blijft?
"Walking about in the bush down under"
pi_703463
Ten eerste stond 'pakken' tussen aanhalingstekens, ik noem het ook niet echt pakken, aangezien vreemdgaan zowieso laag bij de grond is, maar ik bedoelde eigenlijk: de kans nemen die ik dan krijg.

Ten tweede: wanneer je vreemdgaat heb je het bijna altijd over een slachtoffer, want de persoon in kwestie heeft meestal geen schijn van kans. Ik blijf dan toch bij mijn vriendin en ik heb er verder gevoelens voor.

Ten derde: over dat vastberaden kan ik vrij duidelijk zijn. Meestal heb je wel in de gaten wanneer de ander ook wel iets in jouw ziet. Alleen is de eerste stap altijd erg moeilijk (ook als je geen vriendin hebt). Ik ben namelijk ook niet echt een casanova en ben ik meestal (voor dat ik een vriendin had) niet ingegaan op avences van verschillende dames.

pi_703544
het fijne aan dromen is dat alles mag en alles kan! enjoy!
  dinsdag 30 januari 2001 @ 11:55:21 #7
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_703640
Ik droomde laatst ook dat ik was vreemdgegaan, en schrok daar echt vreselijk van toen ik wakker werd!
Gelukkig dacht mijn lief naast me, en de jongen in mijn droom kende ik niet eens!
Ook het etiket nymfomaantje zal je op mij niet vinden, dus ik schaar die droom gewoon in de catagorie "verwarde nonsens."
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_703746
Je gedachten en je dromen zijn van jou. iedereen droomt wel eens over iemand anders.
Misschien heb je die dromen juist omdat je een goeie relatie hebt waarin je je vrij voelt jezelf te zijn.

Je weet zelf wel wanneer het verder gaat dan een droom of fantasie en wanneer het "ongepaste" vormen aan gaat nemen, right? En als je daar niks op tegen hebt is dat ook prima, maar wees je er in dat geval bewust van wat je op het spel zet.

Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 30 januari 2001 @ 16:20:19 #9
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_704935
Dit is heel wazig. ik zou toch zweren dat ik hier vanochtend in gepost heb.. maar kan het nergens terug vinden !

Was dat dan ook in mijn droom? Of mischien omdat ik pas 2 min wakker was en vergeten ben op invoeren te drukken?

Naja wat ik tikte was:

Ik droomde ooit een hele poos over een meisje. Stiekem voelde ik meer voor haar dan ik wilde toegeven. In real life onderdrukte ik die gevoelens, in mijn dromen kwamen ze naar boven.

Toen sliep mijn vriendin dus naast me en liep ik hardop over haar te lullen. Erg vervelend kan ik je zeggen. Je word wakker en je vriendin is over de rode. Gelukkig is dat allemaal gewoon uitgepraat enz... maar ja dromen.. je kan er niets aan doen.. maar het kan dus heel vervelend zijn

[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
  dinsdag 30 januari 2001 @ 17:07:54 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_705207
quote:
Op 30 januari 2001 11:17 schreef universal-creations het volgende:
Ten tweede: wanneer je vreemdgaat heb je het bijna altijd over een slachtoffer, want de persoon in kwestie heeft meestal geen schijn van kans. Ik blijf dan toch bij mijn vriendin en ik heb er verder gevoelens voor.
Ten vierde: Het slachtoffer in kwestie is degene die er nare gevolgen aan kan overhouden. Helaas doelt men in dat geval dus op jou. Jij bent in dat geval dus het slachtoffer, en niet degene die je 'pakt'.

Voor de rest mogen dromen best wel, maak je geen zorgen. Sakura weet je waarschijnlijk overigens nog wel meer te vertellen over deze euh...vrijheid...Kan je tips geven, etc.

SAKURAAAAAAAAA WAAR ZIT JUHHHHHHH?!?!?

woensdag 31 januari 2001 @ 13:43:10 #11
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_707277
quote:
Gemiddeld 1 maal in de week (ik droom gemiddeld 2x bewust in 1 nacht) droom ik over andere vrouwen, terwijl ik een bijna 11 maanden een goede relatie heb. Wat kan dit betekenen?
Soms heb ik in een dergelijke droom sex en soms ook niet, soms met een vreemde soms met een bekende vrouw.
Sex heb ik genoeg met mijn vriendin (zij wil vaker dan ik, dus dat zit wel goed) en de sex is erg goed (vind zij ook), maar af en toe hebben we het wel eens over een trio-tje. Niet dat we echt plannen hebben, maar gewoon een beetje fantaseren. Zou dat iets met die dromen te maken hebben?

Alles bij elkaar genomen: ik wil absoluut niet vreemdgaan, maar ik droom er wel over.

Tja, iedere man heeft dit wel 's, denk ik. Maar tussen dromen & doen is 'n groot verschil!
BURP!!! Sprak ze teder...
pi_707511
quote:
Op 31 januari 2001 13:43 schreef DaMan het volgende:
Tja, iedere man heeft dit wel 's, denk ik.
Vrouwen dromen namelijk niet.
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 31 januari 2001 @ 14:49:05 #13
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_707538
quote:
Op 31 januari 2001 14:43 schreef Manono het volgende:
Vrouwen dromen namelijk niet.
Nope, ik droom nimmer over lekkere mannen......
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 31 januari 2001 @ 14:52:43 #14
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_707563
dromen kan geen kwaad, zelfs al gaat het over andere vrouwen....

maar de andere dingen die je zegt, sja dan vraag ik me af of je echt wel genoeg om jouw vriendin geeft

"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
  woensdag 31 januari 2001 @ 14:54:41 #15
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_707576
quote:
Op 31 januari 2001 14:49 schreef ElizabethR het volgende:
Nope, ik droom nimmer over lekkere mannen......
Waarom zou je ook. Al die "lekkere" mannen hier op Fok.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  woensdag 31 januari 2001 @ 14:54:41 #16
9218 Chaoot
Kjoet is......
pi_707577
Je hersens creeren jou werkelijkheid. Deze wordt gevormd door je denken en alle impulsen die je hersens 24 uur per dag krijgen van de 5 zintuigen. Dromen is dus een belangrijk deel van je werkelijkheid. Zie de droom niet als een verlangen dat je van binnen hebt, maar als een creatie van je hersenen bij gebrek aan impulsen van buitenaf. Hersenen zijn gewend impulsen te ontvangen met de vrouw waarvoor jij affectie hebt (je hersens passen dat in jou werkelijkheid), dus bij gebrek creert het een substituut met eerder opgeslagen informatie.
Is helemaal NIET chaotisch!.....okee misschien een beetje.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')