Wanneer ik andere vrouwen tegenkom (in het dagelijks leven of met uitgaan), kijk ik er graag naar en flirt ik af en toe wel een beetje met mijn ogen (de meeste mannen zullen dit wel doen), maar ik kan me altijd inhouden, ook al weet ik dat ik makkelijk het slachtoffer kan 'pakken'.
Alles bij elkaar genomen: ik wil absoluut niet vreemdgaan, maar ik droom er wel over.
quote:
Op 30 januari 2001 05:32 schreef universal-creations het volgende:
...
Wanneer ik andere vrouwen tegenkom (in het dagelijks leven of met uitgaan), kijk ik er graag naar en flirt ik af en toe wel een beetje met mijn ogen (de meeste mannen zullen dit wel doen), maar ik kan me altijd inhouden, ook al weet ik dat ik makkelijk het slachtoffer kan 'pakken'.
...
quote:Ik denk dat dit ook meteen de reden is.
Een slachtoffer pakken ... tssk
[Dit bericht is gewijzigd door §erum op 30-01-2001 08:19]
Ten tweede: wanneer je vreemdgaat heb je het bijna altijd over een slachtoffer, want de persoon in kwestie heeft meestal geen schijn van kans. Ik blijf dan toch bij mijn vriendin en ik heb er verder gevoelens voor.
Ten derde: over dat vastberaden kan ik vrij duidelijk zijn. Meestal heb je wel in de gaten wanneer de ander ook wel iets in jouw ziet. Alleen is de eerste stap altijd erg moeilijk (ook als je geen vriendin hebt). Ik ben namelijk ook niet echt een casanova en ben ik meestal (voor dat ik een vriendin had) niet ingegaan op avences van verschillende dames.
Je weet zelf wel wanneer het verder gaat dan een droom of fantasie en wanneer het "ongepaste" vormen aan gaat nemen, right? En als je daar niks op tegen hebt is dat ook prima, maar wees je er in dat geval bewust van wat je op het spel zet.
Was dat dan ook in mijn droom? Of mischien omdat ik pas 2 min wakker was en vergeten ben op invoeren te drukken?
Naja wat ik tikte was:
Ik droomde ooit een hele poos over een meisje. Stiekem voelde ik meer voor haar dan ik wilde toegeven. In real life onderdrukte ik die gevoelens, in mijn dromen kwamen ze naar boven.
Toen sliep mijn vriendin dus naast me en liep ik hardop over haar te lullen. Erg vervelend kan ik je zeggen. Je word wakker en je vriendin is over de rode. Gelukkig is dat allemaal gewoon uitgepraat enz... maar ja dromen.. je kan er niets aan doen.. maar het kan dus heel vervelend zijn
quote:Ten vierde: Het slachtoffer in kwestie is degene die er nare gevolgen aan kan overhouden. Helaas doelt men in dat geval dus op jou. Jij bent in dat geval dus het slachtoffer, en niet degene die je 'pakt'.
Op 30 januari 2001 11:17 schreef universal-creations het volgende:
Ten tweede: wanneer je vreemdgaat heb je het bijna altijd over een slachtoffer, want de persoon in kwestie heeft meestal geen schijn van kans. Ik blijf dan toch bij mijn vriendin en ik heb er verder gevoelens voor.
Voor de rest mogen dromen best wel, maak je geen zorgen. Sakura weet je waarschijnlijk overigens nog wel meer te vertellen over deze euh...vrijheid...Kan je tips geven, etc.
SAKURAAAAAAAAA WAAR ZIT JUHHHHHHH?!?!?
quote:Tja, iedere man heeft dit wel 's, denk ik. Maar tussen dromen & doen is 'n groot verschil!
Gemiddeld 1 maal in de week (ik droom gemiddeld 2x bewust in 1 nacht) droom ik over andere vrouwen, terwijl ik een bijna 11 maanden een goede relatie heb. Wat kan dit betekenen?
Soms heb ik in een dergelijke droom sex en soms ook niet, soms met een vreemde soms met een bekende vrouw.
Sex heb ik genoeg met mijn vriendin (zij wil vaker dan ik, dus dat zit wel goed) en de sex is erg goed (vind zij ook), maar af en toe hebben we het wel eens over een trio-tje. Niet dat we echt plannen hebben, maar gewoon een beetje fantaseren. Zou dat iets met die dromen te maken hebben?Wanneer ik andere vrouwen tegenkom (in het dagelijks leven of met uitgaan), kijk ik er graag naar en flirt ik af en toe wel een beetje met mijn ogen (de meeste mannen zullen dit wel doen), maar ik kan me altijd inhouden, ook al weet ik dat ik makkelijk het slachtoffer kan 'pakken'.
Alles bij elkaar genomen: ik wil absoluut niet vreemdgaan, maar ik droom er wel over.
quote:Vrouwen dromen namelijk niet.
Op 31 januari 2001 13:43 schreef DaMan het volgende:
Tja, iedere man heeft dit wel 's, denk ik.
quote:Nope, ik droom nimmer
Op 31 januari 2001 14:43 schreef Manono het volgende:
Vrouwen dromen namelijk niet.
maar de andere dingen die je zegt, sja dan vraag ik me af of je echt wel genoeg om jouw vriendin geeft
quote:Waarom zou je ook. Al die "lekkere" mannen hier op Fok.
Op 31 januari 2001 14:49 schreef ElizabethR het volgende:
Nope, ik droom nimmerover lekkere mannen......
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |