ben helemaal weg van Fujin en Beatrix....
tis 't ooglapje denk ik hehe
quote:Je heerst, FFVII is ook me eerste FF.
Op donderdag 15 mei 2003 18:34 schreef Priss het volgende:
ik had veel eerder hiernatoe moeten komen
ben verslaafd sinds mijn broer me op FF7 wees (5-6 jaar geleden ofzo kweenie precies hehe)ben helemaal weg van Fujin en Beatrix....
Cloud
Lifestream
quote:Fujin is erg cool ja
Op donderdag 15 mei 2003 18:34 schreef Priss het volgende:
ik had veel eerder hiernatoe moeten komen
ben verslaafd sinds mijn broer me op FF7 wees (5-6 jaar geleden ofzo kweenie precies hehe)ben helemaal weg van Fujin en Beatrix....
quote:X2 moet ik hebben
Op vrijdag 16 mei 2003 03:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
en nu maar bidden en hopen dat ze niet de NADRUK gelegd hebben op het multiplayer aspect
Inmiddels heb ik de ultimate weapons van Auron en Rikku compleet. Bij Tidus lukt 't me alleen niet om die chocobo race in < 0:00 te winnen door die stomme vogels. Zodra ik alle ultimate weapons heb, behalve die van Wakka want blitzball vind ik niks, ga ik eerst Anima en de Magus sisters scoren. Dan nog wat levelen bij de Omega Ruins en dan ga ik Sin mollen... (dat hoop ik i.i.g.)
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 11:36 schreef AirwiN het volgende:
stomme vogels.
quote:Als je dat allemaal hebt gedaan denk ik niet dat je langer dan een half minuutje over Sin doet.
Op zaterdag 17 mei 2003 11:36 schreef AirwiN het volgende:
Na Final Fantasy X na enige frustratie twee weken in de kast te hebben gegooid, ben ik nu weer enthousiast verder aan het spelen. Ik was druk bezig om 200 bliksemschichten te ontwijken in de Thunder Plains, bleek dat er geen enkele misser tussen mocht zitten. Dat leverde dus wat frustratie op.Inmiddels heb ik de ultimate weapons van Auron en Rikku compleet. Bij Tidus lukt 't me alleen niet om die chocobo race in < 0:00 te winnen door die stomme vogels. Zodra ik alle ultimate weapons heb, behalve die van Wakka want blitzball vind ik niks, ga ik eerst Anima en de Magus sisters scoren. Dan nog wat levelen bij de Omega Ruins en dan ga ik Sin mollen... (dat hoop ik i.i.g.)
quote:Je hebt VII besteld ? Gefeliciteerd,....... dat erg cool. Ook al eens gespeeld of wordt dit je eerste keer
Op zondag 18 mei 2003 15:44 schreef Zooi het volgende:
*ongeduldig op VII aan het wachten is*
quote:ik w8 op FF XI en FF X-2
Op woensdag 21 mei 2003 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wacht op FF X-2
quote:Gewonnen op Ebay voor 7 (
Op zondag 18 mei 2003 15:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je hebt VII besteld ? Gefeliciteerd,....... dat erg cool. Ook al eens gespeeld of wordt dit je eerste keer
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Zeg FF fans,...... wordt er nog gefinalled of hoe zit het
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 10:38 schreef chibibo het volgende:
Ik sta aan de kant van Roy wat FF:CC en FF9 betreft!
Iedereen weet toch dat een échte Final Fantasy in dezelfde stijl als deze twee spellen hoort te zijn!
die stijl is fantastisch! ![]()
maar met mij is het dat elke FF fantastisch is,
(ff7 en 9 mijn fav)
maar het ligt ook aan mijn mood ![]()
deze week ben ik weer in een FF9 mood heh.
maar tja,
op het moment kan ik alleen de FF 9 en 10 spelen, de PC versies van FF7 en 8 willen het niet doen onder WIN XP
Kom ik daaro, whoppa!
Dark Valefor.
Ik dacht: och, eitje.
Well, guess again!
Na 10 keer "Game Over" had ik het wel gezien..
Ben nu dus druk met mijn chars te levelen, beestjes vangen, etc.
Wel lekker, kan nu op alle wapens Overdrive -> AP zetten, en voor Auron en Tidus een Double AP weapon gevonden.
Omega Ruins is perfect om te levelen, gewoon in de buurt van de safe sphere blijven, rondjes lopen.
Na elk gevecht saven.
Zo heb ik in redelijk korte tijd 10 tot 20 sphere-levels gekregen.
(20 voor Auron en Tidus, double AP).
Ik moet zeggen, Yuna een double cast met Ultima laten doen is erg bevredigend... ![]()
Alleen jammer dat haar Celestial nog niet compleet is, want nu doet ze maar 9999 damage ![]()
Damn, krijg er alweer zin in, vanavond maar weer snel verder
quote:Krijg je ze helemaal niet aan de praat? Ik kon ze wel spelen, alleen 7 liep vast op bepaalde (steeds dezelfde) punten en 8 had klote geluid.
Op woensdag 21 mei 2003 12:37 schreef Priss het volgende:[..]
die stijl is fantastisch!
maar met mij is het dat elke FF fantastisch is,
(ff7 en 9 mijn fav)
maar het ligt ook aan mijn mood
deze week ben ik weer in een FF9 mood heh.
maar tja,
op het moment kan ik alleen de FF 9 en 10 spelen, de PC versies van FF7 en 8 willen het niet doen onder WIN XP
Ze deden het wel verder (gelukkig heb ik nu een PS2 met alle FF's)
Ik ga spoedig beginnen met Final Fantasy 1 (NES), nadat ik net Xenogears uitgespeeld heb, daar moet ik nog even van bijkomen
Heeft iemand FF1 al gespeeld en is hij een beetje de moeite?
quote:Ik heb hem vroeger gespeeld (tot ergens halverwege), dat was een gehuurde versie waarvan de text maar half leesbaar was. Ik vond het helemaal geweldig! (Zo'n 10 jaar geleden nu)
Op woensdag 21 mei 2003 13:12 schreef Drama het volgende:
Goedendag allemaal, ik ben nieuw op dit forum!Ik ga spoedig beginnen met Final Fantasy 1 (NES), nadat ik net Xenogears uitgespeeld heb, daar moet ik nog even van bijkomen
Heeft iemand FF1 al gespeeld en is hij een beetje de moeite?
Ik heb nu ook de remake voor de PSX, deze ga ik spelen zodra ik tijd heb. Ik moet je er wel bij vertellen dat de graphics en het geluid niet mooi zijn, gameplay kan ook erg saai overkomen, maar het is wel iets wat je gespeeld moet hebben als je van dit soort spellen houd.
(Tis iig HEEEEEL anders dan XenoGears
)
quote:Ik heb zowel het origineel als de remake voor de PSX. Ik moet zeggen dat de PSX remake er beter uitziet dan Final Fantasy II en III (die ik voor de SNES heb) Met name de battle achtergronden en de 'special effects' zien er erg goed uit: beyond Super NES! FF II & FF III vond ik beide heel goed, die stijl bevalt me wel
Op woensdag 21 mei 2003 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb hem vroeger gespeeld (tot ergens halverwege), dat was een gehuurde versie waarvan de text maar half leesbaar was. Ik vond het helemaal geweldig! (Zo'n 10 jaar geleden nu)
Ik heb nu ook de remake voor de PSX, deze ga ik spelen zodra ik tijd heb. Ik moet je er wel bij vertellen dat de graphics en het geluid niet mooi zijn, gameplay kan ook erg saai overkomen, maar het is wel iets wat je gespeeld moet hebben als je van dit soort spellen houd.
(Tis iig HEEEEEL anders dan XenoGears
)
quote:FF7 krijg ik niet eens geinstalleerd....:(
Op woensdag 21 mei 2003 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Krijg je ze helemaal niet aan de praat? Ik kon ze wel spelen, alleen 7 liep vast op bepaalde (steeds dezelfde) punten en 8 had klote geluid.
Ze deden het wel verder (gelukkig heb ik nu een PS2 met alle FF's)
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Xenogears is GODEn ik wil ook nog even reageren op Priss
Ze heeft gelijk dat je een bepaalde mood moet hebben. Soms heb je zin in FF7 en soms in FF6. Nu bv heb ik een onstopbare drang naar FF8
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |