abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10348570
Tja, dit speelt al een tijdje, maar ik zal het verhaal effe uitleggen.

Met carnaval had ik dus de broer van een goede vriend van mij ontmoet. En laterna stond ik met 2 vriendinnen bij zijn 'groep'. En t was heel gezellig enzo. En toen raakte ik met hem aan de praat, gewoon heel rustig en weinig zwaars ofzo. Maar t was iig een erg leuk gesprek. Zo hebben we ongeveer een uurtje vol gekregen, en toen moest ik dus naar huis toe. (We waren pas later bij hun gaan staan) En toen heb ik met mijn stomme zatte kop hem een kus op de mond gegeven. (Dus geen zoenen, maar gewoon een kusje) Daarna heb ik me omgedraaid en ben ik vertrokken.

En nou is t probleem dus, dat ik hem niet uit mijn hoofd krijg. Ik heb niet het idee dat ik verliefd op hem ben ofzo. Maar de laatste 2 keren dat ik uit ben geweest op zaterdag, ben ik wel effe 'stiekum' naar het café gegaan waar hij vaker zit. Maar ik durf hem niet aan te spreken, hij kijkt me wel af en toe aan en zo. Maar ik heb geen flauw idee wat ie van me denkt enzo. En nou ja, het komt erop neer dat ik een enorme schijtluis ben. En t is ook nog eens de broer van een goede vriend van me. (Er is overigens bijna niemand die weet dat ik die jongen een kus gegeven heb, voor zover ik weet, zeker niet in mijn vriendengroep.)

Tja, en nou weet ik niet wat ik er mee aan moet. Ik heb hem toenstraks weer gezien. En natuurlijk durfde ik weer niks te zeggen. Dan voel ik me zo stom he. Hij zal t ook wel raar vinden dat ik ineens 2 weken op een rij in dat café sta. Och ja, ik weet het allemaal niet.
Maar ik wordt er zo vrolijk van als ik hem gezien heb.

pi_10348587
Je bent wel verliefd. Cool .
123
pi_10348649
quote:
Op zondag 11 mei 2003 01:56 schreef K3 het volgende:
Tja, ik vind t behoorlijk kut. Ik ben namelijk 16 (En neeee, ik ben geen breezerslet...) En hij is 19, niet dat dat zoveel uitmaakt. Maar ja, ik weet niet hoe ik het aan moet pakken. Ben wel eens bij hem thuis geweest. (Nou ja, bij die vriend van me, zijn broertje dus.. )
pi_10348662
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:00 schreef Weopj het volgende:

[..]

Tja, ik vind t behoorlijk kut.

Wat is er zo kut aan?
123
pi_10348672
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:00 schreef K3 het volgende:

[..]

Wat is er zo kut aan?

Dat ik verder helemaal geen contact met hem heb of durf te zoeken? En ik ben zo f*cking onzeker dat ie me niet moet ofzo.
  Redactie Frontpage zondag 11 mei 2003 @ 02:03:08 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10348690
Wat een vaag verhaal. Niet verliefd, wel verliefd, zomaar een kusje geven voor de grap, niet uit het hoofd kunnen zetten, kut vinden dat je 16 bent, zeggen dat het niet uitmaakt, niet weten hoe je het aan moet pakken want je bent toch verliefd.

Vervelend hoor, die pubertijd

pi_10348707
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:03 schreef SunChaser het volgende:
Wat een vaag verhaal. Niet verliefd, wel verliefd, zomaar een kusje geven voor de grap, niet uit het hoofd kunnen zetten, kut vinden dat je 16 bent, zeggen dat het niet uitmaakt, niet weten hoe je het aan moet pakken want je bent toch verliefd.

Vervelend hoor, die pubertijd

Sorry, ik heb gezopen. Misschien maak ik er morgen een beter begrijpelijk verhaal van. Maar ja, ik ben ook een beetje in de war.
pi_10348722
quote:
Op zondag 11 mei 2003 01:56 schreef K3 het volgende:
Idd!
Geniet ervan, en wil je meer, vraag zijn tel nummer ofzo?
Ben je niet zo een prater ofzo, vraag een mail adres en begin zo? Gif it a try!
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_10348755
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:04 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

Idd!
Geniet ervan, en wil je meer, vraag zijn tel nummer ofzo?
Ben je niet zo een prater ofzo, vraag een mail adres en begin zo? Gif it a try!

Tja, zijn telefoonnummer en adres heb ik dus. Zijn meeladres niet. We shall see. Ik ben ook zo'n laffe koe he.
pi_10348827
Ga gewoon een keertje met hem praten, stap gewoon op hem af en begin eventueel weer over het onderwerp waar jullie het destijds over hadden. Op het moment dat je dan weer een hele avond met hem staat te praten, dan kan je er redelijk zeker van zijn dat hij jou ook wel leuk vindt. Op het moment dat hij het gesprek afkapt na een minuut, dan weet je dat hij hoogstwaarschijnlijk niet zo heel erg veel in je ziet.

ik heb ook gezopen dus het kan zijn dat dit een beetje warrig overkomt, maar ik zal het morgen proberen te verduidelijken

It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
  Redactie Frontpage zondag 11 mei 2003 @ 02:10:57 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10348840
Vraag hem wat hij van je dreads vindt.
pi_10349259
Hihi..

dat hebben jongens toch ook...
hij is minstens zo onzeker...

gewoon erop af gaan.. praatje maken.. etc..

Geen actie ondernemen is geen actie...
Beter geprobeerd en een blauwtje lopen dan niet geprobeerd en verder niets...

een blauwtje.. is trouwens helemaal niet boeiend...

1 op de 10 dates die ik heb wordt iets.. (misschien wel op de 25)....

EDIT:
aan je fotoboek te zien ben je ook best een leuk meiske om te zien..
je hoeft dus helemaal nergens bang voor te zijn... wat kan je nou gebeuren

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_10349315
Hé... jij weer? Het 16-jarige-roze-ijsje-meisje! Ben je nu alweer verliefd op een andere jongen? Nou, al... nu maar hopen dat hij géén vriendin heeft hè?
  Redactie Frontpage zondag 11 mei 2003 @ 02:48:20 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10349331
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:47 schreef P-Style het volgende:
Ben je nu alweer verliefd op een andere jongen?
Volgens mij is het dezelfde
Verliefd op iemand die al een relatie heeft...
  zondag 11 mei 2003 @ 03:08:59 #15
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10349536
beetje laat...
carnaval is wel lang geleden inmiddels
pi_10349582
als ik bijv. in de kroeg kom geef ik elke meid die ik ken 3 zoenen op dr wang en 1 op dr mond. vaste gewoonte hier..
| Foto's |
  zondag 11 mei 2003 @ 03:18:09 #17
39775 Sock0
Van 12 tot 2
pi_10349611
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:48 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Volgens mij is het dezelfde
Verliefd op iemand die al een relatie heeft...

Nee joh dat was in maart!
Het is alweer mei!

iig probeer gewoon ff een praatje te maken !
Sucses

*| Say no to TCPA - Don't let them take YOUR rights ! www.againsttcpa.com |*
pi_10352913
Herhum, ben net wakker.. (foei, en dat op moederdag..)

Maar het is niet diezelfde jongen als uit dat andere topic. (wel goed opgelet!) Maar het is idd lang geleden dat ik met hem gepraat heb, carnaval is alweer een tijdje terug ja.

En goh, tja ik ben gewoon een enorme schijtluis, want ik heb echt geen flauw idee of ie me nou aardig vindt of niet. En het is ook behoorlijk raar om 'gewoon' tegen hem te gaan lullen. Zijn vriendengroep ken ik dus verder niet. Gisteravond had ik al het gigantische lef om op 2 meter afstand te staan.. (Ja, ik weet dat het behoorlijk stom klinkt, maar t is wel zo.)

pi_10353310
Ik vind het wel heel schattig klinken allemaal Maar kom op, nee heb je, ja kun je krijgen! Ik zou gewoon op hem afstappen
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_10353343
quote:
Op zondag 11 mei 2003 14:29 schreef poebeertjuh het volgende:
Ik vind het wel heel schattig klinken allemaal Maar kom op, nee heb je, ja kun je krijgen! Ik zou gewoon op hem afstappen
Tja, t is wel zo dat zijn broer(tje) er dan achter komt.
pi_10353400
quote:
Op zondag 11 mei 2003 14:31 schreef Weopj het volgende:

[..]

Tja, t is wel zo dat zijn broer(tje) er dan achter komt.

En...? Als hij een goede vriend van je is, zal hij ten eerste blij voor je zijn en mocht het zo zijn dat hij jaloers zou worden (wat in mijn ogen dan niet nodig is) kan je daar toch gewoon met hem over praten?
pi_10353566
Tja, daar heb je gelijk in. Misschien moet ik maar eens eerst aan zijn e-mailadres zien te komen.
pi_10353659
quote:
Op zondag 11 mei 2003 14:46 schreef Weopj het volgende:
Tja, daar heb je gelijk in. Misschien moet ik maar eens eerst aan zijn e-mailadres zien te komen.
Of je belt hem gewoon, je hebt toch zijn telefoonnummer al
pi_10353690
quote:
Op zondag 11 mei 2003 14:51 schreef poebeertjuh het volgende:

[..]

Of je belt hem gewoon, je hebt toch zijn telefoonnummer al

Uhm, goh ja, dat kan ook, maar ik heb echt geen idee wat ik dan moet zeggen hoor. E-mail is veiliger..
  zondag 11 mei 2003 @ 15:43:51 #25
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_10354455
quote:
Op zondag 11 mei 2003 14:53 schreef Weopj het volgende:

[..]

Uhm, goh ja, dat kan ook, maar ik heb echt geen idee wat ik dan moet zeggen hoor. E-mail is veiliger..

Zeg je gewoon dat je hem aardig vind en dat je hem nog eens een keertje wilt zien...
KippKoRN I love you!
pi_10358596
Als ik hem bel heb ik wel de kans dat ik die vriend van me aan de telefoon krijg, en dan moet ik maar eens zien uit te leggen waarom ik bel. Hij weet verder niets af van dat ik zijn broer leuk vind..
pi_10358683
Waarom doen mensen altijd zo moeilijk, stap op 'm af of bel 'm op.

"Stel nou dat" en "Ja maar als..."

Ik ben blij dat ik niet met dit soort mentale beperkingen door het leven ga.

pi_10358786
Kan ik er wat aan doen dat ik een schijtluis ben??
Ik heb dit topic vooral geopend voorandere tips dan alleen maar stap op hem af of bel hem gewoon op. Is dat zo raar?
pi_10358856
quote:
Op zondag 11 mei 2003 19:54 schreef Weopj het volgende:
Ik heb dit topic vooral geopend voorandere tips dan alleen maar stap op hem af of bel hem gewoon op. Is dat zo raar?
Vind ik wel.

Wie niet waagt...

pi_10359077
quote:
Is niet raar, als je iemand echt leuk vindt word je heel onzeker, ik kan me wel voorstellen dat het dan eng is om iemand te bellen of er zo op af te stappen. Is alleen maar heel menselijk... Maar ik weet niet wat je moet doen, misschien als je de volgende keer uitgaat en hem tegenkomt hangt er denk ik wel een lossere sfeer dan wanneer je hem overdags tegenkomt ofzo, en dan stap je er ook makkelijker op af om mee te praten. En tijdens het gesprek kom je er wel achter of hij jou ook leuk vindt.
pi_10359105
Thanx, ik zal eens zien. De eerstkomende keer dat ik hem uberhaupt pas weer kan zien is komende zaterdag. Misschien heb ik dan ondertussen iets meer moed bij elkaar geschraapt.
  zondag 11 mei 2003 @ 20:14:33 #32
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_10359209
Nahja, hoe het ook gaat, ik denk dat je toch weer even met hem aan de praat moet Maar ik snap ook wel dat het niet zo makkelijk is als: "Stap op hem af". Als je van te voren een beetje wilt weten hoe hij over je denkt zal je een beetje moeten nagaan op wat voor manier hij naar je kijkt. Ik denk dat je zelf wel een beetje kan inschatten aan zijn gezicht of hij graag weer een gesprek met je aangaat, of dat ie zoiets heeft van "oh nee, zij weer". Het kan ook heel goed dat hij niet eens betekenis aan dat kusje heeft verbonden, maar dat betwijfel ik Misschien dat je ook wel weet van hem hoe ie normaal 'in elkaar zit', dat hij lekker vlot met vrouwen is, of dat hij wat minder snel zelf op vrouwen afstapt. Als hij niet zo snel op vrouwen afstapt, zal ie dat ook wel niet bij jou doen, als ie dat wel doet, had ie denk ik wel naar je toe gekomen als hij wat meer aan dat kusje heeft verbonden, en jou ook wel leuk vindt
Dat kan je in ieder geval een idee geven denk ik Als je binnenkort weer een keer in dat cafe bent en hij is er ook kan je bijvoorbeeld eens op hem af stappen op een moment dat hij alleen ergens loopt, en dan kan je bij gebrek aan betere openingszinnen zelfs gewoon beginnen met "Heeeey, hoe gaat het met je?". Makkelijk moment om dat te doen is bijvoorbeeld als hij aan de bar staat om wat te drinken te halen Is ook niet een ideaal moment en een ideale opening, maar ik denk dat het makkelijker is als hem opbellen of gewoon op hem afstappen.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_10359490
quote:
Op zondag 11 mei 2003 20:14 schreef Afwezig het volgende:
Nahja, hoe het ook gaat, ik denk dat je toch weer even met hem aan de praat moet Maar ik snap ook wel dat het niet zo makkelijk is als: "Stap op hem af". Als je van te voren een beetje wilt weten hoe hij over je denkt zal je een beetje moeten nagaan op wat voor manier hij naar je kijkt. Ik denk dat je zelf wel een beetje kan inschatten aan zijn gezicht of hij graag weer een gesprek met je aangaat, of dat ie zoiets heeft van "oh nee, zij weer". Het kan ook heel goed dat hij niet eens betekenis aan dat kusje heeft verbonden, maar dat betwijfel ik Misschien dat je ook wel weet van hem hoe ie normaal 'in elkaar zit', dat hij lekker vlot met vrouwen is, of dat hij wat minder snel zelf op vrouwen afstapt. Als hij niet zo snel op vrouwen afstapt, zal ie dat ook wel niet bij jou doen, als ie dat wel doet, had ie denk ik wel naar je toe gekomen als hij wat meer aan dat kusje heeft verbonden, en jou ook wel leuk vindt
Dat kan je in ieder geval een idee geven denk ik Als je binnenkort weer een keer in dat cafe bent en hij is er ook kan je bijvoorbeeld eens op hem af stappen op een moment dat hij alleen ergens loopt, en dan kan je bij gebrek aan betere openingszinnen zelfs gewoon beginnen met "Heeeey, hoe gaat het met je?". Makkelijk moment om dat te doen is bijvoorbeeld als hij aan de bar staat om wat te drinken te halen Is ook niet een ideaal moment en een ideale opening, maar ik denk dat het makkelijker is als hem opbellen of gewoon op hem afstappen.

Heel erg bedankt voor deze reactie, op zoiets zat ik te wachten. Hij is van zichzelf erg verlegen, daarom was het misschien ook stom van me om hem gewoon een kus te geven. (Voor t zelfde geld schrok hij ervan, ik weet het niet, ik heb me daarna meteen omgedraaid.) Maar het is volgens mij niet het type jongen dat heel losjes met meisjes omgaat. Ik ga het gewoon proberen. (denk ik?!)
  maandag 12 mei 2003 @ 14:13:49 #34
20647 Theigertje
Rhinotillexomania humanum est
pi_10374243
Hullo...

Mjah. Uiteindelijk, wanneer je zoveel in 'm ziet dat je wat wilt beginnen, zul je toch echt 'n keertje op 'm af moeten.
Ik heb hier ook wel eens 'n beetje moeite mee gehad, maar daar ben ik op deze manier uitgekomen; je gaat je bedenken wat verschillende opties zijn en maakt een inschatting van de uitkomst:

+ Wanneer ik niets tegen X zeg, weet X nergens van en kan dus niet op mij reageren. Op die manier, doe ik niets, gaat er niets fout, maar dat wat ik eigenlijk wil, gebeurt niet en ik blijf onzeker over wat zij wil
+ Wanneer ik wel iets tegen X zeg, dan weet X dat ik iets voor haar voel en kan X reageren. Dan ben ik in ieder geval niet meer zo onzeker over wat X zelft voelt. Het kan zo zijn dat X niks met mij wil, nou, dan is er eigenlijk in de situatie veranderd dat ik weet waar ik aan toe ben (ondanks het slechte nieuws toch positief)
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat X heel graag iets met mij wil, maar 'n beetje op mij zat te wachten omdat ze zelf niet zo goed durfde...

* Theigertje woont inmiddels 6 maanden samen met de liefde van zijn leven, gewoon, omdat hij zei wat hij dacht en niet bang meer was om "Nee" te horen

pi_10375070
Go girl Go!

Je hebt niets te verliezen, gewoon bellen ..:w

pi_10375083
hij zal jouw waarschijnlijk ook wel leuk vinden en dat niet durven te zeggen. Als een meisje zoals jou zomaar een kus op zijn mond geeft dan moet hij ook wel gaan nadenken...zeker wel

hij zal je waarschijnlijk wel vinden en het niet durven te zeggen. lees maar ff dit topic: Het idee dat mannen zich op je afrukken

pi_10375805
Je bent wel degelijk verliefd, ook gezien het aantal reacties wat je zelf geeft in dit topic, maar da;s juist leuk, geflieciteerd nog he !!!

Maar goed, die kus die je em gaf is al een goed teken en kan zeker een positieve richting geven, als je het goed speelt...

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_10378188
Waaah, ik heb vandaag de hele dag langs zijn broer gezeten. Heel gezellig enzo. Nou ben ik zenuwachtig, getver wat irritant. Het ergste vind ik dat ik het niet tegen iedereen kan zeggen. Die neiging heb ik altijd met zoiets. Wachten.. bah. Maar ja, ik moet zijn e-mailadres nog ergens vandaan toveren.
pi_10378272
Jij :
hij :
Jij :
hij :
jij :
hij :
jij : ?
hij :
jij :
hij : ?
jij :
ik :
Lambo of Rekt
pi_10378482
Hihi, bezigheidstherapie?
pi_10378745
Iemand handige tips om aan zijn meeladres te komen?
pi_10379101
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:44 schreef Weopj het volgende:
Iemand handige tips om aan zijn meeladres te komen?
Gewoon zeggen dat je het gezellig lijkt om een keer met hem te msn'en.. tadaaa, klaar..
Hallowww
pi_10379144
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:58 schreef suxjahh het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat je het gezellig lijkt om een keer met hem te msn'en.. tadaaa, klaar..

Hmm, ik praat nog niet met hem, dus dat meeladres was bedoeld om daarna met hem te durven praten, niet andersom.
  maandag 12 mei 2003 @ 19:34:37 #44
54047 Ruubz
Huub huub huub..ehh SuperRuub?
pi_10382289
Jupz, duidelijk verliefd! Gewoon ervoor gaan....
  maandag 12 mei 2003 @ 20:00:11 #45
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_10383063
quote:
Ja, wie anders?

Just do it, klaar. Wat heb je te verliezen? Je hebt nu ook niks, alleen een hoop verwachtingen. Ga je droom leven, leef niet in een droomwereld meid!

The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
pi_10385231
Ik ben aan t proberen om mijn 'schijtluisgedrag' te veranderen. Ondertussen heb ik wel steeds meer zin in t weekend!
  maandag 12 mei 2003 @ 21:35:55 #47
11682 Moonah
Jolie femme
pi_10385508
quote:
Op maandag 12 mei 2003 21:24 schreef Weopj het volgende:
Ik ben aan t proberen om mijn 'schijtluisgedrag' te veranderen. Ondertussen heb ik wel steeds meer zin in t weekend!
Niet proberen, DOEN!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 13:31:05 #48
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_10397433
GA ER OP AF
GA ER OP AF
GA ER OP AF
GA ER OP AF
GA ER OP AF
GA ER OP AF
GA ER OP AF
GA ER OP AF
GA ER OP AF
GA ER OP AF
GA ER OP AF

duidelijk? gewoon doen joh! dan heb je tenminste ook zekerheid

dinsdag 13 mei 2003 @ 14:21:38 #49
47608 CaptainM
Nocturnal Metamorper
pi_10398871
quote:
Op maandag 12 mei 2003 17:01 schreef Weopj het volgende:

[..]

Hmm, ik praat nog niet met hem, dus dat meeladres was bedoeld om daarna met hem te durven praten, niet andersom.

Ga gewoon weer eens een keertje bij zijn broer op bezoek en dan vraag je of hij even een pizza wilt gaan afhalen die jij net besteld hebt. Als zijn broer dan net weg is ren je naar zijn PC en dan start je MSN en dan kijk je bij username-venster welke emailadressen daar allemaal staan.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan??

The Basic Foundations of House Music: The Club... The People... The Music
pi_10399950
Of je zegt gewoon : "ik ben verliefd op je"
Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan
Lambo of Rekt
pi_10400116
SMS`en is ook een optie
Zeg, ben jij wel sApDriNkenDewiJs goed bezig ???!
pi_10407975
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:03 schreef Weopj het volgende:

[..]

Sorry, ik heb gezopen.

Dus toch een breezahslet.
pi_10408074
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 20:20 schreef WAT het volgende:

[..]

Dus toch een breezahslet.

Wie zegt dat je geen bier kunt zuipen? (in dit geval overigens half-om, niet dat velen hier zullen weten wat dat is..) Maar ik drink iig geen breezers.
pi_10408158
Een vriend van me kwam vandaag met de volgende optie:

Bij msn kun je een contactpersoon zoeken als je zijn meeladres niet hebt, maar dan wordt er een mailtje naar die persoon gestuurd of hij jou toe wil voegen aan je msn. Is misschien ook een optie, maar ja. Nu nog de vraag hoe ik dat dan uitleg.

dinsdag 13 mei 2003 @ 23:53:46 #55
43613 Dr_SnUgGles
*click here for verbal abuse*
pi_10413297
ik vond het vorige keer heel gezellig met je te praten ........blablablabla.........
komt goed
pi_10418672
quote:
Op maandag 12 mei 2003 21:24 schreef Weopj het volgende:
Ja, nergens voor nodig.. maar iedereen heeft dat wel zo'n beetje joh... volkomen normaal dus..

En het is geen volslagen vreemde, dat scheelt ook al.. dus om dan een beetje contact te leggen is al een stuk minder lastig

pi_10418905
Erg bedankt voor alle hulpzame reacties, het aftellen is begonnen.. Nog 3 dagen.. Overigens zijn meer reacties zeker welkom!
pi_10419235
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 11:16 schreef Weopj het volgende:
Erg bedankt voor alle hulpzame reacties, het aftellen is begonnen.. Nog 3 dagen.. Overigens zijn meer reacties zeker welkom!
Ik zou het prachtig vinden trouwens als een meisje zo'n topic als dit zou hebben waarin ik het onderwerp was.. hij moest eens weten
pi_10419739
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 11:31 schreef Jape het volgende:

[..]

Ik zou het prachtig vinden trouwens als een meisje zo'n topic als dit zou hebben waarin ik het onderwerp was.. hij moest eens weten

Ook een optie, een mailtje sturen met de URL van dit topic..
  woensdag 14 mei 2003 @ 11:54:23 #60
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_10419791
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 11:52 schreef Weopj het volgende:

[..]

Ook een optie, een mailtje sturen met de URL van dit topic..

Gewoon doen.... is sweeeeeeeeeeeeeeeeeet
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_10419917
Denk je dat ie dat kan waarderen? Stel dat ie me niet aardig vindt?
pi_10420159
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 11:58 schreef Weopj het volgende:
Mij lijkt het wel weer een tikje overdreven, misschien eerst maar gewoon contact, en als het hem duidelijk is dat je hem wel leuk vindt dat ie dan een keer een kijkje mag nemen hier
pi_10420802
Daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in. Ik weet zelf ook niet hoe ik zou reageren als ik zo'n meeltje zou krijgen.
pi_10436716
Zijn er nog mensen hier die het wel een goed idee vinden?
pi_10437923
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:30 schreef Weopj het volgende:
Zijn er nog mensen hier die het wel een goed idee vinden?
Hmm, weinig reactie.. en nou lijk ik de internetnerd die hier de hele tijd zit te kijken Maarja ik had mijn mening al gegeven, denk dat het wat overdreven is.... lijkt me het beste om een keertje gewoon contact te leggen, hij zal je nog wel kennen toch
  woensdag 14 mei 2003 @ 23:15:10 #66
11682 Moonah
Jolie femme
pi_10438058
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 23:10 schreef Jape het volgende:

[..]

Hmm, weinig reactie..

Guess why...
Wat valt hier nou in godsnaam over te zeggen?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_10439457
quote:
Op zondag 11 mei 2003 01:55 schreef Weopj het volgende:
Tja, dit speelt al een tijdje, maar ik zal het verhaal effe uitleggen.

Met carnaval had ik dus de broer van een goede vriend van mij ontmoet. En laterna stond ik met 2 vriendinnen bij zijn 'groep'. En t was heel gezellig enzo. En toen raakte ik met hem aan de praat, gewoon heel rustig en weinig zwaars ofzo. Maar t was iig een erg leuk gesprek. Zo hebben we ongeveer een uurtje vol gekregen, en toen moest ik dus naar huis toe. (We waren pas later bij hun gaan staan) En toen heb ik met mijn stomme zatte kop hem een kus op de mond gegeven. (Dus geen zoenen, maar gewoon een kusje) Daarna heb ik me omgedraaid en ben ik vertrokken.

En nou is t probleem dus, dat ik hem niet uit mijn hoofd krijg. Ik heb niet het idee dat ik verliefd op hem ben ofzo. Maar de laatste 2 keren dat ik uit ben geweest op zaterdag, ben ik wel effe 'stiekum' naar het café gegaan waar hij vaker zit. Maar ik durf hem niet aan te spreken, hij kijkt me wel af en toe aan en zo. Maar ik heb geen flauw idee wat ie van me denkt enzo. En nou ja, het komt erop neer dat ik een enorme schijtluis ben. En t is ook nog eens de broer van een goede vriend van me. (Er is overigens bijna niemand die weet dat ik die jongen een kus gegeven heb, voor zover ik weet, zeker niet in mijn vriendengroep.)

Tja, en nou weet ik niet wat ik er mee aan moet. Ik heb hem toenstraks weer gezien. En natuurlijk durfde ik weer niks te zeggen. Dan voel ik me zo stom he. Hij zal t ook wel raar vinden dat ik ineens 2 weken op een rij in dat café sta. Och ja, ik weet het allemaal niet.
Maar ik wordt er zo vrolijk van als ik hem gezien heb.

Haha zoiets heb ik ook een keer gehad. Ik ben alleen een jongen en ik keek naderhand wel ff op. Om een of andere reden vinden vrouwen het geweldig als je ze begrijpt en gewoon bijna hetzelfde denkt. Heel vaag
pi_10443495
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 23:15 schreef Moonah het volgende:
Guess why...
Wat valt hier nou in godsnaam over te zeggen?
haha dat is wel waar ja
ik denk dat ze het met maar moet doen met al die aansporingen hierboven
pi_10457999
Om aan dat mailadres te komen zal nu niet zo moeilijk meer zijn. Zijn broer weet het nu namelijk En hij nam het overigens erg goed op! Dus ik heb inmiddels weer wat 'hulp'.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:56:36 #70
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_10471347
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 11:58 schreef Weopj het volgende:
Dat wil je toch weten? Hij kan je leuk vinden of niet. Je zult er op de een of andere manier toch achter moeten komen.
The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
pi_10509742
Ben gister niet naar dat café geweest waar hij altijd komt. Maar om kwart voor 1 was ik even naar het toilet geweest (in het café waar ik altijd ben) en toen ik daar vanaf kwam liep ik dus bijna tegen m aan. Ik schrok me kapot joh. Hij komt echt nooit in dat café. Maar ik heb dus niks gezegd, want ik was veel te verbaasd dat ie daar was. En toen heeft hij met zijn vriendengroep nog wel bij 'mijn vriendengroep' gezeten. (aan t tafeltje erlangs) Een vriendin van mij is een kennis van hem en hij zei tegen haar dat ze op kroegentocht waren en dat ze dus in alle café's in de stad wat gingen drinken.

Hij heeft me wel een paar keer aangekeken. Maar ik durfde dus niets te zeggen. En een vriend van me was de hele tijd aan het zaniken dat ik wat tegen hem moest zeggen. En dat was niet bepaald motiverend.

zondag 18 mei 2003 @ 18:03:38 #72
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_10515318
Dan helpt het lot je op deze manier, en jij vindt het niet bepaald motiverend? Ik denk niet dat jij erg veel ziet in hem, anders had je ondertussen wel actie ondernomen. Zulke kansen krijg je niet elke dag.
pi_10519027
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:03 schreef elbundy het volgende:
Dan helpt het lot je op deze manier, en jij vindt het niet bepaald motiverend? Ik denk niet dat jij erg veel ziet in hem, anders had je ondertussen wel actie ondernomen. Zulke kansen krijg je niet elke dag.
Dat die vriend zo aan t zaniken was dat was niet motiverend. Dat hij opeens op kwam dagen in dat café vind ik zeer motiverend. Maar ik vond het al moeilijk genoeg om gewoon moed bij elkaar te rapen om iets tegen hem te zeggen. En dan moet er ook nog eens extra druk op gezet worden door iemand anders die het nog maar effe heel opvallend moet benadrukken dat ik iets tegen die persoon moet zeggen.
pi_10521783
Van dat verbaasde moment (hij zal ook wel een beteje geschrokken zijn toen je bijna tegen m aan liep) had je eigenlijk gebruik moeten maken door bv iets te zeggen in de trant van "hee ik heb je nooit hier gezien en blablabla"... en dan loopt het wel...

over het algemeen vinden jongens het trouwens alleen maar leuk als ze door meisjes worden aangesproken (ik iig wel )

pi_10535567
Tja, dat had gekund ja. Misschien zie ik hem komende zaterdag wel weer.
pi_10536743
quote:
Op zondag 18 mei 2003 14:01 schreef Weopj het volgende:
[..]

Hij heeft me wel een paar keer aangekeken.

Zo?

quote:
Maar ik durfde dus niets te zeggen. En een vriend van me was de hele tijd aan het zaniken dat ik wat tegen hem moest zeggen. En dat was niet bepaald motiverend.
Maar ff serieus...
Wacht gewoon nog ff af.. speel nog een beetje door.. ik weet dat het allemaal hartstikke spannend is.. dat hele eromheen draaien (lees: voorspel). Maar blijf niet te lang wachten. Als hij ook vaak naar jou kijkt en hij onderneemt verder geen actie kan het zijn dat hij te schijterig is of anders dat hij net zo bang is dat jij hem niet moet. Iemand moet het toch doen? Bovendien lijkt het me stug dat hij je niet moet... (en andersom ook niet... getuige die kus). Neem risico! (Als hij het niet doet!)

"Why always wait for him... to make the first move..."

pi_10537185
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:21 schreef Bombie het volgende:

"Why always wait for him... to make the first move..."

Klopt, maar ik wait toch nog effe een week zeker.
pi_10566784
Ik heb net zijn e-mailadres gekregen van iemand. Maar nou zit ik te twijfelen of ik m toe zal voegen aan mijn msn.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 18:16:37 #79
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10567461
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 17:41 schreef Weopj het volgende:
Ik heb net zijn e-mailadres gekregen van iemand. Maar nou zit ik te twijfelen of ik m toe zal voegen aan mijn msn.
Waarom niet..??
Of stuur hem een mailtje... zo schiet het natuurlijk niet op!
pi_10567522
Ik heb m net toegevoegd!!!!
Ik kàn t wel!
Tot nu toe is het nog veilig.. Hij is namelijk niet online
Maar ik kan het nu niet meer veranderen, want als hij nu online komt ziet ie dat ik hem toegevoegd heb, dus wat dat betreft..
pi_10568684
Goedzo! Lol, heel bekend verhaal dit, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met de broer van mn beste vriend (hij 19, ik 17) en ook toegevoegd op msn, toen vroeg ie me een keer mee uit, en nu is het al 2 mnd mijn vriendje
pi_10575055
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 19:16 schreef SoeperKoe het volgende:
Goedzo! Lol, heel bekend verhaal dit, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met de broer van mn beste vriend (hij 19, ik 17) en ook toegevoegd op msn, toen vroeg ie me een keer mee uit, en nu is het al 2 mnd mijn vriendje
Cool! Kijk, dat geeft me nou hoop!
Hij is overigens nog niet online geweest..
  woensdag 21 mei 2003 @ 09:02:30 #83
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_10578607
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 18:19 schreef Weopj het volgende:
Ik heb m net toegevoegd!!!!
Ik kàn t wel!
Tot nu toe is het nog veilig.. Hij is namelijk niet online
Maar ik kan het nu niet meer veranderen, want als hij nu online komt ziet ie dat ik hem toegevoegd heb, dus wat dat betreft..
Euh misschien vreemde gedachte voor jou misschien maar als zijn broertje het al en je hebt zijn mailadres van iemand gekregen. Waarom zou ie nu dan niet op de hoogte zijn van je gevoelens t.o.v. hem?

Gebruik gewoon zijn broertje om de boodschap over te brengen, die kan jou ook zo vertellen waar hij in het weekend naar toe gaat en of het heel misschien wel wederzijds is.

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_10588221
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 09:02 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Euh misschien vreemde gedachte voor jou misschien maar als zijn broertje het al en je hebt zijn mailadres van iemand gekregen. Waarom zou ie nu dan niet op de hoogte zijn van je gevoelens t.o.v. hem?

Gebruik gewoon zijn broertje om de boodschap over te brengen, die kan jou ook zo vertellen waar hij in het weekend naar toe gaat en of het heel misschien wel wederzijds is.

Het e-mailadres heb ik ook van zijn broertje gekregen.
  woensdag 21 mei 2003 @ 16:39:12 #85
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10588245
Het voordeel van een mailadres is dat je het ook kan gebruiken
pi_10592054
Wiehoe!! Jaja.. Ik heb met m gepraat op msn. En tadaa, hij wist wie ik was. En vond t helemaal niet erg dat ik hem had toegevoegd.
pi_10592121
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:23 schreef Weopj het volgende:
Wiehoe!! Jaja.. Ik heb met m gepraat op msn. En tadaa, hij wist wie ik was. En vond t helemaal niet erg dat ik hem had toegevoegd.
Nou, mooi zo!
Slotje
pi_10592353
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:26 schreef poebeertjuh het volgende:

[..]

Nou, mooi zo!
Slotje

Hoezo slotje?
Lambo of Rekt
pi_10592445
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoezo slotje?

Omdat het erop lijkt dat haar probleempje opgelost is. Beetje domme vraag.
pi_10592462
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:39 schreef poebeertjuh het volgende:

[..]

Omdat het erop lijkt dat haar probleempje opgelost is. Beetje domme vraag.

Net als in het busbabe topic kan het een interessante discussie opleveren, een beetje mongool antwoord.
Lambo of Rekt
pi_10592543
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Net als in het busbabe topic kan het een interessante discussie opleveren, een beetje mongool antwoord.

Jij zou de meest onzinnige topics openhouden in de hoop op een interessante discussie. Ach ja, je moet wat als je zelf geen interessant leven hebt Maakt helemaal niets uit hoor!
pi_10592612
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:43 schreef poebeertjuh het volgende:

[..]

Jij zou de meest onzinnige topics openhouden in de hoop op een interessante discussie. Ach ja, je moet wat als je zelf geen interessant leven hebt Maakt helemaal niets uit hoor!

Hmm, je hoeft niet gelijk over je eigen leven te gaan praten hoor... sorrie.
Lambo of Rekt
pi_10592677
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hmm, je hoeft niet gelijk over je eigen leven te gaan praten hoor... sorrie.

Oh, jij denkt dat als mensen iets negatiefs tegen je zeggen, dat ze het over zichzelf hebben? Oh sorry, haal ik je nu uit een waan?? Ach, misschien droom je af en toe wel interessant, er is helemaal niets om je druk over te maken
pi_10592747
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:49 schreef poebeertjuh het volgende:

[..]

Oh, jij denkt dat als mensen iets negatiefs tegen je zeggen, dat ze het over zichzelf hebben? Oh sorry, haal ik je nu uit een waan?? Ach, misschien droom je af en toe wel interessant, er is helemaal niets om je druk over te maken

Heel makkelijk om vanuit derde hand iets negatiefs te zeggen. Die mensen oordelen vaak alleen zonder in de spiegel te kijken. Ze veroordelen, en durven zelf niet eens een fotoboek aan te maken... Triest hoor.
Lambo of Rekt
pi_10592814
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heel makkelijk om vanuit derde hand iets negatiefs te zeggen. Die mensen oordelen vaak alleen zonder in de spiegel te kijken. Ze veroordelen, en durven zelf niet eens een fotoboek aan te maken... Triest hoor.

Ja inderdaad zeg, die mensen zijn echt triest!! Net als mensen die uit het wel of niet hebben van een fotoboek allerlei conclusies trekken! Maar goed, gelukkig heb ik daar geen last van!
pi_10592851
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:55 schreef poebeertjuh het volgende:

[..]

Ja inderdaad zeg, die mensen zijn echt triest!! Net als mensen die uit het wel of niet hebben van een fotoboek allerlei conclusies trekken! Maar goed, gelukkig heb ik daar geen last van!

Nee dat lijkt er gelukkig alleen maar op.... blaat lekker ff verder.. Ik verneukt het topic niet verder..

Ontopic >>

Lambo of Rekt
pi_10592860
Pssssssst toch maar openlaten want misschien word het wel een soort soaprelatie
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_10592889
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee dat lijkt er gelukkig alleen maar op.... blaat lekker ff verder.. Ik verneukt het topic niet verder..

Ontopic >>

Ow jeetje, meneer gaat een verdere discussie uit de weg, misschien heeft ie toch een leven!
pi_10592904
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:57 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Pssssssst toch maar openlaten want misschien word het wel een soort soaprelatie
Dat is nog best een idee! Een webcam erbij en ze kunnen nog veel geld gaan verdienen
  woensdag 21 mei 2003 @ 20:38:54 #100
17709 hollander172
pi_10593679
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:59 schreef poebeertjuh het volgende:

[..]

Dat is nog best een idee! Een webcam erbij en ze kunnen nog veel geld gaan verdienen

Kan jij niet ff ergens anders gaan spelen?

Ik ben namelijk wel benieuwd of het iets wordt en of de manier zoals zij gekozen heeft om contact te leggen voor haar werkt om te bereiken wat ze eventueel graag wil, een relatie aangaan met deze jongen.

pi_10594150
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 20:38 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Kan jij niet ff ergens anders gaan spelen?

Ik ben namelijk wel benieuwd of het iets wordt en of de manier zoals zij gekozen heeft om contact te leggen voor haar werkt om te bereiken wat ze eventueel graag wil, een relatie aangaan met deze jongen.

Ja ik ook, met een webcam erbij kan je alles veel beter volgen!
  woensdag 21 mei 2003 @ 21:03:53 #102
17709 hollander172
pi_10594211
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:00 schreef poebeertjuh het volgende:

[..]

Ja ik ook, met een webcam erbij kan je alles veel beter volgen!

Ik ben geen mod of modwannabee maar gaat het hier in R&P niet meer om de inhoud dan het plaatje?

Idee van de webcam is okee maar dan lijkt me dat meer op zijn plaats in B&H en het moet natuurlijk de keuze zijn van de TS of zij een serieus topic om wil buigen naar een livestream.

pi_10594273
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:03 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik ben geen mod of modwannabee maar gaat het hier in R&P niet meer om de inhoud dan het plaatje?

Idee van de webcam is okee maar dan lijkt me dat meer op zijn plaats in B&H en het moet natuurlijk de keuze zijn van de TS of zij een serieus topic om wil buigen naar een livestream.

Ja daar heb jij weer gelijk in!!
pi_10596539
Sjeezus joh..

Hoe offtopic kun je gaan. En NEE geen webcam zooi. Als je een foto van mij wilt zien is dat best en dan kijk je maar in mijn fotoboek. Maar dit is niet echt mijn bedoeling met dit topic!

Ontopic;
Waarschijnlijk zie ik hem vrijdagavond weer.

donderdag 22 mei 2003 @ 00:19:53 #105
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10599264
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:23 schreef Weopj het volgende:
Oke fijn dat alles opgelost is, omdat het nou toch verzand in offtopic gepost en slowchat gaat ie lekker op slotterdepot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')